Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Spal lantul cu motorina cu acel kit de lant de la louis. Isi merita toti banutii, iese curat ca lacrima. Motorina sare peste tot ce-i drept dar dupa clatesc cu apa de la furtun cu presiune si se duce toata motorina mai ales ca-i dau si cu spuma activa.

Referitor la produsul Procycle, l-am folosit cam de trei ori ca sa ma conving pe deplin rezultatum fiind unul (pentru mine) nesatisfacator. Nu adera pe lant, sare peste tot si ungerea in cazul asta are de suferit...asa ca back motul.

Pentru cei care consideraca aceasta operatiune nu-i "pride deloc" treceti odata pe la mine pe la garaj sa vedeti cum procedez si poate ori imi ramaneti clienti ori o sa va apucati de lucru (asta cere si un pic de investitie cam 500 lei ca sa va procurati cele necesare)

Multumesc si spor la treaba.

Deci Procycle is de cacao? E tot cu teflon ca la Motul? Eu, cum ziceam, nu prea-mi permit sa fac mizerie ca o sa ma urasca vecinii, iar de spalat cu furtunul iar n-am cum.

Cum ziceam, poate-o sa incerc si eu un sistem din asta "automat" de ungere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci Procycle is de cacao? E tot cu teflon ca la Motul? Eu, cum ziceam, nu prea-mi permit sa fac mizerie ca o sa ma urasca vecinii, iar de spalat cu furtunul iar n-am cum.

Cum ziceam, poate-o sa incerc si eu un sistem din asta "automat" de ungere.

 

 

Procycle Teflonat, neteflonat cert este ca nu sta pe lant (iar parerea mea) si la turatii ceva mai mari sare tot.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu chiar nu inteleg cat de lung tre sa fie drumu' sa consumi un spray..?? ... daca in manual scrie ca trebuie sa il ungi la fiecare mie ... de ce sa il ung la fiecare suta de km ... pai ma duc spray-urile intr-o durata de viatza a unui kit ..ma duc dublu cat am dat pe kit ... eu cred ca dintr-un exces de zel .... va costa din ce in ce mai mult o simpla plimbare de cateva sute de km ... ..de ex..de 1 mai ...ma duc in vama .. verific daca e are destula unsoare pe el ..daca nu .. mai dau un pic ..pt ca ..am 300-400 ..km de cand am schimbat kitul ..si mai fac 750 dus intors din vama ..si il mai ung putin ..asta inainte de curatarea si ungerea lui totala pe care am sa o fac la intoarcerea din vama ... parerea mea...este ca exagerati .. :D

al meu facea galagie dupa 300km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni...pana la urma putem face aceasta simpla socoteala (nu stiu daca a mai facut-o cineva)

1 spray motul costa 50 ron. din el, sprayez lantul bine (nu fas-uri) cam de 4 ori ... hai 5!

1 spray de curatare costa 30 ron si la fiecare 5 ungeri curat lantul. asta de curatat il folosesc de 2 ori. daca intr-adevar curat lantul, nu fas-uri ...

deci... un lant are durata de viata 25000 (sa zicem). deci..ungere la 500 de km x 5 ungeri ... 2500 in 25000 = 10 sprayuri.

50 x 10 = 500 ron.

mai pun 2 curatiri la 1 spray de ungere adica inca 5 sprayuri de curatire. inca 150 ron.

 

deci...un kit de lant 120 euro ... 600 de ron. si mai dau pe el inca 650 ron ca sa il intretin. costuri totale: 2 kituri de lant.

 

 

ma intreb....sa nu ma mai intreb ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti .am vazut topicul si am si eu o intrebare la voi daca ma puteti ajuta.

de ceva vreme mi-a aparut un trancanit urat de la lant .mai exact cand schimb de obicei din treapta 3 in treapta 2 si din treapta 2 in 1 .cand schimb in superioare se aude mult mai putin zgomotos ,decat la inferioare .ma obsedeaza acest sunet urat.

aveti idee ce ar putea fii ?cineva mi-a zis sa nu fie un rulment ceva,altcineva mi-a zis ca se poate sa fie prea slabit lantul.lantul se prezinta in stare buna ,cei drept il ung cam la 500-700km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lantul nu are zale gripate, se mai poate auzi un zgomot de la intinderea lantului la accelerari si frana de motor, cand este ceva mai slab. Daca ai rabdare si-ti reglezi intinderea lantului corect, zgomotul dispare pt un timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lantul nu are zale gripate, se mai poate auzi un zgomot de la intinderea lantului la accelerari si frana de motor, cand este ceva mai slab. Daca ai rabdare si-ti reglezi intinderea lantului corect, zgomotul dispare pt un timp.

da, asta am facut mereu cand s-a auzit sunetul acela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerca mai intai cu intinsul si la mine cand face asa e semn sa intind lantul..la accelerari bruste sta un moment cat se intinde, prima data am cam uitat sa-l intind si facea niste pocnete la schimbat in jos de ziceam ca sare. apropo voi cam la cati km aprox il intindeti? stiu ca nu e ceva batut in cuie dar intreb asa in mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni...pana la urma putem face aceasta simpla socoteala (nu stiu daca a mai facut-o cineva)

1 spray motul costa 50 ron. din el, sprayez lantul bine (nu fas-uri) cam de 4 ori ... hai 5!

1 spray de curatare costa 30 ron si la fiecare 5 ungeri curat lantul. asta de curatat il folosesc de 2 ori. daca intr-adevar curat lantul, nu fas-uri ...

deci... un lant are durata de viata 25000 (sa zicem). deci..ungere la 500 de km x 5 ungeri ... 2500 in 25000 = 10 sprayuri.

50 x 10 = 500 ron.

mai pun 2 curatiri la 1 spray de ungere adica inca 5 sprayuri de curatire. inca 150 ron.

 

deci...un kit de lant 120 euro ... 600 de ron. si mai dau pe el inca 650 ron ca sa il intretin. costuri totale: 2 kituri de lant.

 

 

ma intreb....sa nu ma mai intreb ...

La fel de banala mi se pare si mie... aritmetica.

 

Desi acum am un ungator manufacturat, inaite am folosit 3 spray-uir. Primul si ultimul (tefloane, lipicioase, "minuni"...) le-am folosit vreo 1500 -2000 km, insa al II-lea Putoline (ca o spuma) cu 30 lei l-am folosit vreo 6-7mii km(la fiecare 300km) , consider ca a fost foarte rentabil, dar nu am mai gasit.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerca mai intai cu intinsul si la mine cand face asa e semn sa intind lantul..la accelerari bruste sta un moment cat se intinde, prima data am cam uitat sa-l intind si facea niste pocnete la schimbat in jos de ziceam ca sare. apropo voi cam la cati km aprox il intindeti? stiu ca nu e ceva batut in cuie dar intreb asa in mare.

acum eu il intind la 1000-2000km ca e pe duca.

inainte il intindeam foarte rar, nu am stat sa ma uit la cati km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
mie mi s-a rupt lantul...de acum incolo o sa folosesc sprayuri speciale de uns, nu o sa mai ung cu ulei de motor, credeti ca lanturile " REGINA" sunt ok?

 

 

asa-si-asa. incearca did.

 

p.s. 100% nu s-a rupt din cauza uleiului de transmisie cu care l-ai uns. ori defect de fabricare, ori intretinere slaba ori vreo piatra sau ceva seamanator care ti-a intrat intre pinion si lant. sau intins prea mult. am observat ca majotiratea utilizatorilor intind lantul aiurea, dupa manual. in loc sa tina cont de logica si sa il intinda cand pinionul fata si cel spate sunt pe aceeasi linie. adica atunci cand amortizorul de spate este comprimat atat de tare incat sa fie pinionul fata cu cel de spate in acelasi plan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi s-a rupt lantul...de acum incolo o sa folosesc sprayuri speciale de uns, nu o sa mai ung cu ulei de motor, credeti ca lanturile " REGINA" sunt ok?

ti-a farmat ceva lantul cand s-a rupt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica remarca legat de ungerea cu ulei printr-un dispozitiv automat. In conditii normale, sosea uscata si praf normal, ungerea este OK cu o picatura la 2-3 minute. Daca ploua debitul trebuie marit la o picatura pe minut si tinut asa cat timp este soseaua uda. Cam la fel si pe drumuri de tara pline de praf, doar ca debitul marit trebuie mentinut inca 5 min pt ca uleiul in exces sa spele lantul si pinioanele de mizerie. Chiar si pe o portiune scurta 5-10 km de praf sau ploaie trebuie facut reglajul pt ca se simte influienta mizeriei pt ungere. Degeaba ungi bine lantul pe mii de kilometri, daca uiti sa faci modificarea de cate ori este necesar chiar si pe distante scurte. De curand Strom 75 a mers fara ulei pe ploaie si dupa cateva sute de km s-au gripat jumatate din zale. Acum cauta lant sa-l schimbe. Avantajul uleiului este ca unge mai bine decat orice spray, dar dezavantajul ca este spalat de apa si trebuie marit debitul, pt a compensa acest lucru. Altfel mie mi se pare o treaba buna cu ungatorul. Intretinetre mult mai usoara si cativa cai in plus pe sosea la mijlocul si mai ales la sfarsitul unei zile de mers cu motorul. Am pana acum 4000km facuti si daca mai pastrez motorul voi vedea cat rezista kit-ul. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-si-asa. incearca did.

 

p.s. 100% nu s-a rupt din cauza uleiului de transmisie cu care l-ai uns. ori defect de fabricare, ori intretinere slaba ori vreo piatra sau ceva seamanator care ti-a intrat intre pinion si lant. sau intins prea mult. am observat ca majotiratea utilizatorilor intind lantul aiurea, dupa manual. in loc sa tina cont de logica si sa il intinda cand pinionul fata si cel spate sunt pe aceeasi linie. adica atunci cand amortizorul de spate este comprimat atat de tare incat sa fie pinionul fata cu cel de spate in acelasi plan...

 

de ce spui ca nu e bine cum zic ei in manual ???

daca nu este bine atunci de ce in manuale spun sa se faca asa intinderea lui ??? jocul lantului nu trebuie lasat pentru a compensa atunci cand este intins datorita comprimarii amortizorului spate !?

sa inteleg ca ce i care au scris manualele au fabrici de lanturi si vor sa le vanda cat mai repede ??? :baldy:

 

mie mi s-a rupt lantul...de acum incolo o sa folosesc sprayuri speciale de uns, nu o sa mai ung cu ulei de motor, credeti ca lanturile " REGINA" sunt ok?

 

DID cica sunt mai bune , cati km aveai cu el ?

post-38816-1241366286_thumb.jpg

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-si-asa. incearca did.

 

p.s. 100% nu s-a rupt din cauza uleiului de transmisie cu care l-ai uns. ori defect de fabricare, ori intretinere slaba ori vreo piatra sau ceva seamanator care ti-a intrat intre pinion si lant. sau intins prea mult. am observat ca majotiratea utilizatorilor intind lantul aiurea, dupa manual. in loc sa tina cont de logica si sa il intinda cand pinionul fata si cel spate sunt pe aceeasi linie. adica atunci cand amortizorul de spate este comprimat atat de tare incat sa fie pinionul fata cu cel de spate in acelasi plan...

Eu am inteles ca ai vrut sa spui, dar pinionul fata si cel spate indiferent de pozitia lor, determina o linie. Corect era sa spui ca pinionul fata, cu axul basculei si cu pinionul spate, (centrele lor) sa fie aliniate pt a forma o linie. Asta este pozitia in care lantul este cel mai intins si aici trebuie verificata sageata lui. Fabricantii de multe ori maresc marja de intindere a lantului tocmai pt ca la multe modele este greu de asezat (incarcat motorul) pt a alinia cele trei puncte. Pt functionarea corecta a lantului intinderea lui este foarte importanta. Un lant slab produce socuri la demaraj si frane de motor (lovituri de bici), iar un lant prea intins mareste, foarte mult si inutil, solicitarile din lant. Poate omul cu lantul rupt va da mai multe amanunta pt a intelege toti motivul real al ruperii( exclus uleiul). Genul asta de evenimente se pot termina urat pt motor, dar si pt motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am ramas fara spray de lent si tre sa cumpar altul. Pana acum am folosit Motul cu teflon dar vreau sa incerc si Yacco. A folosit cineva pana acum Yacco Racing Chain? Este ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-si-asa. incearca did.

 

p.s. 100% nu s-a rupt din cauza uleiului de transmisie cu care l-ai uns. ori defect de fabricare, ori intretinere slaba ori vreo piatra sau ceva seamanator care ti-a intrat intre pinion si lant. sau intins prea mult. am observat ca majotiratea utilizatorilor intind lantul aiurea, dupa manual. in loc sa tina cont de logica si sa il intinda cand pinionul fata si cel spate sunt pe aceeasi linie. adica atunci cand amortizorul de spate este comprimat atat de tare incat sa fie pinionul fata cu cel de spate in acelasi plan...

 

manualul spune ca daca lantul are sageata "x" in momentul in care motocicleta sta drept(nu pe cric), atunci cand amotrizorul e comprimat la maxim (pasager+bagaj+denivelare) jocul este OK.

Nu are cum sa fie "aiurea" atat timp cat manualul e scris de aia care au proiectat motoreta.

 

Pe noi romanii "practica ne omoara", nu respectam parametrii pentru ca avem impresia ca suntem foarte inteligenti, desi nu fabricam nimic competitiv. Pe la retele electrice de inalta tensiune stam ceva mai bine... Mai stie cineva ceva la care stam bine? (tehnic, nu fetite, iar serviciile sunt de kko)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi s-a rupt lantul...de acum incolo o sa folosesc sprayuri speciale de uns, nu o sa mai ung cu ulei de motor, credeti ca lanturile " REGINA" sunt ok?

 

pune si t u niste poze cu lantul rupt , detalii , za etc povesteste-ne cum s-a intamplat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu lantul astazi...ce sa zic, nu a cazut, inca este acolo, dar rupt pe o parte...adevarul este ca eu l-am cam neglijat, l-am spalat de vreo 3 ori cu benzina, iar restul la spalatorie cu spuma activa....lantul este DID, cred ca este original al moto ca am luat-o de la prim prop si asta nu schimbase decat uleiul la ea, vreo 20k km are si cred si eu ca s-a intamplat ceva cu vreo piatra, ca in rest nu da semne de oboseala, pinioanele sunt ca noi...iar cu intinsul la momentul acela avea toleranta cam 1-2 cm..... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majotiratea utilizatorilor intind lantul aiurea, dupa manual

Eu cred ca e cazul sa intelegeti odata si pentru totdeauna ca marii producatori de motorete sint la furat, si ca forumistii romani sint singurii adevarati in domeniu.

Nu stiu cum e la alte motoare, dar la a mea scrie ca intinderea se regleaza la 2,5-3,5 cm cu motorul pe cricul lateral, pentru ca amortizorul sa fie comprimat la o valoare cunoscuta. Astfel incit sa existe o anumita tensionare la comprimarea maxima a amortizorului. Asta pentru simplu motiv ca mi-e cam greu sa trebuiasca sa-mi rog prietenii de 150 kg sa vina sa stea pe motor, ca sa pot intinde corect lantul. Perfect logic, nu crezi?

 

poze cu lantul astazi...ce sa zic, nu a cazut, inca este acolo, dar rupt pe o parte...adevarul este ca eu l-am cam neglijat, l-am spalat de vreo 3 ori cu benzina, iar restul la spalatorie cu spuma activa....lantul este DID, cred ca este original al moto ca am luat-o de la prim prop si asta nu schimbase decat uleiul la ea, vreo 20k km are si cred si eu ca s-a intamplat ceva cu vreo piatra, ca in rest nu da semne de oboseala, pinioanele sunt ca noi...iar cu intinsul la momentul acela avea toleranta cam 1-2 cm..... :baldy:

Felicitari, te inscrii perfect in categoria "Chiar trebuie sa schimbam uleiul la motor?".

 

1. Ia o camera de bicicleta, taie cu foarfeca o bucata din ea, pune-o intr-o sticluta cu benzina pret de citeva minute, apoi scoate-o si las-o sa se usuce. Examineaza dupa citeva zile din nou acea bucata de cauciuc si comunica-ne rezultatele. Care e legatura cu lantul tau? Indiciu: ia lantul si uita-te la el de aproape. Vei observa ca intre zale exista niste garnituri de cauciuc, numite o-ring-uri. Acestea sint din cauciuc, si in toate manualele de intretinere scrie: a nu se curata lantul cu benzina. Acum te las pe tine sa pui cap la cap toate fragmentele puzzle-ului.

Dar hai ca mi-e mila de tine si-ti zic ce si cum: rolul acelor garnituri este sa pastreze o cantitate de lubrifiant la acele tije care imbina zalele. Acesle garnituri, fiind presate de zale, etanseaza vaselina acolo. Un o-ring crapa => nu mai ai lubrifiere acolo, creste uzura => se freaca metal pe metal => se roade metalul => se rupe lantul.

Cauta un manual de intretinere pentru motocicleta ta, citeste-l bine si aplica tot ce scrie acolo. Daca n-ai de gind sa faci asta, poate-ar trebui sa mergi des la biserica, pentru ca e posibil ca in momentul in care o sa ti se gripeze motorul, din cauza lipsei uleiului, sa nu mai scapi asa de ieftin.

 

2. Deobicei jocul e specificat la 2,5-3,5 cm, jocul tau prea mic a contribuit probabil la uzarea accelerata a lantului. Vezi ultimul paragraf de la punctull 1.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e cazul sa intelegeti odata si pentru totdeauna ca marii producatori de motorete sint la furat, si ca forumistii romani sint singurii adevarati in domeniu.

Nu stiu cum e la alte motoare, dar la a mea scrie ca intinderea se regleaza la 2,5-3,5 cm cu motorul pe cricul lateral, pentru ca amortizorul sa fie comprimat la o valoare cunoscuta. Astfel incit sa existe o anumita tensionare la comprimarea maxima a amortizorului. Asta pentru simplu motiv ca mi-e cam greu sa trebuiasca sa-mi rog prietenii de 150 kg sa vina sa stea pe motor, ca sa pot intinde corect lantul. Perfect logic, nu crezi?

 

 

Felicitari, te inscrii perfect in categoria "Chiar trebuie sa schimbam uleiul la motor?".

 

1. Ia o camera de bicicleta, taie cu foarfeca o bucata din ea, pune-o intr-o sticluta cu benzina pret de citeva minute, apoi scoate-o si las-o sa se usuce. Examineaza dupa citeva zile din nou acea bucata de cauciuc si comunica-ne rezultatele. Care e legatura cu lantul tau? Indiciu: ia lantul si uita-te la el de aproape. Vei observa ca intre zale exista niste garnituri de cauciuc, numite o-ring-uri. Acestea sint din cauciuc, si in toate manualele de intretinere scrie: a nu se curata lantul cu benzina. Acum te las pe tine sa pui cap la cap toate fragmentele puzzle-ului.

Dar hai ca mi-e mila de tine si-ti zic ce si cum: rolul acelor garnituri este sa pastreze o cantitate de lubrifiant la acele tije care imbina zalele. Acesle garnituri, fiind presate de zale, etanseaza vaselina acolo. Un o-ring crapa => nu mai ai lubrifiere acolo, creste uzura => se freaca metal pe metal => se roade metalul => se rupe lantul.

Cauta un manual de intretinere pentru motocicleta ta, citeste-l bine si aplica tot ce scrie acolo. Daca n-ai de gind sa faci asta, poate-ar trebui sa mergi des la biserica, pentru ca e posibil ca in momentul in care o sa ti se gripeze motorul, din cauza lipsei uleiului, sa nu mai scapi asa de ieftin.

 

2. Deobicei jocul e specificat la 2,5-3,5 cm, jocul tau prea mic a contribuit probabil la uzarea accelerata a lantului. Vezi ultimul paragraf de la punctull 1.

 

pana acum eu am intalnit joc specificat al lantului de 30 - 40 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e cazul sa intelegeti odata si pentru totdeauna ca marii producatori de motorete sint la furat, si ca forumistii romani sint singurii adevarati in domeniu.

Nu stiu cum e la alte motoare, dar la a mea scrie ca intinderea se regleaza la 2,5-3,5 cm cu motorul pe cricul lateral, pentru ca amortizorul sa fie comprimat la o valoare cunoscuta. Astfel incit sa existe o anumita tensionare la comprimarea maxima a amortizorului. Asta pentru simplu motiv ca mi-e cam greu sa trebuiasca sa-mi rog prietenii de 150 kg sa vina sa stea pe motor, ca sa pot intinde corect lantul. Perfect logic, nu crezi?

 

 

Felicitari, te inscrii perfect in categoria "Chiar trebuie sa schimbam uleiul la motor?".

 

1. Ia o camera de bicicleta, taie cu foarfeca o bucata din ea, pune-o intr-o sticluta cu benzina pret de citeva minute, apoi scoate-o si las-o sa se usuce. Examineaza dupa citeva zile din nou acea bucata de cauciuc si comunica-ne rezultatele. Care e legatura cu lantul tau? Indiciu: ia lantul si uita-te la el de aproape. Vei observa ca intre zale exista niste garnituri de cauciuc, numite o-ring-uri. Acestea sint din cauciuc, si in toate manualele de intretinere scrie: a nu se curata lantul cu benzina. Acum te las pe tine sa pui cap la cap toate fragmentele puzzle-ului.

Dar hai ca mi-e mila de tine si-ti zic ce si cum: rolul acelor garnituri este sa pastreze o cantitate de lubrifiant la acele tije care imbina zalele. Acesle garnituri, fiind presate de zale, etanseaza vaselina acolo. Un o-ring crapa => nu mai ai lubrifiere acolo, creste uzura => se freaca metal pe metal => se roade metalul => se rupe lantul.

Cauta un manual de intretinere pentru motocicleta ta, citeste-l bine si aplica tot ce scrie acolo. Daca n-ai de gind sa faci asta, poate-ar trebui sa mergi des la biserica, pentru ca e posibil ca in momentul in care o sa ti se gripeze motorul, din cauza lipsei uleiului, sa nu mai scapi asa de ieftin.

 

2. Deobicei jocul e specificat la 2,5-3,5 cm, jocul tau prea mic a contribuit probabil la uzarea accelerata a lantului. Vezi ultimul paragraf de la punctull 1.

 

 

Caline esti cam acid de felul tau sau vrei sa impresionezi cu capacitatile tale teoretice? Stiu f bine de ce s-a rupt, nu ti-am cerut tie sfatul, am vrut doar sa arat asa ceva in poze sa nu mai faca si altul ce am facut eu ca daca nu observam poate ii dam 250 si acum eram pe lumea cealalta...

In fine:

post-14660-1241436810_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...