Infinity Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) my 2 cents: este la louis un spray de curatat lantul (mare de 1l) face toti banii, absolut toti banii. am dat cu ala sanatos, am lasat sa actioneze, frecat cu peria si dat iara. Tot jegul a iesit toata grasimea aia amestecata cu praf si intarita fara mare efort. Adevarat ca am consumat tot spray-ul da o data pe sezon macar chiar merita asa o operatiune si nici nu e scump spray-ul ala. O sa incerc sa il caut pe Louis sa pun linku aici. Dat cu spray de lantz dupa si gata.... la drum el singur: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10004978 sau set (iese mai ieftin): http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10004887 Editat Iunie 19, 2009 de Infinity Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Atunci macar nu va promovati lenea aici. Pastati-o pt voi. Sant cativa pseudo mecanici foarte activi in aceasta sectiune care ne indeamna sa nu facem nimic cu lantul. Daca este uns din fabrica si-l mai ungi de 2 ori pe an, dupa ei, este arhisuficient. Vai de lanturile voaste!!! Da, lenea este pacat capital, pe deasupra o sa mai si ardem la cazanel. Spuneti NU lenei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 La asta te referi. E bun, problema este ca se usuca foarte repede, practic aproape ca nu curge mizeria aia.. Eu cand imi curatam singur lantul (acuma mi'e lene) il dadeam cu periuta cu motorina, il lasam asa sa actioneze, mai dadeam de 2-3 ori cu motorina cu periuta si apoi cu spray d'asta si curgea totul si ramanea cristal. Insa atunci aveam cric central, acuma nu si nici stander. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 La asta te referi.E bun, problema este ca se usuca foarte repede, practic aproape ca nu curge mizeria aia.. Eu cand imi curatam singur lantul (acuma mi'e lene) il dadeam cu periuta cu motorina, il lasam asa sa actioneze, mai dadeam de 2-3 ori cu motorina cu periuta si apoi cu spray d'asta si curgea totul si ramanea cristal. Insa atunci aveam cric central, acuma nu si nici stander. Esti un pacatos ordinar si vei arde in Iad alaturi de curve, drogati, evrei si homosexuali. Am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 De ce, fiindca mi'e lene sau fiindca mobra nu are cric central si n'am chef de stander? Lantul tot il curat, dar nu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 De ce, fiindca mi'e lene sau fiindca mobra nu are cric central si n'am chef de stander? Lantul tot il curat, dar nu eu. Din ambele motive. Lenea e pacat grav si be) nu pricep cum poti sa nu ai stander, e vorba de nepasare care e inrudita cu lenea. Daca mai asculti si muzica ROCK ai un loc rezervat la cazanel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 La asta te referi.E bun, problema este ca se usuca foarte repede, practic aproape ca nu curge mizeria aia.. Eu cand imi curatam singur lantul (acuma mi'e lene) il dadeam cu periuta cu motorina, il lasam asa sa actioneze, mai dadeam de 2-3 ori cu motorina cu periuta si apoi cu spray d'asta si curgea totul si ramanea cristal. Insa atunci aveam cric central, acuma nu si nici stander. cu stander bineinteles, am renuntat la metoda cu impinsu mobrei inainte si napoi am imbatrinit nu mai sunt asa old school Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 E vorba de nepasare care e inrudita cu lenea. Daca mai asculti si muzica ROCK ai un loc rezervat la cazanel. Nu e nepasare, e doar lene. Sunt foarte preocupat de curatenia lantului dar mi'e foarte lene sa ma mozolesc cu el. Cat despre muzichie, ascult haos (tutzi-tutzi) / minimal (piu-piu).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Nu e nepasare, e doar lene. Sunt foarte preocupat de curatenia lantului dar mi'e foarte lene sa ma mozolesc cu el.Cat despre muzichie, ascult haos (tutzi-tutzi) / minimal (piu-piu).. Arhiepiscopia analizeaza in acest moment daca muzica hause va fi afurisita sau nu, nu s-a ajuns inca la un consens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Eu cred ca preafericitul asculta si el haos si mai baga si cate o pastila care il prea fericeste. Dar asta n'are nicio legatura cu lanturile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 70 de pagini pt. niste lanturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 oricum, ar trebui sa le atraga careva atentia astora ca au lanturile neunse si stralucesc. si sa le spuna ca e un model vechi, acuma exista si cu tz-ringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 pt asta tr. sa facem o petitie on-line? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 nu mi se par o solutie buna sprayurile de curatat lantul , pentru ca se evapora foarte repede si ultima data am consumat un spray de 750 ml ca sa curat un lant si tot nu am terminat de curatat asa cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) 70 de pagini pt. niste lanturi Oare astia cu ce si le curata de stralucesc asa? Si al meu de la motor e tot aurit (DID), dar tot nu straluceste asa....mi-e ciuda Editat Iunie 20, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Oare astia cu ce si le curata de stralucesc asa? Si al meu de la motor e tot aurit (DID), dar tot nu straluceste asa....mi-e ciuda asa e cu lanturile de caine... sticlesc mai tare ca se freaca de blana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Revenind la subiectul ungatorului automat de lant. Voi astia care le aveti, cum se comporta? Rezista la praf si la spalare? Stiu pe cineva care are inginerie din asta si a inceput sa picure la greu dupa o tura la spalatorie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 nu mi se par o solutie buna sprayurile de curatat lantul , pentru ca se evapora foarte repede si ultima data am consumat un spray de 750 ml ca sa curat un lant si tot nu am terminat de curatat asa cum trebuie Eu folosesc PETROSIN ... fara sa atace o-ring-urile dar totusi suficient de volatil ca sa dizolve spray'ul de lantz murdar si sa se evapore intr'o tura mica prin cartier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Revenind la subiectul ungatorului automat de lant. Voi astia care le aveti, cum se comporta? Rezista la praf si la spalare? Stiu pe cineva care are inginerie din asta si a inceput sa picure la greu dupa o tura la spalatorie... Eu am, facut de mine. Merge perfect. Daca-l tii cu furtunele capului dublu in contact cu foaia, pe ploaie si mazga, se infunda cu praf fin si ulei. Se desfunda usor cu o sarmulita sau mai bine rasucesti cele doua capete in jos si uleiul curge direct pe zalele interioare ale lantului. Pe ploaie mi-a consumat 15 ml/%, iar pe vreme frumoasa 5 ml/%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Revenind la subiectul ungatorului automat de lant. Voi astia care le aveti, cum se comporta? Rezista la praf si la spalare? Stiu pe cineva care are inginerie din asta si a inceput sa picure la greu dupa o tura la spalatorie... face toti banii (60 lei) si chiar mai mult. Nu te doare capul... putina mizerie, insa rolele sclipesc vesnic. Adevarat ca pe praf este nevoie de marirea debitului, dar oricum sub oring este ce trebuie. La 2500-3000 km am consumat ulei cam cat incape pe 80 cm de furtun de 1/2 (cam un litru/un kit de lant). Cam o picatura/ 50 secunde Picuratorul (pasta de pix cu gel) nu se astupa si ajunge cam langa varful celui de al-3-a dinte inainte de contactul cu lantul Lantul are 29 mii (3mii cu ungator si inainte gresat abundent) dar nu o sa il schimb (am schimbat numai pinionul mic)... am o grafa de lant sub sa... daca se rupe Poze: http://www.tenereclub.ro/images/site/146118DSCN3591.JPG www.tenereclub.ro/images/site/173955DSCN3589.JPG www.tenereclub.ro/images/site/573846DSCN3588.JPG - electrovalva - piesa principala 50 lei la dezmembrari www.tenereclub.ro/images/site/768328DSCN3279.JPG - furtune 6 lei Editat Iunie 22, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Ok, hai sa incerc sa-mi fac si eu. Daca imi iese, mai pun un tutorial aici, pe langa ce avem deja. Din ce inteleg, trebuie un robinet de dozaj, ceva valva vacuumatica sau electrica, tuburi subtiri (bascula) si groase (cadru/rezervor), un picurator subtire si conectica. Intrebari de baraj: ce se poate folosi pe post de valva si de unde se poate procura? Asta cred ca e cel mai mare impediment pe care il intrevad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) Ok, hai sa incerc sa-mi fac si eu. Daca imi iese, mai pun un tutorial aici, pe langa ce avem deja. Din ce inteleg, trebuie un robinet de dozaj, ceva valva vacuumatica sau electrica, tuburi subtiri (bascula) si groase (cadru/rezervor), un picurator subtire si conectica. Intrebari de baraj: ce se poate folosi pe post de valva si de unde se poate procura? Asta cred ca e cel mai mare impediment pe care il intrevad... Electrovalva o gasesti la dezmembrari auto, pe semiaripa, in apropierea canistrei de carbon (reciclare vapori de benzina- Euro2...) ... unele sunt incorporate in canistra - nu sunt bune ... recomand Audi b3 b4 Passat 1990-1994 1,8-2,8 Luati in 50 lei cat mai multe furtunele(calitate), mufa electrica+conductori, coliere... Proba - sa nu poti sufla in ambele sensuri, iar prin conectare la 12V sa deschida(se aude si un tacanit) "Dracia" chiar functoneaza... daca mergi la SB se poate vedea... NXR are nr. meu Editat Iunie 23, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) Eu am folosit valve vacuumatice de scuter, noi, pt benzina. Desi unii spun ca merg direct la ulei, eu nu am avut noroc. Le-am facut sa functioneze numai desfacandu-le si facand mici modificari in interior. Am intarit arcul, sau i-am adaugat un arc de pix pe langa cel existent si i-am micsorat gaura prin care curge uleiul in zona de inchidere cu membrana. Mi-ar place sa gasesc unele care sa nu necesite modificari, pt ca operatia asta este migaloasa si se pierde timp. In rest, ar mai fi bun si un robinet de reglaj mai solid, dar negasind, am apelat la cele de acvariu, verzi, care costa 0,7 lei si daca se strica, se inlocuieste cu nou. Cum arata se vede in pozele pe care le-am postat mai sus. Aceea este varianta actuala care functioneaza la mine. Dupa ce ma intorc din concediu mai vad daca-mi vine vre-o idee de perfectionare a dispozitivului. Editat Iunie 23, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Sa vad si eu ce gasesc... treaba e ca nu prea stiu unde sa caut aceste piese ilustre. Ma interesez ici colo de dezmembrari auto si vedem noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) Eu folosesc PETROSIN ... fara sa atace o-ring-urile dar totusi suficient de volatil ca sa dizolve spray'ul de lantz murdar si sa se evapore intr'o tura mica prin cartier. Unde se gaseste de cumparat? nu mi se par o solutie buna sprayurile de curatat lantul , pentru ca se evapora foarte repede si ultima data am consumat un spray de 750 ml ca sa curat un lant si tot nu am terminat de curatat asa cum trebuie Sprayurile de curatat lantul sunt solutia ideala.Din pacate, aceasta nu este si cea mai economica varianta.Taman din motivul invocat de tine! Editat Iunie 23, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.