hypnotech24 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 oare ruginea daca era uns mereu..gen dupa ce sta moto in ploaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 si daca te uiti bine, dintii sunt inegal tociti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 zvm-x e topul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) oare ruginea daca era uns mereu..gen dupa ce sta moto in ploaie? da, că foaia se unge în zona coroanei, restul n-are nevoie de lubrifiere. Toate foile mele au ruginit de-a lungul timpului și ung lanțul de fiecare dată când e nevoie. Mai bine puneai poză cu pinionul de atac, ăla se uzează mai repede. Editat Iunie 17, 2013 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Pune o poza si cu pinionul mic, cel mare nu pare sa aiba nevoie de schimbare. Ca fapt divers, eu la transalp am schimbat un lant care era muci si am pastrat ambele pinioane, am mers cu el peste 20.000km apoi am schimbat lantul si pinionul mic cu care am mers iar cam 25.000km.. si apoi am dat motocicleta si stiu ca baiatul caruia i-am dat-o a schimbat doar lantul, ala incepuse tot asa sa aiba zone blocate. Deci, am mers cu acelasi pinion spate 45.000km + cati o fi mai avut inainte si cati o fi mai mers dupa mine. Treaba reala valabila si la mine. Ce inca mai e bun , de ce sa schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) e cam ruginita foaia aia .. Nu e rugina, e reziduu de la uleiul de lant imprastiat de Loobman. Iese doar cu WD40 frecat manual. Uleiul de lant are in el un aditiv sa-l tina lipit de lant, dar dupa cum se vede pateaza in draci. Nu m-am deranjat sa-l curat pentru motive estetice. Mi-a aruncat si pe toba, pe bascula, pe scaritele pasagerului, etc. Tine lantul umed dar murdareste tot. O sa arunc Loobmanul in curand si o incerc Scottoiler dar e alta poveste. pinioanele intradevar arata ok. dar, daca-s de cacao ca producator, iti dai seama ce o sa le faca un lantz bun, din materiale mai tari.. Pinioanele sunt originale, au venit cu motocicleta. Mai bune ca astea nu exista. Mai bine puneai poză cu pinionul de atac, ăla se uzează mai repede.Trebuie niste demontaj sa-l pozez. Daca nu arata perfect, il schimb, 65 lei. Ce inca mai e bun , de ce sa schimb?Exact la asta ma gandesc si eu. Ca fapt divers, eu la transalp am schimbat un lant care era muci si am pastrat ambele pinioane, am mers cu el peste 20.000km apoi am schimbat lantul si pinionul mic cu care am mers iar cam 25.000km.. si apoi am dat motocicleta si stiu ca baiatul caruia i-am dat-o a schimbat doar lantul, ala incepuse tot asa sa aiba zone blocate. Deci, am mers cu acelasi pinion spate 45.000km + cati o fi mai avut inainte si cati o fi mai mers dupa mine. Am mai auzit situatii d'astea si din motivul asta am dubii daca sa arunc banii pe un kit ca asa e moda la romani, sau sa ascult de manual ca doar nu-s idioti producatorii... Ok, cred ca o sa schimb doar lantul. Acum intrebare: motorul e de 1000cc. Louis zice ca merge 525VX, 330 lei. DID zice ca 525VX e pentru maxim 900cc. In manual zice 525HV, care a fost upgradat de DID la modelul 525ZVM-X, 485 lei. Avand in vedere ca pastrez pinioanele, bag lant original sau "compatibil, recomandat de Louis"? Editat Iunie 17, 2013 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Lantul original a implinit 25.000Km si s-a cam dus, a intrat serios pe zona rosie, desi a fost lubrifiat constant totusi a capatat o zona "inflexibila". E clar, trebuie sa-l schimb. Exista doua tipuri de lant disponibile: 1) lant 525VX / 330 lei / "compatibil" dupa Louis desi producatorul zice ca nu merge pe motorul meu; 2) lant 525ZVM-X / 485 lei / original. La noi pe aici se tot plimba vorba "cand le schimbi, schimba-le pe toate, kit complet". Si pana acum asa am facut pe motocicletele avute. Un kit original e 835 lei, compatibil 521 lei. Problema e ca orice manual as citi, nu scrie nimic de "schimba-le pe toate" ci doar daca-s uzate. Ce zice manualul: foaie.jpg Cum arata foaia: lant.jpg Am 3 variante: 1) pun un lant "compatibil" si sper sa mai merg cu el pe pinioanele curente vreo 10-15.000Km pana pun un kit nou de lant; 2) pun un lant "original" si sper sa ma tina tot ca primul, 25.000Km, pana pun un kit nou de lant; 3) kit de lant nou, schimbat totul. Voi ce ati face? varianta 4 : (asa am facut la VN-ul meu) => Lant original + pinionul fata. Si eu am fost tentat sa schimb tot setul, insa ....pinionul spate nu l-as schimba, nu pare foarte uzat. Verifica, in primul rand, pinionul de atac, de la motor. Se uzeaza mult mai repede. Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 daca pinioanele-s originale si au tinut atat, merita si un lant original. eu cand am avut de facut alegerea asta a fost simplu, nu stiam cum a gestionat treaba proprietaru anterior asa ca am luat de toate. m-a intrebat mecanicu, oring 500ceva, xring 600ceva.. zic, pt un milion in plus, s-o dau mai departe cu lant care sa mai tina. merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SO_TOXIC Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 si eu am fost zgarcit si am luat doar lantul.(4 zale joc foarte mare),plecat in proba ,dezastru,ziceai ca se rupe ceva........cumparat pinion atac+pinion final...montat... probat bucuresti- constanta.......vis....asa ca trage tu concluziile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 deci cum spuneam si in alt topic(chiar ieri) majoritatea ii recomanda sa schimbe kitul complet(printre care chiar oameni care din asa ceva isi castiga existenta) si tot asa face cum vrea el.... si unde mai pui ca si asculta de sfaturile unui zidar -faiantar . cum e ma .............?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Foaia pare in regula, daca si pinionul este la fel poti schimba linistit doar lantul. Nu ai mentionat despre ce anume motor este vorba si daca 525 este masura originala. Oricum, chiar si daca de fabrica a avut marime mai mare nu e nici o nenorocire. De fapt la curse chiar se practica inlocuirea cu marimi mai mici pentru a usura (la propriu si la figurat) transmisia. Reversul medaliei este ca tine mai putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Nu ai mentionat despre ce anume motor este vorba si daca 525 este masura originala. Varadero 1000, dar discutia e universal valabila. In manual zice 525HV, care a fost upgradat de DID la modelul 525ZVM-X. Louis zice ca merge 525VX, 330 lei. Ori o fac pentru a da "cel mai mic pret" si cele mai multe lanturi vandute ca nu te tin la fel de mult, ori au testat ei riguros ca mentii si si-au dat seama ca pe Varadero merge si 525VX. As vota prima varianta, Motoflash la fel: Dar sa luam un exemplu concret. Sa presupunem ca avem o motocicleta HONDA Varadero 1000 cc. Lantul necesar este DID 525ZVM2 (recent imbunatatit si inlocuit cu DID 525ZVM-X). Acesta este recomandat pentru motocicletele street si supersport cu capacitate cilindrica de pana in 1300 cmc (conform tabel anexat). Pretul pentru acest kit de lant, in toata reteaua de dealeri SCHUMOTO (majoritatea magazinelor din tara!) este de 173 EURO. Un pret foarte bun, avand in vedere ca lantul are specificatii superioare. Aceeasi motocicleta are insa alt lant in ofertele „speciale” pe care le putem gasi in Romania, evident cu lant inferior (525VX!!!) dar si in oferta Louis (articol 10048278), ca doar n-am inventat noi... preturile reduse! Lantul 525VX este la randul lui foarte bun, dar pentru motociclete cu capacitate cilindrica mai mica, respectiv pana in 750cc, fiind total nepotrivit pentru un motor de 1000cc cu un cuplu foarte mare. DID zice ca 525VX e pentru maxim 900cc, pana recent zicea ca merge la maxim 750cc: si ar recomanda 525ZVM-X (485 lei) care merge pana la 1300cc. Daca are uzuri vizibile, pinionul il schimb sigur. Editat Iunie 17, 2013 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) ZVM-X fara indoiala pentru motorul ala,asta daca nu vrei sa arunci banii degeaba.Era unu mai devreme care gasise la kg.(hypnotech24)-atata dai atata face .Si eu am race conversion kit cu pinioane de aluminiu pe 520 ZVM-X,doar spray cu teflon (Motul)si 12000 cu o singura mica ajustare.Sigur merge si cel de pe Louis in caz de necesitate(comert). Editat Iunie 17, 2013 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Cel mai simplu e sa-i asiguri ungere continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobra_00711 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Am urmarit topicul cu interes si mi - am confectionat un ungator de lant folosind urmatoarele: flacon de tus; furtun de plastic de 6 mm; robineti de apa; ulei de cutie 75w-80. A iesit ceea ce se vede in imagini Editat Iunie 24, 2013 de cobra_00711 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 bravos interesant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Cobras : conştientizezi că majoritatea uleiului este aruncat de pe lanţ pe apărătoarea lanţului, după cum ai dispus capul de ungere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Vand lubrificatoare de lant LOOBMAN. Pret 99 Ron cu tot cu transportul prin posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Am urmarit topicul cu interes si mi - am confectionat un ungator de lant folosind urmatoarele: flacon de tus; furtun de plastic de 6 mm; robineti de apa; ulei de cutie 75w-80. A iesit ceea ce se vede in imagini Dar de ce 2 robineti pe circuit ? De unul te folosesti cand faci plinul la ,,bidonas'' ? Ai pus cumva si un aerisitor la rezervor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobra_00711 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Cobras : conştientizezi că majoritatea uleiului este aruncat de pe lanţ pe apărătoarea lanţului, după cum ai dispus capul de ungere ? La cat de mica este picatura nu are timp sa "sara" pe aparatoare. Dar de ce 2 robineti pe circuit ? De unul te folosesti cand faci plinul la ,,bidonas'' ? Ai pus cumva si un aerisitor la rezervor ? Arata mai interesant cu robinet de siguranta. Aerisitorul este dopul ala mic negru care are o gaura de 1 mm si provine de la un set de reincarcare cartuse de imprimanta. Editat Iunie 24, 2013 de cobra_00711 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Bine domnule, aşa o fi. Un robinet nu este pentru reglat debitul iar cel de-al doilea pentru oprit/pornit instalaţia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 A avut cineva lant marca iris? ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 daca merg precum canta behaitii aia atunci e clar..)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 parere proasta in cazul meu. cu toate ca am ungator de lant, in nici 10000 de km, au sarit cateva ( vreo 10) x-ringuri, s-a blocat una din zalele careia ii sarise x-ringul, batea in bascula => la gunoi cu rahatul de lant si inapoi la did. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Nu ma asteptam sa fie cine stie ce deoarece sunt destul de ieftine. dar ma gandeam ca tin macar 10.000 km. De fapt unde vroiam sa ajung...merita un lant iris 170 ron? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.