bogdan_harea Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Ideala ar fi o teava din alama, ca sa se poata cositori pe ea un opritor pt arc (de pix mai tare), la un cap si la celalat un mic taler pt O-ring. Cel mai important, am gasit o varianta de cap dublu foarte usor de confectionat acasa, doar cu un cuter si o bormasina. Ce faceam eu din dural, ma unfla rasul cat de complicat era! Multi forumisti mi-au solicitat capete duble. Am facut cateva pe care le-am dat entuziastilor, dar acum chiar pot sa si le faca singuri. Sper sa am timp maine sa fac si sa pun poze. Editat Octombrie 30, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Ideala ar fi o teava din alama, ca sa se poata cositori pe ea un opritor pt arc (de pix mai tare), la un cap si la celalat un mic taler pt O-ring. Cel mai important, am gasit o varianta de cap dublu foarte usor de confectionat acasa, doar cu un cuter si o bormasina. Ce faceam eu din dural, ma unfla rasul cat de complicat era! Multi forumisti mi-au solicitat capete duble. Am facut cateva pe care le-am dat entuziastilor, dar acum chiar pot sa si le faca singuri. Sper sa am timp maine sa fac si sa pun poze. teava subtire de cupru... conducta de frana de dacie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 teava de instalatie gpl de masina 4mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 (editat) Va fi un soi de Loobman dar in loc sa apesi pe buton va trebui sa tragi de el. Butonul iese prin dop. Caut o teava de cupru , alama , fier, orice in afara de plastic, 15 cm, cat mai subtire, 3-4 mm. Idei ceva ? conducta de frana de Dacie , gasesti noua la magazin , cea mai scurta costa 3-4 beri ... bagi pe interior un colier de plastic daca e de ala ingust Editat Noiembrie 2, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Cam 3-4 mm ar fi ideal. Am sa caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) Prea multe explicatii nu trebuie, pozele cred ca sunt suficiente, pt confectionarea unui cap de ungere dublu pt ungatoarele automate sau gen Loobman. Furtun gros in carne rezistent prod petroliere, surub M6, saibe, piulite, mina de pix, sau furtunas subtire. Reglajul/ ajustarea din lungimea furtunului de cauciuc si pozitionarea gaurilor de 1,5mm si prin rotirea lui si a furtunaselor subtiri. Editat Noiembrie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Prea multe explicatii nu trebuie, pozele cred ca sunt suficiente, pt confectionarea unui cap de ungere dublu pt ungatoarele automate sau gen Loobman. Furtun gros in carne rezistent prod petroliere, surub M6, saibe, piulite, mina de pix, sau furtunas subtire. Reglajul/ ajustarea din lungimea furtunului de cauciuc si pozitionarea gaurilor de 1,5mm si prin rotirea lui si a furtunaselor subtiri. care sunt "sansele" sa se smulga furtunele care vin in contact cu foaia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) Niciuna, pt ca furtunasele nu trebuie sa fie in contact cu foaia. Eu le pun la ora sapte deasupra golului dintre dinti si la 1-2 mm departati stanga dreapta de foaie. Trebuie facuta proba cu moto gol sau incarcat, deplasat iainte si inapoi, in asa fel incat furtunasele sa fie mereu deasupra lantului la 10-15 mm si departat de foaie, cum am spus. Furtunasele mele au 3 mm diametrul, iar gaurile in cauciuc sunt date cu burghiu de 1,5. Intra presat si se smulg destul de greu cu mana. Ideea este ca nu trebuie sa le agate lantul, singurul care le-ar putea trage din pozitie si daca le agata le trage oricum si sudate daca ar fi. Editat Noiembrie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 da si eu il spal cu motorina il sterg cu o cirpa apoi il ung cu sprei pt lant si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 da si eu il spal cu motorina il sterg cu o cirpa apoi il ung cu sprei pt lant si e ok. Lasa d'le sa si le unga in mers ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Ce e aia KIT? Iti zic eu, (intrebarea e retorica) semi-pacaleala. Cea mai buna alegere - cuparat lantul care nu te incurca in drumul spre glorie + pinioanele cu raportul de transmisie pe care il doresti. DID nu e singurul producator de lanturi si nici macar nu-s cele mai reusite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 (editat) Cesar poti face o clasificare a lanturilor si pinioanelor din punctul tau de vedere? Multumesc. Editat Ianuarie 16, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 pai uite... de exemplu mie nu-mi place DID. Din cateva motive simple: Lanturi grele, zalele sunt cam inalte, mai inalte decat la alti producatori si din cauza asta sunt zgomotoase. Multe pinioane de fabrica vin cu un tampon de cauciuc care amortizeaza zgomotul. Dar eu consider ca nu prea e in regula. Nici foarte rezistente nu mi se pare ca sunt (sunt grele deci zalele sunt mai groase). Cel mai mult imi plac EK si RK. La pinioane de otel prefer JT iar pinioane spate sunt mai multe variante bune: JT, Talon, Vortex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Posibil sa fie deja raspunsul, dar la cautare nu mi-a gasit si nu am rabdare sa citesc 100 pagini... asa ca va intreb aici: cum pot curata un lant ruginit (rugina exterioara, estetica, metalul in sine nu a fost atacat)? Mai in gluma, mai in serios... daca il spal cu motorina si il ung e suficient? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Posibil sa fie deja raspunsul, dar la cautare nu mi-a gasit si nu am rabdare sa citesc 100 pagini... asa ca va intreb aici: cum pot curata un lant ruginit (rugina exterioara, estetica, metalul in sine nu a fost atacat)? Mai in gluma, mai in serios... daca il spal cu motorina si il ung e suficient? DA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Chiar daca sunt moi alea mici de sarma, sunt prea hardcore si nu cred ca e nevoie. cum nu cred ca e nevoie de asa mare bataie de cap, cu apa calda, detergent, etc, asa faceam si eu. Bine... cum odata imi placea sa pierd timpul cu surubaritul si cautam motive sa stau pe langa mobra, mergea Si cum il stiu pe Pisoi si lui ii cam place tot ce tine de mobre/motociclit Periuta de dinti cu dinti de plastic, in combinatie cu vreuna cu par moale sa ajuti sa speli bine, motorina si un ulei sunt deajuns. Eu de sprayul de lant de la motul m-am convins, mult mai bine statea lantul uns cu t90, sau chiar cu ulei normal, oricum lantul il curatam la vreo 2 saptamani. Chiar ceva recomandari noi de sprayuri sunt? Ca sa nu imprastiati motorina pe jos si sa murdariti, sub lant, e bine sa puneti vreun pad sau macar o carpa, care o duceti si o aruncati (impreuna cu uleiul uzat) pe la vreo benzinarie, ei stiu unde trebuie sa ajunga deseurile de genul asta. Editat Ianuarie 28, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Incercati sa curatati lantul cu o bucata de prosop flausat usor inbibat in motorina sau petrol. Flocii intra in toate zalele lantului iar motorina inmoaie mizeria si o transfera pe prosop. Nu se murdareste nimic, si daca se foloseste o manusa de plastic sau chiar punga nu te murdaresti nici pe mana. Obligatoriu cu motorul oprit si pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Obligatoriu cu motorul oprit si pe cricul central. buna mentiunea asta, ca au mai fost berbeci care au incercat cu motorul pornit si acum scriu la tastatura cu mai putine degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) Hai ma ca nu-s chiar asa dobitoc... oi fi eu incepator la capitolul moto, dar macar atat ma duce capul, sa nu "bag p*** in blender" N-am cric central... si nici stander Lantul o sa fie dat jos, de fapt cam tot o sa fie dat jos de pe cadru... mai putin motorul si cutia de viteze (cred... posibil sa ma razgandesc). Va multumesc pt sfaturi, dupa ce il dau jos o sa-l pun intr-un vas cu motorina la inmuiat, frecat cu periuta cu dinti de plastic si uns cu ulei. Bere e... sa vedem cum ma descurc cu demontatul lui... Editat Ianuarie 29, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Uleiul unge excelent,dar nu tine mai mult de 50 de km unj uns,as zice eu si stropeste ca naiba. Varianta ideala e un ungator de lant , preturile au scazut in ultima vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Posibil sa fie deja raspunsul, dar la cautare nu mi-a gasit si nu am rabdare sa citesc 100 pagini... asa ca va intreb aici: cum pot curata un lant ruginit (rugina exterioara, estetica, metalul in sine nu a fost atacat)? Mai in gluma, mai in serios... daca il spal cu motorina si il ung e suficient? Da, dar ti-as recomanda varianta mai "rapida" si de ce nu mai comoda... spray de curatat circuite electronice.. Il gasesti teoretic in marea majoritate a hiper-market-urilor, un spray iti ajunge sa scoti rugina serioasa de pe vreo 50 de lanturi Pulverizezi pe tot lantul, bei o bere si stergi cu carpa... apoi musai ungi. Eu (desi probabil sunt putin paranoic) dau cu spray-ul, apoi dupa ce curat bag WD-40 la greu, curat la carpa si dau ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Si cat tine uns? La cati km dai iar cu ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 buna mentiunea asta, ca au mai fost berbeci care au incercat cu motorul pornit si acum scriu la tastatura cu mai putine degete. Se face pielea de gaina pe mine doar cand ma gandesc. Am auzit de un caz si de atunci ma uit cu frica la lant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Pai mai comod decat sa torn 1 l de motorina intr-un vas si sa las lantul la inmuiat... nu cred sa fie WD40 nu e tocmai pt ungere... wd = water displacement. Unge dar si tine apa departe de metal... doar ca nu foarte mult. Cu vaselina siliconica (roz) la spray a incercat cineva? E fluida, dar mai vascoasa decat uleiul... eu am folosit la diverse pe la auto, balamale, broaste, etc. Si rezista bine la umezeala si miscari mecanice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.