Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Amandoua metodele de oprire a curgerii sant la fel de simple/ complicate, problema cu cele vacumatice este ca cel putin eu nu am reusit sa-l fac sa nu mai curga dupa ce opream motorul. La oprire se facea o pata de cca 3-5cm in diametru, cca 20 picaturi. Cu cel manual nu se pierde nimic, dar cu conditia sa nu uiti sa-l inchizi. La plecare daca din graba uiti sa-l deschizi, nu este o tragedie, pt ca lantul este deja uns si poti merge si 100km cu el asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La varianta asta am ajuns dupa cateva incercari. Componenta este: robinet de benzina ATV/scuter (35roni), robinet aer cu cui de dozaj pt acvarii (1 ron), furtun rezervor cca 1m (6 roni), furtun subtire 0,5 m (0,75 roni), colier auto (1 ron), tub pasta pix pt segmentul final de ungere, in contact cu foaia spate, un dop de cauciuc si cativa soricei din plastic. Intre cele doua robinete am facut o piesa de legatura din aluminiu, dar lucreaza la fel si cuplandu-le cu 2cm de furtun subtire. Timp total pt confectionare si montaj 1 ora, iar costul sub 45 roni. Robinetul de acvarii regleaza bine picurarea uleiului intre 1 picatura la 5 sec si 1 picatura la 5 minute. Spor!

post-8769-1234858945_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi-ar fi placut sa mearga automat, exact ca Schotoiler-ul. Problema este cu constructia robinetului, care acumuleaza ulei in spatele menbranei unflate de vacum si care-l scuipa afara cand vacumul dispare. Din povesti cica originalul are si o supapa, dar cum nu am avut in mana niciunul, nu stiu prea multe.La sfarsitul lui februarie se intoarce Mae, care a batut Africa cu un Schotoiler si am sa-l mai studiez putin. Deocamdata asta am putut face si eu zic ca nu este o problema majora pornitul si opritul. Este exact ce fac toti cei cu motocicletele pe carburatie, cu benzina si n-am auzit pe nimeni sa se planga.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi-ar fi placut sa mearga automat, exact ca Schotoiler-ul. Problema este cu constructia robinetului, care acumuleaza ulei in spatele menbranei unflate de vacum si care-l scuipa afara cand vacumul dispare. Din povesti cica originalul are si o supapa, dar cum nu am avut in mana niciunul, nu stiu prea multe.La sfarsitul lui februarie se intoarce Mae, care a batut Africa cu un Schotoiler si am sa-l mai studiez putin. Deocamdata asta am putut face si eu zic ca nu este o problema majora pornitul si opritul. Este exact ce fac toti cei cu motocicletele pe carburatie, cu benzina si n-am auzit pe nimeni sa se planga.

La ce te referi? Eu am carburatie si nu inchid nimic atunci cand opresc motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil si al tau are robinet vacumatic. motoretele mai vechi aveau robinetul de benzina manual

Membrana din carb? Am si robinet de benzina, dar ala de obicei are alt scop decat cel descris vreo 3 posturi mai sus. Anyway... nu-i asta problema.

 

 

Ma uitam acuma pe net dupa ceva robinet controlat electric. Practic un releu mic care actioneaza un robinet-cui prin intermediul unul electromagnet ar fi ideal pentru a inchide/deschide uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si aia e o solutie. si daca nu se strica cel mult nu mai vine ulei. da costa ceva mai mult

Daca se strica, nu se mai deschide uleiul si mergu cu lantul pe uscat. Insa cu 3m de fir electric, un led si-o rezistenta, iti poti face un sistem care te alerteaza imediat ce nu merge dracia. Acu intrebarea mea e: unde Doamne iarta-ma gasesc un astfel de robinet bazat pe electromagnet!? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spray de curatat lantul - cea mai buna solutie. sincer nu prea imi permit ca e vreo 45 ron si intr-atata se duce. raman la curatatul cu pensonul si benzina. apropo la cati km spalati lantul?

 

Salut, daca te intereseaza am eu un prieten care are spray-uri de lant de firma la 20 Ron bucata.

 

Eu folosesc unul de un an si e aproape plin, iar calitatea e f. buna,

 

Asfalt uscat,

 

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! am si eu o intrebare pentru cei care stiu sau au patit ...... mi-a sarit un o-ring de la o za , lantul este insa bun , nu este uzat prea tare incat sa il schimb , .......... credeti ca se poate intampla ceva rau ? astept pareri si sugestii !!! Va multumesc !!1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! am si eu o intrebare pentru cei care stiu sau au patit ...... mi-a sarit un o-ring de la o za , lantul este insa bun , nu este uzat prea tare incat sa il schimb , .......... credeti ca se poate intampla ceva rau ? astept pareri si sugestii !!! Va multumesc !!1

Pai pe acolo o sa intre mizerie si o sa iasa uleiul de acolo dintre zale, asta ducand la o uzura rapida. Poti sa dai cu spray in zona aia mai des, chiar de fiecare data cand iti aduci aminte.....

Ai putea sa incerci sa iei un o-ring de la un lant vechi sa vezi daca se potriveste, da aici nu ma pricep....poate nu se poate face asa ceva.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! am si eu o intrebare pentru cei care stiu sau au patit ...... mi-a sarit un o-ring de la o za , lantul este insa bun , nu este uzat prea tare incat sa il schimb , .......... credeti ca se poate intampla ceva rau ? astept pareri si sugestii !!! Va multumesc !!1

acolo e veriga slaba. Cauta la un magazin si inlocuieste-o, este kit de reparatie(pentru lant rupt), iar meseriasii au un dispozitiv special de nituire. Restul sunt carpeli care te pot lasa in drum.

Pe viitor pune mai mult ulei si mai putina benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo e veriga slaba. Cauta la un magazin si inlocuieste-o, este kit de reparatie(pentru lant rupt), iar meseriasii au un dispozitiv special de nituire. Restul sunt carpeli care te pot lasa in drum.

Pe viitor pune mai mult ulei si mai putina benzina.

am gasit pe luis , za de incheiere si cred a merge sa o inlocuiesc pe asta fara o ring de la mine numnai ca nu stiu cum sa aleg zaua potrivita ....ama cautat pe luis si am gasit KettenschlĂśsser .....nu stiu care este cea potrivita pentru lantul pe care il am eu pe CB

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit pe luis , za de incheiere si cred a merge sa o inlocuiesc pe asta fara o ring de la mine numnai ca nu stiu cum sa aleg zaua potrivita ....ama cautat pe luis si am gasit KettenschlĂśsser .....nu stiu care este cea potrivita pentru lantul pe care il am eu pe CB

Zi ce dimensiune ai la lant, ca-ti cumpar eu zaua lipsa si ti-o trimit. Te duci la cineva cu o presa de lant, o pune si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi ce dimensiune ai la lant, ca-ti cumpar eu zaua lipsa si ti-o trimit. Te duci la cineva cu o presa de lant, o pune si gata.

108/15/40 cred , desi nu inteleg ce reprezinta cifrele astea , pe zalele lantului pe care il am scrie ES 525 SDC.pfuuu nu stiu cum sa aleg zaua potrivita de pe luis ...........ca acolo nu scrie dimensiunea zalei, au niste coduri pe care nu le inteleg !!!

post-38816-1235465385_thumb.jpg

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

108/15/40 cred , desi nu inteleg ce reprezinta cifrele astea , pe zalele lantului pe care il am scrie ES 525 SDC.pfuuu nu stiu cum sa aleg zaua potrivita de pe luis ...........ca acolo nu scrie dimensiunea zalei, au niste coduri pe care nu le inteleg !!!

Da, za de lant 525, e exact cum am si eu.

Vrei za cu siguranta sau care se capseaza definitiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...