Metal Heart Postat Februarie 5, 2017 Share Postat Februarie 5, 2017 Las si eu asta aici, poate intereseaza pe careva. De ieri, sambata 4 feb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 (editat) De ieri, sambata 4 feb. Un M695 care nu mai are răbdare câteva săptămâni Editat Februarie 10, 2017 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 (editat) Salut Ducatisti, Vreau sa imi iau un Monster 620, se merita ceva peste 30.000 km ? Am vazut si modele limitate la 25kw (unii zic ca doar in talon), se poate scoate limitarea ? Multumesc anticipat. Sunt la al 3-lea Monster 620, toate sub 30.000 km pe bord, in realitate cred ca aveau peste 100.000km sau 200.000km tinand cont anii, orice sub 2010 nu are cum sa aiba 30.000 km nici daca a fost uitat in garaj. Verifici cadrul si motorul, daca sunt in mintile lor dai banu, km din bord sunt o gluma, iti setez cat vrei cu o surubelnita si ceva timp liber Editat Februarie 16, 2017 de ZYB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Pentru ca încet încet se apropie vremea bună am zis sa ma iau de meșterit cate ceva pe la motor. În afara de cele clasice făcute la început de sezon, acum am zis sa scurg benzina din rezervor. Teoretic stiu cum se face, iar întrebarea mea este dacă sa las rezervorul la "aerisit" câteva zile sau sa bag alta benzina în el în aceeași zi. Este prima dată când fac asta, aștept sugestii, comm răutăcioase, completări etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 (editat) IF apă în rezervor THEN ridică rezervorul ușor și dă drumul la bușonul de scurgere. Ar trebui să îți curgă întâi apa apoi benzina. Închizi bușonul când curge numai benzină, nu e rost de risipă. ELSE nu văd motivul pentru care ar fi util să scurgi benzina din rezervor... Și nici de ce l-ai lăsa la "aerisit" în caz că o scurgi. Editat Februarie 19, 2017 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Asa ziceam și eu, dar am fost "sfătuit" sa îl las la aer. O sa scurg benzina toată, ca nu e multă în el, cu el rabatat. Vroiam sa îl dau jos de pe cadru sa îmi fie mai ușor la scurs, dar dacă mă gândesc de doua ori mai bine inventez ceva la scurgerea aia. Schimb și filtrul cu ocazia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Asa ziceam și eu, dar am fost "sfătuit" sa îl las la aer. O sa scurg benzina toată, ca nu e multă în el, cu el rabatat. Vroiam sa îl dau jos de pe cadru sa îmi fie mai ușor la scurs, dar dacă mă gândesc de doua ori mai bine inventez ceva la scurgerea aia. Schimb și filtrul cu ocazia asta. Daca tot te apuci de aceasta operatiune cu benzina din rezervor, eu iti recomand sa scoti si benzina din carburatoare, fiecare corp are cate un surubel imediat langa ceva furtunase. Mai jos este o poza pt. identificarea surubelelor cu pricina pt a nu risca sa bulibasesti ceva pe la amestec sau mai rau sa le desincronizezi. Acestea nu sunt marcate, dar le poti observa dupa capul sexagon al acestora in vecinatatea stuturilor si alt indiciu (se desfileteaza spre incheietura tipului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Am scurs rezervorul în weekend si mi-a trecut prin cap sa fac și asta după ce am văzut ca filtrul de benzina are ceva impurități în el. Am comandat unul și acum aștept sa vina. Mersi pt poza, am mai scurs de câteva ori carburatoarele...însă nu toată benzina care a mai rămas în ele. Cred ca este ok sa las sa curgă tot, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Am scurs rezervorul în weekend si mi-a trecut prin cap sa fac și asta după ce am văzut ca filtrul de benzina are ceva impurități în el. Am comandat unul și acum aștept sa vina. Mersi pt poza, am mai scurs de câteva ori carburatoarele...însă nu toată benzina care a mai rămas în ele. Cred ca este ok sa las sa curgă tot, nu? In mare asa ar fi ideal, sa se scurga cat se poate de mult din ele...mie acum mi`a picat fisa ca poate ar fi fost mai bine sa fac operatiunea asta inainte de iernat (pe motive de apa in benzina, posibil inghet, etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudi8791 Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 (editat) Salutare, Am o problema cu amortizorul de sub sa,pare ca nu mai am niciun fel de presiune in el.Pana ajung la un service in Bucuresti,ce as putea eu sa-i fac? Se reincarca cu vreun gaz special sau doar cu aer comprimat? Multumesc anticipat pentru orice fel de raspuns... Editat Martie 1, 2017 de rudi8791 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Nu cred că are rost să bați drumul până la București pentru a-l încărca/înlocui. Caută un amortizor SH pe net și mergi la un mecanic generic de moto la tine în zonă, ar trebui să poată să ți-l înlocuiască. Cu ocazia asta poți să faci și un upgrade la el eventual: cred că stoc ai Sachs, poți să cauți un Showa sau chiar Öhlins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudi8791 Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Nu cred că are rost să bați drumul până la București pentru a-l încărca/înlocui. Caută un amortizor SH pe net și mergi la un mecanic generic de moto la tine în zonă, ar trebui să poată să ți-l înlocuiască. Cu ocazia asta poți să faci și un upgrade la el eventual: cred că stoc ai Sachs, poți să cauți un Showa sau chiar Öhlins. Ai dreptate,este Sachs.De ajuns,tot va trebui sa ajung pt diverse schimburi.Voi incerca sa gasesc ceva sa se potriveasca.Multumesc de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Salutare, Am o problema cu amortizorul de sub sa,pare ca nu mai am niciun fel de presiune in el.Pana ajung la un service in Bucuresti,ce as putea eu sa-i fac? Se reincarca cu vreun gaz special sau doar cu aer comprimat? Multumesc anticipat pentru orice fel de raspuns... Amortizorul ar trebui să aibă o valvă în partea de sus unde poți băga presiune de la un compresor (ca la roată) pană iți rezolvi problema. Din ce îmi amintesc, presiunea nu trebuie să fie mai mare de 2bari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudi8791 Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Amortizorul ar trebui să aibă o valvă în partea de sus unde poți băga presiune de la un compresor (ca la roată) pană iți rezolvi problema. Din ce îmi amintesc, presiunea nu trebuie să fie mai mare de 2bari.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vgv21 Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Are cineva de vanzare un far de Monster? Nu stiu cat sunt de compatibile, eu am un '08 S4RS care saptamana viitoare face RAR-ul si are sticla ciobita. Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 un 620 in stare buna Parcă am văzut eu așa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleQ Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Salutare , imi poate recomanda cineva un mecanic in iasi pentru schimbul curelelor de distributie? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Are cineva asa ceva? ...Uite că s-ar putea să aibă noroc: a apărut unul la vânzare. Cam mulți km și nu cunosc istoria, dar după o verificare la Andu se poate face un preț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 40k sunt multi km in 13 ani?? Altii fac in 2 ani atat. Ne mai miram de ce dau samsarii km inapoi. Daca e servisat corect un motor modest genul 620 nu ar trebui sa faca probleme pana la +100k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 40k sunt multi km in 13 ani?? Altii fac in 2 ani atat. Ne mai miram de ce dau samsarii km inapoi. Daca e servisat corect un motor modest genul 620 nu ar trebui sa faca probleme pana la +100k ...Și totuși sunt motorete de acum 13 ani cu km mai puțini. Samsari toți, ăh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Nu toti dar minim 75% din motocicletele de 15 ani cu 30k sunt manarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) Buna! Ma intereseaza sa achizitionez un Monster dupa 2010, cat mai putini km si obligatoriu ABS. Preferabil 696. Aveti ceva idei? Bugetul il discutam dupa oferta » Post actualizat in 17 Mar 2017 21:18 Se accepta si mai nou de atat Editat Martie 17, 2017 de Raisa_c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Pentru tine? Văd că ai deja o motocicletă care se pretează oarecum mersului prin oraș. Ce vrei să faci cu ea exact? În funcție de buget, aș recomanda un M1100 Evo. Dar având în vedere că Monster înseamnă în primul rând stil, nu mă omor după versiunile noi. Monster-ul clasic este cel adevărat. Iar în acest sens, the ultimate Monster rămâne S2R 1000. Chiar dacă nu are ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Nu, nu pentru mine, eu abia ce mi-am luat un BMW S1000 R, nu am ce sa vreau mai mult de atat vreau un naked cu stil si obligatoriu ABS pentru consort, sa poata sa si invete pe ea si sa ii si placa estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 vreau un naked cu stil si obligatoriu ABS pentru consort, sa poata sa si invete pe ea si sa ii si placa estetic. Având în vedere cerințele, cred că ai putea să te uiți mai degrabă după un Scrambler. Poziție mai accesibilă și mai relaxată, perfectă pentru învățat și mers prin oraș, motocicletă simplă și rezistentă, mai masculină, carismatică și mai stilată decât M696. Și vine standard cu ABS Dacă se califică și la buget, știu pe cineva care vinde unul cvasi-nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.