bogdan_harea Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Sa vad si eu ce gasesc... treaba e ca nu prea stiu unde sa caut aceste piese ilustre. Ma interesez ici colo de dezmembrari auto si vedem noi... Daca mergi pe varianta vacuumatica gasesti robinet in targ la Vitan langa Louis, pe alese. Partea proasta ca sant sigilate si nu le poti proba cu ulei. Cu benzina sau aer functioneaza toate (inghidere/deschidere), dar la ulei nu toate au arcul suficient de tare sa intrerupa pelicula de ulei, si curg usor cand motorul este parcat. Restul componentelor la Bricostore, magazine de acvaristica si piese Dacia. Foarte bun, dar greu de gasit, furtunul subtire (2mm) pt a transmite uleiul pana la lant. Pe el nu se formeaza accidental bule de aer care sa se ridice si care ametesc debitul ce trebuie reglat foarte fin. Aceleasi furtunuri foloseste si Schottoiler-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Asa ca l-am inspectat foarte atent si am descoperit ca zaua de legatura intre capetele lantului e mai lunga decat restul cu aproximativ 2 mm, ceea ce inseamna ca nu se mai aseaza bine pe pinioane. Am folosit lantul ~18000 km si de abia in ultimii 1500 am simtit schimbarea, deci nu a fost asa de la inceput. Kitul de lant e D.I.D., singura za cu probleme e cea de legatura intre capetele lantului. Din cauza modificarii pasului mi-a uzat si pinioanele prematur, deci e timpul pt un nou kit de lant.A mai patit cineva chestia asta? Sunt curios care ar putea fi cauzele. Am pățit și eu asta dar cu mai multe zale, aveam lanțul întins sus și slab jos sau invers, depinde cum învârteam roata. "E de la uzură", mi-au zis la service, așa că am schimbat kitul de lanț - pinioanele erau în stare bună, dar deja cumpărasem kit. Uzura nu e liniară, lanțul se lasă un pic după montaj (în primii 100 km), apoi încetișor încă 15-20.000 km și apoi din ce în ce mai abrupt în ultimele câteva mii de kilometri - asta la mers normal, pe circuit probabil totul se întâmplă mai repede și pinioanele se uzează și ele mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Eu am folosit valve vacuumatice de scuter, noi, pt benzina. Desi unii spun ca merg direct la ulei, eu nu am avut noroc. Le-am facut sa functioneze numai desfacandu-le si facand mici modificari in interior. Am intarit arcul, sau i-am adaugat un arc de pix pe langa cel existent si i-am micsorat gaura prin care curge uleiul in zona de inchidere cu membrana. Mi-ar place sa gasesc unele care sa nu necesite modificari, pt ca operatia asta este migaloasa si se pierde timp. In rest, ar mai fi bun si un robinet de reglaj mai solid, dar negasind, am apelat la cele de acvariu, verzi, care costa 0,7 lei si daca se strica, se inlocuieste cu nou. Cum arata se vede in pozele pe care le-am postat mai sus. Aceea este varianta actuala care functioneaza la mine. Dupa ce ma intorc din concediu mai vad daca-mi vine vre-o idee de perfectionare a dispozitivului. nu uitati ca varianta lui Bogdan este cea clasica, testata... produsa in serie Robinetul meu de acvarii nu a fost niciodata dereglat de jetul de la spalatorie si nici de pietre... Daca mergi pe varianta vacuumatica gasesti robinet in targ la Vitan langa Louis, pe alese. Partea proasta ca sant sigilate si nu le poti proba cu ulei. Cu benzina sau aer functioneaza toate (inghidere/deschidere), dar la ulei nu toate au arcul suficient de tare sa intrerupa pelicula de ulei, si curg usor cand motorul este parcat. Restul componentelor la Bricostore, magazine de acvaristica si piese Dacia. Foarte bun, dar greu de gasit, furtunul subtire (2mm) pt a transmite uleiul pana la lant. Pe el nu se formeaza accidental bule de aer care sa se ridice si care ametesc debitul ce trebuie reglat foarte fin. Aceleasi furtunuri foloseste si Schottoiler-ul. hm ... nu cred ca fortele de menisc permit bulelor sa mearga pe unde vor. Eu am pus Castrol EP90 care e destul de gros si nu pare sa se subtieze prea tare la caldura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 (editat) Debitul de ulei prin furtune este foarte mic si daca furtinurile sant groase bulele stau pe loc sau mai rau se ridica. Ca sa le elimini trebuie scursa o cantitate mai mare de ulei care poate face mizerie. La furtunurile subtiri viteza de curgere este mai mare , uleiul antrenand bulele afara din tubulatura. Pare un lucru minor, nici eu ne dandu-i importanta la inceput, dar apoi in exploatare mi-am dat seama de ce si Schotoiler face la fel. In ultimul timp am renuntat la uleiul de transmisie pt uleiul de motor W15. Este mai subtire si are cateva avantaje. Se poate regla mai fin picurarea, inchiderea si deschiderea prin vacum fara scapari, spala lantul si foaia mai bine de praf sau noroi, dar se consuma un pic mai mult, mai ales pe ploaie. Editat Iunie 24, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Am tras azi o fuga prin Bricostore si prin targ pe la Vitan. Nu am gasit absolut nimic util. Nici furtun gros, nici furturn de 2-4mm, nici racorduri, nici suruburi de dozaj. Ori sunt eu prea paralel cu targurile astea ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Pentru cine e interesat de o curatare a lantului "a la carte", recomand o plimbare pana in Gima(Plaza Romania) de unde se poate cumpara PETROL LAMPANT 750 ml cu 12,90 RON.Nu ataca cauciucul si lasa lantul sclipitor.Comparativ cu sprayurile dedicate curatarii lantului, petrolul lampant este mult mai economic si mai eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Am tras azi o fuga prin Bricostore si prin targ pe la Vitan. Nu am gasit absolut nimic util. Nici furtun gros, nici furturn de 2-4mm, nici racorduri, nici suruburi de dozaj. Ori sunt eu prea paralel cu targurile astea ori... la magazine care vand acvarii/pestisori gasesti robineturi... pentru racorduri - gasesti "T"-uri care le poti transforma in coturi iar pt racorduri un furtun care sa aiba diametrul interior putin mai mic decat diametrul exterior al furtunasului/stutului de imbinat ... Furtunasele din comert sunt chinezarii si cred ca in timp vor ceda. Furtune de calitate gasesti la piese auto import (noi sau dezmembrari). De exemplu pretul pt 1 ml furtun de carburant e 20 lei , dar nu e de Dacie Editat Iunie 29, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Am tras azi o fuga prin Bricostore si prin targ pe la Vitan. Nu am gasit absolut nimic util. Nici furtun gros, nici furturn de 2-4mm, nici racorduri, nici suruburi de dozaj. Ori sunt eu prea paralel cu targurile astea ori... http://www.tenereclub.ro/images/site/557681DSCN3282.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salutare, Care isi are locul prin Bucuresti si poate da spre imprumut o presa ca sa nituiesc un lant nou? Cateva ore, cat ma duc sa nituiesc si ma intorc sa o returnez. Astept un PM in cazul vreunui binevoitor. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salutare,Care isi are locul prin Bucuresti si poate da spre imprumut o presa ca sa nituiesc un lant nou? Cateva ore, cat ma duc sa nituiesc si ma intorc sa o returnez. Astept un PM in cazul vreunui binevoitor. Numai bine! Te pot ajuta in urmatoarele conditii 30 lei costul imprumutului si 50 euro garantie pana o inapoiezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 asa ar venii omul la tine sa-si schimbe lantul. eu il ajut fara sa-i iau bani, ca doar suntem prieteni si e criza de bani. in cazul in care nu se ofera altcineva sa imprumute presa, omul va venii la tine sa-si schimbe lantul - ai cel mai bun pret si am auzit ca lucrezi cu dibacie. nu ma asteptam sa-mi ceri bani pe imprumutul unei prese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) nu ma asteptam sa-mi ceri bani pe imprumutul unei prese Nici eu nu ma asteptam sa imi ceara aia la magazin bani pe ea, dar surpriza am dat !!! La mine este o investitie care trebuie sa produca, asa ca imi pare rau daca te am dezamagit. Multumesc si pentru aprecierile pozitive. Editat Iunie 29, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Te pot ajuta in urmatoarele conditii 30 lei costul imprumutului si 50 euro garantie pana o inapoiezi. plata inainte ca la ... fetitze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 cum iti dai seama ca kitul de lant este uzat si trebe schimbat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 dar de ce crezi ca se agita lumea aici de 73 de pagini? citeste topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 cum iti dai seama ca kitul de lant este uzat si trebe schimbat??? Una din zale are un LED rosu care incepe sa pilpiie cind lantul e uzat. Dar poti sa megi cu el si-asa ca se vede frumos noaptea. Spor la reparatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Una din zale are un LED rosu care incepe sa pilpiie cind lantul e uzat. Dar poti sa megi cu el si-asa ca se vede frumos noaptea.Spor la reparatii! Nu era mai simplu sa dai link spre un topic in care si tu intrebai acelasi lucru... Incercati sa nu mai fiti asa rai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Nu era mai simplu sa dai link spre un topic in care si tu intrebai acelasi lucru... Incercati sa nu mai fiti asa rai! Pai ce sa fac, daca mie-mi place sa fiu rau? Daca formula intrebarea mai precis (ce simptome l-au dus inspre concluzia ca ar trebui poate schimbat, asa cum am facut eu) ii raspundeam frumos. Asa vine cu o intrebare din asta, si mai si pune 3 semne de intrebare (pe care eu, care am citit mai mult de 2 carti in viata mea, le interpretez ca un fel de urlet), de ce sa nu fac misto de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Nu era mai simplu sa dai link spre un topic in care si tu intrebai acelasi lucru... Incercati sa nu mai fiti asa rai! multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 am citit pe aici ca un lant nou trebuie reglat dupa 500 de km de la primul montaj...dar daca nu se largeste...mai trebuie reglat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 el nu l-am intins. nu s-a lasat nici dupa 2000km deci l-am lasat asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 am citit pe aici ca un lant nou trebuie reglat dupa 500 de km de la primul montaj...dar daca nu se largeste...mai trebuie reglat?? Trebuie verificat la 500, la 1000 Km s.a.m.d!Daca nu se largeste, nu ai ce regla, nu? BTW, unii merg cu un lant si 10.000 Km fara sa-l intinda! Eu am 5.000 Km si nu a fost necesar sa-l intind! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Trebuie verificat la 500, la 1000 Km s.a.m.d!Daca nu se largeste, nu ai ce regla, nu? BTW, unii merg cu un lant si 10.000 Km fara sa-l intinda! Eu am 5.000 Km si nu a fost necesar sa-l intind! Si eu am auzit asta si nici la mine n-a fost valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 ms baieti de raspunsuri...am crezut ca ii un fel de rodaj...si trebuie reglat dupa 500km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) ms baieti de raspunsuri...am crezut ca ii un fel de rodaj...si trebuie reglat dupa 500km! pai este. dar daca nu se lasa nu ai ce intinde... Editat Iulie 5, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.