Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

robinetii de acvariu fara filet sunt greu de reglat, cei cu filet nu sunt etansi si umezesc dar sunt ok

 

Cei cu filet sunt metalici sau de plastic? Imi poti arata o poza, sa stiu ce sa caut?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cei cu filet sunt metalici sau de plastic? Imi poti arata o poza, sa stiu ce sa caut?

Multumesc.

eu am unul verde din plastic, de ala ieftin , nu stiam ca exista metalici

 

cat tine un lant D.I.D fara O-ring ? dar unul cu X-ring ? merita investitia daca nu intentionez sa tin moto mai mult de 2 , 3 ani ?

merita daca nu inoata in namol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am o mare problema... am pus motorul pe stander ( spate ) si am observat, cand invart de roata troncane ceva la pinionul de atac ...

ce poate fi? va rog sa ma avute cineva ...

am un suzuki gsxr 600 srad din 1997, precizez ca am schimbat chitul de lant si pinion + foaie

multumesc !

zale blocate.

si eu am o za blocata si imi face la fel. trebuie schimbat lantul ca nu ai ce sa-i faci :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma mi-am luat acest "robinet" http://www.ebay.com/itm/180982795563?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 si acum nu mai picura aiurea ulei in stationare - se scurge pe cricul lateral jegul de se strange de pe lant in zona pinionului fata :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia este o electrovalva jupane!

dupa electrovalva este necesar (oricum) un robinet pt dozare

 

PS - la dezmembrari auto gasesti electrovalva de calitate (ex- Audi) cu mufa si conductori de calitate si etansare rezistenta la produse petroliere, comparativ cu chinezaria aia de la filtre de cafea

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca este o electrovalva - expresia de "robinet" era o metafora la faptul ca acum nu mai lasa uleiul sa se scurga de unul singur/gravitational fara control. nu am nevoie de dozaj pt ca durata de sprit a pompei este f mica iar orificiile capului dublu de ungere sunt si ele f inguste si nu permit un debit mare. una peste alta lantul este uns si curat fara ca eu sa-mi mai bat capul, jegul luat de pe drumurile prafuite ale Constantei plus maidanul batut de mine este curatat de pe lant (ce se scurge pe cric si aparatoarea lantului se spala la spalatorie), uleiul de drujba-i ieftin si la litru tine pt mii de km ... deci sunt multumit. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu pui robinet de dozare a debitului risti sa-ti rupi capu' intr-o curba . uleiul va ajunge pe anvelopa

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....garnitura de la piston s-a transformat intr-un fel de plastilina.

Data viitoare trebe sa cauti o siringa cu piston fara garnitura. Tipul de cauciuc folosit la siringi nu rezista la uleiuri sau produse petroliere.

Apoi lanturile moderne au oringuri micute la fiecare bolt, nu necesita ungere, sunt din perbunan sau ceva similar - nu le ataca nici uleiul nici benzina. Ungerea se face doar pentru exterior, protectia suprafetelor de atac ale pinioanelor. Sprayurile specializate pentru lanturi asigura atat spalarea cat si ungerea. Poti folosi ulei de motor, dar se lipeste praful si nisipul, in scurt timp devine o pasta abraziva(mai bine il lasi uscat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca este o electrovalva - expresia de "robinet" era o metafora la faptul ca acum nu mai lasa uleiul sa se scurga de unul singur/gravitational fara control. nu am nevoie de dozaj pt ca durata de sprit a pompei este f mica iar orificiile capului dublu de ungere sunt si ele f inguste si nu permit un debit mare. una peste alta lantul este uns si curat fara ca eu sa-mi mai bat capul, jegul luat de pe drumurile prafuite ale Constantei plus maidanul batut de mine este curatat de pe lant (ce se scurge pe cric si aparatoarea lantului se spala la spalatorie), uleiul de drujba-i ieftin si la litru tine pt mii de km ... deci sunt multumit. :peace:

Felicitari! Electrovalva pare mai mica si mai usoara decat cele folosite frecvent pana acum, respectiv cea de benzina de la inst GPL. si nici nu mai trebuie modificata la racorduri. Sunt deja potrivite pt un furtun subtire.

 

Salut!

Robinetul de perfuzie nu funcţionează. Îţi spun din propria experienţă. Eu am montat un robinet tip canea (de ăla care vine montat la acvarii), dar e foarte greu să reglezi debitul, se poate, dar îţi ia o grămadă de timp. Frumos ar fi dacă ai putea găsi un robinet care să dozeze mult mai bine, mai uşor de reglat pentru a putea face de 2 ori acelaşi reglaj.

Ai dreptate. nu exista robinet care sa regleze corect si repetitiv un debit atat de mic. Temperatura, vibratiile si Bunul Dumnezeu fac ca ceva sa nu mearga si uleiul sa curga in exces sau deloc. Cel mai bun reglaj (singurul), este trimpul, pt ca intervalele pot si masurate exact pt ungere si pauza. Fie ca dozarea se face automat, cu un montaj electronic, fie manual dupa un tabiet prestabilit.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Electrovalva este f mica (precum un motoras electric de la jucariile chinezesti) iar racordurile si ele-s mici. La mine dispozitivul de temporizare l-am realizat cu doi timpi de pauza selectabili pt mers in oras sau afara si vad ca treaba-i buna - nu-mi curge aiurea de pe lant si nici jeanta cauciucului nu se murdareste, doar jegul care se aduna in locasul pinionului fata (cine-i curios sa vada despre ce vorbesc sa dea o geana sub capacul de protectie - pun o poza mai jos sa vedeti cum era la mine inainte de a monta ungatorul) se scurge pe crickul lateral.

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=841329

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=841328

 

Off topic: parbrizul e f fain si face treaba buna. La primul rulaj nici nu mi-am dat seama ca trecusem de 100 :eek: . Multumesc inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era buna o sursa permanenta de asemenea electrovalve. Desi deocamdata nu am nevoie de ungator, mai ma gandesc la el pt urmatoarea motocicleta, care cel mai probabil va fi pe lant. Am gasit cateva solutii pt rezervor si capul dublu care sa poata fi accesibile oricui. In cazul rezervorului sticluta este semifabricatul din care prin incalzire si umflare in matrita rezulta PET-ul de 2 L. Dopul este cel de Cola/Pepsi. Are cca 45ml suficienti pt 2500km, mic, rezistent, ieftin si potrivit ca forma, sa poata fi amplasat, legat de cadru, intr-o zona accesibila.

post-8769-0-39340000-1351580420_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va fi un soi de Loobman dar in loc sa apesi pe buton va trebui sa tragi de el. Butonul iese prin dop. Caut o teava de cupru , alama , fier, orice in afara de plastic, 15 cm, cat mai subtire, 3-4 mm. Idei ceva ?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va fi un soi de Loobman dar in loc sa apesi pe buton va trebui sa tragi de el. Butonul iese prin dop. Caut o teava de cupru , alama , fier, orice in afara de plastic, 15 cm, cat mai subtire, 3-4 mm. Idei ceva ?

Va fi un soi de Loobman dar in loc sa apesi pe buton va trebui sa tragi de el. Butonul iese prin dop. Caut o teava de cupru , alama , fier, orice in afara de plastic, 15 cm, cat mai subtire, 3-4 mm. Idei ceva ?

frigotehnistii lucreaza cu "fiuri" (diametre) asa mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideala ar fi o teava din alama, ca sa se poata cositori pe ea un opritor pt arc (de pix mai tare), la un cap si la celalat un mic taler pt O-ring.

Cel mai important, am gasit o varianta de cap dublu foarte usor de confectionat acasa, doar cu un cuter si o bormasina. Ce faceam eu din dural, ma unfla rasul cat de complicat era! Multi forumisti mi-au solicitat capete duble. Am facut cateva pe care le-am dat entuziastilor, dar acum chiar pot sa si le faca singuri. Sper sa am timp maine sa fac si sa pun poze.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideala ar fi o teava din alama, ca sa se poata cositori pe ea un opritor pt arc (de pix mai tare), la un cap si la celalat un mic taler pt O-ring.

Cel mai important, am gasit o varianta de cap dublu foarte usor de confectionat acasa, doar cu un cuter si o bormasina. Ce faceam eu din dural, ma unfla rasul cat de complicat era! Multi forumisti mi-au solicitat capete duble. Am facut cateva pe care le-am dat entuziastilor, dar acum chiar pot sa si le faca singuri. Sper sa am timp maine sa fac si sa pun poze.

 

teava subtire de cupru... conducta de frana de dacie! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va fi un soi de Loobman dar in loc sa apesi pe buton va trebui sa tragi de el. Butonul iese prin dop. Caut o teava de cupru , alama , fier, orice in afara de plastic, 15 cm, cat mai subtire, 3-4 mm. Idei ceva ?

conducta de frana de Dacie , gasesti noua la magazin , cea mai scurta costa 3-4 beri ... bagi pe interior un colier de plastic daca e de ala ingust

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...