mihai1963 Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Inca o data constat ca cele mai pertinente, la obiect si serioase raspunsuri sunt date de DL. Kato din Arad. Felicitari domnule, ne stim doar din vedere dar poate tot vom bea o bere impreuna, candva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 nu se procedeaza...., nu va mai rupeti oasele/giturile dupa sfaturi inteligente, faceti ce scrie la carte, sigur aia din fabrica au mai mult habar cum trebuie centrata roata spate decit o sa aiba vreunu din noi, asa ca centrati rotile folosind metoda indicata de constructor (repere bascula, saiba excentrica, etc) reperele alea din fabrica sunt cam degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 reperele alea din fabrica sunt cam degeaba... pai veniti cu argumente ca vorbe.................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 pai veniti cu argumente ca vorbe.................. http://www.motorcycle.com/how-to/chassis-alignment-basics-3444.html http://www.ehow.com/how_4584111_check-motorcycle-wheel-alignment.html http://www.motorcyclistonline.com/howto/string_align_motorcycle_wheels/index.html http://www.youtube.com/watch?v=9Fuh-xg11SE http://www.pegmonkey.com/node/1057 sunt o groaza de exemple, just google "motorcycle wheel alignment" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Cred ca cel mai nasol ar fi sa se infasoare la pinionul fatza. Sa vezi atunci distractie... Io am avut bulan maxim ca mi-a zburat in sant, in timpul unei depasiri la vreo 120 km/h, insa nu mi s-a rupt din cauza uzurii ci din nepriceperea unui "meserias" si probabil a unui defect din fabricatiei a zalei de inchidere. Aia nu e zaua de inchidere, se vede clar pe bolt, cea de inchidere nu are bolturile asa. Poate urmatoarea era, nu a fost bine presata si s-a desfacut, intai jumatate si apoi jumatate s-a rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Aia nu e zaua de inchidere, se vede clar pe bolt, cea de inchidere nu are bolturile asa. Poate urmatoarea era, nu a fost bine presata si s-a desfacut, intai jumatate si apoi jumatate s-a rupt. Iote si partea ailalta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Iote si partea ailalta: ala e defect de fabricatie, nu de montare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 da dar acel defect de fabricatie nu l-a vazut cel care a montat lantul?ca nu e greu de observat.normal nu trebuia montat acel lant pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 da dar acel defect de fabricatie nu l-a vazut cel care a montat lantul?ca nu e greu de observat.normal nu trebuia montat acel lant pe motocicleta. sa stii ca nu este nevoie de o fisura vizibila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 De curiozitate, cine ti-a pus za cu siguranta pe KLE500 (asta daca lantul din imagine e de la mobra ta de la profil) ? Nu de alta, dar lanturile "de bun simt" nu de proaste vin cu za de nituire si doar la mobrele de enduro/cross se foloseste za de siguranta. In poza de mai jos, de pe site-ul DID, e specificat acest lucru clar, de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 De curiozitate, cine ti-a pus za cu siguranta pe KLE500 (asta daca lantul din imagine e de la mobra ta de la profil) ? Nu de alta, dar lanturile "de bun simt" nu de proaste vin cu za de nituire si doar la mobrele de enduro/cross se foloseste za de siguranta. In poza de mai jos, de pe site-ul DID, e specificat acest lucru clar, de exemplu. Un japonez. In afara de asta, m-a pus sa-mi cumpar un lant cu doua zale mai scurt decat se preciza in manual, pe motiv ca-i "mai ieftin si merge". Ei bine n-a mers, asa ca a mai adaugat doua zale de la un lant pe care-l avea prin magazie, nou de altfel. Lantul a fost Iris daca imi aduc bine aminte (au trecut vreo doi ani de-atunci si eram foarte incepator si la primul schimb de lant). A tinut din aprilie pana in iulie, cand s-a intamplat "nefericitul". Si lantul pe care-l am acum tot cu za cu siguranta a venit si e chiar DID, desi atunci cand l-am comandat am specificat ca-l vreau cu za cu nituire. E pus de aproape un an si n-are treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Un japonez. In afara de asta, m-a pus sa-mi cumpar un lant cu doua zale mai scurt decat se preciza in manual, pe motiv ca-i "mai ieftin si merge". Ei bine n-a mers, asa ca a mai adaugat doua zale de la un lant pe care-l avea prin magazie, nou de altfel. Lantul a fost Iris daca imi aduc bine aminte (au trecut vreo doi ani de-atunci si eram foarte incepator si la primul schimb de lant). A tinut din aprilie pana in iulie, cand s-a intamplat "nefericitul". Si lantul pe care-l am acum tot cu za cu siguranta a venit si e chiar DID, desi atunci cand l-am comandat am specificat ca-l vreau cu za cu nituire. E pus de aproape un an si n-are treaba. Pai trebuia sa zici de la inceput faza aia, ca e clar ca manțocărelile NU tin la nesfarsit Iar DID-ul venit acum, chiar daca producatorul fabrica pentru 520 sau 525 si zale cu siguranta, e indicat sa pui una cu nit. De siguranta, sa nu iti zboare lantul pe autostrada, cand esti in blana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Pai trebuia sa zici de la inceput faza aia, ca e clar ca manțocărelile NU tin la nesfarsit Iar DID-ul venit acum, chiar daca producatorul fabrica pentru 520 sau 525 si zale cu siguranta, e indicat sa pui una cu nit. De siguranta, sa nu iti zboare lantul pe autostrada, cand esti in blana Eh, daca totul s-a terminat cu bine... Mai amuzant a fost ce s-a intamplat dupa ce s-a rupt zaua, ca eram singur cuc la vro 30 de km de Targu Jiu si la doi pasi de Bengesti, un sat cu pagode. Dar e o poveste prea lunga. Nu zic ca nu tin la propria-mi siguranta: tocmai de-aia am comandat lantul cu nituire, dar de obicei fie sunt pe ultima suta de metri inainte de o tura, fie n-am timp sa mai schimb ceva. Si la ce blana ii dau eu martzoagei pe autostrazi (nu mai mult de 150 cand ma obliga traficul de pe A2), nu-mi fac griji. Oricum, asta de-acum are deja vro 12000 de km si zaua nu da semne de oboseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Am si eu o intrebare: voi ce faceti cu motorina/solutia rezultata in urma spalarii lantului? Ca sincer nu ma lasa "ceva" sa o arunc aiurea si deja am vreo 2 bidoane care la o adica pot fi un factor de risc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 "filtreaz o" prin o buc de bumbac(tricou) si o poti refolosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Am si eu o intrebare: voi ce faceti cu motorina/solutia rezultata in urma spalarii lantului? Ca sincer nu ma lasa "ceva" sa o arunc aiurea si deja am vreo 2 bidoane care la o adica pot fi un factor de risc. tu te referi la riscul de poluare ?,daca te referi la riscul ala lasa motorina in bidon si mergi cu ea la un service auto ca stiu ei ce sa faca cu ea unde sa o arunce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Am si eu o intrebare: voi ce faceti cu motorina/solutia rezultata in urma spalarii lantului? Ca sincer nu ma lasa "ceva" sa o arunc aiurea si deja am vreo 2 bidoane care la o adica pot fi un factor de risc. sau o duci la tara la rude/cunostinte sa aprinda focul iarna cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
casiaan Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 incercati Catenol, e u spray lubrifiant care curata lantul in timpul mersului. Sincer, nu imi bat capul cu spalat lant si degresat. Il ung dupa fiecare cursa de 500 km rulati si lantul imi sta curat. eu am schimbat kit-ul anul trecut in octombrie dar si acum am lantul ca nou dupa cateva mii de km,pe toate drumutile patriei.Fac urmatorul tratament,la indemana fiecaruia. in fiecare saptamana duc moto la spalatorie,cei de acolo ma stiu si imi fac privilegiul sa imi spal singur moto,cu jet de apa calda.Dupa toaletarea motocicletei,urmeaza lantul.Pun moto pe cricul mare si dau jeturi de apa calduta pe lant,pe toate partile,invartind si roata sa cuprinda tot lantul..sterg moto ,iar langa spalatorie,aceiasi firma are si vulcanizare.trag moto si suflu cu aer cu presiune toate zalele lantului pana nu mi e urma de apa.Folosesc un spray degresant cumparat din comert si sterg dupa asta cu carpa.mai dau cu aer si apoi cu un spray lubrifiant cu silicon in el,cumparat tot din comert. lantul si acum e ca nou,alb si curat peste tot,zalele la fel de curate...cam asa fac..imi ia maxim 1ora toaletarea motocicletei de la spalat pana la gresat.fara motorina,gazolina sau ce o fi ea.Fara o spalare sub presiune nu aveti cum sa eliminati particulele fine de nisip,praf,etc...1 ora pe saptamana si 5-600 km in week...merita efortul! incercati Catenol, e u spray lubrifiant care curata lantul in timpul mersului. Sincer, nu imi bat capul cu spalat lant si degresat. Il ung dupa fiecare cursa de 500 km rulati si lantul imi sta curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 incercati Catenol, e u spray lubrifiant care curata lantul in timpul mersului. Sincer, nu imi bat capul cu spalat lant si degresat. Il ung dupa fiecare cursa de 500 km rulati si lantul imi sta curat. incercati Catenol, e u spray lubrifiant care curata lantul in timpul mersului. Sincer, nu imi bat capul cu spalat lant si degresat. Il ung dupa fiecare cursa de 500 km rulati si lantul imi sta curat. Man, zi Catenoil. Catenolul e medicament... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Salut, Azi mi-am montat Loobman. Merge misto. Cei ce au ungator de lant, ce ulei folositi? Ca eu am pus unul de cutie de viteze de la masina (asta am gasit prin casa) si imi pare cam gros. E un 80W-90. Cu unul de motor, o face urgerea mai bine sau e ok si asta? Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Eu sincer folosesc ce imi ramane de la schimburile de ulei. Intamplator am tras furtunul de la Loobman si chiar rezervorul pe langa evacuare si nu conteaza f tare vascozitatea pt ca se incalzeste si va ajunge la destinatie. Merge si ulei de masline daca esti in Grecia si nu ai benzinarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Ulei pentru lantul de la drujba . 10 sau 11 lei litrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 se poate un mic feedback la loobmanul asta? e ok, cam la cat timp pompati, stropeste, lantul e uns/curat? de unde ati luat? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Eu l-am comandat prin ianuarie si mi-au trimis un model nou, ce am inteles ca nu-l au inca la vanzare, pt a-i face un review. Rezervorul nu mai e din acela pe care il storci, ci are un mic buton (parghie) pe care apasati si se dozeaza uleiul intr-un alt recipient, apoi intra in furtun. Ieri a fost super aglomeratie pe aici si nu l-am folosit decat vreo 7 km... facuti in ~ 30 minute... Dar se vede deca lantul ca e unsuros. Dar si bascula are cativa stropi... Revin cu feedback dupa un drum mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 (editat) Salut, Azi mi-am montat Loobman. Merge misto. Cei ce au ungator de lant, ce ulei folositi? Ca eu am pus unul de cutie de viteze de la masina (asta am gasit prin casa) si imi pare cam gros. E un 80W-90. Cu unul de motor, o face urgerea mai bine sau e ok si asta? Merci, Vice. foloseste cu incredere ulei de lant de drujba, e ieftin si isi face treaba. poti sa gasesti pareri mai pertinente daca "rasfoiesti" topicul cateva pagini inapoi. scuze, radu, nu am vazut postul tau. Editat Mai 14, 2011 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.