Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

kindare, îmi dai Âşi mie mobra o tură? că Âştiu să merg, am din decembrie un scuter jinlun. permis n-am deocamdată, dar sper să fac o combinație cu ăia de la argeÂş.

 

incearca sa ramai la scuter...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BoogA, adică am cu ce Âşi dacă îmi iau Âşi eu o motocicletă, de o mie cel puțin, îți dai seama că o să am mai mult succes ca tine. gen, apare o gagică ducatistă pe forum, tu crezi că se uită la unul cu 86 de posturi, nu băiețică, se ia după unul ca mine, zice că-s expert Âşi o pot duce uÂşor de nas în pădure.

 

Citez din "nervOptiK" : sa-ti puta okiu daca mananci mehlem cu perje, ca ai gandit-o pasta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kindare, îmi dai Âşi mie mobra o tură? că Âştiu să merg, am din decembrie un scuter jinlun. permis n-am deocamdată, dar sper să fac o combinație cu ăia de la argeÂş.

iti dau eu permisul meu, sa faci o tura cu mobra lui, ce zici :blink:

Editat de vervega_eusebio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kindare, e faia mobra. Sa-ti pice bine si sa va iubiti mult, ca va sta bine impreuna. Si e si smechera, ca poti sa ii schimbi look-ul schimband doar cateva capace. Si in ordinea asta de idei, uite ce ornamente smechere (dar obositoare la ochi) poti sa iti iei - de azi aparutara pe Monster Art:

 

Valentino-Rossi-Monster-Art-1-635x396.jpg

 

PS: Spiridoane, vezi ca nu prea-s femei pe la Ducati. Incearca la 'onda, cum ti-am zis. Succesuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kindare, e faia mobra. Sa-ti pice bine si sa va iubiti mult, ca va sta bine impreuna. Si e si smechera, ca poti sa ii schimbi look-ul schimband doar cateva capace. Si in ordinea asta de idei, uite ce ornamente smechere (dar obositoare la ochi) poti sa iti iei - de azi aparutara pe Monster Art:

 

Valentino-Rossi-Monster-Art-1-635x396.jpg

 

Multumesc frumos,

dar prefer varianta neagra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, ghei pe dracu. Invidia dom'le, invidia dusmaniloooor.. hop, hop!

 

Io zic ca daca vrem, te va fute..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Pt ca tot vine primavara si implicit trebuie sa fac revizia la motoreta,am o intrebare si eu:cum pot afla ce curele de distributie se potrivesc la motocicleta mea fara sa o "desfac" intai?adik sa fac comanda pe e-bay si sa stiu sigur ca se potrivesc.Am mai avut o tentativa de a cumpara in vara cat inca eram in italia,dar cand m-a intrebat tipul de care imi trebuie...am zis pas.

A,si inca o intrebare:ce ulei ar trebui sa bag?scz daca intrebarile par stupide,dar nu ma prea pricep.

Mentionez ca am un Ducati Monster de 750 din '99.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva o metoda umana prin care sa montez inapoi busonul de benzina pe rezervor???

 

Modelul este un SuperSport din 2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi motociclisti! Iaca vine "primavara" si incerc sa dau viata mobrei mele. Evident ca pot interveni ceva probleme, ceea ce s-a si intamplat, respectiv cred ca "cineva" fura curent din retea. Bateria in stare excelenta, verificata, antrenata, redresata, odata pusa pe mobra se intampla urmatorul fenomen, cu fisele scoase invarte elecromotorul de mama focului, zici ca este la relantiu, cu fisele puse pe buji invarte o tura la 5 secunde! Asa ca ce mi-am zis eu, stai, inainte sa desfac itele sa intreb ceva combatanti de pe forum, combatanti care s-au mai intalnit cu asa ceva si pot sa ma indrume direct (sau aproape direct) la furtacios (caci asta bauiesc sa se intample). In acest timp se mai intampla urmatorul fenomen: cablurile + si - ce pleaca de la baterie se incing de mama focului cat ai zice "Supercalifragilisticexpialidocious" (asta cu fisele puse si dand la demaror). Asa ca roguva voua stimati colegi de trafic (mai e putin si vine primavara), daca aveti vreo idee sau vreo incurajare datii bataie aici pe forum.

 

@GeorgeStefan, vezi ca se gasesc pe internet de downloadat manuale ale posesorilor de Ducati, mai precis cauta unul care stiu ca le contine pe toate astea 3 (600, 750, 900) dintre anii '93-99, si acolo ai sa afli ceva coduri de consumabile (nu am acum la indemana manualul), cat despre ulei la a mea pun Motul 7100. Toate cele bune.

Editat de Ghelmeci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi motociclisti! Iaca vine "primavara" si incerc sa dau viata mobrei mele. Evident ca pot interveni ceva probleme, ceea ce s-a si intamplat, respectiv cred ca "cineva" fura curent din retea. Bateria in stare excelenta, verificata, antrenata, redresata, odata pusa pe mobra se intampla urmatorul fenomen, cu fisele scoase invarte elecromotorul de mama focului, zici ca este la relantiu, cu fisele puse pe buji invarte o tura la 5 secunde! Asa ca ce mi-am zis eu, stai, inainte sa desfac itele sa intreb ceva combatanti de pe forum, combatanti care s-au mai intalnit cu asa ceva si pot sa ma indrume direct (sau aproape direct) la furtacios (caci asta bauiesc sa se intample). In acest timp se mai intampla urmatorul fenomen: cablurile + si - ce pleaca de la baterie se incing de mama focului cat ai zice "Supercalifragilisticexpialidocious" (asta cu fisele puse si dand la demaror). Asa ca roguva voua stimati colegi de trafic (mai e putin si vine primavara), daca aveti vreo idee sau vreo incurajare datii bataie aici pe forum.

 

@GeorgeStefan, vezi ca se gasesc pe internet de downloadat manuale ale posesorilor de Ducati, mai precis cauta unul care stiu ca le contine pe toate astea 3 (600, 750, 900) dintre anii '93-99, si acolo ai sa afli ceva coduri de consumabile (nu am acum la indemana manualul), cat despre ulei la a mea pun Motul 7100. Toate cele bune.

 

bujiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi motociclisti! Iaca vine "primavara" si incerc sa dau viata mobrei mele. Evident ca pot interveni ceva probleme, ceea ce s-a si intamplat, respectiv cred ca "cineva" fura curent din retea. Bateria in stare excelenta, verificata, antrenata, redresata, odata pusa pe mobra se intampla urmatorul fenomen, cu fisele scoase invarte elecromotorul de mama focului, zici ca este la relantiu, cu fisele puse pe buji invarte o tura la 5 secunde! Asa ca ce mi-am zis eu, stai, inainte sa desfac itele sa intreb ceva combatanti de pe forum, combatanti care s-au mai intalnit cu asa ceva si pot sa ma indrume direct (sau aproape direct) la furtacios (caci asta bauiesc sa se intample). In acest timp se mai intampla urmatorul fenomen: cablurile + si - ce pleaca de la baterie se incing de mama focului cat ai zice "Supercalifragilisticexpialidocious" (asta cu fisele puse si dand la demaror). Asa ca roguva voua stimati colegi de trafic (mai e putin si vine primavara), daca aveti vreo idee sau vreo incurajare datii bataie aici pe forum.

 

@GeorgeStefan, vezi ca se gasesc pe internet de downloadat manuale ale posesorilor de Ducati, mai precis cauta unul care stiu ca le contine pe toate astea 3 (600, 750, 900) dintre anii '93-99, si acolo ai sa afli ceva coduri de consumabile (nu am acum la indemana manualul), cat despre ulei la a mea pun Motul 7100. Toate cele bune.

 

 

Cel mai probabil ai fisele proaste sau deteriorate si atunci iti da schanteie pe blocul motor.

Mai delatiat, iti baga curent pe masa instalatiei, pe -.

Nu mai incerca, risti sa strici.

Scoti bujiile, le pui in fise si le testezi. Atingi cu partea laterala ( NU CU VARFUL) blocul motor, ca sa inchizi circuitul si da la cheie. Sa vezi daca sunt bujiile bune.

TE ROG SA AI GRIJA sa nu faci asta in apropierea gaurilor de bujii, risti sa faca o flacara frumoasa.

 

Poti sa incerci sa izolezi mai bine fisile de bujii, dar asta este o solutie temporara, DOAR pentru moment. La temperaturi ridicare risti sa topesti izolatorul.

Daca merge, atunci este clar...de la fise.

 

 

Poate sa fie si un scurt pe traseu.

Poti sa incerci sa desfaci cutia de sigurante si sa inspectezi vizual sigurantele. Daca nici una din ele nu are urme de probleme (innegrite, usor topite sau urme de contact imperfect pe lame) in cepi si scoti din ele.

Scoti tot ce nu ai nevoie. Teoretic, ar trebuii sa-ti arate macar pe ce cale ai probleme, daca ai. Este teoretic, la mine a mers...nu garantez ca merge si la tine.

 

Trebuie sa fii sigur ca bateria este verificata corespunzator, adica fara contact pus 12V, cu contact pus, dar fara sa dai la cheie trebuie sa fie undeva intre 10,6-11,6 V (merge si mai putin dar, dar nu cu mult) si cand dai la cheie poate sa scada si pana la 7V, urmanda ca atunci cand motorul este pornit sa urce pana la 14,6-14,8V.

Verificarea se face cu un aparat de masura digital si este extrem de simplu.

 

Sau, te enervezi si faci ca mine... scoti toate firele si refaci instalatia de la 0. :laugh:

Editat de Danny D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghelmeci, intai ia un voltmetru si vezi cata zeama mai are bateria in ea. Sa aiba macar un 12.6, asa. Daca are sub, redresor sau baterie noua. Daca bateria mai poate, scoate fisele cu bujiile in ele si da la buton. Vezi cum (si daca) fac scanteie calumea.

 

Daca pana aici e totul OK, problema ar putea fi mai complexa si ii las pe altii sa isi dea cu parerea.

 

Succes!

 

 

Edit: Danny D. - vad ca te pricepi mai bine per total si ai experienta, dar nu cred ca e OK cu voltajul ala la pornire. Eu cand am avut 12.1 nu imi pornea. OK, e si motorul mai mare, dar si Ghelmeci are ceva marisor...

 

In rest thumbs up! :laugh:

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt. indrumarile de pana acum. Bateria are 1 an (practic ca noua)vechime, cu contactul nepus are 12.3-12.4V, cu contactul pus in jur de 11V, bujiile sunt noi noute doar ce le-am pus pe ea acum (in ideea de a porni la cheie dupa iernat). Pai voi vedea (nu am incercat inca) ce scanteie imi da pe fiecare bujie in parte (daca da) si verific traseul ca nu cumva sa fie vreun fir de + "lipit" de masa. daca mai aveti si alte indrumari, va rog, nu va sfiiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghelmeci, intai ia un voltmetru si vezi cata zeama mai are bateria in ea. Sa aiba macar un 12.6, asa. Daca are sub, redresor sau baterie noua. Daca bateria mai poate, scoate fisele cu bujiile in ele si da la buton. Vezi cum (si daca) fac scanteie calumea.

 

Daca pana aici e totul OK, problema ar putea fi mai complexa si ii las pe altii sa isi dea cu parerea.

 

Succes!

 

 

Edit: Danny D. - vad ca te pricepi mai bine per total si ai experienta, dar nu cred ca e OK cu voltajul ala la pornire. Eu cand am avut 12.1 nu imi pornea. OK, e si motorul mai mare, dar si Ghelmeci are ceva marisor...

 

In rest thumbs up! :laugh:

 

 

 

Pana la urma pot sa fie o gramada de variante. Poate sa aiba si mai mult de 12V fara nici-o problema, dar nu sub...atunci trebuie sa cauti in buzunar si sa-ti iei una noua. :)

Eu stiu ca si la 12V fix, este bine...atat arata a mea si merge fara probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...