CozonacRutier Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Reply-ul lui Dennis (Loobman) la mailul meu Asta http://www.chainoiler.co.uk/ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Asta http://www.chainoiler.co.uk/ ? Da asta este site-ul lui Loobman de unde se pot cumpara produsele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Pai vad ca lumea are numai bune de spus despre sistem. Poate mai gasesc inca 2 care vor sa-si cumpere (3+1 free) sa iasa mai ieftinache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) tamas_daniell Daca tot bagi electronica se poate face unul automat - 'vede' de cate ori s-a rotit lantul si-l greseaza. Un senzor Hall numara zalele si cand a ajuns la cifra n trebuie sa sloboada 2ml ulei. Sau sistem mecanic - cum e ungerea lantului la drujba. Orice sistem automat trebuie verificat,din cand in cand, de buna functionare; in cazul de fata daca lantul e uns. Apropos,eu am cardan. pentru enduro nu are sens ceea ca zici tu acolo, din experienta iti spun ca dupa ce te dai jos de pe asfalt si mergi pe macadam, norma de ulei trebuie marita cu 500-600 % ... nici pe sosea nu prea e valabl un dozator de felul pompei mecanice de drujba, cantitatea de ulei este influentata de temperatura/vascozitate si de ploaie. Potentiometrul are singurul dezavantaj ca poti sa il uiti cu debit marit cand treci de pe macadam pe sosea ,cum am facut eu si nu am observat de la Herculane pana la Targu Jiu unde anvelopa era plina de ulei Editat Februarie 7, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Nu stiu de ce o dati in chestii electronice, cu senzori, butoane, rotite, etc. In primavara anului trecut mi-am montat Loobman. Tot atunci am curatat si spalat lantul. Singura data anul trecut. Tot singura data cand am spalat si motorul pe jenti cu simt de raspundere. Am completat tot o singura data recipientul de ulei cu 80W90 (~200ml, de cutie de viteze, ce am gasit prin casa). Nu am intins lantul si nici nu-l voi intinde nici in primavara asta. Apasam pe pompita Loobmanului de doua ori cand alimentam la benzinarie (~250km). Atat. Janta e prafuita, dar nu are pic de ulei sarit pe ea. Se ia cu apa curata. Asa ca, luati sau faceti-va ungatoare cat mai simple, ca nu au ce sa se defecteze la ele sau sa uitati deschis. P.S. Ca intreba cineva de Loobman de posibile defecte de proiectare: in noiembrie i-am trimis un review lui Denis dupa ~ un an de utilizare. I-am explicat ca se prelinge putin ulei pe la capacul superior atunci cand ies in off road (de la gropi). Si mi-a trimis toate garniturile de la partea superioara si inferioara; intre timp s-a facut un nou design al acestora si nu ar mai curge. Vom vedea cand le voi inlocui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Salut, pentru cine are nevoie de un temporizator reglabil pe durata actionarii si pentru durata intre actionari, va prezint o schema electrica simpla, functionala 100% cu costuri minime. Mai greu e cu pozitionarea potentiometrului intr-o cutie sa nu ajunga apa la el. Am renuntat la acel temporizator stergatore de parbriz pentru ca sa blocat pe inchis si nu mai intrerupea alimentare electrovalvei. Acum testez temporizatorul nou cu un potentiometru dublu de 1M (in locul celui de 250k) si am ajuns sa reglez durata intre actionari si la 8 minute. Salutare, Pe o schemă asemănătoare merg Âşi eu. Am ajuns la concluzia că un impuls de 1s la 7-8 minute e numai bine pe vreme bună pe asfalt. Âşi 1/3 din din timpul acela îl folosesc pentru vreme rea Âşi offroad (e aproape suficient). Dacă tot ai făcut această schemă Âşi acționare poți folosi o pompă de Âşpriț de parbriz de dacie (model nou) în paralel cu o eletrovalvă. Frumos ar fii să-i mai adaugi la schema ta un fir de la becul de neutru ca să blocheze funcționarea cât timp motorul e pe neutru (semafor, pornit să se încălzească, sau prăjit ceva cârnați pe galerie). În rest totul e relativ uÂşor de făcut. Tocmai m-am apucat de făcut vre-o 6 bucăți. O să revin cu poze din timpul fabricației. E mult mai confortabil dacă adaugi acolo Âşi un buton de acționare manuală a pompei sau ce insalație o să foloseÂşti ca să poți unge Âşi manual dacă e cazul. (noroi gros pe offroad sau alte cazuri speciale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Salutare, Pe o schemă asemănătoare merg Âşi eu. Am ajuns la concluzia că un impuls de 1s la 7-8 minute e numai bine pe vreme bună pe asfalt. Âşi 1/3 din din timpul acela îl folosesc pentru vreme rea Âşi offroad (e aproape suficient). Dacă tot ai făcut această schemă Âşi acționare poți folosi o pompă de Âşpriț de parbriz de dacie (model nou) în paralel cu o eletrovalvă. Frumos ar fii să-i mai adaugi la schema ta un fir de la becul de neutru ca să blocheze funcționarea cât timp motorul e pe neutru (semafor, pornit să se încălzească, sau prăjit ceva cârnați pe galerie). În rest totul e relativ uÂşor de făcut. Tocmai m-am apucat de făcut vre-o 6 bucăți. O să revin cu poze din timpul fabricației. E mult mai confortabil dacă adaugi acolo Âşi un buton de acționare manuală a pompei sau ce insalație o să foloseÂşti ca să poți unge Âşi manual dacă e cazul. (noroi gros pe offroad sau alte cazuri speciale) Salut 1. Problema cu neutrul am rezolvat-o printr-un releu care inchide contactul in serie cu alimentarea modulului doar cand e stins becul de la neutru. 2. Urmeaza un buton de comanda pentru actionarea manuala plus ledul de stare(indica inchiderea contactului releului de pe circuitul de comanda) sa il scot la vedere langa buto. 3. La inceput si eu am lucrat cu o pompa de sprit dar trage curent cam mare, la fel ca si electrovalva mea de 18W. Mersi de ajutor. Apropo schema si modulul electronic e facut te un coleg de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Daca este cineva interesat am o cutie de pantofi plina cu detoate pt toti. Am tot ezitat sa le arunc, pana am uitat de existenta lor. Furtunase, robineti de acvariu, transfuzii, perfuzii, etc si mai multe supape vacuumatice de scuter. Cand treceti prin Militari cu un tel in prealabil sunt ale voastre. 0722646373. Daca le mai ai si le mai dai, as fi amator. Ma bate de mult sa imi fac un ungator de lant. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Salut 1. Problema cu neutrul am rezolvat-o printr-un releu care inchide contactul in serie cu alimentarea modulului doar cand e stins becul de la neutru. 2. Urmeaza un buton de comanda pentru actionarea manuala plus ledul de stare(indica inchiderea contactului releului de pe circuitul de comanda) sa il scot la vedere langa buto. 3. La inceput si eu am lucrat cu o pompa de sprit dar trage curent cam mare, la fel ca si electrovalva mea de 18W. Mersi de ajutor. Apropo schema si modulul electronic e facut te un coleg de munca. Curentul e cam mare ce e adevărat dar e totuÂşi un impuls de o secundă. Nu trebuie să ai o ieÂşire de putere dacă foloseÂşti un releu auto banal. Impulsul (din teste) chiar dacă e mai mic de o secundă la final (la ieÂşirea de pe releu) tot cam o secundă o să iasă datorită acționării mecanice a releului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Daca le mai ai si le mai dai, as fi amator. Ma bate de mult sa imi fac un ungator de lant. Multumesc Ai telefonul, suna-ma . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
INT6 Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Daca curat lantul cu o perie si motorina e ok? o.O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) Daca curat lantul cu o perie si motorina e ok? o.O Metoda cea mai usoara. Manusa de plastic in mana, o bucata de prosop flausat imbibata usor in motorina, gaz, diluant universal (petrosin) si cateva minute disponibile. Cu pensula dureaza mai mult si faci mai multa mizerie pe jos si pe motor. Editat Februarie 18, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Foarte ok,dacă nu ai petrol. AÂşa fac Âşi eu. Prima dată pune motorină pe el Âşi lasă vreo 15 minute să moaie mizeria,apoi frecuÂş cu peria(periuța de dinți folosesc eu),apoi Âşters cu cârpa,spălat cu jet de apă,uscat bine apoi dat cu spray de ungere. Simplu,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Cu prosopul nu bagi in lant gaz, care nu iese de acolo decat la primul drum, diluand intre timp uleiul sau sprayul cu care ungi. In plus nu mai trebuie uscat sau spalat cu apa. Toata mizeria ramane pe carpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Oricând dispus să învăț! Voi încerca Âşi aÂşa,dar nu e mai temeinică frecarea cu periuța? Intră Âşi între zale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Am si specificat, prosop flausat. Nimic altceva. Floacele din prosop, numai usor umezite in diluant, intra si intre zale si curata perfect, fara nimic altceva. Daca se foloseste la ungere ulei curatarea se face imediat. Pt spray, mai ales daca se face o data pe an, dureaza mai mult, dar mult mai putin decat pensula, suflat, uscat, spalat cu apa,curatenie in garaj, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
INT6 Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Cam pe la ce preturi sunt standerele moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Undeva pe la 100 roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Sau ti-l poti face singur din teava rectangulara 20x20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 daca pui toate materialele, vopsea, role, disc, electrozi... tot chinezii ies mai ieftin ... 90 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Daca ai sculele necesare, poti sa faci ceva de genu asta: Nu cred sa coste mai mult de 20 lei. E numai bun de urcat mobra pe el de 2 ori pe an. Doar pentru uns lantul, poti incerca o glumitza de genu urmator. Masori distanta la mobra ta, precum in poza. Tai o bucata de memn cu 1cm mai lunga decat distanta masurata. Si gata ustensila. Lemnul il ti sprijinit de furca (cam in dreptul axului rotii, pe partea opusa cricului) si impingi putin, dar ferm, de coditza sau de manerul pasagerului. Lemnul o sa intre sub furca si roata spate va ramane suspendata. Asta e numai buna de uns lantul in fata blocului, cand nu vrei sa cari bartai fieratania din casa sau subsol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Daca ai sculele necesare, poti sa faci ceva de genu asta: Merci pentru model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Cu placere! Mai elegant ar fi o rezolvare ca in detaliu. Suportul basculei este plat, pe rotund e posibil sa alunece. Majoritatea mobrelor au pe bascula un pinten de care e prins un catadioptru sau crash-pad si in el ma srijin ca sa nu alunece. Solutia asta, in schimb, este universala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) O intrebare catre Bogdan Harea: In postul asta: Eu am folosit cum am zis ulei Dolmar, nebiodegradabil, fabricat in Germania si a corespuns din toate punctele de vedere. spuneai ca foloseai la ungatorul de lant, ulei de lant pt drujba Dolmar. Poti sa confirmi te rog daca este vorba de acest ulei? http://www.dolmar.com/productcatalog/product/4657/pictures/1297.html Am gasit la un magazin din Arad si vreau sa fiu sigur ca despre acest ulei este vorba, sa nu bat drumul degeaba. Multumesc anticipat! Editat Februarie 27, 2012 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Da asta este. In Buc la Hornbach nu mai aduc Dolmar ci alta marca cu aceleeasi specificatii si acelasi pret dar in bidon rosu. A luat fratele pt drujba, dar nu l-am incercat la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.