Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Salut.

Avem pe aici posesori sau foști posesori de ducati 749 care s-au confruntat cu bine cunoscuta problema când motorul moare pur și simplu la un stop sau la un semafor?

Sunt la 1 pas să cumpăr un 749 și mă interesează sa știu dacă ați scăpat de problema asta, cum și unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca e regulatorul de tensiune, baterie proasta..etc. Nu numai 749 are problema asta. Dar se remediaza cu un Mosfet.Cauta pe net despre problema si ai sa vezi ca nu e asa grav :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si eu. Se oprea la ralanti cateodata ,asa ,fara motiv... Mentionez ca avea suficient curent in baterie cat sa invarta si sa porneasca iar,dar se pare ca nu era suficient pentru ecu. S-a rezolvat dupa ce am schimbat regulatorul de tensiune. Multumesc Crazy-devil ;-)

 

Si am mai avut inca o problema ,tot legata de invarcare,cand ajungeam in limitare(la 10500 rpm) se oprea motorul . Era ceva ciudat , chiar si pentru anumiti asa zisii "mecanici de ducati" , imi spuneau ca ecu-ul e de vina. Am descoperit problema cand mi-am montat un voltmetru Si am vazut ca la rece incarca foarte bine,dar dupa ce se incalzea....Canci.

Editat de dynoviorel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste pareri/sfaturi.

In noiembrie 2014 am obtinut categoria A si in primavara-vara ma gandesc sa imi cumpar un motor. Ma tenteaza un Monster 620ie.

Ca si experienta pe 2 roti pana acum, am 10mii de km facuti cu un Yamaha Aerox (scooter) prin Bucuresti, fara incidente.

 

Imi place M620-ul, e relativ ieftin ca si pret de achizitie si am observat ca este recomandat pentru incepatori.

M-ar interesa de la posesori sau cei care au avut modelul asta, cat de costisitoare este intretinerea, eventual comparativ cu alte motoare.

Din cate am vazut parerile sunt impartite. Majoritatea mi-au spus sa nu cumpar Ducati pentru ca este scump cam la "tot", altii spun ca nu ar fi chiar asa. Este mit sau realitate, chestia asta cu intretinerea la Ducati?

In alta ordine de idei, am observat ca majoritatea M620-urilor pe piata second au in jur de 30mii de km, chiar si mai putin. Asa sa fie? Pt un M620 din 2002 de exemplu, mi se pare cam putin.

De asemenea, la modelul asta sunt ceva probleme cunoscute? La ce ar trebui sa fiu atent daca ma hotarasc sa il cumpar?

 

Recunosc, initial visam la CBR 600rr (stiu, bad idea) visez la el si acum si intr-o zi o sa il am. Dar pana atunci, merita un M620ie pentru inceput?

Voi l-ati mai cumpara ca si prima mobra?

 

Multumesc in avans pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si tu un search pe topic inainte sa postezi. S-a mai discutat de n ori chestiunea asta. Pentru ca sunt baiat fin, o sa iti fac un scurt rezumat:

- Da, e buna pentru incepatori.

- Invata sa nu mai asculti de oameni care isi dau cu parerea din auzite si sa dai atentie doar opiniilor care au la baza experiente proprii. Cati dintre cei care ti-au spus ca "Ducati e scump la tot" au avut un Ducati?
- Ducati nu foloseste nici lant de transmisie din titan si nici placute de frana din corn de inorog. Consumabilele sunt la fel de scumpe/ieftine ca cele pentru japo. Singura diferenta majora este ca folosesc curele pentru distributie (in loc de lant), curele care trebuiesc schimbate la 2 ani sau 20.000km si care costa pana in 150€ cu tot cu manopera.
- Majoritatea au 30.000km pentru ca au fost aduse din Italia si au avut kilometrajul dat inapoi de catre bajetii smecheri care le aduc cu TIR-ul. Exista totusi posibiloitatea sa gasesti cu numarul asta de km (sau chiar mai putini) reali, dar singura modalitate pentru a fi sigur e cartea de service.

- M620 (si Monster-ul in general) este o motocicleta simpla fara mari probleme cunoscute. Daca vezi cadrul intreg (sa nu fie stramb, sudat, vopist, etc) iar motorul nu pisa ulei la cald si nu are prinderile de cadru crapate sau sudate, in principiu mobra e OK. Chiar daca mai sunt alte mici probleme ascunse, se repara fara costuri exorbitante.

Sursa: am avut M600 ca prima mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vroiam sa imi iau M620. Dar nu mai bine se merita M695? An de fabricatie mai recent ceea ce inseamna ca poti gasi cu mai putini km. Intradevar e diferenta de pret...dar nu se merita oare sa astept sa mai strang 500euro si iei si model mai nou si mai putin km. Sau e prea puternica pentru un incepator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vroiam sa imi iau M620. Dar nu mai bine se merita M695? An de fabricatie mai recent ceea ce inseamna ca poti gasi cu mai putini km. Intradevar e diferenta de pret...dar nu se merita oare sa astept sa mai strang 500euro si iei si model mai nou si mai putin km. Sau e prea puternica pentru un incepator?

 

In primul rand nu inteleg de ce folosesti reflexivul pentru verbul "a merita".

Ca sa-ti raspund la intrebare: da, un M695 este mai bun fata de M620 pe toate planurile. Are pistoane cu alezaj mai mare si supape marite. Asta ii da un cuplu cu 10Nm mai mare fata de M620 si-l face mai puternic cu peste 15Cp (e aproape echivalent cu un S2R 800 ca putere). Si este mai nou. Si arata mai bine. Diferenta nu este totusi destul de mare incat sa nu o mai recomand unui incepator. Daca ai de ales deci, M695 fara discutie.

 

Diferenta de pret cred totusi ca bate spre 1000€. Poti sa gasesti un M620 in regula pe la 2000€. M695 este mai rar si mai scump, unul pe treaba lui bate spre 3000€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PzKpfW: Multam' pentru sugestii. M-am documentat cat de cat inainte, dar stii cum e pe net... e plin de "experti" si e cam greu sa iti faci o idee care sa aiba cat de cat legatura cu realitatea. Sunt nou in domeniu, nu cunosc oameni intr-adevar avizati si pana acum mi-a fost greu sa imi fac o parere. Multumesc oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am folosit pe toate 3 (5100, 7100 si 300v) pe diferite motociclete.

 

Cu 300v nu prea ai ce sa faci la un ritm de mers zilnic, urban, pe un M600. E un ulei care iti ofera un nivel de performanta de care nu ai nevoie. Lubrifiaza mai bine motorul in conditii de stress constant (track days): turatii mari, temperaturi ridicate. Poti sa pui fara probleme, dar dai bani in plus oarecum degeaba.

Deci, Angel.. nu mai sustine astfel de prostii, mai ales ca stii cam cu ce idei se mananca orice motor. Uleiul are proprietatea de a unge partile motorului pentru ca frecarea sa fie cat mai mica. Un ulei de calitate superioara nu va face rau niciodata unui motor din motiv de lubrifiere mai buna, pana la urma asta e si ideea.

 

 

Daca merg cu 5100 15w50 as alege prost?

Ala e ulei de pus in cratita, nu intr-o motocicleta pe care vrei s-o ingrijesti.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde am spus ca-i face rau b0$$? Am spus doar ca uleiul ala in conditii normale, pe un M600, nu va lubrifia neaparat mai bine ca un 7100 de exemplu. El costa mai mult pentru ca lubrifiaza mai bine in anumite conditii, cand un ulei "normal" nu mai face fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi inca se agata de kilometrii unei motociclete, ceea ce e partial gresit. Sunt motociclete cu +100K km care nu au probleme pentru ca au fost intretinute. Pot exista motoare cu 10K care au fost exploatate gresit sau pot exista motoare cu +50K care au fost intretinute si menajate. Acum problema se pune pentru ce iti iei motorul, sa-l pastrezi pentru o lunga perioada (caz in care incepi sa investesti pentru sufletul tau) sau sa-l schimbi in urmatorii 1-2 ani (caz in care ii schimbi consumabilele si-i dai full gaz, ca-l repara urmatorul propietar).

Unul mai sus zicea ca vrea Monster pentru ca mai apoi sa-si ia 600RR. Daca tot vinzi Monsterul, ce mai conteaza cati Km are la vanzare sau la cumparare? +- cateva sute de euro. Daca ma intrebi pe mine, as prefera un Monster cu 50k Km decat un 600RR cu 12K. Cultura moto in RO e la pamant, la noi e moda sa schimbi cat mai multe motociclete fara a investi nimic in ele. In curand, jumatate din parcul moto din Romania va ajunge la fier vechi.

Sfatul meu e sa-ti iei o motocicleta buna, investeste in ea si tine-o cat mai mult timp :peace:

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cu ce baterie vine din fabrica Monster 696?

 

Multam'!

 

 

Am pus io o intrebare stupida?!... :moron:

 

Intreb pentru ca Monsterul meu din 2009 si circa 3500 km la bord are bateria slaba.

 

Dupa ce am reusit sa ajung in final la acaret, am constata ca e Yuasa....si ma intrebam daca este bateria ei originala sau daca nu cumva fostul proprietar a inlocuit-o.

 

De ma lamureste cineva...bogdaproste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea nu e stupida, dar aici e "canapeaua batranilor" in ale Ducati Monster.

Astia tineri care au Monster post-2007 si ar putea sa-ti raspunda nu prea mai intra p-aici de cand s-a facut grup "Monster Lounge" pe FB. Intreaba acolo. Esti in grup?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi inca se agata de kilometrii unei motociclete, ceea ce e partial gresit. Sunt motociclete cu +100K km care nu au probleme pentru ca au fost intretinute. Pot exista motoare cu 10K care au fost exploatate gresit sau pot exista motoare cu +50K care au fost intretinute si menajate. Acum problema se pune pentru ce iti iei motorul, sa-l pastrezi pentru o lunga perioada (caz in care incepi sa investesti pentru sufletul tau) sau sa-l schimbi in urmatorii 1-2 ani (caz in care ii schimbi consumabilele si-i dai full gaz, ca-l repara urmatorul propietar).

Unul mai sus zicea ca vrea Monster pentru ca mai apoi sa-si ia 600RR. Daca tot vinzi Monsterul, ce mai conteaza cati Km are la vanzare sau la cumparare? +- cateva sute de euro. Daca ma intrebi pe mine, as prefera un Monster cu 50k Km decat un 600RR cu 12K. Cultura moto in RO e la pamant, la noi e moda sa schimbi cat mai multe motociclete fara a investi nimic in ele. In curand, jumatate din parcul moto din Romania va ajunge la fier vechi.

Sfatul meu e sa-ti iei o motocicleta buna, investeste in ea si tine-o cat mai mult timp :peace:

 

Salut. Stiu ce zici. Treaba cu nr de km conteaza pentru mine in primul rand din principiu. De fel, sunt un om corect si imi place sa stiu ce cumpar din banii munciti de mine. Daca are 100k km, fie, vinde-mi-o ca atare si vedem daca se califica, dar nu incerca sa imi prezinti o epava ca fiind o bijuterie. Am exagearat putin, dar cred ca ai inteles la ce ma refer. Oricum, stiu in ce tara traim si ca probabilitatea sa imi iau teapa este mare.

N-am spus ca vreau Monster ca mai apoi sa o dau pe Honda. In primul rand vreau sa ma bucur de mersul pe 2 roti, pt ca m-am "imbolnavit". 600rr-ul e un vis, nu stiu daca se va indeplini sau nu. E dreptul nostru sa visam...

Deci, motocicleta nu iau ca sa o vand imediat. Nu sunt genul. Stiu sa apreciez si sa pretuiesc ceea ce detin, fie masina, motocicleta, bicicleta...

Multumesc pt pareri, apreciez orice sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea nu e stupida, dar aici e "canapeaua batranilor" in ale Ducati Monster.

 

Astia tineri care au Monster post-2007 si ar putea sa-ti raspunda nu prea mai intra p-aici de cand s-a facut grup "Monster Lounge" pe FB. Intreaba acolo. Esti in grup?

 

 

La 35 de ieri geroase sunt tinerel?!?!...suna bine!!!

 

Sau oare am acum o mobra de tanara pitipoanca?...mai ales ca-i si rosie...

 

Nu sunt in grupul FB si prefer discutiile despre mobre pe-acilea, nu pe plantatia lu' nenea Zuckerberg.

 

 

@adidas

 

Merci cif!

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

hello hello ,

 

Cu parere de rau in Noiembrie m-am despartit dupa 2 sezoane de primul meu moto, un m600 mult iubit. Singurul motiv real pt desparitre a fost "boala" dupa un ambreiaj uscat... asa ca incet incet am inceput sa caut sa intreb sa urmaresc internetul si a aparut un S4 nu departe de mine(Arad) , in Szeged - HU.

As vrea sa va cer o parere, atat cat se poate vedea din anuntul postat, referitor la acesta agregat pt cei care au putin timp si mai clatesc ochii pe lounge zilele astea.

 

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_monster_s4-8615426

 

Merci mult tututor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot să spun din poze este că:
- jugul, semighidoanele şi rezervorul sunt (re)vopsite
- discurile sunt schimbate cu unele mai vechi
- bordul este de S4R

Astea sunt observaţii obiective. Subiectiv, pentru 1000€ în plus, îţi pot vinde S4R-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...