Black_wolf Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 poze montaj LOOBMAN: mentionez ca am cca 1500 km parcursi cu disp si nu am mai curatat lantul decat cu apa la spatlatorie pt uns folosesc ulei de cutie cu circa 5 % motorina in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 daca vreau sa schimb lantul este chiar obligatoriu si schimbul de pinioane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Foarte ok,multumesc. deci am sa mai intind de el ,poate chiar am sa il scurtez pt ca momentan chiar nu imi permit. problema este ca il intind la parametri normali si nu stiu daca fac 200 km si iarasi este "slab" ,cand e pus pe cricul lateral,lantul atinge pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 ok,multumesc. deci am sa mai intind de el ,poate chiar am sa il scurtez pt ca momentan chiar nu imi permit. problema este ca il intind la parametri normali si nu stiu daca fac 200 km si iarasi este "slab" ,cand e pus pe cricul lateral,lantul atinge pe cricul central. Daca schimbi doar lantul pinioanele vechi o sa-l uzeze mult mai repede. Din ce spui tu lantul pare terminat daca la fiecare 200km il intinzi si ai grija ca este posibil sa sara sau sa se rupa. Atunci cand il intinzi masoara-i jocul pe mai multe segmente ca la monocilindre in special se intinde inegal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Daca schimbi doar lantul pinioanele vechi o sa-l uzeze mult mai repede. Din ce spui tu lantul pare terminat daca la fiecare 200km il intinzi si ai grija ca este posibil sa sara sau sa se rupa. Atunci cand il intinzi masoara-i jocul pe mai multe segmente ca la monocilindre in special se intinde inegal. ms ,hai ca vb si la sala daca vi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 pt. cine n-are cric central: http://www.packjack.ca/ mai era ceva similar pe Louis dar mai mare si mai greu. asta se poate eventual si clona relativ usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Mai are cineva un Loobman de vanzare? Astept un pret decent. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Vezi la bursa il luasem cu 80ron, merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Mai are cineva un Loobman de vanzare? Astept un pret decent. Multumesc. Loobman montat pe GPZ cred ca este cel mai accesibil( si daca-l vad nu uit sa apas pe buton. Am cumparat si 1l ulei de cutie cel mai subtire ceva 75 T 90 (Nu garantez) cam scump la 40 ron.Am facut un test am pus un O ring de lant nou in benzina si in 12 ore s-a( l-am asezat langa unul identic de martor) " umflat" nu inteleg de ce nu-l fac din acelasi material ca semeringurile? De spalat in 10 minute nu pateste nimic. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 misto montajul eu am schimbat coburii si sistemul de prindere si am integrat in ei si suportul pt loobman. acum il pot apasa mai bine din mers si eu si pasagerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Asa aveam de gand si eu dar nu incape am porbagaje laterale pe care nu le dau jos niciodata si prefer sa fie la vedere ca-s uituc Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 ce se intimpla cind O-ring-urile cedeaza complet: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=7124392#post7124392 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 ce se intimpla cind O-ring-urile cedeaza complet: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=7124392#post7124392 Intra apa, mizerie la bucse si dupa un numar mic de Km se distruge complet Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 am mai gasit un alt ungator: http://www.osco-chainoiler.com/en/montage.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Arata mai bine decat loobman-ul, facut din materiala mai bune, dar probabil mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 139 EURO plus shipping...scump! Lenea se plateste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Intradevar cam scumput, avand in vedere ca este mecanic fara nimic electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 care ar fi diferenta intre un lant cu O ring si X ring? mai pe intelesul unui incepator va rog. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) Nu este numai marketing, este si ceva adevar. O-ringul are o singura zona de etansare si o elasticitate data mai mult de material. X-ringul sau Z-ringul au mai multe suprafete de etansare concentrice pe fiecare parte si o elasticitate marita datorita formei. 1341506039[/url]' post='3171339'] eu inca mai caut firma producatoare de lanturi cu adevarat calitative Treci pe ungerea cu ulei si ai deja lantul perfect! Editat Iulie 5, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 baieti, doua intrebari daca se poate, din simplu motiv ca nu am luat topicul la periat: 1: Unde gasesc o electrovalva mai mica? Cele auto, pentru gaz, mi se par prea mari. 2: Pentru o motocicleta care merge 90% pe asfalt, o picatura la cate secunde ar trebui? (am probat si una la 17 secunde face lantul fleasca) Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 urmeaza sa schimb lantul in zilele care urmeaza ,sfatuiti-ma cu o modalitate cat mai usoara sa slabesc pliulita de la pinionul mic(nu cred ca a fost desfacuta nici o data). ce tip de cheie ,ciocan ,ranga ,baros ...etc ar trebui sa am la indemana. cand spun cheie ma refer inelara cotita sau dreapta, tubulara cu o teava pe post de prelungitor . nu stiu cu ce ar merge mai usor si cel mai important (poate) cum tin "contra"? si as putea sa dau cu wd-40 inainte sa ma apuc ,ajuta cu ceva ? ca foarte probabil este loctite are vreun efect asupra lui si daca montez inapoi fara loctite este problema? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Dintr-un spray de uns lantul de 500ml, de cate ori pot sa ung lantul? Ma refer curatat cu motorina, apa, etc, si dupa uns calumea. Cate astfel de ungeri se fac dintr-un tub de 500ml? E vorba de motorex chainlube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervoz Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Dintr-un spray de uns lantul de 500ml, de cate ori pot sa ung lantul? Ma refer curatat cu motorina, apa, etc, si dupa uns calumea. Cate astfel de ungeri se fac dintr-un tub de 500ml? E vorba de motorex chainlube. In principiu, daca pui cat sa fie lubrifiat dar nu sa curga sau sa arunce sub aripa, iti ajunge de 10-15 ori. Depinde mult de cum aplici. Eu curat cu solutie si perie (grunge brush), sterg cu o carpa, spal cu apa, sterg iar cu o alta carpa, las sa se usuce bine. Inainte sa il ung, dau o tura sa se incalzeasca cat de cat si aplic prin interior, dupa care mai dau o tura scurta de 10 minute sa se unga si spre exterior. Daca vad ca nu se lubrifiaza bine pe exterior, repet procesul cu unsul dar mai "subtirel". Editat Iulie 8, 2012 de nervoz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 urmeaza sa schimb lantul in zilele care urmeaza ,sfatuiti-ma cu o modalitate cat mai usoara sa slabesc pliulita de la pinionul mic(nu cred ca a fost desfacuta nici o data). ce tip de cheie ,ciocan ,ranga ,baros ...etc ar trebui sa am la indemana. cand spun cheie ma refer inelara cotita sau dreapta, tubulara cu o teava pe post de prelungitor . nu stiu cu ce ar merge mai usor si cel mai important (poate) cum tin "contra"? si as putea sa dau cu wd-40 inainte sa ma apuc ,ajuta cu ceva ? ca foarte probabil este loctite are vreun efect asupra lui si daca montez inapoi fara loctite este problema? ms anticipat motoru in viteza si apesi frana spate. evident mai ai nevoie de o persoana sau 2 sa te ajute. una sa apese pedala de frana, altu sa tina motoreta in echilibru, in timp ce tu te lupti cu piulita in mod normal merge in 2. dar piulita are filetul pe invers si tinde sa se stranga in timp nu sa se slabeasca. asa ca e posibil sa depui efort sa o desfaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Filetul NU este invers la pinionul dinspre motor pt F650GS. Loctite 243 se gaseste langa podul Baneasa cu vreo 30 de lei sticluta de 5ml, suficient pt cativa ani de bricolat la mobra. Daca nu reusesti sa o desfaci poti incerca sa incalzsti piulita, in felul asta se moaie Loctite-ul. Eu am reusit sa dau lantul jos singur la f650gs, un picior pe frana, unul jos langa roata, si cu greutatea pe capatul rangii cu care am prelungit cheia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.