Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Raspunsul vis a vis de ieftin si bun e simplu. Lanturile , ca mai toate produsele din magazine, de multe ori ramin pe stocuri si apar la oferte traznet. Totul e sa ai banul pregatit si sa-l cumperi atunci. Poti sa-l iei si la 50% din pretu initial. Dar, banuiesc ca stiti si voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Electrovalva ce a functionat 20-25mii pe mobra veche ... atunci avea inseriata o rezistenta, acum am renuntat... sa vad cum se incalzeste. Din lipsa de inspiratie si spatiu, ca rezervor am pus un filtru de benzina, care este greu de umplut... voi monta un rezervor de lichid de frana.

 

Acum umplu 1/2 seringa cu ulei, trag aerul din filtru

 

Apoi injectez uleiul

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electrovalva este alimentata de pe mufa cu pozitia pe nr, trece prin contact, luminile mobrei se aprind automat

 

Electrovalva nu are temporizator, robinetul regleaza debitul on/off road

 

 

Unde se găsește așa ceva și cât costă? Mulțumesc!

50 lei dezmembrari auto pe semiaripa dreapta electrovalva canistrei de carbon reciclare vapori benzina euro2+. Recomand vwaudi Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fiecare schimbare a categoriei de drum refac reglajul +/- in medie de 2 ori/ iesire... mai putin stresant decat un buton pe ghidon ... pt 60 lei credca este cel mai bun compromis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe contact nu exista riscul sa faci balti de ulei in parcare... trebuie totusi sa caut teava de cupru mai subtire ca se dezamorseaza ultimii 10 cm dupa robinet... voi cauta capilare frigorifice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu esti EXTREM de comod, exista si varianta Loobman, care e numai vreo 22 de euro si e grozav. Eu l-am montat la indemnul unuia mai priceput de aici de pe forum, fara a fi 100% convins.

Am plecat in vara asta pana in Finlanda, prin Rusia, pe drumuri rele, cu praf sau cu ploaie. Am facut peste 6000 km si nu a fost nevoie sa curat lantul odata.

Daca as schimba motorul, ar fi primul accesoriu pe care l-as cumpara.

Alternativa...la 90 sau 100 Ron...inca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternativa...la 90 sau 100 Ron...inca...

la banii aia ori face balta in parcare daca il uiti deschis (in Finlanda se uita aia urat la tine daca faci o gafa de aia), ori trebuie actionat in mers (stres)... al meu nu are aceste inconveniente .

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca oriunde in afara de Romania te paste o amenda usturatoare. N-ai cum sa-l uiti deschis. Apesi butonul, doar o cantitate mica de ulei pleaca spre DSD (capul de ungere).

Nu-l apesi, nu pleaca. Uleiul sta in rezervor. Apesi doar cand stii ca vei merge cel putin 2-3 minute, timp suficient pentru ca uleiul dozat prin apasarea butonului sa se scurga pe foaie si de acolo pe lant. Urmatoarea apasare dupa 100-150 Km, in functie de drum si de preferinte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paiul de la WD40 ;)

nu rezista , conducta de cupru are in interior un colier de plastic, colierul atinge foaia si uleiul se prelinge pe el ;) . Am incercat cu tub de la pix dar nu este fiabil .

Singurul lucru care mai este necesar sistemului este temporizatorul , adica varianta de serie costa ...euro :-L ... adica "neinteresant" pentru "audienta" mea

http://www.louis.de/_101683683b5fdb41829e20ad505b70d1ab/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004397

 

PS-am studiat temporizatorul de stergator (de Dacie), dar mi-a zis unu' ca : "este numai un implus" ... deci nu ajuta

 

Îmi spune și mie cineva după montarea lanțului nou cam la căti km se face prima poponeataățare și ungere, ca am înțeles ca e uns deja

prima 500 km , initial sub o/x/zring exista vaselina , ulterior 200 km , vorbesc de sosea fara ploaie ... offroad povestea se complica

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu rezista , conducta de cupru are in interior un colier de plastic, colierul atinge foaia si uleiul se prelinge pe el ;) . Am incercat cu tub de la pix dar nu este fiabil .

Singurul lucru care mai este necesar sistemului este temporizatorul , adica varianta de serie costa ...euro :-L ... adica "neinteresant" pentru "audienta" mea

http://www.louis.de/_101683683b5fdb41829e20ad505b70d1ab/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004397

 

PS-am studiat temporizatorul de stergator (de Dacie), dar mi-a zis unu' ca : "este numai un implus" ... deci nu ajuta

Tie iti trebuie diametru mic pe o lungime mai mare ca sa nu traga aer. Eu am pus la un loobman parca in loc de injectorul ala pe capat(il pierduse omu) un pai de WD40, are diametrul interior mai mic decat pasta de pix, a rezistat mult si bine la frecarea cu pinionul.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...