romyc Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Salut,frumoasa foc micuta dar tobele nu iti sparg timpanele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 VW Said to Weigh Asset Sales in End to Era of Empire Building Pe scurt: se gândesc dacă să vândă Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Eu zic să-l cumpere 'onda.Altfel, au anunțat că vor lansa 2 modele la WDW, unul aniversar (90 de ani bla bla) și unul pentru 2017. Any guess? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Cel puțin unul dintre ele va fi un Scrambler spoit diferit și botezat ceva în genul <cevacăcatpansat> Special Anniversary Edition.Al doilea va fi tot un model deja existent cu spoială la fel de "Speciale" super mega edizione limitata per le hipster. Sau tot un Scrambler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Tatarascu Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Salut,frumoasa foc micuta dar tobele nu iti sparg timpanele? Mie nu, probabil m-am invatzat cu ea . Ma gandesc sa iau db killerele de la evacuarea veche, sa le tai, ca sa fie drepte si sa le fac cumva sa se potriveasca. » Post actualizat in 17 Jun 2016 07:22 So! Are idee careva cat de lungi / groase / gaurite, etc. tre sa fie niste db killere? Trebuie neaparat, cumva, sa pun niste killere pe evacuare ca am inteles ca nici motorului nu ii face bine o evacuare de genu'. Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 B - 888 - MSM - Ducati Monster 620 - e cu noi p-aici pe forum ? daca da, PM te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blake Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Salutare! Ma intereseaza niste manete pentru ambreiaj/frana mai scurte si ajustabile pentru un 695. Cele stock ma rup la falange... Aveti idee ce optiuni am? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Ma intereseaza niste manete pentru ambreiaj/frana mai scurte si ajustabile pentru un 695. Ajustabile la cursă, lungime sau ambele? În funcție de ceea ce cauți, ai mai multe posibilități: Varianta premium: magazine de specialitate (ex: monsterparts) Varianta intermediară: magazine moto de la noi (aici sau aici, de exemplu) Varianta ieftină: aliexpress sau olx - unde tot de pe aliexpress sunt de fapt, dar le poți avea în câteva ore față de câteva săptămâni cât le ia să vină din PRC. Prin poștă. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blake Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Ajustabile la cursă, lungime sau ambele? În funcție de ceea ce cauți, ai mai multe posibilități: Varianta premium: magazine de specialitate (ex: monsterparts) Varianta intermediară: magazine moto de la noi (aici sau aici, de exemplu) Varianta ieftină: aliexpress sau olx - unde tot de pe aliexpress sunt de fapt, dar le poți avea în câteva ore față de câteva săptămâni cât le ia să vină din PRC. Prin poștă. Succes. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robbie222 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 (editat) Salutare Ducatisti! Sunt proaspat aspirant de cat A. Momentan pe la jumatatea scolii. Am 26 ani, 193 cm si in jur de 100 kg (in functie de sezon). Mi-am dorit motor de mic sau mai bine spus mi-am dorit Ducati Monster de mic, cand ii vedem pe unii in Italia trecand pe sub balconul meu. Am inceput deja sa ma uit dupa un Monster si dupa echipament. 3 intrebari am momentan: 1. Cunoasteti personal vreun Monster la vanzare? Fiind primul motor nu as vrea sa trec pragul de 2000 europeni. 2. M900 din prima chiar e sinucidere curata? In poligon ma descurc foarte bine cu ER6N-ul de 650. Nu ma sperie deloc. 3. Sunteti dispusi sa ma "luati" si pe mine la o intalnire? Sa urc si eu pe un Monster? Mi-e teama sa nu arat caraghios sau sa stau inconfortabil considerand dimensiunile mele. Sper sa-mi iasa masina din service saptamana viitoare. Multumesc anticipat pt timpul vostru! Editat Iunie 23, 2016 de Robbie222 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 (editat) Salut, si bine ai venit pe canapea In primul rand, cea mai buna solutie cred ca este, sa iti faci timp sa treci miercurea pe la academie, poate prinzi pe cineva cu Monster, si sa te asezi macar pe unul. Din punctul meu de vedere 193, e cam multicel pentru un Monster, dar depinde mult, cum te simti tu pe el. M900-le nu e sinucidere curata, problema e ca, fiind un model destul de vechi, este foarte greu sa gasesti la vanzare, in stare buna. Ai mai avea variantele M800, M1000, sau variantele lor cu monobrat (S2R800, S2R1000), dar acestea depasesc lejer bugetul mentionat de tine. Editat Iunie 24, 2016 de danny_vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Asa ai arata pe Monster la 1,93...nu e o idee prea stralucita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Tatarascu Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 (editat) am eu un M8 din 2004 de vanzare, adus din State, dar vezi intai cum stai pe unul Editat Iunie 24, 2016 de Adi Tatarascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 am eu un M8 din 2004 de vanzare, adus din State, dar vezi intai cum stai pe unul Adi, ai inceput sa citesti de la punctul 2 ) La punctul 1 zicea asa: 1. Cunoasteti personal vreun Monster la vanzare? Fiind primul motor nu as vrea sa trec pragul de 2000 europeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Tatarascu Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 drept ii, sunt la birou si ma uit putin ca un cameleon ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robbie222 Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Site-ul ala care iti arata cum ai sta pe motor....e putin relativ. Cel mai bine vin la o intalnire si ma urc pe monsterul al carui proprietar are bunavointa sa ma lase. Zici ca miercuri va gasesc pe la Academie? Pe la ce ora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Zici ca miercuri va gasesc pe la Academie? Pe la ce ora? Teoretic, 19:30-20:00 gasesti sigur pe cineva pe acolo. Dar miercurea asta si cea care vine, o sa fie cam subtire prezenta, ca multi sunti plecati in Italia la WorldDucatiWeek, altii prin concedii..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Cum montez corect placutele de frana de pe spate? Sageata indica ce? front of the bike (bike direction) sau directia in care se invarte roata? Am cautat pe net unii zic una altii zic alta. (sensurile necoincidand) Am mai gasit un tutorial direct gresit: Prima poza cand a dat jos etrieru' si in a doua dupa ce a schimbat placutele. Siguranta aia arc e pusa invers. Deci sageata de pe shims-uri (sigurantele alea de tabla dintre piston si pad ce indica? Editat Iunie 30, 2016 de -UFO- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 (editat) Cum montez corect placutele de frana de pe spate? Sageata indica ce? front of the bike (bike direction) sau directia in care se invarte roata? Am cautat pe net unii zic una altii zic alta. (sensurile necoincidand) Am mai gasit un tutorial direct gresit: brakepads04_dismounted.jpg brakepads14_mounted.jpg Prima poza cand a dat jos etrieru' si in a doua dupa ce a schimbat placutele. Siguranta aia arc e pusa invers. Deci sageata de pe shims-uri (sigurantele alea de tabla dintre piston si pad ce indica? De obicei indica sensul in care se invarte roata, respectiv discul, aferent mersului inainte:) Editat Iulie 6, 2016 de addrianii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniM90 Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Salutare Ducatistii! Nu are nimeni de vanzare un bord de Monster 620 ie din 2004? (cel cu doua ceasuri rotunde) Si niste tobe m-ar interesa.... ducati performance carbon sau termignoni carbon...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Daniel Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Salut, de 1 saptamana sunt si eu posesorul unui monstru, mai exact un s4r din 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Nu are nimeni de vanzare un bord de Monster 620 ie din 2004? (cel cu doua ceasuri rotunde) Bordul SH pentru modelele cu injecție trebuie luat cu tot cu ECU (și chei, butuci, etc.). Se poate lua separat doar dacă este nou. Salut, de 1 saptamana sunt si eu posesorul unui monstru, mai exact un s4r din 2004 Ai de investit ceva în ea. Și încercă să acoperi ambreiajul când o speli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) Va salut am un Ducati Monster 750 din 2001 pe carburatie si am urmatoarea problema cu el nu se mai aprinde farul si stopul pe spate nici pozitie nici frana (pe ambele frani) nici faza scurta sau lunga dar merg semnalele A mai avut cineva problema asta? Editat Iulie 16, 2016 de icemaN46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Dacă nu ai nicio altă problemă electrică în rest, încearcă să verifici siguranțele. La spate, verifică becul și contactele. Stopul spate este un ansamblu prost și permeabil la apă și umiditate în general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Vreun monster de vanzare ? Cunoaste cineva ? Orice informatie e bine venita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.