Jump to content

Recommended Posts

Salut colegi motociclisti! Iaca vine "primavara" si incerc sa dau viata mobrei mele. Evident ca pot interveni ceva probleme, ceea ce s-a si intamplat, respectiv cred ca "cineva" fura curent din retea. Bateria in stare excelenta, verificata, antrenata, redresata, odata pusa pe mobra se intampla urmatorul fenomen, cu fisele scoase invarte elecromotorul de mama focului, zici ca este la relantiu, cu fisele puse pe buji invarte o tura la 5 secunde! Asa ca ce mi-am zis eu, stai, inainte sa desfac itele sa intreb ceva combatanti de pe forum, combatanti care s-au mai intalnit cu asa ceva si pot sa ma indrume direct (sau aproape direct) la furtacios (caci asta bauiesc sa se intample). In acest timp se mai intampla urmatorul fenomen: cablurile + si - ce pleaca de la baterie se incing de mama focului cat ai zice "Supercalifragilisticexpialidocious" (asta cu fisele puse si dand la demaror). Asa ca roguva voua stimati colegi de trafic (mai e putin si vine primavara), daca aveti vreo idee sau vreo incurajare datii bataie aici pe forum.

 

@GeorgeStefan, vezi ca se gasesc pe internet de downloadat manuale ale posesorilor de Ducati, mai precis cauta unul care stiu ca le contine pe toate astea 3 (600, 750, 900) dintre anii '93-99, si acolo ai sa afli ceva coduri de consumabile (nu am acum la indemana manualul), cat despre ulei la a mea pun Motul 7100. Toate cele bune.

 

 

Cel mai probabil ai fisele proaste sau deteriorate si atunci iti da schanteie pe blocul motor.

Mai delatiat, iti baga curent pe masa instalatiei, pe -.

Nu mai incerca, risti sa strici.

Scoti bujiile, le pui in fise si le testezi. Atingi cu partea laterala ( NU CU VARFUL) blocul motor, ca sa inchizi circuitul si da la cheie. Sa vezi daca sunt bujiile bune.

TE ROG SA AI GRIJA sa nu faci asta in apropierea gaurilor de bujii, risti sa faca o flacara frumoasa.

 

Poti sa incerci sa izolezi mai bine fisile de bujii, dar asta este o solutie temporara, DOAR pentru moment. La temperaturi ridicare risti sa topesti izolatorul.

Daca merge, atunci este clar...de la fise.

 

 

Poate sa fie si un scurt pe traseu.

Poti sa incerci sa desfaci cutia de sigurante si sa inspectezi vizual sigurantele. Daca nici una din ele nu are urme de probleme (innegrite, usor topite sau urme de contact imperfect pe lame) in cepi si scoti din ele.

Scoti tot ce nu ai nevoie. Teoretic, ar trebuii sa-ti arate macar pe ce cale ai probleme, daca ai. Este teoretic, la mine a mers...nu garantez ca merge si la tine.

 

Trebuie sa fii sigur ca bateria este verificata corespunzator, adica fara contact pus 12V, cu contact pus, dar fara sa dai la cheie trebuie sa fie undeva intre 10,6-11,6 V (merge si mai putin dar, dar nu cu mult) si cand dai la cheie poate sa scada si pana la 7V, urmanda ca atunci cand motorul este pornit sa urce pana la 14,6-14,8V.

Verificarea se face cu un aparat de masura digital si este extrem de simplu.

 

Sau, te enervezi si faci ca mine... scoti toate firele si refaci instalatia de la 0. :laugh:

Edited by Danny D.
Link to post
Share on other sites
  • Replies 15.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ghelmeci, intai ia un voltmetru si vezi cata zeama mai are bateria in ea. Sa aiba macar un 12.6, asa. Daca are sub, redresor sau baterie noua. Daca bateria mai poate, scoate fisele cu bujiile in ele si da la buton. Vezi cum (si daca) fac scanteie calumea.

 

Daca pana aici e totul OK, problema ar putea fi mai complexa si ii las pe altii sa isi dea cu parerea.

 

Succes!

 

 

Edit: Danny D. - vad ca te pricepi mai bine per total si ai experienta, dar nu cred ca e OK cu voltajul ala la pornire. Eu cand am avut 12.1 nu imi pornea. OK, e si motorul mai mare, dar si Ghelmeci are ceva marisor...

 

In rest thumbs up! :laugh:

Edited by PzKpfW
Link to post
Share on other sites

Multumesc pt. indrumarile de pana acum. Bateria are 1 an (practic ca noua)vechime, cu contactul nepus are 12.3-12.4V, cu contactul pus in jur de 11V, bujiile sunt noi noute doar ce le-am pus pe ea acum (in ideea de a porni la cheie dupa iernat). Pai voi vedea (nu am incercat inca) ce scanteie imi da pe fiecare bujie in parte (daca da) si verific traseul ca nu cumva sa fie vreun fir de + "lipit" de masa. daca mai aveti si alte indrumari, va rog, nu va sfiiti.

Link to post
Share on other sites
Ghelmeci, intai ia un voltmetru si vezi cata zeama mai are bateria in ea. Sa aiba macar un 12.6, asa. Daca are sub, redresor sau baterie noua. Daca bateria mai poate, scoate fisele cu bujiile in ele si da la buton. Vezi cum (si daca) fac scanteie calumea.

 

Daca pana aici e totul OK, problema ar putea fi mai complexa si ii las pe altii sa isi dea cu parerea.

 

Succes!

 

 

Edit: Danny D. - vad ca te pricepi mai bine per total si ai experienta, dar nu cred ca e OK cu voltajul ala la pornire. Eu cand am avut 12.1 nu imi pornea. OK, e si motorul mai mare, dar si Ghelmeci are ceva marisor...

 

In rest thumbs up! :laugh:

 

 

 

Pana la urma pot sa fie o gramada de variante. Poate sa aiba si mai mult de 12V fara nici-o problema, dar nu sub...atunci trebuie sa cauti in buzunar si sa-ti iei una noua. :)

Eu stiu ca si la 12V fix, este bine...atat arata a mea si merge fara probleme...

Link to post
Share on other sites
Sunt curios ce zic femeile de Neamu' de cand a trecut pe BMW. Honda-i Honda si in p u l a goala!

 

Lesina astea cand vad bavarez. La cat de vorbaret este doar motorul sa-l etaleze si este suficient. 2-3 fete lejer pe noapte agata.

Link to post
Share on other sites
le agata cu oglinda, nu?

ghelmeci, ce fel de bujii ai pus? bateria de care e ?

 

buji NGK-uri (la fel cu cele initiale cand am cumpart-o), Champion inainte de astea. Bateria este cea recomandata Yuasa. Ce ma intriga este incalzirea excesiva a cablurilor de + si - care pleaca de la baterie.

Link to post
Share on other sites
Stie cineva o metoda umana prin care sa montez inapoi busonul de benzina pe rezervor???

 

Modelul este un SuperSport din 2003

 

 

Nope ... Da-i la cap . Prima oara e mai greu . Pe urma prinzi curaj ...

 

Ca la fete..

 

Momentan am sarit pe el si nimic, nu intra 1mm.. Cred ca dau o tura pe la unu' fara inima sa-l agreseze cum e cazul.

Edited by ZaiR
Link to post
Share on other sites

Ca tot suntem la categoria "Need Help!"...caut, de preferat in format digital, Spare Parts Catalogue pentru un Ducati Monster 95`.

Va rog, care are sa dea un semn, chiar daca nu este in format digital...

 

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Uite AICI ceva ce ti-ar putea fi de ajutor. E catalogul de piese pentru M600 din 2000. Avand in vedere ca putine lucruri s-au schimbat de la lansarea din '93 pana la trecerea la injectie in 2001, ar trebui sa gasesti ce te intereseaza :laugh:

Link to post
Share on other sites
Uite AICI ceva ce ti-ar putea fi de ajutor. E catalogul de piese pentru M600 din 2000. Avand in vedere ca putine lucruri s-au schimbat de la lansarea din '93 pana la trecerea la injectie in 2001, ar trebui sa gasesti ce te intereseaza :laugh:

 

Ma intereseaza la ambreiaj.... la pompa.

Se pare ca totusi sunt diferite.

 

pdf7.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Link to post
Share on other sites
Uite AICI ceva ce ti-ar putea fi de ajutor. E catalogul de piese pentru M600 din 2000. Avand in vedere ca putine lucruri s-au schimbat de la lansarea din '93 pana la trecerea la injectie in 2001, ar trebui sa gasesti ce te intereseaza :laugh:

 

Sunt totusi diferite.

Am vorbit cu cei de la Ducati Romania si mi-au trimis pe mail un PDF care arata diferit...

Nu pot sa urc poza aici, ca sa vedeti cum arata...este din cauta imbecililor de IT-isti din firma in care muncesc...

Link to post
Share on other sites
Uite AICI ceva ce ti-ar putea fi de ajutor. E catalogul de piese pentru M600 din 2000. Avand in vedere ca putine lucruri s-au schimbat de la lansarea din '93 pana la trecerea la injectie in 2001, ar trebui sa gasesti ce te intereseaza :laugh:

 

 

M-am uitat pe ce mi-ai recomandat tu, dar sunt diferite....

Uite cum arata cea pentru ambreiaj, obtinuta de la Ducati Romania.

 

chebj.jpg

Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, sunt ceva piese diferite... Incearca sa zici exact care e buba si de ce anume ai nevoie. Poate stie cineva.

 

Ca delectare, pentru fanii de 696, o exponata cu stil:

 

009-1.jpg

 

... Ah, daca pastrau si cadrul ala monobloc din otel.

Link to post
Share on other sites

In ciuda glumelor noastre, se pare ca Spiridon Vădastra a facut de fapt afacerea secolului. O fi cumparat el contul "monsteristu'" cu 350 de euro si ne-a facut sa credem ca si-a luat teapa, dar de fapt se pare ca a luat la pachet si motoreta monsteristului - pe care acum o vinde. Pe scurt, cauta sa faca un profit net de 2550 euro. Asa, da!

Link to post
Share on other sites

fiule, lasă mă vrăjeala. i-am luat contul înapoi, că mă făcea de râs, auzi la el, scuter jinlun.

dacă-i cald uichendul ăsta, dăm și noi o desmorțeală scurtă?

Link to post
Share on other sites
fiule, lasă mă vrăjeala. i-am luat contul înapoi, că mă făcea de râs, auzi la el, scuter jinlun.

dacă-i cald uichendul ăsta, dăm și noi o desmorțeală scurtă?

 

Daca fac actele cu politia si-mi dau placuta de inmatriculare, ma bag !

Link to post
Share on other sites

Vremea va fi buna. Intre 15 si 17 grade ambele zile, din fericire pentru voi si din pacate pentru mine. Muncesc sambata si duminica de la 14 la 22. Deci daca e ceva scurt-scurt, sa ma pot intoarce pana in ora 14 in Bucuresti, ma bag. Daca nu, week-end-ul viitor se prezinta mai bine.

 

In fine, mai vin cu ceva noutati din lumea aftermarket-ului, si anume o sa monopost pentru Monster - a nu se confunda cu capacul monopost. Saua asta e monopost din fabrica si are partea din spate din carbon:

 

96949202b.jpg

 

Pret? 647,75 €. Fara transport. Ca doar de-asta avem Ducati: "paying more, for less"!

Link to post
Share on other sites

Ducati va lansa Ediția Specială Multistrada 1200 S Pikes Peak în onoarea renumitei victorii a lui Greg Tracy de la cursa Pikes Peak International Hill Climb din Colorado, 2010. Ediția specială pastrează caracteristicile specifice fiecărui Ducati Âşi apare la un an ca urmare a succesului imens pe care l-a avut modelul Multistrada 1200 incă de la apariție. Acest model Ducati a stabilit un nou reper în industria motociclismului prin tehnologia ,,patru motociclete în una’ .

 

mai multe detalii aici

Link to post
Share on other sites
Pret? 647,75 €. Fara transport. Ca doar de-asta avem Ducati: "paying more, for less"!

 

uă, tu eÂşti dobi? eu mă chinui să-mi dau mobra pe 2900 Âşi tu ne arăți Âşei de 650 de euro.

Link to post
Share on other sites
Multumesc pt. indrumarile de pana acum. Bateria are 1 an (practic ca noua)vechime, cu contactul nepus are 12.3-12.4V, cu contactul pus in jur de 11V, bujiile sunt noi noute doar ce le-am pus pe ea acum (in ideea de a porni la cheie dupa iernat). Pai voi vedea (nu am incercat inca) ce scanteie imi da pe fiecare bujie in parte (daca da) si verific traseul ca nu cumva sa fie vreun fir de + "lipit" de masa. daca mai aveti si alte indrumari, va rog, nu va sfiiti.

 

Nu stiu ce-i tot dati voi cu fisele stricate , bujiile naspa , etc . Omu` s-a plans ca-i invarte greu , desi bateria se prezinta ok . Voua nu vi se pare dubios ca are 12,3 - 12,4 v cu contactul luat si doar 11v cu contactul pus ? Asta indica clar un consumator imens in momentul in care pune contactul . Doar cu contactul pus , nu are voie sa scada voltajul , mai ales la modelul cu carburatoare . Eu as suspecta mai degraba un mare scurt pe undeva , posibil chiar in contact . Plusul da la masa undeva . El prctic uneste plusul cu minusul in momentul in care pune contactul , acesta fiind clar si motivul pentru care se incing cablurile .

Edited by b28jmp
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...