Banzay Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Chiar daca sunt moi alea mici de sarma, sunt prea hardcore si nu cred ca e nevoie. cum nu cred ca e nevoie de asa mare bataie de cap, cu apa calda, detergent, etc, asa faceam si eu. Bine... cum odata imi placea sa pierd timpul cu surubaritul si cautam motive sa stau pe langa mobra, mergea Si cum il stiu pe Pisoi si lui ii cam place tot ce tine de mobre/motociclit Periuta de dinti cu dinti de plastic, in combinatie cu vreuna cu par moale sa ajuti sa speli bine, motorina si un ulei sunt deajuns. Eu de sprayul de lant de la motul m-am convins, mult mai bine statea lantul uns cu t90, sau chiar cu ulei normal, oricum lantul il curatam la vreo 2 saptamani. Chiar ceva recomandari noi de sprayuri sunt? Ca sa nu imprastiati motorina pe jos si sa murdariti, sub lant, e bine sa puneti vreun pad sau macar o carpa, care o duceti si o aruncati (impreuna cu uleiul uzat) pe la vreo benzinarie, ei stiu unde trebuie sa ajunga deseurile de genul asta. Editat Ianuarie 28, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Incercati sa curatati lantul cu o bucata de prosop flausat usor inbibat in motorina sau petrol. Flocii intra in toate zalele lantului iar motorina inmoaie mizeria si o transfera pe prosop. Nu se murdareste nimic, si daca se foloseste o manusa de plastic sau chiar punga nu te murdaresti nici pe mana. Obligatoriu cu motorul oprit si pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Obligatoriu cu motorul oprit si pe cricul central. buna mentiunea asta, ca au mai fost berbeci care au incercat cu motorul pornit si acum scriu la tastatura cu mai putine degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) Hai ma ca nu-s chiar asa dobitoc... oi fi eu incepator la capitolul moto, dar macar atat ma duce capul, sa nu "bag p*** in blender" N-am cric central... si nici stander Lantul o sa fie dat jos, de fapt cam tot o sa fie dat jos de pe cadru... mai putin motorul si cutia de viteze (cred... posibil sa ma razgandesc). Va multumesc pt sfaturi, dupa ce il dau jos o sa-l pun intr-un vas cu motorina la inmuiat, frecat cu periuta cu dinti de plastic si uns cu ulei. Bere e... sa vedem cum ma descurc cu demontatul lui... Editat Ianuarie 29, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Posibil sa fie deja raspunsul, dar la cautare nu mi-a gasit si nu am rabdare sa citesc 100 pagini... asa ca va intreb aici: cum pot curata un lant ruginit (rugina exterioara, estetica, metalul in sine nu a fost atacat)? Mai in gluma, mai in serios... daca il spal cu motorina si il ung e suficient? Da, dar ti-as recomanda varianta mai "rapida" si de ce nu mai comoda... spray de curatat circuite electronice.. Il gasesti teoretic in marea majoritate a hiper-market-urilor, un spray iti ajunge sa scoti rugina serioasa de pe vreo 50 de lanturi Pulverizezi pe tot lantul, bei o bere si stergi cu carpa... apoi musai ungi. Eu (desi probabil sunt putin paranoic) dau cu spray-ul, apoi dupa ce curat bag WD-40 la greu, curat la carpa si dau ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 buna mentiunea asta, ca au mai fost berbeci care au incercat cu motorul pornit si acum scriu la tastatura cu mai putine degete. Se face pielea de gaina pe mine doar cand ma gandesc. Am auzit de un caz si de atunci ma uit cu frica la lant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Pai mai comod decat sa torn 1 l de motorina intr-un vas si sa las lantul la inmuiat... nu cred sa fie WD40 nu e tocmai pt ungere... wd = water displacement. Unge dar si tine apa departe de metal... doar ca nu foarte mult. Cu vaselina siliconica (roz) la spray a incercat cineva? E fluida, dar mai vascoasa decat uleiul... eu am folosit la diverse pe la auto, balamale, broaste, etc. Si rezista bine la umezeala si miscari mecanice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) Si cat tine uns? La cati km dai iar cu ulei? Discutia despre uleiul revine aici regulat. Va spun si eu din propria experienta. Cel mai bun ulei de uns lantul este cel pt lant de drujba. Daca nu ai un ungator automat poti lua in buzunar o sticluta din plastic pt picaturi de ochi, cativa lei la farmacie, care are si picurator. O data la 100-120 km, 20-25 de picaturi pe lant sunt suficiente, cu motorul pornit pe cricul central. Tot ce este peste 25 pic odata, se imprastie pe bascula si roata, asta fiind cantitate max de ulei pe care un lant uscat o poate retine in jocul dintre zale si axe. Pai mai comod decat sa torn 1 l de motorina intr-un vas si sa las lantul la inmuiat... nu cred sa fie WD40 nu e tocmai pt ungere... wd = water displacement. Unge dar si tine apa departe de metal... doar ca nu foarte mult. Cu vaselina siliconica (roz) la spray a incercat cineva? E fluida, dar mai vascoasa decat uleiul... eu am folosit la diverse pe la auto, balamale, broaste, etc. Si rezista bine la umezeala si miscari mecanice. Incearca cu prosopul flausat si 20 ml motorina si te lamuresti. Editat Ianuarie 29, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 ce fain e sa ai un motor la care sa stii ca trebuie sa ungi lantul la x km ) , pe mine uneori ma apuca si il fac asa de poti linge mac de pe lant si a doua zi de obicei e duminica si se iese prin padure si....trebuie curatat din nou ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relu-cbr Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Eu am lantul regina il spal cu motorina, pun motorul pe cricul central iau o bucata de carton mai gros si il bag intre roata si lant ca sa nu sara pe roata mizeria pun motorina intr-un vas si cu o periuta de dinti dau pe lant, apoi sterg lantul cu o cirpa moale il las o jumatate de ora pe urma il ung cu sprai de lant si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Îmi mai cade câteodată noroiul de pe lanţ, moment în care mai arunc pe el câte-un shot de ulei de motor, ăl de drujbă s-a gătat acum 3 lanţuri, în 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 hai fratilor,care plm sta sa-si bibileasca lantu din 100 in 100 sau din 200 in 200 km cu picaturi & sh|t....... unu care poate face 200 km in 3 saptamani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Oricum din suta-n suta te opresti pt tigara. Toata operatia dureaza zece sec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 eu il curat si il ung la fiecare intersectie. cum ma 100 de pagini pe subiectul unui amarat de lant? giiizaasss! cacao-m-as pe el lant! un amarat de loobman e 80-90 de lei dracu' sa-l ia! si gata intretinerea vietii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Cu asta Sunt 101 mai exact,siiii no sa se opreasca aici:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 mecanica moto in romania: nu merge motorul - sincronizare, nu se misca motocicleta - curata si unge lantul. restul se rezolva cu sarma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Ai stat si ai rumegat si scos-o din putul gandirii... de parca tu nu tot in Romania traiesti (sau traiai). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Ai stat si ai rumegat si scos-o din putul gandirii... de parca tu nu tot in Romania traiesti (sau traiai). nu, am scos-o din experienta. din pacate mecanicii buni (ca avem si din astia) sunt eclipsati de "sarmari". deh, daca-s mai ieftini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Aproape o pagina umpluta cu nimic. Contribuiti si voi la sporirea cele 100 si ceva pg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 nu, am scos-o din experienta. din pacate mecanicii buni (ca avem si din astia) sunt eclipsati de "sarmari". deh, daca-s mai ieftini... Ai si tu dreptate, dar asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam. In plus, nu toti ne permitem sa aruncam cu banii in dreapta si-n stanga, asa ca fiecare face cum poate. Nu zic ca asta inseamna sa legi etrierul cu sarma si sa te miri de ce nu ai frane... cine se pricepe si poate face singur, bravo lui, eu incerc mereu sa-mi fac singur treburile, in special din cauza mecanicilor prosti de care m-am lovit pana acum, dar si pt ca bugetul e limitat. Cine nu... sa plateasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Nu stiu de ce este asa complicat, cel putin la vitezana eu il curat cam la 500-700 KM si il ung cu ipone sau motul cu teflon (motul e mai bun). Spre exemplu am plecat la o tura prin tara si cam dupa 700-800 km (cred) a sarit tot spray-ul, dar n-a plouat deloc si a fost doar drum pe asfalt. L-am uns iar & that's all.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) Spre exemplu am plecat la o tura prin tara si cam dupa 700-800 km (cred) a sarit tot spray-uldupa 700 km lantul face galagie mai mare decat motorul, probabil ca asa ti-ai dat seama ca nu mai are gresare. cam 500 km rezista vaselina din lantul nou Editat Februarie 16, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 topicul "intretinere lant" 101 pag, inceput in apr 2008 topicul "sincronizare carburatoare" 31 pag, inceput in oct 2006 just saying.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 lantul asta e o problema serioasa rau! =))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 da..pt ca majoritatea banuiesc ca isi intretin lantul acasa pe cand cu sincronizarea carburatoarelor,banuiesc ca majoritatea o fac la service,mecanic,cineva care se pricepe,asa ca nu prea au de ce sa ceara sfaturi aici...cel putin eu asa fac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.