Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bai, am vazut Diavel-ul aseara in piata Charles de Gaulle...mie nu-mi place deloc...sa nu-mi spuneti ca sunt acri strugurii...

Mesaj completat

aaa...si cu tobele stoc, in trafic se aude groaznic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, am vazut Diavel-ul aseara in piata Charles de Gaulle...mie nu-mi place deloc...sa nu-mi spuneti ca sunt acri strugurii...

Mesaj completat

aaa...si cu tobele stoc, in trafic se aude groaznic!

Eu l-am vazut in trafic si e de efect motorul. Intr-adevar tobele alea sunt urate rau, dar probabil ca o sa le schimbe baiatul cu ceva pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diavel e in aceeasi clasa cu V-Max: e un power cruiser. Adica un segment in care Ducati nu era prezent. E o motocicleta destinata unei nise in care nu exista ducatisti, dar unde Ducati spera ca ei sa apara. Diavel nu e creat pentru ducatisti, e creat pentru a "musca" din cota de piata a altor modele, intr-o nisa cam ne-exploatata pana acum. In aceeasi situatie e si Multistrada 1200, doar ca nisa aia e mai populata si lupta mai acerba. Chiar si Monster-ul nou si-a cam schimbat publicul tinta...

 

Faptul ca nu ne place e deci oarecum normal. Pentru noi sunt create Streetfighter-ele, Sport Classicu-rile si 1198-urile.

 

Cine se mai baga la iesit (cateva ore, asa) pe duminca? O plecare pe la 10 asa, e bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi situatie e si Multistrada 1200, doar ca nisa aia e mai populata si lupta mai acerba.

 

Greșit! MTS1200 nu e un model destinat clientelei de nișă (clasa touring-enduro nu e "de nișă"), e făcut FIX pentru "piața mare".

 

Frumos exemplar Kindaru, să vă fie drumu' bun și liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba din contra, e si asta o nisa. Enduro-touring nu e o piata "monobloc". Daca nu ma crezi, intreaba pe cineva care vre sa isi cumpere o Honda Transalp si intreaba-l daca nu il tenteaza un MTS1200. Ma rog, asta e irelevant pana la urma.

 

Ceea ce este relevant este daca vii sau nu la o tura cu motoreta duminica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am vazut in trafic si e de efect motorul. Intr-adevar tobele alea sunt urate rau, dar probabil ca o sa le schimbe baiatul cu ceva pe masura.

 

Ai punctat bine, e de efect...Utilitate aproape 0. Oricum, avand in vedere valva din jurul lui ma indoiesc ca il va lua cineva care are km seriosi in gand.

 

Desi poate voi fi injurat, pt mine ce nu e sport nu e Ducati...Astept ziua cand Ferrari va face concurenta Dodge-ului Ram, Porsche vad ca se straduieste intens de cativa ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai deh Gixule. Cum am zis, tu esti fan Ducati pentru ceea ce a insamnat spiritul Ducati pana acum. Motoreta asta nu e facuta pentru noi, ci pentru altii, in marea lor majoritate ne-ducatisti, oameni ce nu au mai avut Ducati in viata lor.

 

Totusi, spiritul Ducati persista prin modelele pe care le-am mentionat mai sus si prin implicarea majora in MotoGP si in WSBK, mai ales de la anul, cand o sa intre in scena inlocuitoarea generatiei 1098/1198 (oricum si anul asta castiga cu echipele de client :laugh: ).

 

In fine, Diavel este in primul rand o modalitate de a face bani, si atat.

 

PS: ai dreptate cu analogia Porsche. Cayenne si Panamera nu sunt Porsche cu spitirul, dar fac bani. Multi. Bani care sunt investiti (si) in a face 911 Turbo mai rapid si in producerea unor masini cum este Carrera GT. E un compromis.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adio exclusivitate... Eu unu cand ma gandesc la Ducati imi aduc aminte de fata unor vamesi straini care m-au tras pe dreapta doar ca sa poata sa vada Ducati-ul de aproape , de sunetul pe care-l faceau scaritele alea amarate in contact cu asfaltul in timp ce toba devenea un semicerc, de sunetul tobelor fara DB-killer acompaniate de cutia aia cu piulite, imi amintesc cum m-am uitat acum 8 ani in Germania cand am vazut pt prima data un Ducati Rosu...

 

Nu era cea mai fiabila mobra dar cand vedeai una te uitai lung si suspinai... :laugh:

post-11570-1299870363_thumb.jpg

post-11570-1299870373_thumb.jpg

post-11570-1299870396_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate. Exclusivitatea se pierde, "sangele" se dilueaza.

 

Dar sa stii ca fara Diavel-uri, Hypermotarzi (cu toate ca aia imi cam plac...) sau Multistrade nu ar exista nici MH900 sau Desmo16RR. OK, o sa spui ca oricum sunt prea scumpe pentru viata asta, dar nu asta e si scopul? Sa te faca sa le doresti in intangibilitatea lor, sa te faca sa le visezi noaptea :laugh:

 

mh900e5.jpg 002yx1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, iesim. Deocamdata doar eu, Liviu, poate si Kindaru. Ne vedem pe la un 10 si ne intoarcem pe la un 15... Care to join us?

Salut,

ne vedem la academie?

eu vin doar sa va vad, pt k am treaba de tatic(plimbare in parc)

astazi am rup strazile din capitala dupa o absenta de un an... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratica, pe 17 vins i eu la romaniaca sa imi iau odorurile, 748ul abia asteapt apista de la brno, iar 749 viseaza la serpentinele si drumurile serpuite de pe la astia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratica, pe 17 vins i eu la romaniaca sa imi iau odorurile, 748ul abia asteapt apista de la brno, iar 749 viseaza la serpentinele si drumurile serpuite de pe la astia..

 

deci se pune de o bere :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata bre, am vazut si eu Diavel azi in trafic. Nu mai mor prost... Si... Stiti faza aia cu "arata mai bine in realitate decat in poza"? Eh, la asta e cam invers. In poze arata binisor si impunator. Pe viu, un V-Max ii da clasa (la statura si prezenta, nu design). Are o roata spate cat toate zilele, dar cam atat. Si mai pacat e ca nu suna deloc ca un "Ducati mare". Motorul ala are ambreiaj silentios si tobe care parca "il gatuie". Cred ca per total e o motocicleta buna si sigur mai fiabila cu intervalul de service atat de mare dar... ma, pe scurt nu-i Ducati.

 

In concluzie, sunt dezamagit. Cand am vazut Streetfighter-ul pe viu m-am udat tot. Paul Smart la fel. Dar asta... asta nu e pentru noi.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ma, pe scurt nu-i Ducati.

 

In concluzie, sunt dezamagit. Cand am vazut Streetfighter-ul pe viu m-am udat tot. Paul Smart la fel. Dar asta... asta nu e pentru noi.

 

Pai bine ma, eu cand am zis, mi-ai sarit in cap! Huooooo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, da. Arata OK, mai ales pentru Honda care sunt recunoscuti pentru indrazneala si inovatiile de care dau dovada in materie de design.

 

Dar asta de fapt noul Honda Deauville si din cate vaz, are tot motor de Transalp, adica o putere de 61 de cai. Nu ar fi chiar asa rau, dar in cazul in care motoreta (la plin) are 270kg, nu suna bine.

 

Si da Nicule, mea culpa - ai avut dreptate cu Diavel. Dar trebuie sa recunosti ca nu arata chiar asa rau in poze. Ca un exercitiu de stil, nu ca un Ducati adevarat, that is.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...