Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • 9 months later...
  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€?

 

Exista si CR-T cu doua finale, dar nu ii vad rostul, decat greutate mare si bani aruncati nejustificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iesi mai bine cu Termi, fata de Politie/RAR. Si arata si mai bine, dpmdv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, kevo82 said:

Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€?

 

Depinde ce înțelegi tu prin "mai bine". CR-T se aude foarte tare și este ilegal pe stradă. Termignoni se aude mai domol și este legal. Am avut două CR-T-uri până acum, sunt fan - dar nu pe Monster. Are un sunet prea "racy" care nu se prea pupă cu caracterul motocicletei. Termignoni are mai mult bass.

 

11 hours ago, kevo82 said:

Exista si CR-T cu doua finale, dar nu ii vad rostul, decat greutate mare si bani aruncati nejustificat.

 

Niciun ban dat pe o evacuare aftermarket nu este justificat. O iei pentru că-ți place cum arată și cum se aude, și te minți că te ajută să reduci greutatea cu 1150g. Ia-ți ce-ți place, sunt destule clipuri pe youtube cu ambele configurații. Ține cont și de faptul că Termignoni este plug&play, pe când la CR-T îți va trebui cel puțin un EXUP eliminator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, kevo82 said:

Ce se aude mai bine pe un Monster 821 din 2020, SC Project CR-T la 460€ sau Termi dublu carbon la 1000€?

 

Asta:

https://www.qdexhaust.it/en/catalog-qd-exhaust/ducati-en/ducati-monster-821-euro4-en/ducati-monster-821-1200s-euro4-twin-gunshot/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am vandut KTM 790 an 2019, 10k km.

 

Azi am cumparat Monster 821 an 2020, 1.5k km.

 

Scuze ca o zic, dar...dezamagire totala!

 

Testasem timp de 2 zile un Monster 821 an 2015, dar acum cativa ani, cand aveam un SMR450, si am fost super impresionat de Monster.

 

Comparativ cu 790 Duke, Monsterul pare un tractor diesel.


Pe 790 aveam toate optiunile, QS, anti wheelie, launch control, leaning sensor, abs leaning sensor, top case, side case, manere incalzite, usb charger, toba SC Project S1.

 

Sper ca dupa schimbarea evacuarii si montarea QS-ului, sa imi schimb total parerea, altfel va fi pus la vanzare, si imi iau KTM 890.

DFF2C942-30AC-4486-98B0-9163F8CCDE81.jpeg

Editat de kevo82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, PzKpfW said:

Cum ar putea un quickshifter să transforme un tractor într-o motocicletă? :) 

Am zis “scuze”, deci nu ai voie sa te superi ca am facut Monsterul tractor :P
 

790-ul, inainte sa ii schimb evacuarea era destul de boring.

 

Dupa ce am pus SC Project, motoreta s-a transformat...la fiecare treapta schimbata cu QS, avea un sunet spectaculos si era super fun.

Editat de kevo82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

38 minutes ago, kevo82 said:

Am zis “scuze”, deci nu ai voie sa te superi ca am facut Monsterul tractor :P

 

Să mă supăr? Nah. Am și discutat subiectul pe grupul de whatsapp dacă-ți aduci aminte, te uitai de anul trecut după 821. N-am mers pe 790, nu pot emite păreri sau face comparații :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, PzKpfW said:

 

Să mă supăr? Nah. Am și discutat subiectul pe grupul de whatsapp dacă-ți aduci aminte, te uitai de anul trecut după 821. N-am mers pe 790, nu pot emite păreri sau face comparații :) 

In 2019 inainte sa iau 790-ul am vrut sa iau Monster-ul lui Vincenzo.

 

Tin minte ca am discutat, si mereu mi s-a parut Monsterul e unul din cele mai frumoase naked-uri.

 

Problema e ca pozitia pe asta e foarte diferita, pentru ca nu am reusit sa inalt seaua.
 

O sa ii schimb evacuarea, si ma gandesc daca o inmatriculez sau nu.

Am inaltat seaua...am rezolvat una din probleme.

 

Urmatoarea e lipsa QS-ului, si sper sa il montez curand.

 

Apoi o sa iau o evacuare...as vrea Termi, dar nu prea as da 5000 lei dupa ce mi-ati spus ca e mai silentioasa.

 

SC Project S1 la KTM nu a necesitat remapare...a fost plug&play.

 

Sper ca la fel e si CR-T.

 

Alta care imi place e Austin Racing dar una simpla costa mai mult decat Termignoni, si mai trebuie si remapare.

 

Fostul proprietar era sigur ca 821 are anti wheelie.

Eu eram sigur ca nu are.

 

Care e realitatea?

Are doar ABS si traction control, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as pune Termi. Sunet gros, note joase, senzatie de power. Filtru sport, Remapare sau DP ECU si as schimba rapoartele -1 fata, +2 pe spate (sau pe forumuri Ducati poti afla ce rapoarte folosesc altii si cum se comporta). Ca idee, Ducati vine din fabrica cam gatuita (amestec sarac) pentru a trece testul emisiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, adidas said:

Eu as pune Termi. Sunet gros, note joase, senzatie de power. Filtru sport, Remapare sau DP ECU si as schimba rapoartele -1 fata, +2 pe spate (sau pe forumuri Ducati poti afla ce rapoarte folosesc altii si cum se comporta). Ca idee, Ducati vine din fabrica cam gatuita (amestec sarac) pentru a trece testul emisiilor.

As avea nevoie de step by step instructions: unde fac remaparea?

 

Nu pot folosi Termignoni plug&play fara remapare?


Sincer imi place mult cum arata, dar nu cred ca merita 500€ in plus fata de CR-T

 

De diferenta de bani pun QS si o sea custom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce model de ECU are 821, dar pe 5AM am reusit sa-i pun harta DP (Ducati Performance). Poti incerca la Ducati sa cumperi un kit format din ECU, filtru aer, evacuare si probabil o admisie marita. Toata fitza e resoftarea ECU, alta motoreta, alta putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, kevo82 said:

Comparativ cu 790 Duke, Monsterul pare un tractor diesel.

 

Încerc și cred că-ți înțeleg supărarea/dezamăgirea/frustrarea. Dar zici că nu ești la început; ar fi trebuit să știi de diferențele între cele două motociclete. Nu cred că nu știai de deosebirea între un motor cu doi cilindri în linie față de unul cu doi cilindri în V. Pe urmă intervin cele aproape 40kg în plus la Monster, aproape toate în jumătatea de sus, care se simt - ăsta e singurul lucru care mă deranjează personal și unde Duke 790-890 și noul Monster 2021, toate cu ≈170kg, îl bat de la distanță. Este și o diferență semnificativă la ciclistică.
În ce privește gadgeturile gen QS U/D, suspensie reglabilă etc., cu un research înainte de cumpărare puteai vedea că astea există și la Monster pe varianta Stealth, care se face de vreo trei-patru ani. Păcat că nu ai apelat la colegi pe aici pentru a încerca una înainte de a cumpăra.
La urma urmelor, depinde și ce așteptări ai de la o motocicletă. La mine "tractorul diesel" nu este cea mai funny motocicletă pe care o am, nu este cel mai bun la liniuțe și wheelie dar este extrem de capabil pe curbe, are un cuplu demențial și frîne foarte competente. Am toate acele "minunății" tehnice, dar nu am folosit QS decât o dată de curiozitate și am umblat doar la suspensia spate, aia de pe față m-a satisfăcut cu reglajele din fabrică. Am schimbat evacuarea aia oribilă și, în rest, mi-am configurat un setup, apă, paie și bătaie.

 

Disclaimer: Nu am scris aceste rînduri fiind deranjat de ceea ce ai scris. Deși nu te cunosc îmi pare sincer rău că ai fost dezamăgit. Doar că Monsterul chiar e o motocicletă bună.

 

@adidas: Cu resoftarea nu știu cum e, dar eu am încercat să cumpăr evacuare de la ei acum vreo doi ani și Fabio a zis că nu se bagă decât la piese/componente Ducati. Poate s-a mai schimbat situația în bine între timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Kagemusha said:

 

Încerc și cred că-ți înțeleg supărarea/dezamăgirea/frustrarea. Dar zici că nu ești la început; ar fi trebuit să știi de diferențele între cele două motociclete. Nu cred că nu știai de deosebirea între un motor cu doi cilindri în linie față de unul cu doi cilindri în V. Pe urmă intervin cele aproape 40kg în plus la Monster, aproape toate în jumătatea de sus, care se simt - ăsta e singurul lucru care mă deranjează personal și unde Duke 790-890 și noul Monster 2021, toate cu ≈170kg, îl bat de la distanță. Este și o diferență semnificativă la ciclistică.
În ce privește gadgeturile gen QS U/D, suspensie reglabilă etc., cu un research înainte de cumpărare puteai vedea că astea există și la Monster pe varianta Stealth, care se face de vreo trei-patru ani. Păcat că nu ai apelat la colegi pe aici pentru a încerca una înainte de a cumpăra.
La urma urmelor, depinde și ce așteptări ai de la o motocicletă. La mine "tractorul diesel" nu este cea mai funny motocicletă pe care o am, nu este cel mai bun la liniuțe și wheelie dar este extrem de capabil pe curbe, are un cuplu demențial și frîne foarte competente. Am toate acele "minunății" tehnice, dar nu am folosit QS decât o dată de curiozitate și am umblat doar la suspensia spate, aia de pe față m-a satisfăcut cu reglajele din fabrică. Am schimbat evacuarea aia oribilă și, în rest, mi-am configurat un setup, apă, paie și bătaie.

 

Disclaimer: Nu am scris aceste rînduri fiind deranjat de ceea ce ai scris. Deși nu te cunosc îmi pare sincer rău că ai fost dezamăgit. Doar că Monsterul chiar e o motocicletă bună.

 

@adidas: Cu resoftarea nu știu cum e, dar eu am încercat să cumpăr evacuare de la ei acum vreo doi ani și Fabio a zis că nu se bagă decât la piese/componente Ducati. Poate s-a mai schimbat situația în bine între timp.

Culmea este ca am si facut test 2 zile cu Monsterul si eram in love.

 

Dar asta era acum 3 ani, pana sa imi iau 790-ul.

 

Monsterul a fost dream bike, dar comparat cu KTM, realizez ca acum 1290 e dream bike, 890 e ce trebuia sa fi luat, iar Monsterul e doar un motor foarte cool, care imi place, dar e un compromis la orice aspect, in comparatie cu 790, in afara de frane unde este clar superior Monsterul, si as spune si la puterea la turatii si viteze mai mari.


Posibil ca dupa ce schimb evacuarea sa regret cuvintele aspre la adresa Monster-ului, si chiar sper sa fie asa.

 

Am sperat ca voi cumpara ultimul Monster adevarat, si ca il voi tine ani buni.

Regret ca nu am dat 9800€+TVA sa iau noul Monster, ala ne-adevarat :D

 

Editat de kevo82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, kevo82 said:

eram in love

Și eu la fel, de mult timp. Partea proastă este că, pe măsură ce se adună anii orice kilogram în plus cântărește parcă mai mult. Mă refer la mutatul lor de colo-colo, nu la mersul propriu-zis. Cand trec de pe una de 100 sau 150kg la asta de 210...

Dacă ar fi să mai iau acum una, m-aș gîndi serios fie la Monsterul nou, fie la Duke 890, dacă nu aș fi fan V-twin.

16 hours ago, kevo82 said:

dupa ce schimb evacuarea

Dacă vrei să constați cum se aude a mea (street legal, cu certificat de omologare etc.), ești binevenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 10.05.2021 at 19:24, kevo82 said:

Apoi o sa iau o evacuare...as vrea Termi, dar nu prea as da 5000 lei dupa ce mi-ati spus ca e mai silentioasa.

 

Faptul că e mai silențioasă nu e neapărat un lucru rău. CR-T este deranjant de zgomotos la ture mai lungi, crede-mă pe cuvânt. Fără dopuri nu prea merge să ieși la drum. Iar cu dopuri oricum n-o mai auzi, deci care e sensul?

 

On 10.05.2021 at 19:24, kevo82 said:

Fostul proprietar era sigur ca 821 are anti wheelie.

Eu eram sigur ca nu are.

 

Manualul nu menționează nimic de wheelie control, deci probabil că nu are - nu are nici IMU din câte știu, deci nici cornering ABS.

 

On 10.05.2021 at 22:58, kevo82 said:

As avea nevoie de step by step instructions: unde fac remaparea?

Nu pot folosi Termignoni plug&play fara remapare?

 

Am făcut eu puțin research pentru tine. Termignoni oferă două versiuni pentru evacuarea de M821:

  • o versiune legală pentru stradă, cu catalizator

image.thumb.png.644ca7584a2086680bed5e3cbbf47b60.png

 

Asta este plug'n'play, dar s-ar putea să fie compatibil doar cu prima generație de 821 (2014-2017). De verificat.

  • o versiune "de circuit", fără catalizator, cu db-killer-e amovibile

image.thumb.png.1125d4c3676fce6c44bf9e73ad706a98.png

 

După cum vezi, asta vine cu un Map Key care trebuie instalat la Ducati. Acel Map Key este practic o nouă hartă motor. La noi doar Ducati România are scule pentru a pune și configura așa ceva.

 

Cu CR-T aproape sigur nu va funcționa corect fără anulare de EXUP. Este o diferență mare între evacuare cu catalizator și țeavă goală (ca la CR-T), ECU nu va ști să compenseze și va merge întrerupt, sacadat, etc. 

 

Legat de preț: este mai simplu (și mai ieftin) să produci o evacuare legală decât una "racing" ilegală. Evacuarea stock este de cele mai multe ori mai scumpă decât una aftermarket. În același sens, modelul SC1-R este aproape dublu la preț față de CR-T.

 

18 hours ago, kevo82 said:

Am sperat ca voi cumpara ultimul Monster adevarat, si ca il voi tine ani buni.

 

"Monsterul adevărat" (dacă există așa ceva) a fost cel original, cu cadrul full trellis și motor desmodue răcit pe aer, care s-a produs (cu motoare de diferite capacități) între 1993 și 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc mult pentru informații.

 

La finalul lunii am programare la Ducati și întreb ce costuri ar fi pentru o remapare.

 

O să instalez intai Quick Shifter-ul...speram ca înlocuirea evacuării să fie simplă cum a fost la 790, care are catalizatorul înainte de finală și nu necesită remapare.

 

Am mers cu monstrul pe A3...mult mai bine decat 790-ul la drum lung...in oras insa, unghiul de bracare este efectiv o gluma...trebuie sa fac 3 manevre cand dau cu spatele, si clar nu ma simt in siguranta cand ma aplec la viteze mici, asa cum faceam cu 790-ul care este efectiv ca o bicicleta de manevrabil...sa nu mai zic de gropi sau urcatul/coboratul bordurilor.

Acest SC Project e street legal, doar ca e cam urat

 

https://shop.sc-project.com/en-RO/Bike_DUCATI_MONSTER-821-2018-2021-/3365_D25A-K44C-Twin-GP-double-overlapping-Muffler.htm

M-am urcat ieri pe KTM (inca e la mine pt inca o zi) si am simtit ca sunt pe un dragon cand l-am pornit 😂

 

As fi curios sa merg macar pasager pe un Momster 821 cu SC Project CR-T si unul cu Termignoni.

 

Sincer NU o sa dau 1500$ pe Termignoni...mai degraba as da 1000£ pe Austin Racing care mi se pare oricum overpriced, sau si mai bine, as da 1060€ pe un dublu CR-T.

 

Dar un singur CR-T sau pana si un S1 cum am avut pe 790, mi se pare suficient.

 

Inainte sa bag mai multi bani insa, as vrea sa aflu daca se schimba ceva...la 790, evacuarea a transformat efectiv motorul dintr-un scuter intr-un motor super super fun.

Bad news for my Monster: 1650€+tva daca vreau sa schimb evacuarea, pentru ca doar Termignoni pot pune fara sa pierd garantia.

 

E doar impresia mea, sau baietii de la Ducati sunt cam rigizi?

 

La Dementor nu a fost nicio problema de genul...am pus SC Project la 790 si nu am pierdut nicio garantie...de ce sunt astia de la Ducati mai catolici decat Papa?

 

Asta inseamna ca o sa merg cu o conserva inca un an pana sa pot instala un CR-T :(

On 5/12/2021 at 1:30 PM, PzKpfW said:

Am făcut eu puțin research pentru tine. Termignoni oferă două versiuni pentru evacuarea de M821:

  • o versiune legală pentru stradă, cu catalizator

image.thumb.png.644ca7584a2086680bed5e3cbbf47b60.png

 

Asta este plug'n'play, dar s-ar putea să fie compatibil doar cu prima generație de 821 (2014-2017). De verificat.

 

Am gasit aceasta toba Termignoni, de care vanzatorul spune ca este plug & play, ca este pentru Monster 821 (nu conteaza ce an cica), si nu necesita remapare.

 

Merita sa dau 5200 lei? Avand catalizator, zgomotul este asemanator cu cea stoc, sau se aude destul de bine?

A473DFC8-8205-448E-8B6D-55DE7602CBEC.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 12.05.2021 at 19:51, kevo82 said:

E doar impresia mea, sau baietii de la Ducati sunt cam rigizi?

 

Așa sunt când nu cumperi de la ei :) 

 

On 12.05.2021 at 19:51, kevo82 said:

Merita sa dau 5200 lei? Avand catalizator, zgomotul este asemanator cu cea stoc, sau se aude destul de bine?

 

Părerea subiectivă a cuiva care nu a avut niciodată evacuare stoc pe motocicletă: nu. Nu ai cum să dai peste 1000 euro pe așa ceva. Arată ceva mai bine, e ceva mai ușoară și se aude ceva mai tare. Dar în niciun caz nu merită - mai ales că M821 are o evacuare stoc destul de permisivă. 

 

La cum arată treaba, văd că înclini spre CR-T. Poate scapi doar cu un EXUP eliminator (ăla e ieftin, sub 100 euro). Spune-mi dacă te hotărăști, poate luăm împreună. Te trimit eu la cineva pentru montaj, să nu mai depinzi de Fabio și Veselovschi. Scrie-mi pe whatsapp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se strică nimic în garanție. Mă îndoiesc însă că evacuarea pe care o dorești este street legal. Dacă asta nu te interesează/afectează, poți cumpăra și monta orice îți place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 minutes ago, Kagemusha said:

Nu se strică nimic în garanție. Mă îndoiesc însă că evacuarea pe care o dorești este street legal. Dacă asta nu te interesează/afectează, poți cumpăra și monta orice îți place.

La 1400km Monsterul are deja senzorul de benzina stricat si am facut pana prostului la cativa km de benzinarie :lol:

 

Il voi schimba pe garantie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 12.05.2021 at 19:51, kevo82 said:

Inainte sa bag mai multi bani insa, as vrea sa aflu daca se schimba ceva...la 790, evacuarea a transformat efectiv motorul dintr-un scuter intr-un motor super super fun.

 

 

Nu se schimba mare lucru, cum nici la 790 nu s-a schimbat. Se modifica sunetul si vei avea cuplu ceva mai mare in ture mai joase, de aici si senzatia ca trage mai bine. Ti-am explicat mai sus, daca vrei sa scoti maxim din motorul ala iti trebuie o evacuare corecta, un filtru de aer mai permisiv si o resoftare ECU. In felul asta mai castigi cel putin 10 cai iar comportamentul motorului va fi mult imbunatatit. Daca faci si conversie la 520 cu -1 pe fata si +2 pe spate, deja e o bestie.

 

De ce nu cauti si SH pe ebay? S-ar putea sa iesi mult mai bine.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Kagemusha said:

Nu se strică nimic în garanție.

 

La Ducati se mai strică. Nu chestii majore, dar lucruri mici și enervante. O sondă litrometrică, un mâner încălzit, un senzor de suspensie, etc. Motoreta merge, dar te irită. Deci e bună și garanția aia într-un fel.

 

4 hours ago, Kagemusha said:

Mă îndoiesc însă că evacuarea pe care o dorești este street legal.

 

SC PRoject CR-T e printre cele mai ilegale evacuări care se vând la ora actuală. Cred că sunt și circuite unde are interzis. Câteodată mi-e puțin rușine când merg cu ea. Dar nu sunt genul care turează motorul aiurea în trafic sau care să-i dea în limitare noaptea pe bulevard.

 

În același timp este o evacuare cu sunet teribil de plăcut. Nu e genul de burlan care se aude doar tare. Singura "problemă" pe care o are este că nu prea are bass, sună foarte "sportiv" pe orice motor.

 

@adidas, nu mai vin kit-urile ca pe vremuri. Motoarele noi sunt capabile să compenseze prin ECU schimbările de evacuare. Majoritatea producătorilor vând acum doar finala care este plug'n'play, inclusiv Akrapovič. Doar cu aia, îți garantează un câștig de putere și cuplu. Problema despre care-i povesteam lui @kevo82 mai sus este că modelul ăla de la SC Project este cam extrem (din câte m-am intersat ar fi vorba despre lipsa de back-pressure care cam dă ECU-ul peste cap) și trebuie măcar anulată valva de EXUP care se închide/deschide constant în funcție de turație. La evacuările care au catalizator intermediar nu e problemă, dar la astea care au toată partea catalitică în finală (cum e M821) le schimbi practic toată evacuarea cu finala aia. Mai departe nu știu cât se simte performanța aia câștigată, s-ar putea să fie și placebo.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 5/15/2021 at 10:02 PM, adidas said:

Nu se schimba mare lucru, cum nici la 790 nu s-a schimbat. Se modifica sunetul si vei avea cuplu ceva mai mare in ture mai joase, de aici si senzatia ca trage mai bine.


Nu am simtit deloc ca 790-ul a tras mai bine dupa ce am pus SC Project, ci doar ca a devenit mult mai fun.


 

On 5/16/2021 at 1:21 AM, PzKpfW said:

Problema despre care-i povesteam lui @kevo82 mai sus este că modelul ăla de la SC Project este cam extrem (din câte m-am intersat ar fi vorba despre lipsa de back-pressure care cam dă ECU-ul peste cap) și trebuie măcar anulată valva de EXUP care se închide/deschide constant în funcție de turație.

 

Am cumparat deja exhaust valve eliminator de pe eBay...intrebarea mea este daca as pierde garantia inlocuind evacuarea stoc cu un CR-T si instaland acel dongle plug & play pt anularea valvei EXUP.

 

Am inceput sa ma bucur de Monster, si sa apreciez avantajele pe care le are fata de 790, pe care am mers dupa 3 zile de mers cu Monster-ul, si m-a socat cat de slabe sunt franele la 790 fata de Monster, si cat de exacta este cutia de viteze la Ducati.

 

Singurul lucru ce inca imi lipseste, este agilitatea 790-ului, si poate pozitia mai inalta, in schimb, overall Monsterul este superior.

Editat de kevo82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...