Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Nu sunt, dar o sa fiu incepand de astazi. Multzam fain.


» Post actualizat in 20 Mar 2015 05:19

Vad ca grupul Monster Lounge este inchis. Tre' sa fac vreun demers preliminar sa fiu acceptat? Am trimis oricum cerere si astept confirmare. Numele meu de utilizator FB este Bogdan Ioan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt, dar o sa fiu incepand de astazi. Multzam fain.

» Post actualizat in 20 Mar 2015 05:19Vad ca grupul Monster Lounge este inchis. Tre' sa fac vreun demers preliminar sa fiu acceptat? Am trimis oricum cerere si astept confirmare. Numele meu de utilizator FB este Bogdan Ioan.

O sa primesti acordul de la responsabili cu asta...:))))...bine ai venit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu vroiam dupa ce le montez sa ma trezesc ca merge nasol si sa trebuiasca sa iau un ECU de inca 1000€. De asta mi frica sincer.

Nu va merge nasol deloc.... daca ai senzor lambda. Cand ai senzor lambda (cred ca e impropriu spus lambda, ci mai degraba O2 senzor) remaparea ECU se face din "mers", sistemul numindu-se closed loop. Adica in functie de ce citeste sensorul ala de pe evacuare, se modifica harta din ECU. Initial vei avea rateuri pe evacuare, dar dupa cateva zile, ECU-ul invata noua configuratie si ajusteaza amestecul. Daca nu ai lambda, atunci e mai nasol, dar se rezolva printr-o resoftare a ECU-lui. Nu e o operatiune costisitoare, dar cere ceva research inainte :)

Cum ziecea si Angel, castigul nu-l simti in putere ci mai degraba in elasticitate. Ti-a explicat el mai sus.

Depinde de ce moto vb aici, dar diferenta intre ECU-urile stock si cele Performance, e de soft. Hardware sunt identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Si eu am tot un S2R1000 :) Poti pune poze? Oricum, bine ai venit!

 

 

Salut salut,

Va citesc threadul asta de ani de zile, cam de cand visez eu la un monster :D. Si in sfarsit se intampla: s2r 1000. Ma gandeam sa ii pun o pereche de arrow's pe ea si nu stiam daca sa investec din prima pe un sistem complet sau sa imi iau doar tobele. Pentru ca daca iau catalizatoru jos trebuie sa il duc la cineva sa imi faca ECU-u sa mearga calumea. Ma gandesc ca persoana care face chestii de genu e Andu? Eu sunt din Cluj da pot sa o aduc la Bucuresti din cand in cand pentru service ma gandesc. Si poate va intalnesc si pe voi, ar fi misto. Mersi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut apropo de evacuare monsterul meu se aude criminal asa l-am cumparat nu stiu ce i-a facut fostul proprietar dar se aude demential va zic o sa atasez o poza sa vedeti tobele nu ma pricep dar ca sunet de unge pe suflet! Ce stiu sigur este ca tobele sunt goale pe interior nu mai au sitele sau ceva de genu!

 

Am totusi o problema legat de consum nu imi scade sub 10% nici in ruptul capului si banuiesc ca e ceva legat si de tobele astea.....

post-85347-0-57132700-1427451054_thumb.jpg

post-85347-0-55179400-1427451102_thumb.jpg

post-85347-0-29583700-1427451138_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Par să fie tobe stoc, vopsite. Probabil au sitele scoase. Am mai văzut și la alții. Confirm că se aud bine.

Consumul ridicat sigur e de (și) la asta. Cel care a umblat la tobe nu a umblat și la ECU. Trebuie remapat pentru a funcționa mai eficient în noua configurație, cu o evacuare mai permisivă. Fă-i o vizită lui Andu pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt tobele stoc deoarce le am si pe cele stoc argintii sau probabil or fi tot stoc revopsite nici nu stiu ce sa iti zic dar treaba cu consumul m a terminat psihic nici nu stiu dar cam cat ar trebui sa consume in oras si afara la mers destul de normal 5-6 mii schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă sunt evacuările originale (Remus) vopsite, ar trebui sa fie ștanțate pe exterior cu "DUCATI" urmat de seria piesei : "ZDM A29" (finala dreaptă), respectiv "ZDM B29" (finala stângă).

Consumul normal cu evacuarea stoc, ar trebui să fie pe între 4 și 6% (mixt). Cu astea modificate nu aș putea să spun exact, dar 10% este enorm. Atât îmi ia mie S4R-ul în oraș, cu admisie și evacuare sport.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt tobele stoc deoarce le am si pe cele stoc argintii sau probabil or fi tot stoc revopsite nici nu stiu ce sa iti zic dar treaba cu consumul m a terminat psihic nici nu stiu dar cam cat ar trebui sa consume in oras si afara la mers destul de normal 5-6 mii schimbat?

mie unu, nu`mi ajunge la 10 in oras 900`le, cu filtru si tobe sport, fiind si carburatie :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la Andu si te scapa de cei 4% in plus. Apoi fa o medie cam cat te-ar fi costat benzina / sezon, iar diferenta da-i-o mecanicului :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bre. Ce dracu mai faceţi?

 

Deschideţ' şampania de la ghiaţă şi scoateţ' paharele alea bune: a venit taica monsteristu' în vizită!

 

Ce să facem bre? Aşteptam cu nerăbdare să mai intrii şi tu pe la noi. Ia zi drept: te-a luat doru' de motociclit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, baieti :) Din pacate trebuie sa pun moto la vanzare - intreg sau pe bucati. E un monster de 620, an 2002. Este inmatriculata dar nu se poate circula - talon retinut si ITP + carte lipsa. Actele se pot face teoretic, dar practic prefer sa il vand pt piese.

 

Moto este complet, in afara de stop frana, monopost si oglinzi. varianta pe injectie, tobe arrow carbon, doua discuri frana pe fata, aripioare laterale carbon.

 

pret.. pe la 1000 eu - sau mai putin, fara tobe

Andrei - 0726860932

post-38439-0-41507700-1427717263_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dă mai multe detalii despre problema cu actele. Poate reușim să facem ceva în acest sens. E păcat să dezmembrezi o motocicletă întreagă, perfect funcțională.

ok, situatia e asa: am cumparat-o acum 5 ani, fara sa o mai trec la fisc pe numele meu. Eu apar doar in talon ("instrainat catre subsemnatul"). Dupa o vreme m-am mutat si am pierdut cumva cartea de identitate (stupid, stiu). A expirat ITP, pt care trebuia sa fac duplicat la CI cu fostul proprietar. Am mers cu moto fara itp. Politist tanar si ambitios m-a oprit, luat talon, am ramas doar cu dovada si 1200 ron amenda, cred.

Ideea e ca, decat sa fac toate demersurile si sa bag banii de care e nevoie, plus banii ce trebuie pt consumabile si bibilit una alta la ea pt vanzare, prefer sa o dau asa (sper, intreaga), cuiva care are moto avariata sau care are vreun atelier si are ce face cu piesele. Dupa care mai pun niste bani sa-mi iau ceva.

Editat de dionysos_11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei detalii despre motocicleata aceea te pot ajuta...

Motorul a fost vandut din Timisoara...

o zi buna

 

 

Salut apropo de evacuare monsterul meu se aude criminal asa l-am cumparat nu stiu ce i-a facut fostul proprietar dar se aude demential va zic o sa atasez o poza sa vedeti tobele nu ma pricep dar ca sunet de unge pe suflet! Ce stiu sigur este ca tobele sunt goale pe interior nu mai au sitele sau ceva de genu!

 

Am totusi o problema legat de consum nu imi scade sub 10% nici in ruptul capului si banuiesc ca e ceva legat si de tobele astea.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca a fost din timisoara am vazut cand am inmatriculato ca fostu proprietar era de acolo . Iar detalii despre ea eu stiu daca a avut vreo problema sau are ceva ca in rest am mers vara trecuta cu ea si a fost ok. Ce am facut am schimbat rezervorul care era spart (stiam asta de cand am cumparat.o) si cam atat!


» Post actualizat in 31 Mar 2015 11:02

aa legat de consum ok daca ma poti lamurii de ce consuma atat ar fi parfum eu cred ca de la tobe ceva dar nu strica o alta parere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un Monster 620 din 2005 pe care am avut tobe Termignoni fara dB killer 3 sezoane, in urma unui accident am montat tobe stock in urma cu doua sezoane. Nu imi calculez consumul insa daca exista diferente intre tobele fara amortizor si cele stock eu nu le-am simtit. in niciun caz tobele fara amortizor nu pot justifica un consum aproape dublu.

 

apropo de accident, stiti pe cineva care sa poata "repara" tobe din carbon? ma refer la cineva care poate lipi cu acea rasina un tub plesnit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...