Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

cutia are capac?

 

baga tot in cutie, izolezi cu silicon si apoi inchizi capacu. in felul asta apa nu intra si la potntiometre ca sa umblii ridici capacul.

 

sau pui potentiometrele la 90 grade pe laterala cutiei.

Mesaj completat

pe post de cutie se poate folosi si canal cablu, doar ca e un pic de lucru la capete pentru a-l izola frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cutia e de plastic, se inchide ermetic prin lipire; reglajele trebuie insa scoase la vedere. Nu am cu ce sa ridic buza gaurii; ideal ar fi fost niste inele de cauciuc cu sectiune in forma literei C, cu varfurile spre exteriorul gaurii - impreuna cu putin super-glue si butonul de la potentiometru ar fi asigurat o oarecare izolare de apa. Dar nu am asa ceva.

 

Vad eu cum fac; pana una alta, de unde iau silicon sau pasta din aia care sa nu conduca electricitatea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ve doare pe voi capul oare? orice robinet de perfuzor poate fi reglat cum vrei tu, ii pui un semn cu un marker si folosesti acelasi ulei tot timpul. sau faceti parte din categoria care ar cadea fara senzor de cric???

Constructiile simple, fiecare le-a incercat intr-un fel sau altul. Daca ai o varianta functionala (insist cu sfatul asta), convinge un prieten s-o foloseasca un timp si vei vedea atunci hibele. Abia dupa ce mai multi vor fi multumiti de rezultate, varianta poate fi declarata una castigatoare. Parintii intotdeauna cred ca copii lor sant cei mai destepti, frumosi, perfecti, etc. Telul nostru este ceva similar Scottoiler varianta electronica. Switch@ eu ma gandeam la doua butoane izolate cu o banda adeziva, elastica, pe care daca apesi, poti creste sau scadea timpul. Este singura varianta care poate fi izolata bine. Deci potentiometre electronice nu clasice prin racucire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogdan: Este adevarat ca ar fi mai elegant cu 3 butoane, insa totul este facut analogic. Sunt genul care pastreaza lucrurile cat mai simple pentru a evita probleme neasteptate. In conditiile date, daca pot rezolva cu un integrat si 10 componente, nu ma bag la microcontrollere.

 

Oricum ma gandesc serios la folosirea unui singur potentiometru pentru reglarea timpului de pauza intre ungeri. La urma urmei, asta e cel mai important, nu? Fixez 'din fabrica' timpul de ungere la 30-40 secunde si timpul de pauza il reglez intre 1 secunda si 10 minute. Ce parere ai avea? Cel putin asa, e un singur reglaj, in loc de 2.

 

Si in ultima instanta, daca banii sunt, se pot cumpara potentiometre mai jmechere, cu garnituri si toate prostiile, care ar putea foarte usor sa etanseze cutia. Nu sunt foarte pretentios cu felul de potentiometru folosit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogdan: Este adevarat ca ar fi mai elegant cu 3 butoane, insa totul este facut analogic. Sunt genul care pastreaza lucrurile cat mai simple pentru a evita probleme neasteptate. In conditiile date, daca pot rezolva cu un integrat si 10 componente, nu ma bag la microcontrollere.

 

Oricum ma gandesc serios la folosirea unui singur potentiometru pentru reglarea timpului de pauza intre ungeri. La urma urmei, asta e cel mai important, nu? Fixez 'din fabrica' timpul de ungere la 30-40 secunde si timpul de pauza il reglez intre 1 secunda si 10 minute. Ce parere ai avea? Cel putin asa, e un singur reglaj, in loc de 2.

 

Si in ultima instanta, daca banii sunt, se pot cumpara potentiometre mai jmechere, cu garnituri si toate prostiile, care ar putea foarte usor sa etanseze cutia. Nu sunt foarte pretentios cu felul de potentiometru folosit.

daca la sosea ai nevoie de 1 picatura pe minut trebuie sa numari cate picaturi curg in cele 30-40 secunde ("din fabrica") ca sa vezi. Ideal ar fi ca 1 picatura/ minut (raportat bineinteles la orice interval - de exemplu: 5 picaturi/5minute) sa se afle la 1/2 din cursa potentiometrului, in ideea ca ala care sta la semafoare sa-si poata micsora debitul si mai mult, iar pe enduro (praf/apa) sau autostrada sa poata mari debitul de 5-6 ori :D

 

Deasemena "etalon" mai trebuie considerat uleiul (propun T90) si diametrul capilarului (picuratorului). Pentru 1 picatura/1minut cum e OK la mine trebuie sa luati in calcul ca picuratorul meu este un furtunel de stergatoe, cu diametrul exterioe de 5mm si probabil diametrul interior de 2-3... cred ca astea influenteaza marimea picaturilor... se complica dar asa e la proiectare... de aia s-au "inventat" inginerii :D

 

Potentiometrul are trepte? adica sa faca "clic". Daca plaja potentiometrului este mare (in timpi), cred ca este nevoie de trepte

Mesaj completat

de ce ve doare pe voi capul oare? orice robinet de perfuzor poate fi reglat cum vrei tu, ii pui un semn cu un marker si folosesti acelasi ulei tot timpul. sau faceti parte din categoria care ar cadea fara senzor de cric???

citecte ce scrie mai jos ... cu albastru... :D

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfiintat valva vacuumatica si tot sistemul de reglare pe care l-am folosit pana acum si am montat pe motor electrovalva si cu furtunul rezervor nou si capul dublu usor modificat. Furtunul gros montat asta primavara s-a intarit de la caldura sau ulei si am pus nou. Folosind inchiderea manuala debitul este 1 pic / sec. Cred ca timpul de curgere trebuie sa fie de cateva secunde ceeace inseamna ca pe lant ajung cateva picaturi odata, dupa care pauza. Maine fac si legaturile electrice cu intrerupatur pe ghidon. Una din constatari, daca nu trage aer fals pe la racorduri nu curge ulei din capul dublu dupa ce este inchisa electrovalva.

 

 

Am facut cu ajutorul lui ATW legaturile elecrice cu un intrerupator mic montat in blocul electric pe dreapta si direct la baterie. Fiecare secunda de apasare pe buton inseamna 2 picaturi de ulei pe lant, cate una pe fiecare parte a capului dublu. Inchiderea aste instantanee. Nu curge nimic dapa ce valva nu mai este alimentata. Maine fac o proba la drum in BG, cca 400km. Sant foarte curios de rezultate. :D

 

 

M-am intors. Am facut 470km. Timpul frumos, dar am prins cateva zeci de km cu udatura pe jos dupa o ploaie recenta. Electrovalva si capul dublu s-au comportat bine. Ungerea am facut-o cam in exces neavand nici un control. Din cand in cand (5-20 min) apasam butonul pt 3-10 sec. Trebuie neaparat un temporizator dublu, ca altfel este stresant si nu poti doza, la minim necesar, ungerea. Electrovalva inchide perfect de fiecare data, dar haleste mult curent. Trebuie neaparat un releu cat mai aproape de ea si alimentarea cu fire groase. Potentiometrele trebuie sa aiba cat mai multe trepte, in nici un caz 2-3, pt o reglare fina functie de conditiile de drum, altfel mergi pe uscat sau faci risipa de ulei.

 

In concluzie, timpul de ungere trebuie sa fie scurt. Cel mai mult conteaza aparent intervalul de pauza. Speram ca am fi putut scapa folosind timp de ungere de sa zicem 10 secunde si timp de repaus intre 5-20 min.

 

O sa ma uit astazi dupa niste potentiometre in 'trepte'. Cele de care zic eu au o cursa simpla, liniara, cu prag la capat de cursa si atat.

Mesaj completat

PS: De ce nu impartim topicul asta in 2: intretinerea lantului in general si ungatoare home-made?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi cu treaba la Calorex in Berceni. Ei fac aparatura medicala si la un cuptor dentar au ce ne-ar trebui noua. Panoul de comanda, care cuprinde cateva potentiomere digitale si afisaj din cifre, este acoperit cu o folie autoadeziva destul de groasa, dar elastica, care protejaza de praf si umezeala componentele electronice si evident permite actionarea butoanelor de dedesupt.. Ei o cumpara de la Fabrica de calculatoare din Baneasa, care executa la comanda si serii scurte cu folia respectiva. Trebuie un desen la scara 1:1 si indicate culorile si spatiile transpareante pt afisaj. Revenind la dozarea picaturilor, daca sambata si duminica cand a fost cald curgea 1 pic/sec, luni cand a fost mai rece 1pic/3sec. Debitul de ulei variaza destul de mult functie de temperatura, deci trebuie reglaje pe ambele intervale pt a face corectii vara/iarna si uscat/ploaie, asta daca se foloseste mereu acelasi ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, nu ne ajuta cu nimic folia autoadeziva: cum rotesti tu potentiometrul prin folie? Mentionez ca intreaga cursa e intre 180 si 340 de grade (intre jumatate de tura si aproape o tura). De asemenea, astept sa vad daca gasesc pe undeva potentiometre in trepte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de potentiomere digitale cu doua butoane, pe care se apasa, si afisaj. Apesi pe butonul de sus cresti timpul din pas in pas, apesi pe cel de jos sacazi timpul la fel. Pe afisaz se vizulaizeaza treapta in care esti. Probabil este mai greu de realizat, dar nu imposibil. Este singura modalitate de a elimina umezeala din cutia cu maimute. Celelalte variante cred ca cedeaza la etansare si trebuie ascunse sub sa, altfel pe ghidon nici o sansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja ne complicam prea mult. Dupa cum ziceam - hai sa nu facem cutii de comanda de 200 RON bucata. Voi folosi potentimetre analogice, ca la controlul balansului la casetofoane vechi. Nu digitale, cu butoane.

 

Asa mai bine imi iau direct Scottoiler si gata :D Vacuumatic dar nu intrevad probleme.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt teste si incercari este bine si asa, mai ales daca se merge pe vreme frumoasa si motorul sta in garaj. Eu nu pot sa uit ca in concediu am fost o gasca de cca 20 moto din care majoritatea aveau GPS-uri, cele mai multe auto fara rezistenta la umezeala. La sfarsitul calatoriei toate cele auto au sucombat desi fiecare le proteja in fel si chip. Tankbag, pungi de plastic cu sau fara fermuar, buzunare interioare, degeaba. Inotau pestii in ele. Singurele care au rezistat cele speciale moto. Se poate face un montaj electronic ieftin, care sa reziste pana la prima ploaie, sau unul putin mai scump pt totdeauna. Oricum nu este domeniul meu. Eu doar visez si sper. Sant curios si nerabdator pt rezultat. :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi cu treaba la Calorex in Berceni. Ei fac aparatura medicala si la un cuptor dentar au ce ne-ar trebui noua. Panoul de comanda, care cuprinde cateva potentiomere digitale si afisaj din cifre, este acoperit cu o folie autoadeziva destul de groasa, dar elastica, care protejaza de praf si umezeala componentele electronice si evident permite actionarea butoanelor de dedesupt.. Ei o cumpara de la Fabrica de calculatoare din Baneasa, care executa la comanda si serii scurte cu folia respectiva. Trebuie un desen la scara 1:1 si indicate culorile si spatiile transpareante pt afisaj. Revenind la dozarea picaturilor, daca sambata si duminica cand a fost cald curgea 1 pic/sec, luni cand a fost mai rece 1pic/3sec. Debitul de ulei variaza destul de mult functie de temperatura, deci trebuie reglaje pe ambele intervale pt a face corectii vara/iarna si uscat/ploaie, asta daca se foloseste mereu acelasi ulei.

:ph34r: Este necesar un ulei de calitate, subtire la frig si gros la caldura, cat mai putin sensibl la variatii... Problema asta nu poate fi rezolvata ci numai ameliorata

Mesaj completat

@Bogdan: Este adevarat ca ar fi mai elegant cu 3 butoane, insa totul este facut analogic. Sunt genul care pastreaza lucrurile cat mai simple pentru a evita probleme neasteptate. In conditiile date, daca pot rezolva cu un integrat si 10 componente, nu ma bag la microcontrollere.

 

Oricum ma gandesc serios la folosirea unui singur potentiometru pentru reglarea timpului de pauza intre ungeri. La urma urmei, asta e cel mai important, nu? Fixez 'din fabrica' timpul de ungere la 30-40 secunde si timpul de pauza il reglez intre 1 secunda si 10 minute. Ce parere ai avea? Cel putin asa, e un singur reglaj, in loc de 2.

 

Si in ultima instanta, daca banii sunt, se pot cumpara potentiometre mai jmechere, cu garnituri si toate prostiile, care ar putea foarte usor sa etanseze cutia. Nu sunt foarte pretentios cu felul de potentiometru folosit.

aceasta e toata smecheria, sa intrerupi un debit maxim(cat mai putin variabil la temperaturi) cu un interval de timp reglabil.

Debitul maxim poate fi "etalonat" folosind capilare cu diametre identice si acelasi tip de ulei, si astfel poate fi corelat (cat decat)cu plaja de reglaje ale potentiometrului - asta pentru "productia de serie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Este necesar un ulei de calitate, subtire la frig si gros la caldura, cat mai putin sensibl la variatii... Problema asta nu poate fi rezolvata ci numai ameliorata

Cand voi avea instalatia completa am sa fiu risipitor ;) si voi cumpara 1/2 litri de ulei Scottoiler. Costa cca 12 euro. Scump, dar sant curios care-i smecheria cu el. Am mai spus ca pe situri americane pasionatii de ungatoare automate au descoperit uleiul de drujba Skil, cel semisintetic care este folosit la concursurile de taietori de lemne. Este creiat special, sa nu atraga praf, sa nu se spele la apa si evident sa unga perfect. Costa la noi cca 80 roni/L, dar deocamdata nu am gasit la nici o reprezentanta Skil. Nu aduc pt ca romanii folosesc uleiul cel mai ieftin. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand voi avea instalatia completa am sa fiu risipitor :) si voi cumpara 1/2 litri de ulei Scottoiler. Costa cca 12 euro. Scump, dar sant curios care-i smecheria cu el. Am mai spus ca pe situri americane pasionatii de ungatoare automate au descoperit uleiul de drujba Skil, cel semisintetic care este folosit la concursurile de taietori de lemne. Este creiat special, sa nu atraga praf, sa nu se spele la apa si evident sa unga perfect. Costa la noi cca 80 roni/L, dar deocamdata nu am gasit la nici o reprezentanta Skil. Nu aduc pt ca romanii folosesc uleiul cel mai ieftin. :wacko:

Nu mai stiu cat face 1 l Castrol EP90 de transmisie, dar cred ca e mai scump decat jumate. Eu am folosit 100ml/2500km , deci 1 litru/25mii km ... pretul uleiului nu prea conteaza... calitatea da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu cat face 1 l Castrol EP90 de transmisie, dar cred ca e mai scump decat jumate. Eu am folosit 100ml/2500km , deci 1 litru/25mii km ... pretul uleiului nu prea conteaza... calitatea da

Eu am renuntat la uleiul de transmisie indiferent de provenienta. Este gros, se acumuleaza pe lant impreuna cu mizeria si are vascozitatea foarte variabila cu temperatura. Acum folosesc ulei de motor normal. Dintre uleiurile pe care le-am folosit in vara asta cel care mi s-a parut cel mai bun a fost Motul full sintetic, pe care l-am pus accidental cand am ramas la drum cu rezervorul gol. Astazi m-am intors dintr-un drum de 250 km pe ploaie, asa ca am testat cum se comporta ungatorul si in conditii de udatura. De data asta am apasat pe buton mult mai des si pt perioade mult mai lungi si cu toate astea tot ar mai fi trebuit ulei pe lant. Fiind frig timpul intre picaturi la curgerea libera s-a lungit la 4 sec, iar datorita spalarii lantului cu apa trebuie marit mult cantitatea de ulei ce ajunge pe lant. Pt o utilizare cu cat mai putine batai de cap eu vad temporizatorul tot cu doua reglaje. Primul cu timpul de alimentare a electrovalvei (0-20/30sec) din care sa se faca corectiile de temperatura si al doilea cu timpul de pauza(0-10min) din care, in timpul mersului, sa faci reglajul functie de conditiile drumului (praf/ploaie/uscat). Fara temporizator este chiar enervant sa ai mereu grija apararii pe buton pt perioade destul de lungi. Tot zilele aste am facut prima intindere a lantului dupa primii 23000km, de cand l-am montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am renuntat la uleiul de transmisie indiferent de provenienta. Este gros, se acumuleaza pe lant impreuna cu mizeria si are vascozitatea foarte variabila cu temperatura. Acum folosesc ulei de motor normal. Dintre uleiurile pe care le-am folosit in vara asta cel care mi s-a parut cel mai bun a fost Motul full sintetic, pe care l-am pus accidental cand am ramas la drum cu rezervorul gol. Astazi m-am intors dintr-un drum de 250 km pe ploaie, asa ca am testat cum se comporta ungatorul si in conditii de udatura. De data asta am apasat pe buton mult mai des si pt perioade mult mai lungi si cu toate astea tot ar mai fi trebuit ulei pe lant. Fiind frig timpul intre picaturi la curgerea libera s-a lungit la 4 sec, iar datorita spalarii lantului cu apa trebuie marit mult cantitatea de ulei ce ajunge pe lant. Pt o utilizare cu cat mai putine batai de cap eu vad temporizatorul tot cu doua reglaje. Primul cu timpul de alimentare a electrovalvei (0-20/30sec) din care sa se faca corectiile de temperatura si al doilea cu timpul de pauza(0-10min) din care, in timpul mersului, sa faci reglajul functie de conditiile drumului (praf/ploaie/uscat). Fara temporizator este chiar enervant sa ai mereu grija apararii pe buton pt perioade destul de lungi. Tot zilele aste am facut prima intindere a lantului dupa primii 23000km, de cand l-am montat.

crezi ca timpul de pauza trebuie sa fie mai mare decat timpul de alimentare/deschidere a electrovalvei ? :wacko:

 

Cat despre partea cu 2 reglaje, cred ca e este cea mai eficienta. Unul dintre timpi (pauza sa zicem)nu are nici o importanta atata vreme cat este de ordinul minutelor. Celelalt timp (alimentarea/picurarea)trebuie sa poata sa-l compenseze pe primul astfel sa se poata obtine reglajele (2 reglaje) de 1 si respectiv 5-10 picaturi / minut :)

Ideal cred ca bun ar fi un potentiometru/temporizator cu 10 trepte, fiecare treapta sa aiba marimea= cu timpul intre 2 picaturi (timpul mediu ... temperaturi+/- ... necesar pt o picatura)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi ca timpul de pauza trebuie sa fie mai mare decat timpul de alimentare/deschidere a electrovalvei ? :wacko:

 

Cat despre partea cu 2 reglaje, cred ca e este cea mai eficienta. Unul dintre timpi (pauza sa zicem)nu are nici o importanta atata vreme cat este de ordinul minutelor. Celelalt timp (alimentarea/picurarea)trebuie sa poata sa-l compenseze pe primul astfel sa se poata obtine reglajele (2 reglaje) de 1 si respectiv 5-10 picaturi / minut :)

Ideal cred ca bun ar fi un potentiometru/temporizator cu 10 trepte, fiecare treapta sa aiba marimea= cu timpul intre 2 picaturi (timpul mediu ... temperaturi+/- ... necesar pt o picatura)

Scuza-ma dar nu am inteles nimic din ce vrei sa spui. Ceea ce am constata eu: variatia intervalului dintre doua picaturi functie de temperatura este 4 ori pana acum. Daca se raceste afara si mai mult ajungem probabil la 6-10 ori. Cantitatea de ulei necesar pe ploaie este de cel putin 3-4 ori mai mare decat pe vreme frumoasa. Facand o combinatie intre cele doua variabile rezulta o plaja de reglaj mult mai mare decat 10 unitati. Cele doua potentiometre in viziunea mea au exact rolul de a simplifica utilizarea. Reglezi primul potentiometru functie de temperatura de afara, sa zicem 5 picaturi odata ( adica 5 sec pe vreme calda sau 20 sec pe vreme rece), urmata de 5 min pauza pe vreme uscata sau 1,5 min pe ploaie. Daca le amestecam ajungi sa tot numeri picaturi pe sub motor si nu ai control niciodata. Scottoiler-ul electronic are senzor de temperatura si face corectia automat. Neavand electronisti atat de priceputi, deocamdata primul potentiometru preia acesta functie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat pe net niste temporizatoare si am gasit asta:

http://www.elkoep.ro/crm-2he-5~1.html

- alimentare 12 - 240V

- 2 reglaje : timp de impuls (cat timp sa curga) si timp de pauza (timpul intre curgeri)

- necesita legarea a 2 potetiometre externe (din cate am inteles sunt incluse in pret) care fac reglajul fin al celor 2 timpi. in documentatie se specifica faptul ca distanta de la unitate la potentiometre poate fi de 10 m (ceea ce e mult mai mult decat avem noi nevoie).

- reglajul brut se face cu semireglabile de pe carcasa.

- are dimensiunea unei sigurante care se monteaza in tablourile electrice din casa.

- sigura problema e pretul : 44.04 € cu TVA inclus.

 

pe site acolo gasiti si un temporizator digital care e la 66 € cu TVA inclus : PDR-2/A UNI

Ala e si mai bengos.

 

documentatiile si manualele la relee le gasiti tot pe siteul din linkul de mai sus.

 

Cu tiganiile astea se poate face tot ce vrei. Problema e ca preturile lor sunt foarte mari pentru ce am vrea noi sa facem.

 

Lista de preturi a celor de la elko ep am atasat-o la post.

Eu o sa ma mai duc prin sibiu sa vad astia de la noi de pe aici daca au preturi mai mici.

 

Pai cu cate kestii au astia pe site poti sa iti faci si casa sa se deschida automat cand iti vede motorul intrand pe poarta :wacko:

eventual sa dea si drumul la muzica in functie de cat de tare intri pe poarta.

bani sa ai.

 

lista_preturi_romania_19_05_2009.zip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuza-ma dar nu am inteles nimic din ce vrei sa spui. Ceea ce am constata eu: variatia intervalului dintre doua picaturi functie de temperatura este 4 ori pana acum. Daca se raceste afara si mai mult ajungem probabil la 6-10 ori. Cantitatea de ulei necesar pe ploaie este de cel putin 3-4 ori mai mare decat pe vreme frumoasa. Facand o combinatie intre cele doua variabile rezulta o plaja de reglaj mult mai mare decat 10 unitati. Cele doua potentiometre in viziunea mea au exact rolul de a simplifica utilizarea. Reglezi primul potentiometru functie de temperatura de afara, sa zicem 5 picaturi odata ( adica 5 sec pe vreme calda sau 20 sec pe vreme rece), urmata de 5 min pauza pe vreme uscata sau 1,5 min pe ploaie. Daca le amestecam ajungi sa tot numeri picaturi pe sub motor si nu ai control niciodata. Scottoiler-ul electronic are senzor de temperatura si face corectia automat. Neavand electronisti atat de priceputi, deocamdata primul potentiometru preia acesta functie.

eu am folosit tot anul reglajul normal 1 picatura /50 secunde. Aici cred ca ar trebui sa fie mijlocul cursei potentiometrului, iar capetele cursei sa fie mai lungi (decat maximul pe ploaie/praf si minimul dupa ungere cu spray) cu 2 "trepte" fiecare ca sa poata acoperi eventualele variatii ale vascozitatii/temperaturii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat pe net niste temporizatoare si am gasit asta:

http://www.elkoep.ro/crm-2he-5~1.html

- alimentare 12 - 240V

- 2 reglaje : timp de impuls (cat timp sa curga) si timp de pauza (timpul intre curgeri)

- necesita legarea a 2 potetiometre externe (din cate am inteles sunt incluse in pret) care fac reglajul fin al celor 2 timpi. in documentatie se specifica faptul ca distanta de la unitate la potentiometre poate fi de 10 m (ceea ce e mult mai mult decat avem noi nevoie).

- reglajul brut se face cu semireglabile de pe carcasa.

- are dimensiunea unei sigurante care se monteaza in tablourile electrice din casa.

- sigura problema e pretul : 44.04 € cu TVA inclus.

 

pe site acolo gasiti si un temporizator digital care e la 66 € cu TVA inclus : PDR-2/A UNI

Ala e si mai bengos.

 

documentatiile si manualele la relee le gasiti tot pe siteul din linkul de mai sus.

 

Cu tiganiile astea se poate face tot ce vrei. Problema e ca preturile lor sunt foarte mari pentru ce am vrea noi sa facem.

 

Lista de preturi a celor de la elko ep am atasat-o la post.

Eu o sa ma mai duc prin sibiu sa vad astia de la noi de pe aici daca au preturi mai mici.

 

Pai cu cate kestii au astia pe site poti sa iti faci si casa sa se deschida automat cand iti vede motorul intrand pe poarta :agree:

eventual sa dea si drumul la muzica in functie de cat de tare intri pe poarta.

bani sa ai.

 

lista_preturi_romania_19_05_2009.zip

 

Eu aparent pot scoate acelasi produs la cca 40-60 RON, daca nu cumva vrea lumea potentiometre atomice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...