Virus3nd3r Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 sau iti poti lua si un spray de curatat lantul cu care dai motorina jos deci nu consumi prea mult, am gasit un spray mai ieftin, de curatat, la practiker, nigrin costa 16-17 leiapa e inutila nu e solvent pentru motorina da intradevar sunt o gramada de sparyuri de uns si de curatat prin benzinarii si alte magazine ,nu e obligatoriu sa dai catr 50-60 lei pe un spary din magazinele moto (lantul nu cere neaparat (motorex,motul,castrol),toate sparyurile de genu daca va uitati pe ele contin aceleasi substante .conteaza sa fie curatat si uns la timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Un prieten poponeataăță lanțul la spălătorie. Iese țuț. Eu îl spăl pe interior Âşi pe exterior cu o pensulă mare Âşi motorină, apoi dau drumu la motor Âşi îl Âşterg cu o cârpă (săriți pe mine). DUpă toate astea îl las aÂşa, dau o tură Âşi apoi îl ung. ÂŞi mă ține vreo 1000-1500km, adică vreo 3-4 ungeri cu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Un prieten poponeataăță lanțul la spălătorie. Iese țuț. Eu îl spăl pe interior Âşi pe exterior cu o pensulă mare Âşi motorină, apoi dau drumu la motor Âşi îl Âşterg cu o cârpă (săriți pe mine). DUpă toate astea îl las aÂşa, dau o tură Âşi apoi îl ung. ÂŞi mă ține vreo 1000-1500km, adică vreo 3-4 ungeri cu ulei. ceva de genu fac si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 sal, voi spalati lantul dupa o iesire in ploaie?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Un prieten poponeataăță lanțul la spălătorie. Iese țuț. Eu îl spăl pe interior Âşi pe exterior cu o pensulă mare Âşi motorină, apoi dau drumu la motor Âşi îl Âşterg cu o cârpă (săriți pe mine). DUpă toate astea îl las aÂşa, dau o tură Âşi apoi îl ung. ÂŞi mă ține vreo 1000-1500km, adică vreo 3-4 ungeri cu ulei. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=242261 doar sa aveti grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=242261 doar sa aveti grija! oricum daca vrei sa cureti un lant sau sa-l ungi nu trebuie neaparat sa dai drumul la motor, se poare si cu motorul oprit,cric central sau stander (depinde de caz) . si ca sa se evite chestile de genul lanutul nu se curata de langa pinion tot timpul se ia partea de langa cric ,si ungerea tot de acolo se va face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Corect, trebuie puțină grijă. Cum vă aliniația roata spate? Însemnele de pe basculă nu mi se pare sigure, din cauza faptului că Âşaiba (nu la toate motoretele) are ceva joc, iar 1mm jos la ax, sus la roată e mai mult. Postase cineva mai demult pe forum o altă metodă, dar numai găsesc postul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Corect, trebuie puțină grijă. Cum vă aliniația roata spate? Însemnele de pe basculă nu mi se pare sigure, din cauza faptului că Âşaiba (nu la toate motoretele) are ceva joc, iar 1mm jos la ax, sus la roată e mai mult. Postase cineva mai demult pe forum o altă metodă, dar numai găsesc postul. nici semnele nu-s bune din fabrica... baga cu sfoara sau cu sublerul cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 da detalii ca si eu is curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Corect, trebuie puțină grijă. Cum vă aliniația roata spate? Însemnele de pe basculă nu mi se pare sigure, din cauza faptului că Âşaiba (nu la toate motoretele) are ceva joc, iar 1mm jos la ax, sus la roată e mai mult. Postase cineva mai demult pe forum o altă metodă, dar numai găsesc postul. Subscriu, varianta cu sfoara este cea mai buna. In lipsa de sfoara se poate folosi chiar si un elastic, totul e sa ai grija sa fie intins la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Subscriu, varianta cu sfoara este cea mai buna. In lipsa de sfoara se poate folosi chiar si un elastic, totul e sa ai grija sa fie intins la maxim cum se procedeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 nu se procedeaza...., nu va mai rupeti oasele/giturile dupa sfaturi inteligente, faceti ce scrie la carte, sigur aia din fabrica au mai mult habar cum trebuie centrata roata spate decit o sa aiba vreunu din noi, asa ca centrati rotile folosind metoda indicata de constructor (repere bascula, saiba excentrica, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Va salut, Am si eu o nelamurire,cum ne dam seama daca lantul si pinioanele sunt uzate?.Ce se poate intampla daca mergem cu ele asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 scrie in orice manual de service cum arata un pinion uzat. La lant se masoara intinderea la un numar de zale (de ex 10), si tot in manualul mobrei sau in fisa lantului spune care este limita maxima a lungimii unui anumit numar de zale. O alta uzura a lantului este atunci cind se distrug oringurile, si trebuie schimbat. Daca mergi cu pinion, lant uzat sau slab, exista riscul sa sara de pe pinion si in functie de cum ti-e norocul te dai sau nu pe jos, se rupe sau nu ceva pe la cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Va salut, Am si eu o nelamurire,cum ne dam seama daca lantul si pinioanele sunt uzate?.Ce se poate intampla daca mergem cu ele asa? Pinioane: dinti tociti sub limita de uzura, de obicei neuniform. Lant: prea largit ca sa mai poata fi intins in limitele marcajelor de reglare de pe bascula, diferente de tensiune la intindere in zone diferite ale lantului, zale uzate vizibil sau slabite. In manualul motocicletei ar trebui sa gasesti cum se verifica uzura lantului (de obicei se atarna o greutate de partea de jos a lantului si se masoara distanta intre 20 de zale in partea de sus a lantului, cea intinsa) si pinioanelor si care sunt limitele de service. Ce se poate intampla daca mergi cu lantul prea uzat? Cel mai nasol lucru ar fi sa se rupa in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Completare:daca se rupe lantul se poate incolacii pe roata spate si dupa este riscul de a cadea sau sa sparga cutia de viteze .cunosc cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Completare:daca se rupe lantul se poate incolacii pe roata spate si dupa este riscul de a cadea sau sa sparga cutia de viteze .cunosc cazuri. Cred ca cel mai nasol ar fi sa se infasoare la pinionul fatza. Sa vezi atunci distractie... Io am avut bulan maxim ca mi-a zburat in sant, in timpul unei depasiri la vreo 120 km/h, insa nu mi s-a rupt din cauza uzurii ci din nepriceperea unui "meserias" si probabil a unui defect din fabricatiei a zalei de inchidere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Cred ca cel mai nasol ar fi sa se infasoare la pinionul fatza. Sa vezi atunci distractie... Io am avut bulan maxim ca mi-a zburat in sant, in timpul unei depasiri la vreo 120 km/h, insa nu mi s-a rupt din cauza uzurii ci din nepriceperea unui "meserias" si probabil a unui defect din fabricatiei a zalei de inchidere. oricum si daca se infasoara pe cel din fata sau cel din spate tot cazi dar distractia e ca daca s-a infasurat pe cel din fata e riscul sa rupa tot in cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Va multumesc pentru sfaturi,am inteles cam cum stau lucrurile.La motocicleta mea se vede la pinionul de spate ca dinti sunt umpic cam ascutiti,iar lantul este cam slab.Am incercat sa-l mai intind cum scrie la manual,dar dupa aceea in timpul mersului se auzea un zornait,dupa care l-am slabit si nu se mai aude(dar pare prea slab).Cred ca lantul este intins in unele portiuni. Cred ca miroase a un KIT nou pentru mobra mea.Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 nu trebuie sa-l intinzi prea tare,cat sa nu-ti bata in bascula ,sunt acele liniute pe bascula langa axul de la roata care indica cat merge intins ,si jonglezi f putin din ambele parti in mod egal . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Inca o data constat ca cele mai pertinente, la obiect si serioase raspunsuri sunt date de DL. Kato din Arad. Felicitari domnule, ne stim doar din vedere dar poate tot vom bea o bere impreuna, candva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 nu se procedeaza...., nu va mai rupeti oasele/giturile dupa sfaturi inteligente, faceti ce scrie la carte, sigur aia din fabrica au mai mult habar cum trebuie centrata roata spate decit o sa aiba vreunu din noi, asa ca centrati rotile folosind metoda indicata de constructor (repere bascula, saiba excentrica, etc) reperele alea din fabrica sunt cam degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 reperele alea din fabrica sunt cam degeaba... pai veniti cu argumente ca vorbe.................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 pai veniti cu argumente ca vorbe.................. http://www.motorcycle.com/how-to/chassis-alignment-basics-3444.html http://www.ehow.com/how_4584111_check-motorcycle-wheel-alignment.html http://www.motorcyclistonline.com/howto/string_align_motorcycle_wheels/index.html http://www.youtube.com/watch?v=9Fuh-xg11SE http://www.pegmonkey.com/node/1057 sunt o groaza de exemple, just google "motorcycle wheel alignment" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Cred ca cel mai nasol ar fi sa se infasoare la pinionul fatza. Sa vezi atunci distractie... Io am avut bulan maxim ca mi-a zburat in sant, in timpul unei depasiri la vreo 120 km/h, insa nu mi s-a rupt din cauza uzurii ci din nepriceperea unui "meserias" si probabil a unui defect din fabricatiei a zalei de inchidere. Aia nu e zaua de inchidere, se vede clar pe bolt, cea de inchidere nu are bolturile asa. Poate urmatoarea era, nu a fost bine presata si s-a desfacut, intai jumatate si apoi jumatate s-a rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.