Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

poze montaj LOOBMAN:

post-29454-0-43832000-1336456807_thumb.jpg

post-29454-0-41879000-1336456922_thumb.jpg

post-29454-0-83932100-1336456962_thumb.jpg

post-29454-0-77482700-1336457003_thumb.jpg

post-29454-0-91633700-1336457037_thumb.jpg

mentionez ca am cca 1500 km parcursi cu disp si nu am mai curatat lantul decat cu apa la spatlatorie

pt uns folosesc ulei de cutie cu circa 5 % motorina in el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte

 

ok,multumesc. deci am sa mai intind de el ,poate chiar am sa il scurtez pt ca momentan chiar nu imi permit. problema este ca il intind la parametri normali si nu stiu daca fac 200 km si iarasi este "slab" ,cand e pus pe cricul lateral,lantul atinge pe cricul central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,multumesc. deci am sa mai intind de el ,poate chiar am sa il scurtez pt ca momentan chiar nu imi permit. problema este ca il intind la parametri normali si nu stiu daca fac 200 km si iarasi este "slab" ,cand e pus pe cricul lateral,lantul atinge pe cricul central.

Daca schimbi doar lantul pinioanele vechi o sa-l uzeze mult mai repede.

Din ce spui tu lantul pare terminat daca la fiecare 200km il intinzi si ai grija ca este posibil sa sara sau sa se rupa.

Atunci cand il intinzi masoara-i jocul pe mai multe segmente ca la monocilindre in special se intinde inegal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi doar lantul pinioanele vechi o sa-l uzeze mult mai repede.

Din ce spui tu lantul pare terminat daca la fiecare 200km il intinzi si ai grija ca este posibil sa sara sau sa se rupa.

Atunci cand il intinzi masoara-i jocul pe mai multe segmente ca la monocilindre in special se intinde inegal.

 

ms ;),hai ca vb si la sala daca vi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mai are cineva un Loobman de vanzare? Astept un pret decent.

Multumesc.

Loobman montat pe GPZ

2jd4a5u.jpgcred ca este cel mai accesibil( si daca-l vad nu uit sa apas pe buton. Am cumparat si 1l ulei de cutie cel mai subtire ceva 75 T 90 (Nu garantez) cam scump la 40 ron.Am facut un test am pus un O ring de lant nou in benzina si in 12 ore s-a( l-am asezat langa unul identic de martor) " umflat" nu inteleg de ce nu-l fac din acelasi material ca semeringurile? De spalat in 10 minute nu pateste nimic.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto montajul :)

 

eu am schimbat coburii si sistemul de prindere si am integrat in ei si suportul pt loobman. acum il pot apasa mai bine din mers si eu si pasagerul :)

post-21191-0-26130200-1340859602_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este numai marketing, este si ceva adevar. O-ringul are o singura zona de etansare si o elasticitate data mai mult de material. X-ringul sau Z-ringul au mai multe suprafete de etansare concentrice pe fiecare parte si o elasticitate marita datorita formei.

 

1341506039[/url]' post='3171339']

eu inca mai caut firma producatoare de lanturi cu adevarat calitative

 

Treci pe ungerea cu ulei si ai deja lantul perfect!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, doua intrebari daca se poate, din simplu motiv ca nu am luat topicul la periat:

 

1: Unde gasesc o electrovalva mai mica? Cele auto, pentru gaz, mi se par prea mari.

2: Pentru o motocicleta care merge 90% pe asfalt, o picatura la cate secunde ar trebui? (am probat si una la 17 secunde face lantul fleasca)

 

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmeaza sa schimb lantul in zilele care urmeaza ,sfatuiti-ma cu o modalitate cat mai usoara sa slabesc pliulita de la pinionul mic(nu cred ca a fost desfacuta nici o data). ce tip de cheie ,ciocan ,ranga ,baros ...etc :scratch: ar trebui sa am la indemana.

 

cand spun cheie ma refer inelara cotita sau dreapta, tubulara cu o teava pe post de prelungitor . nu stiu cu ce ar merge mai usor si cel mai important (poate) cum tin "contra"? si as putea sa dau cu wd-40 inainte sa ma apuc ,ajuta cu ceva ? ca foarte probabil este loctite are vreun efect asupra lui si daca montez inapoi fara loctite este problema?

 

ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintr-un spray de uns lantul de 500ml, de cate ori pot sa ung lantul? Ma refer curatat cu motorina, apa, etc, si dupa uns calumea. Cate astfel de ungeri se fac dintr-un tub de 500ml?

E vorba de motorex chainlube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintr-un spray de uns lantul de 500ml, de cate ori pot sa ung lantul? Ma refer curatat cu motorina, apa, etc, si dupa uns calumea. Cate astfel de ungeri se fac dintr-un tub de 500ml?

E vorba de motorex chainlube.

 

In principiu, daca pui cat sa fie lubrifiat dar nu sa curga sau sa arunce sub aripa, iti ajunge de 10-15 ori.

 

Depinde mult de cum aplici. Eu curat cu solutie si perie (grunge brush), sterg cu o carpa, spal cu apa, sterg iar cu o alta carpa, las sa se usuce bine. Inainte sa il ung, dau o tura sa se incalzeasca cat de cat si aplic prin interior, dupa care mai dau o tura scurta de 10 minute sa se unga si spre exterior. Daca vad ca nu se lubrifiaza bine pe exterior, repet procesul cu unsul dar mai "subtirel".

Editat de nervoz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmeaza sa schimb lantul in zilele care urmeaza ,sfatuiti-ma cu o modalitate cat mai usoara sa slabesc pliulita de la pinionul mic(nu cred ca a fost desfacuta nici o data). ce tip de cheie ,ciocan ,ranga ,baros ...etc :scratch: ar trebui sa am la indemana.

 

cand spun cheie ma refer inelara cotita sau dreapta, tubulara cu o teava pe post de prelungitor . nu stiu cu ce ar merge mai usor si cel mai important (poate) cum tin "contra"? si as putea sa dau cu wd-40 inainte sa ma apuc ,ajuta cu ceva ? ca foarte probabil este loctite are vreun efect asupra lui si daca montez inapoi fara loctite este problema?

 

ms anticipat

 

motoru in viteza si apesi frana spate. evident mai ai nevoie de o persoana sau 2 sa te ajute. una sa apese pedala de frana, altu sa tina motoreta in echilibru, in timp ce tu te lupti cu piulita :)

 

in mod normal merge in 2. dar piulita are filetul pe invers si tinde sa se stranga in timp nu sa se slabeasca. asa ca e posibil sa depui efort sa o desfaci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filetul NU este invers la pinionul dinspre motor pt F650GS. Loctite 243 se gaseste langa podul Baneasa cu vreo 30 de lei sticluta de 5ml, suficient pt cativa ani de bricolat la mobra. Daca nu reusesti sa o desfaci poti incerca sa incalzsti piulita, in felul asta se moaie Loctite-ul.

 

Eu am reusit sa dau lantul jos singur la f650gs, un picior pe frana, unul jos langa roata, si cu greutatea pe capatul rangii cu care am prelungit cheia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...