Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Sunt curios ce zic femeile de Neamu' de cand a trecut pe BMW. Honda-i Honda si in p u l a goala!

 

Lesina astea cand vad bavarez. La cat de vorbaret este doar motorul sa-l etaleze si este suficient. 2-3 fete lejer pe noapte agata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

le agata cu oglinda, nu?

ghelmeci, ce fel de bujii ai pus? bateria de care e ?

 

buji NGK-uri (la fel cu cele initiale cand am cumpart-o), Champion inainte de astea. Bateria este cea recomandata Yuasa. Ce ma intriga este incalzirea excesiva a cablurilor de + si - care pleaca de la baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva o metoda umana prin care sa montez inapoi busonul de benzina pe rezervor???

 

Modelul este un SuperSport din 2003

 

 

Nope ... Da-i la cap . Prima oara e mai greu . Pe urma prinzi curaj ...

 

Ca la fete..

 

Momentan am sarit pe el si nimic, nu intra 1mm.. Cred ca dau o tura pe la unu' fara inima sa-l agreseze cum e cazul.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot suntem la categoria "Need Help!"...caut, de preferat in format digital, Spare Parts Catalogue pentru un Ducati Monster 95`.

Va rog, care are sa dea un semn, chiar daca nu este in format digital...

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite AICI ceva ce ti-ar putea fi de ajutor. E catalogul de piese pentru M600 din 2000. Avand in vedere ca putine lucruri s-au schimbat de la lansarea din '93 pana la trecerea la injectie in 2001, ar trebui sa gasesti ce te intereseaza :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite AICI ceva ce ti-ar putea fi de ajutor. E catalogul de piese pentru M600 din 2000. Avand in vedere ca putine lucruri s-au schimbat de la lansarea din '93 pana la trecerea la injectie in 2001, ar trebui sa gasesti ce te intereseaza :laugh:

 

Ma intereseaza la ambreiaj.... la pompa.

Se pare ca totusi sunt diferite.

 

pdf7.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite AICI ceva ce ti-ar putea fi de ajutor. E catalogul de piese pentru M600 din 2000. Avand in vedere ca putine lucruri s-au schimbat de la lansarea din '93 pana la trecerea la injectie in 2001, ar trebui sa gasesti ce te intereseaza :laugh:

 

Sunt totusi diferite.

Am vorbit cu cei de la Ducati Romania si mi-au trimis pe mail un PDF care arata diferit...

Nu pot sa urc poza aici, ca sa vedeti cum arata...este din cauta imbecililor de IT-isti din firma in care muncesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite AICI ceva ce ti-ar putea fi de ajutor. E catalogul de piese pentru M600 din 2000. Avand in vedere ca putine lucruri s-au schimbat de la lansarea din '93 pana la trecerea la injectie in 2001, ar trebui sa gasesti ce te intereseaza :laugh:

 

 

M-am uitat pe ce mi-ai recomandat tu, dar sunt diferite....

Uite cum arata cea pentru ambreiaj, obtinuta de la Ducati Romania.

 

chebj.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, sunt ceva piese diferite... Incearca sa zici exact care e buba si de ce anume ai nevoie. Poate stie cineva.

 

Ca delectare, pentru fanii de 696, o exponata cu stil:

 

009-1.jpg

 

... Ah, daca pastrau si cadrul ala monobloc din otel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ciuda glumelor noastre, se pare ca Spiridon Vădastra a facut de fapt afacerea secolului. O fi cumparat el contul "monsteristu'" cu 350 de euro si ne-a facut sa credem ca si-a luat teapa, dar de fapt se pare ca a luat la pachet si motoreta monsteristului - pe care acum o vinde. Pe scurt, cauta sa faca un profit net de 2550 euro. Asa, da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiule, lasă mă vrăjeala. i-am luat contul înapoi, că mă făcea de râs, auzi la el, scuter jinlun.

dacă-i cald uichendul ăsta, dăm și noi o desmorțeală scurtă?

 

Daca fac actele cu politia si-mi dau placuta de inmatriculare, ma bag !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vremea va fi buna. Intre 15 si 17 grade ambele zile, din fericire pentru voi si din pacate pentru mine. Muncesc sambata si duminica de la 14 la 22. Deci daca e ceva scurt-scurt, sa ma pot intoarce pana in ora 14 in Bucuresti, ma bag. Daca nu, week-end-ul viitor se prezinta mai bine.

 

In fine, mai vin cu ceva noutati din lumea aftermarket-ului, si anume o sa monopost pentru Monster - a nu se confunda cu capacul monopost. Saua asta e monopost din fabrica si are partea din spate din carbon:

 

96949202b.jpg

 

Pret? 647,75 €. Fara transport. Ca doar de-asta avem Ducati: "paying more, for less"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati va lansa Ediția Specială Multistrada 1200 S Pikes Peak în onoarea renumitei victorii a lui Greg Tracy de la cursa Pikes Peak International Hill Climb din Colorado, 2010. Ediția specială pastrează caracteristicile specifice fiecărui Ducati Âşi apare la un an ca urmare a succesului imens pe care l-a avut modelul Multistrada 1200 incă de la apariție. Acest model Ducati a stabilit un nou reper în industria motociclismului prin tehnologia ,,patru motociclete în una’ .

 

mai multe detalii aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pret? 647,75 €. Fara transport. Ca doar de-asta avem Ducati: "paying more, for less"!

 

uă, tu eÂşti dobi? eu mă chinui să-mi dau mobra pe 2900 Âşi tu ne arăți Âşei de 650 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt. indrumarile de pana acum. Bateria are 1 an (practic ca noua)vechime, cu contactul nepus are 12.3-12.4V, cu contactul pus in jur de 11V, bujiile sunt noi noute doar ce le-am pus pe ea acum (in ideea de a porni la cheie dupa iernat). Pai voi vedea (nu am incercat inca) ce scanteie imi da pe fiecare bujie in parte (daca da) si verific traseul ca nu cumva sa fie vreun fir de + "lipit" de masa. daca mai aveti si alte indrumari, va rog, nu va sfiiti.

 

Nu stiu ce-i tot dati voi cu fisele stricate , bujiile naspa , etc . Omu` s-a plans ca-i invarte greu , desi bateria se prezinta ok . Voua nu vi se pare dubios ca are 12,3 - 12,4 v cu contactul luat si doar 11v cu contactul pus ? Asta indica clar un consumator imens in momentul in care pune contactul . Doar cu contactul pus , nu are voie sa scada voltajul , mai ales la modelul cu carburatoare . Eu as suspecta mai degraba un mare scurt pe undeva , posibil chiar in contact . Plusul da la masa undeva . El prctic uneste plusul cu minusul in momentul in care pune contactul , acesta fiind clar si motivul pentru care se incing cablurile .

Editat de b28jmp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce-i tot dati voi cu fisele stricate , bujiile naspa , etc . Omu` s-a plans ca-i invarte greu , desi bateria se prezinta ok . Voua nu vi se pare dubios ca are 12,3 - 12,4 v cu contactul luat si doar 11v cu contactul pus ? Asta indica clar un consumator imens in momentul in care pune contactul . Doar cu contactul pus , nu are voie sa scada voltajul , mai ales la modelul cu carburatoare . Eu as suspecta mai degraba un mare scurt pe undeva , posibil chiar in contact . Plusul da la masa undeva . El prctic uneste plusul cu minusul in momentul in care pune contactul , acesta fiind clar si motivul pentru care se incing cablurile .

 

@B28JMP : este normal ca atunci cand pui contactul sa scada voltajul. Alimenteaza luminile de bord, incarca bobinele si alimenteaza circuituele secunare, fara sa primeasca curent de la alternator. Rezulta o scadere in voltajul bateriei.

Ai perfecta dreptate, un mare scurt undeva... dar ia gandeste astfel... daca bobina da scanteie pe blocul motor, care este direct legat de cadru...nu cumva da un curent povitiv pe cadrul pe care este legat firul de negativ?

Se incalzesc firele de care pleaca de la baterie nu cele de pe circuit, asta inseamna ca nu este pe circuitele auxiliare, ci chiar pe cel principal.

 

Se invarte greu din cauza ca exista o pierdere mare de curent, pe traseu, lucru care deviaza curentul necesar invartirii electromotorului SAU un consum mult mai mare, prentru conpensarea unei pierderi, care inseamna ca mananca mai mult curent decat poate sa dea bateria, chiar si noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine dezmembreaza vreun animal cu ambreiaj uscat ? Am nevoie de tija dintre cilindrul receptor si placa de presiune .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...