bogdan_harea Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Ai dreptate. Cu 400 eur kitul si 270 eur un ungator automat profi parca poti sa nu duci dorul cardanului Exact socotelile astea le faceam si eu, dar la ungator max 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 bun si ieftin nu exista niciodata, la nici un capitol:) imi tot explica astia cu Loganu' ... huh! am crezut ca am eu o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Raspunsul vis a vis de ieftin si bun e simplu. Lanturile , ca mai toate produsele din magazine, de multe ori ramin pe stocuri si apar la oferte traznet. Totul e sa ai banul pregatit si sa-l cumperi atunci. Poti sa-l iei si la 50% din pretu initial. Dar, banuiesc ca stiti si voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Cand am cumparat vechiul did vm era mai scump decat noul vx2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 O scurta recapitulare. http://www.mcnews.com/mcn/technical/2012DecChain.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Ce parere aveti de IPONE ??? Eu asta folosesc....singura chestie ce nu-mi place e ca se albeste lantul de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 din cate stiam sunt unele din cele mai bune produse, ipone, dar parca nu se mai gaseau la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Done! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Done! Unde se găsește așa ceva și cât costă? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Done! Ai pus electrovalva sau direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Electrovalva ce a functionat 20-25mii pe mobra veche ... atunci avea inseriata o rezistenta, acum am renuntat... sa vad cum se incalzeste. Din lipsa de inspiratie si spatiu, ca rezervor am pus un filtru de benzina, care este greu de umplut... voi monta un rezervor de lichid de frana. Acum umplu 1/2 seringa cu ulei, trag aerul din filtru Apoi injectez uleiul Editat Aprilie 7, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Daca ai electrovalva robinetul de acvariu la ce-ti mai trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Electrovalva este alimentata de pe mufa cu pozitia pe nr, trece prin contact, luminile mobrei se aprind automat Electrovalva nu are temporizator, robinetul regleaza debitul on/off road Unde se găsește așa ceva și cât costă? Mulțumesc! 50 lei dezmembrari auto pe semiaripa dreapta electrovalva canistrei de carbon reciclare vapori benzina euro2+. Recomand vwaudi Editat Aprilie 7, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 De ce nu pui un contact la ghidon sa picuri ulei doar la nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 La fiecare schimbare a categoriei de drum refac reglajul +/- in medie de 2 ori/ iesire... mai putin stresant decat un buton pe ghidon ... pt 60 lei credca este cel mai bun compromis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Si uite asa isi freaca lantul, uitand sa dea drumu la electrovalva. Pusa pe contact e cel mai sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Pe contact nu exista riscul sa faci balti de ulei in parcare... trebuie totusi sa caut teava de cupru mai subtire ca se dezamorseaza ultimii 10 cm dupa robinet... voi cauta capilare frigorifice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Daca nu esti EXTREM de comod, exista si varianta Loobman, care e numai vreo 22 de euro si e grozav. Eu l-am montat la indemnul unuia mai priceput de aici de pe forum, fara a fi 100% convins. Am plecat in vara asta pana in Finlanda, prin Rusia, pe drumuri rele, cu praf sau cu ploaie. Am facut peste 6000 km si nu a fost nevoie sa curat lantul odata. Daca as schimba motorul, ar fi primul accesoriu pe care l-as cumpara. Alternativa...la 90 sau 100 Ron...inca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Alternativa...la 90 sau 100 Ron...inca... la banii aia ori face balta in parcare daca il uiti deschis (in Finlanda se uita aia urat la tine daca faci o gafa de aia), ori trebuie actionat in mers (stres)... al meu nu are aceste inconveniente . Editat Aprilie 7, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Cred ca oriunde in afara de Romania te paste o amenda usturatoare. N-ai cum sa-l uiti deschis. Apesi butonul, doar o cantitate mica de ulei pleaca spre DSD (capul de ungere). Nu-l apesi, nu pleaca. Uleiul sta in rezervor. Apesi doar cand stii ca vei merge cel putin 2-3 minute, timp suficient pentru ca uleiul dozat prin apasarea butonului sa se scurga pe foaie si de acolo pe lant. Urmatoarea apasare dupa 100-150 Km, in functie de drum si de preferinte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Pe contact nu exista riscul sa faci balti de ulei in parcare... trebuie totusi sa caut teava de cupru mai subtire ca se dezamorseaza ultimii 10 cm dupa robinet... voi cauta capilare frigorifice Paiul de la WD40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Îmi spune și mie cineva după montarea lanțului nou cam la căti km se face prima curățare și ungere, ca am înțeles ca e uns deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Paiul de la WD40 nu rezista , conducta de cupru are in interior un colier de plastic, colierul atinge foaia si uleiul se prelinge pe el . Am incercat cu tub de la pix dar nu este fiabil . Singurul lucru care mai este necesar sistemului este temporizatorul , adica varianta de serie costa ...euro ... adica "neinteresant" pentru "audienta" mea http://www.louis.de/_101683683b5fdb41829e20ad505b70d1ab/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004397 PS-am studiat temporizatorul de stergator (de Dacie), dar mi-a zis unu' ca : "este numai un implus" ... deci nu ajuta Îmi spune și mie cineva după montarea lanțului nou cam la căti km se face prima poponeataățare și ungere, ca am înțeles ca e uns deja prima 500 km , initial sub o/x/zring exista vaselina , ulterior 200 km , vorbesc de sosea fara ploaie ... offroad povestea se complica Editat Aprilie 7, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) nu rezista , conducta de cupru are in interior un colier de plastic, colierul atinge foaia si uleiul se prelinge pe el . Am incercat cu tub de la pix dar nu este fiabil . Singurul lucru care mai este necesar sistemului este temporizatorul , adica varianta de serie costa ...euro ... adica "neinteresant" pentru "audienta" mea http://www.louis.de/_101683683b5fdb41829e20ad505b70d1ab/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004397 PS-am studiat temporizatorul de stergator (de Dacie), dar mi-a zis unu' ca : "este numai un implus" ... deci nu ajuta Tie iti trebuie diametru mic pe o lungime mai mare ca sa nu traga aer. Eu am pus la un loobman parca in loc de injectorul ala pe capat(il pierduse omu) un pai de WD40, are diametrul interior mai mic decat pasta de pix, a rezistat mult si bine la frecarea cu pinionul. Editat Aprilie 7, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.