Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Salutare,

Am o problema cu amortizorul de sub sa,pare ca nu mai am niciun fel de presiune in el.Pana ajung la un service in Bucuresti,ce as putea eu sa-i fac?

Se reincarca cu vreun gaz special sau doar

cu aer comprimat? Multumesc anticipat pentru orice fel de raspuns...

Editat de rudi8791
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred că are rost să bați drumul până la București pentru a-l încărca/înlocui.

 

Caută un amortizor SH pe net și mergi la un mecanic generic de moto la tine în zonă, ar trebui să poată să ți-l înlocuiască. Cu ocazia asta poți să faci și un upgrade la el eventual: cred că stoc ai Sachs, poți să cauți un Showa sau chiar Öhlins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că are rost să bați drumul până la București pentru a-l încărca/înlocui.

 

Caută un amortizor SH pe net și mergi la un mecanic generic de moto la tine în zonă, ar trebui să poată să ți-l înlocuiască. Cu ocazia asta poți să faci și un upgrade la el eventual: cred că stoc ai Sachs, poți să cauți un Showa sau chiar Öhlins.

Ai dreptate,este Sachs.De ajuns,tot va trebui sa ajung pt diverse schimburi.Voi incerca sa gasesc ceva sa se potriveasca.Multumesc de raspuns
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am o problema cu amortizorul de sub sa,pare ca nu mai am niciun fel de presiune in el.Pana ajung la un service in Bucuresti,ce as putea eu sa-i fac?

Se reincarca cu vreun gaz special sau doar

cu aer comprimat? Multumesc anticipat pentru orice fel de raspuns...

 

Amortizorul ar trebui să aibă o valvă în partea de sus unde poți băga presiune de la un compresor (ca la roată) pană iți rezolvi problema. Din ce îmi amintesc, presiunea nu trebuie să fie mai mare de 2bari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizorul ar trebui să aibă o valvă în partea de sus unde poți băga presiune de la un compresor (ca la roată) pană iți rezolvi problema. Din ce îmi amintesc, presiunea nu trebuie să fie mai mare de 2bari.

Multumesc.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40k sunt multi km in 13 ani?? Altii fac in 2 ani atat. Ne mai miram de ce dau samsarii km inapoi.

 

Daca e servisat corect un motor modest genul 620 nu ar trebui sa faca probleme pana la +100k

 

...Și totuși sunt motorete de acum 13 ani cu km mai puțini. Samsari toți, ăh? ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna! Ma intereseaza sa achizitionez un Monster dupa 2010, cat mai putini km si obligatoriu ABS. Preferabil 696. Aveti ceva idei? Bugetul il discutam dupa oferta :)

» Post actualizat in 17 Mar 2017 21:18

Se accepta si mai nou de atat :)

Editat de Raisa_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru tine? Văd că ai deja o motocicletă care se pretează oarecum mersului prin oraș. Ce vrei să faci cu ea exact?

 

În funcție de buget, aș recomanda un M1100 Evo. Dar având în vedere că Monster înseamnă în primul rând stil, nu mă omor după versiunile noi. Monster-ul clasic este cel adevărat. Iar în acest sens, the ultimate Monster rămâne S2R 1000. Chiar dacă nu are ABS :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu pentru mine, eu abia ce mi-am luat un BMW S1000 R, nu am ce sa vreau mai mult de atat :) vreau un naked cu stil si obligatoriu ABS pentru consort, sa poata sa si invete pe ea si sa ii si placa estetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau un naked cu stil si obligatoriu ABS pentru consort, sa poata sa si invete pe ea si sa ii si placa estetic.

 

Având în vedere cerințele, cred că ai putea să te uiți mai degrabă după un Scrambler. Poziție mai accesibilă și mai relaxată, perfectă pentru învățat și mers prin oraș, motocicletă simplă și rezistentă, mai masculină, carismatică și mai stilată decât M696. Și vine standard cu ABS :)

 

Dacă se califică și la buget, știu pe cineva care vinde unul cvasi-nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o idee, am fost toamna trecuta la fabrica Ducati si au facut o prezentare draguta la Scrambler, desi fiind de cilindree si putere mai mica foarte posibil sa se plictiseasca repede de el. Totusi daca amicul tau l-a pus la vanzare, da-mi te rog un link pt poze,detalii etc.

Multumesc mult pentru sugestii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

 

Cilindreea este cu peste 100cc mai mare față de M696, și deși pe hârtie are "performanțe" sensibil mai slabe (5cp mai puțin, cuplu identic), diferența capacității mai mari se simte in praxis. Motorul este până la urmă identic cu cel de pe S2R 800.

 

Scrambler-ul la care fac referire nu este pus "oficial" la vânzare. Poze se pot face la cerere, iar motocicleta se află în IF - ușor accesibilă pentru vizionare. Pentru mai multe detalii, PM. S-ar putea să existe și alte variante (modele) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

As vrea sa ma urc si eu pe un Hypermotard; mi-au cam picat cu tronc SM-urile mari ( HM 1100S / KTM 990 SMR )

Apare vreunul pe la academie ?

 

Dau un suc de sfecla rosie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...