stokerel Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Tocmai ce mi-am pus Scottoiler V-system, dupa un weekend si vreo 600km impresia este excelenta - lantul e tot timpul uns cum trebuie, uleiul ajunge numai pe lant. Ma bucur ca am scapat de smecleul aruncat de spray-ul de lant plus cate 45 de minute pierdute cu curatarea in aproape fiecare saptamana. Inainte am folosit numai spray-ul cu teflon de la Motorex care era ok vreo 200-300km daca aplicai o "doza" mica pe lant. Altfel excesul il gaseam pe cricul central si in aparatoarea de la pinion intr-o forma aproape solida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Ce fel de ulei folosesti pentru ungere la Scottoiler? Vascozitatea ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 cat ai dat pe el ? cate kg rezista la intindere? Pai am luat kit complet cand l-am schimbat (450 ron) am luat ce imi recomanda firma pe site ,sa fi luat pt . moto cu putere mai slaba ?! ,asta cu intinderea nu ma pricep unde sa ma uit in specificati. Totusi sa se intinda in halul asta inteleg daca am luat lant necorespunzator ,dar sa cada toate semeringurile dintre zale e normal ? asta dupa primele mii de km ! Oricum DID clar nu mai iau . Mersi , Ovidiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Ce fel de ulei folosesti pentru ungere la Scottoiler? Vascozitatea ma intereseaza. Deocamdata cel standard, albastru, din pachetul ungatorului. Ei spun ca e ok intre 0-30 grade Celsius dar nu stiu exact ce vascozitate are, pe sticla nu e specificat. In schimb la ochi pare mult mai putin vascos decat un 10w40. La temperaturile din weekendul asta a fost ok, voi incerca si varianta rosie, ceva mai vascos, daca incepe sa-l imprastie pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Vezi ce scrie pe lant , gen 520 VX , de exemplu, apoi ce moto ai, si vedem daca ai ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Pai am luat kit complet cand l-am schimbat (450 ron) am luat ce imi recomanda firma pe site ,sa fi luat pt . moto cu putere mai slaba ?! ,asta cu intinderea nu ma pricep unde sa ma uit in specificati. Totusi sa se intinda in halul asta inteleg daca am luat lant necorespunzator ,dar sa cada toate semeringurile dintre zale e normal ? asta dupa primele mii de km ! Oricum DID clar nu mai iau . Mersi , Ovidiu . ower, la 450roni kitul cred ca ai luat fake sau fara o-ringuri, e imposibil sa pierzi toate o-ringurile in 5k km, chiar daca nu-l speli si nu-l ungi deloc tot nu pierzi toate oringurile in km astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Da , am sa ma uit maine mai atent ce scrie pe el. Este cu X ring (cica) ,cred ca vreo 40 % din ele sant cazute efectiv si restul toate sant rupte sau desfacute stau sa cada(deci nu isi mai au rostul ) ,numai bucati de cauciuc iasa din lant !! Dar totusi un lant clasic ,fara atatea garnituri nu si-ar face treaba ? Mersi, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Dar totusi un lant clasic ,fara atatea garnituri nu si-ar face treaba ? Mersi, Ovidiu nope, alea se distrug repede, daca iei unul de calitate cu o-ringuri si-l intretii cat de cat te duce minim 25k , parca aveai F650, n-ar trebui sa ai probleme totusi cu ce l-ai curatat? si cu ce l-ai uns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Inca nu am apucat sa ma uit ce scrie pe lant.....da am un 650 GS , de curatat l-am curatat cu spray de frane si de uns cu un spray de la weicon foarte ok zic eu ,sta 3-400 km pe lant . Lantul pe care l-am avut inainte care era pe moto cand l-am luat ,ruginit ,neintretinut si tot am mers aprox. 20 mii + sau - in aceleasi conditi de exploatare si intretinere ! ,de asta sant mirat ca asta a cedat asa repede Oricum am mai citit pe forum undeva cineva se plangea tot asa ca i-au cazut garniturile dintre zale (tot DID) ,plus ca avea ungator de lant !!! Am inteles ca si cele de la EK sant bune ,cred ca din acela o sa iau dar fara X,Z ......simplu cu O daca astea clasice nu tin nici macar atata ! Mersi , Ovidiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Tind sa cred ca ai un lant chior pe mobra, sau contrafacut. DID nu mai produce cu O-ring de mult timp, doar cu X-ring, etc..Pt mobra ta vad ca ei indica XV2-ul -> http://didchain.com/streetChains.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Deci,pe lant scrie asa : 520VX2 DID JAPAN Am sa incerc de la EK cu O-ring cand cumpar altul. Mersi, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) Pai am luat kit complet cand l-am schimbat (450 ron) am luat ce imi recomanda firma pe site ,sa fi luat pt . moto cu putere mai slaba ?! ,asta cu intinderea nu ma pricep unde sa ma uit in specificati. Totusi sa se intinda in halul asta inteleg daca am luat lant necorespunzator ,dar sa cada toate semeringurile dintre zale e normal ? asta dupa primele mii de km ! Oricum DID clar nu mai iau . Mersi , Ovidiu . VX nu este tot una cu VX2 (verifica si ce scrie pe zale, nu numai ambalajul, daca ma intelegi...), eu am pus VM , desi aparuse inlocuitorul VX2. Totusi oringurile nu ar trebui sa cada , dar cred ca l-ai intis prea tare si nu ai lasat suficient joc. Editat Iulie 7, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Ambalajul nu il mai am demult cea ce am scris mai sus scrie pe zale ,de intins il intind cu ruleta ,in specificati l-am intins totdeauna nu ma confrunt pt prima data cu asa ceva. Eu zic ca l-am intretinut si reglat ok ,din contra poate chiar am exagerat cu intretinerea. Oricum nu mai am ce sa ii fac astazi de la Ploiesti-Lugoj are o burta de atinge cricul central si l-am intins inainte sa pornesc la drum!!! Eram interesat in principiu daca sa iau lant fara nici un o garnitura,o sa iau de la EK cu O-ring,fara Z,X si timpeni din astea,cand o sa am posibilitate financiara Multumesc , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Inca nu am apucat sa ma uit ce scrie pe lant.....da am un 650 GS , de curatat l-am curatat cu spray de frane si de uns cu un spray de la weicon foarte ok zic eu ,sta 3-400 km pe lant . Lantul pe care l-am avut inainte care era pe moto cand l-am luat ,ruginit ,neintretinut si tot am mers aprox. 20 mii + sau - in aceleasi conditi de exploatare si intretinere ! ,de asta sant mirat ca asta a cedat asa repede Oricum am mai citit pe forum undeva cineva se plangea tot asa ca i-au cazut garniturile dintre zale (tot DID) ,plus ca avea ungator de lant !!! Am inteles ca si cele de la EK sant bune ,cred ca din acela o sa iau dar fara X,Z ......simplu cu O daca astea clasice nu tin nici macar atata ! Mersi , Ovidiu. spary-ul ala e facut cu acetona. acetona si cauciucul nu prea se impaca. mai ales cu amaraciunea aia de cauciuc din care este facut x-ringul ala. spala-l si tu cu motorina si o sa vezi ca o sa te tina x-ring-urile alea vreo 25-30000. al meu are 40.000 si e inca perfect. e drept ca am ungator deci e uns in permanenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 (editat) Exact nu stiu cum se procedeaza cand intinzi lantul la motorul tau....verifica daca faci lucrul asta ok adica sa si ramana blocat pe pozitie axul spate dupa ce intinzi. Dar daca s-ar lungi asa de fiecare data eu cred ca nu ar mai fi calcat de mult pe foaie si pinion... Editat Iulie 8, 2014 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 spary-ul ala e facut cu acetona. acetona si cauciucul nu prea se impaca. mai ales cu amaraciunea aia de cauciuc din care este facut x-ringul ala. spala-l si tu cu motorina si o sa vezi ca o sa te tina x-ring-urile alea vreo 25-30000. al meu are 40.000 si e inca perfect. e drept ca am ungator deci e uns in permanenta. or exista brake cleanere cu acetona dar eu nu am vazut pana acum, daca te uiti pe louis, brake cleanerul si sprayul de curatat lantul au acelasi lichid inauntru, diferenta o face presiunea din tub, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Motorina. E mai ieftin si mai sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 lanturile cu etansare au avantaje incontestabile, asta este motivul pentru care au fost inventate. Cat ar fi oringurile de chinezesti, sa nu uitam ca poporul chinez a inventat cauciucul... cred ca sprayul pt frane este vinovat. Curata lantul nou cu motorina! Din comoditate eu pun 30% benzina (garniturile nu au nici o problema, presupun ca se comporta ca oringurile din carburator), dar il spal de 3-4 ori pe an pt ca am sistem de ungere cu ulei, dar dau cu spray dupa spalatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 motorina de curatat, si ulei atf (de cutie viteze de masina) pentru uns, ieftin si bun. De sarit o sa sara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Eu anul asta l-am uns doar cu ulei de transmisie. Il ung odata pe saptamana. Primul drum dupa ungere lasa ceva mizerie in zona cricului, sterg cu o carpa si gata. Pe roata sau in alte parti nu arunca daca e uns cu cantitatea corecta de ulei. Nu mai trebuie sa-l curat, se autocurata. Cand spal motocicleta dau cu jetul de presiune pe lant si ramane ca din fabrica. Curatarea jegului de la spray-ul de lant mi se pare cea mai neplacuta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EarthFish Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Eu anul asta l-am uns doar cu ulei de transmisie. Il ung odata pe saptamana. Primul drum dupa ungere lasa ceva mizerie in zona cricului, sterg cu o carpa si gata. Pe roata sau in alte parti nu arunca daca e uns cu cantitatea corecta de ulei. Nu mai trebuie sa-l curat, se autocurata. Cand spal motocicleta dau cu jetul de presiune pe lant si ramane ca din fabrica. Curatarea jegului de la spray-ul de lant mi se pare cea mai neplacuta treaba. Cati km ai facut pana acum,de cand folosesti metoda asta?Ma bate gandul sa incerc si eu ulei de transmisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 vreo 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Bai terminati cu "am 3000 de km cu lantul si nu l-am intins deloc" gen. Prima intindere de uzura nici nu are voie sa apara atat de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 (editat) Ideea era daca sa iau lant fara O-ring,am inteles ,nu merita. De miscat axul rotii nu se misca pt ca am gradatii dupa care ma ghidez cand il intind si este in acelasi loc si ce produs aflat in recipient sa folosesc?!!! ,nu imi comvine cu motorina este prea multa bataie de cap (vase,tavi,pet taiat...) in spatele blocului imi este foarte incomod sa folosesc motorina! . Am folosit WD am inteles ca nu e ok ca penetreaza,asta pt frane iarasi nu e ok!!Deci.... Multumesc, Ovidiu Editat Iulie 8, 2014 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 ia un d'asta de pe louis si niste tie-raps de 300mm, https://www.louis.de/en/artikel/kettenmax-louis-edition-/10003114?list=4924034 e genial si nu faci mizerie aproape deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.