Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Știu, am vorbit deja, merci de pont.

» Post actualizat in 03 Jan 2015 15:41

Farul a plecat.

 

Un carburator, un bord, un cdi.... cineva?

 

Sau poate niște tobe doar puțin tavalite? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva un filtru kn pentru airbox? Dupa spalare si calcare arata ca nou.

 

...așa, la vreo 150 lei?

» Post actualizat in 07 Jan 2015 13:06

 

KN DU 0900, dupa numele de scenă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

am permis moto de mai multi ani insa de abia acum m-am hotarat sa il si folosesc. am studiat cam toata paleta de motoare din zona 600 cmc cu bune si rele si m-am orientat spre monster-ul 620 pe injectie. e modelul care-mi place cel mai mult ca design si nu numai si mi-as dori sa-l achizitionez, daca gasesc, in culorile rosu-negru sau, daca exista, alb-rosu. imi place culoarea rosie la motoare si cred ca pe modelul asta merge f. bine. la aprox. 2000 euro credeti ca gasesc ceva bun? din pacate n-am vazut multe anunturi online si ma gandesc ca poate ar fi bine sa merg la vreo expozitie cu vanzare inclusiv SH care se mai organizeaza prin Bucuresti. un bun prieten si-a luat asa o Yamaha anul trecut adusa de o firma din Italia. rog sa-mi spuneti daca credeti ca o sa gasesc suport tehnic, respectiv piese si ce mai este nevoie pentru acest model fara multe batai de cap in urmatorii ani. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

am permis moto de mai multi ani insa de abia acum m-am hotarat sa il si folosesc. am studiat cam toata paleta de motoare din zona 600 cmc cu bune si rele si m-am orientat spre monster-ul 620 pe injectie. e modelul care-mi place cel mai mult ca design si nu numai si mi-as dori sa-l achizitionez, daca gasesc, in culorile rosu-negru sau, daca exista, alb-rosu. imi place culoarea rosie la motoare si cred ca pe modelul asta merge f. bine. la aprox. 2000 euro credeti ca gasesc ceva bun? din pacate n-am vazut multe anunturi online si ma gandesc ca poate ar fi bine sa merg la vreo expozitie cu vanzare inclusiv SH care se mai organizeaza prin Bucuresti. un bun prieten si-a luat asa o Yamaha anul trecut adusa de o firma din Italia. rog sa-mi spuneti daca credeti ca o sa gasesc suport tehnic, respectiv piese si ce mai este nevoie pentru acest model fara multe batai de cap in urmatorii ani. ms

 

La piata moto de acum, cred ca poti sa-ti gasesti un M620 cat de cat decent pe la 2000€. Dar nu la "expozitii cu vanzari SH", ci tot de la cineva de aici de pe forum (caz fericit) sau pe site-urile de anunturi (ex: bikeshop.ro) de la alti particulari. Exista si varianta cu firma care le aduce din Italia, dar nu stii exact ce cumperi. In marea majoritate a cazurilor motocicletele sunt cosmetizate sa dea bine la ochi, iar kilometrajul este dat inapoi (toate au intre 20 si 30.000km). In principiu nu ar trebui sa ai probleme majore, Monster-ul fiind o motocicleta destul de simpla. Totusi, ar fi de preferat sa iei pe cineva care cunoaste cat de cat modelul cu tine atunci cand mergi sa vezi unul.

 

Combinatiile de culori pe care le vrei nu sunt disponibile pe M620, cel putin nu standard. Negru (motocicleta) cu rosu (cadru) a fost doar pe M695 (+/- 3000€), iar alb perlat (motocicleta) cu rosu (cadru) a fost doar pe S4Rs (5-6000€). Daca gasesti un M620 cu vreuna dintre combinatiile astea de culori, poti fi sigur ca este revopsit.

 

Suport tehnic gasesti fara probleme, mai ales daca esti din Bucuresti. Piese de schimb la fel, atat SH - de pe la noi sau de pe site-urile gen bikeshop, cat si noi - prin importatorul oficial.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Sunt nou pe forum, precum si in aria "moto". Sunt foarte tentat sa imi achizitionez un Monster de 600cc, dar sunt curiuos cat de comfortabil sta a doua persoana?

Niste opinii, pareri sunt binevenite.

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un monster 600 este o motocicleta foarte ok pentru ture de 300-400km.

eu am facut cu M600 in primul an cam 7000Km cu pasager, deci este ok. Acum sa nu te gandesti ca ai gold wing.

 

Pentru inceput iti recomand sa faci 2000km singur sa te obisnuiesti cu motocicleta si apoi usor usor sa iei si pasagerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am avut și eu M600 aproape 3 ani.

Pt o fată subtirica e destul de confortabilă însă cu persoane de peste 65 kg va fi inconfortabil și pt pasager și mai ales pt tine.

E bine sa probezi unul înainte sa vezi Cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din putina mea experienta pot sa iti spun ca e incomod cu pasager, mai ales lui/ei, daca este si mai mare e tare incomod.

 

Am o dilema legata de schimbul de ulei. Pana acum am bagat 300v 15w50, dar as incerca si 5100 sau 7100, mi s-a si recomandat ca nu isi are rostul 300v la M600. Din ce am mai citit la unele mai patineaza putin, altele nu...depinde si de motor. Merg des in oras cu el si de acolo am zis 15w50. Referitor la 5100 sau 7100 nu prea am inteles diferenta, nu stiu ce avantaje ar fi sau ce rau i-ar face motorului.

Este al 3-lea schimb facut si as vrea sa aud si alte pareri...de la cineva mai experimentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am folosit pe toate 3 (5100, 7100 si 300v) pe diferite motociclete.

Cu 300v nu prea ai ce sa faci la un ritm de mers zilnic, urban, pe un M600. E un ulei care iti ofera un nivel de performanta de care nu ai nevoie. Lubrifiaza mai bine motorul in conditii de stress constant (track days): turatii mari, temperaturi ridicate. Poti sa pui fara probleme, dar dai bani in plus oarecum degeaba. Unii spun chiar ca isi pierde calitatile mai repede fata de 5100 sau 7100, care sunt gandite pentru uz zilnic si conditii de stress mai reduse.

La polul opus este 5100, de care am pus doar o data. Este semi-sintetic (7100 si 300v sunt 100% sintetice). Cred ca isi face treaba foarte bine, si in teorie iti face motorul sa mearga mai "lin", mai putin agresiv. Din nou, asta e teorie, eu nu-mi amintesc sa fi simtit mare diferenta.

7100 mi se pare compromisul cel mai bun calitate/pret: full sintetic, pret doar putin mai mare fata de 5100 si teoretic capabil sa mearga mai multi km intre schimburi. Poti sa dai bani si pe 300v, dar nu prea vad de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa m-am gandit si eu, 300v nu isi are rostul la ce motor am si cum il folosesc. Schimbul il fac la inceput de sezon, merg peste 5000 km cu el. Nu sunt zgarcit, dar cred ca acum m-as gandi si la bani, mai ales ca trebuie sa schimb anvelope, kit lant si altele costisitoare, si as merge pe 5100. Daca gresesc, sariti cu gura pe mine!

Daca tot am inceput discutia, de unde pot sa iau cele doua crush washere, sau ce dimensiuni au mai bine zis? Anul trecut am schimbat busonul de scurgere si a venit cu saiba, cred ca au dimeniunea de 20 sau 22mm pe interior. Am tot cautat, dar nimic sa fiu sigur de dimensiune. Pe siteurile de afara am tot gasit ceva, cel mai usor ar fi sa iau de la louis, insa nu stiu marimea exacta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc BelRay. Am pus si semi si full, aceiasi treaba..dar am incredere mai mare decat in Motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300V e bun, dar limitat. de fiecare data cand puneam 300v, dupa vreo 2000Km imi venea sa pun prelungitor la schimbator. cutia incepe sa schimbe greu, se cunostea o diferenta chiar la functionalitatea motorului.

L-as recomanda daca se doreste a se face track day, dar e un ulei cam slabut. Bel Ray in schimb, se comporta altfel chiar si dupa cateva mii bune de Km.

 

Asa m-am gandit si eu, 300v nu isi are rostul la ce motor am si cum il folosesc. Schimbul il fac la inceput de sezon, merg peste 5000 km cu el. Nu sunt zgarcit, dar cred ca acum m-as gandi si la bani, mai ales ca trebuie sa schimb anvelope, kit lant si altele costisitoare, si as merge pe 5100. Daca gresesc, sariti cu gura pe mine!

Daca tot am inceput discutia, de unde pot sa iau cele doua crush washere, sau ce dimensiuni au mai bine zis? Anul trecut am schimbat busonul de scurgere si a venit cu saiba, cred ca au dimeniunea de 20 sau 22mm pe interior. Am tot cautat, dar nimic sa fiu sigur de dimensiune. Pe siteurile de afara am tot gasit ceva, cel mai usor ar fi sa iau de la louis, insa nu stiu marimea exacta.

 

Un ulei care mi-a placut e Mobil 1 full sintetic 10W40. Il gasiti in benzinariile Socar. Ce mi-a placut e cum se comporta la orice regim de mers.. Si este un ulei decent la un pret bun zic eu. parca 40lei 1L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca cei din state folosesc Mobil1, Amsoil si Shell Advance, putin Bel Ray si nici vorba de Motul. Eu ma gandeam sa vad cum este Shell Advance, dar doar pentru ca asa scrie in manual.

Mobil1 e la 30 r/L la noi din ce am gasit. Daca merg cu 5100 15w50 as alege prost? Dar parerile sunt impartite, fiecare cum simte motorul, presupun..

Editat de iulianserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc BelRay. Am pus si semi si full, aceiasi treaba..dar am incredere mai mare decat in Motul.

 

Am vazut ca cei din state folosesc Mobil1, Amsoil si Shell Advance, putin Bel Ray si nici vorba de Motul. Eu ma gandeam sa vad cum este Shell Advance, dar doar pentru ca asa scrie in manual.

Mobil1 e la 30 r/L la noi din ce am gasit. Daca merg cu 5100 15w50 as alege prost? Dar parerile sunt impartite, fiecare cum simte motorul, presupun..

 

Principala diferenta dintre uleiurile minerale si sintetice este la nivel molecular. Uleiul mineral este "natural" si "imperfect" la nivel molecular: are molecule mai mari si mai mici. Cum varietatea marimii moleculelor influenteaza direct vascozitatea, un ulei mineral isi poate schimba proprietatile mai rapid si mai substantial fata de un ulei sintetic care, in principiu, are o variatie foarte mica de marime la nivel molecular. Asta este motivul teoretic pentru care nu as pune ulei mineral sau semi-mineral (semi-sintetic) in motor - exceptie facand motoarele vechi care au fost concepute de la bun inceput sa mearga cu ulei mineral.

 

In legatura cu indicii de tip "10W40" si alegerea uleiului in functie de ei, trebuie inteles ce semnifica. Pe scurt, sunt indici de vascozitate ai uleiului la diferite temperaturi. Prima parte (pana la "W") reprezinta vascozitatea uleiului la 0°C, a doua parte (dupa "W") este vascozitatea uleiului la 100°C. Cu cat indicele este mai mare, cu atat uleiul este mai vascos. Un ulei 15W50 nu este mai bun sau mai prost decat un ulei 10W40. Totul depinde de clima/anotimp si de modul de utilizare al motocicletei. Un ulei cu indici de vascozitate mai mici va fi mai adaptat unei clime mai reci sau/si unui regim motor mai relaxat. Invers, un ulei cu indici mari este mai potrivit pentru o exploatare sportiva si temperaturi mai ridicate.

Pentru cei care se intreaba: "W" vine de la "winter".

 

In ceea ce priveste marca: Ducati recomanda Shell pentru ca marketing, nimic mai mult. Nu pentru ca este un ulei mai bun sau mai adaptat motocicletei. In plus, avand in vedere ca nu se gaseste (oficial) vei avea de cautat putin si probabil vei plati mai mult pe un ulei despre care cred ca este de o caliutate echivalenta cu cele de la alte marci prezente oficial in Romania.

 

Personal am folosit aproape exclusiv Motul pana acum, dar nu pentru ca sunt fan sau oaie de turma. A fost o marca foarte la moda in Romania, ceea ce s-a tradus prin multi distribuitori, concurenta intre ei si la final preturi mai mici pentru noi. In acelasi timp, este o marca destul de cunoscuta si folosita in Europa, deci nu cred ca este un ulei prost. Sunt dispus sa incerc si alte marci cunoscute (Mobil1, Castrol, Bel-Ray, Repsol, etc.) daca ma interesez putin despre ele inainte. Putin probabil sa gasesc ceva prapastios sau sa simt ca motorul/cutia merg substantial mai prost - mai ales in cazul in care schimb uleiul la 5-6000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Avem pe aici posesori sau foști posesori de ducati 749 care s-au confruntat cu bine cunoscuta problema când motorul moare pur și simplu la un stop sau la un semafor?

Sunt la 1 pas să cumpăr un 749 și mă interesează sa știu dacă ați scăpat de problema asta, cum și unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e regulatorul de tensiune, baterie proasta..etc. Nu numai 749 are problema asta. Dar se remediaza cu un Mosfet.Cauta pe net despre problema si ai sa vezi ca nu e asa grav :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si eu. Se oprea la ralanti cateodata ,asa ,fara motiv... Mentionez ca avea suficient curent in baterie cat sa invarta si sa porneasca iar,dar se pare ca nu era suficient pentru ecu. S-a rezolvat dupa ce am schimbat regulatorul de tensiune. Multumesc Crazy-devil ;-)

 

Si am mai avut inca o problema ,tot legata de invarcare,cand ajungeam in limitare(la 10500 rpm) se oprea motorul . Era ceva ciudat , chiar si pentru anumiti asa zisii "mecanici de ducati" , imi spuneau ca ecu-ul e de vina. Am descoperit problema cand mi-am montat un voltmetru Si am vazut ca la rece incarca foarte bine,dar dupa ce se incalzea....Canci.

Editat de dynoviorel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...