PzKpfW Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 tetea - oricat de putina treaba fac ventilatoarele alea, tot fac ceva. Si chiar fara ventilatoare, tot s-ar raci ceva mai usor un motor cu radiator decat unul fara. Lichidul de racire circula prin motor, se incalzeste (la 100 de grade, sa zicem) iar cand iese afara si trece prin radiator, trece de la o temperatura ambientala de 100+ grade la una de 50-60. Deci tot se mai raceste putin iar in consecinta raceste si motorul. Am mers si cu M600 si MS4R prin aglomeratie vara iar diferenta se simte, clar. La 600 aveam ceaun in ebulitie intre craci; la S4R nu se simte asa rau, e la limita suportabilului. Bineinteles, un Desmodue e mai "curat" si are mult mai mult stil pe Monster, pe cand un Desmoquattro cu radiatoare, si atatea tevi si furtune parca e raionul de instalatii sanitare din Hornbach. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) un motor racit pe aer depinde pentru racire de aripioarele lui in primul rand si apoi de aliajul din care este facut care permite disiparea caldurii mai repede(de altfel si incalzirea lui mai usoara). pentru o racire mai buna un motor cu racire pe aer depinde mult si de viteza cu care functioneaza. printre motociclisti am auzit ca multe motoare s`ar fi gripat din cauza racirii pe aer ca se 'f*te motorul' ca se gripeaza etc. nu cred asta pentru ca un proiectant de la o companie de motoare termice nu e atat de idiot sa construiasca un motor cu un sistem de racire mai putin eficienta,cum e aerul, fara sa ia in calcul functionarea acestuia la viteze mici in care ar conta doar temperatura ambientului. cred doar ca se infierbanta mai tare decat unul cu racire pe apa/ulei. am avut un suzuki gs450 racire pe aer dar niciodata nu s`a infierbantat atat de tare sa trebuiasca sa il opresc. racirea pe apa ramane cea mai fiabila cu sau fara ventilator. la motoarele cu probleme de incalzire(cum e yamaha fz6 a mea) se adauga si un ventilator. dar din nou,cand se vorbeste de probleme de racire trebuie discutat intai regimul de exploatare. nu poti sa zici ca racirea pe aer nu e eficienta atata timp cat exploatezi un motor pe circuit. de racirea cu ulei nu stiu nimic de asta am intrat pe forum aici sa intreb lumea care foloseste asa motociclete daca sunt multumite de functionarea lor. e o mare diferenta intre motoarele racite pe apa/aer. vascozitatea uleiului,foarte importanta pentru ungere, e mentinuta la valoarea optima la temperaturi de 80-100 gr temperaturi care le obtii cu sistemul de racire pe apa. gandeste`te ca in schimb ca la un motor racit pe aer nu poti controla in nici un fel temperatura motorului deci implicit, temperatura uleiului. asfalt uscat. Editat Martie 18, 2011 de townbiscuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 bhai, pe mine nu m-a interesat niciodata temperatura uleiului. daca e panica probabil se aprinde ceva in bord. cavalerul e racit pe aer si asa e, la semafor se incinge in draci. stai, suferi. cum mergi putin, cum caldura e doar sufleteasca. d-asta nu se aprinde nicio luminita la mine in bord, sa nu ma distraga de la placerea pilotatului. ah... la japoneze te mai uiti la lcd, la parbriz, la stickere, la dvd... cu monstrul se uita lumea la mine si e suficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 "la japoneze te mai uiti la lcd, la parbriz, la stickere, la dvd... cu monstrul se uita lumea la mine si e suficient" mi`a placut asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 18, 2011 Autor Share Postat Martie 18, 2011 iar ai apărut mă printre tigăile noastre. ți-am zis să mergi să-ți iei moară pe ciocănele, ai văzut ce ieftină e, plus că arată mult mai fain decât monsterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
townbiscuit Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 iar ai apărut mă printre tigăile noastre. ți-am zis să mergi să-ți iei moară pe ciocănele, ai văzut ce ieftină e, plus că arată mult mai fain decât monsterul. da..ce poti sa`i faci ? asa e cand pe oamenii ca tine ii apuca criza varstei mijlocii. unii isi cumpara moara cu ciocanele altii o dau pe forum aiurea fara motiv. cu fiecare post...dai dovada de mai multa inteligenta ca data trecuta. hai inca o data barbatule,stiu ca te poti intrece. inca strang la moara cu ciocanele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 hai mha baieti ca asfalt e pentru toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 19, 2011 Autor Share Postat Martie 19, 2011 o fi mă asfalt pentru toată lumea, dar dacă vine unul în casa ta Âşi se piÂşă pe covor Âşi apoi zice că era jegos, tu ce faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Te caaaaci și tu pe același covor și apoi i-l bagi cocalarului prin gât în kur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 nebunilor..in alta ordine de idei, are cineva vreo pila sau relatie la Omniasig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gramada04 Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Nu am pile p`acolo, dar chiar mi-ar fi trebuit. Atentie mare-oamenii sunt de o incompetenta inimaginabila. Pentru un dosar de daune pe carte verde a trebuit sa stau de vorba cu 4 superiori care mi-au repetat, adunat de aproximativ 100 de ori : "Nu stiu" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Nene Zaire eu n-am. In schimb stiu ce am: nevoie urgenta de releu de incarcare. Cine are, sa sara cu el la inaintare si ne intelegem la bani. Codul piesei e 540.4.010.1A dar in principiu e "ala cu 7 fire" (cred ca se potriveste si de la alte marci). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 PzKpfW : Ma mir totusi ca iti place Streetfighter - despre care trebuie sa stii ca este un Monster cu alt far. Acolo ai dat rau de tot cu paru in rahat:) Mai studiaza putin subiectu ca e groasa rau. Nu-i baga in bezna pe baietii ce au auzit de Ducati pe National Geografic Ultimate Factories . Streetfighter nu are NIMIC in comun cu un Monster. Nu intru acum in detalii dar o voi face daca nu se poate altcumva. So long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 (editat) Streetfighter s-a nascut din dorinta de a deosebi clasa Monster-elor "de performanta" (S4, S4R, S4Rs Testastretta) de Monster-ele "normale", Desmodue, racite pe aer. Noua generatie de Monster se vrea mai accesibila incepatorilor si clientelei feminine, si mai ales mai accesibila ca pret (ma refer cu precadere la 696). Asadar, precum S4 a fost un 916 necarenat, S4R un 996 necarenat iar S4Rs un 998 necarenat, exact la fel Streetfighter este un 1098 necarenat. In acest sens deci, Streetfighter este urmasul evolutiv al liniei de Monster S4 > S4R > S4Rs. ... Cat despre RELEU, sa inteleg ca nu are nimeni unul uitat prin garaj? Editat Martie 19, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Streetfighter s-a nascut din dorinta de a deosebi clasa Monster-elor "de performanta" (S4, S4R, S4Rs Testastretta) de Monster-ele "normale", Desmodue, racite pe aer. Noua generatie de Monster se vrea mai accesibila incepatorilor si clientelei feminine, si mai ales mai accesibila ca pret (ma refer cu precadere la 696). Asadar, precum S4 a fost un 916 necarenat, S4R un 996 necarenat iar S4Rs un 998 necarenat, exact la fel Streetfighter este un 1098 necarenat. In acest sens deci, Streetfighter este urmasul evolutiv al liniei de Monster S4 > S4R > S4Rs. ... Cat despre RELEU, sa inteleg ca nu are nimeni unul uitat prin garaj? uzat este in jur de 40E nou nu stiu, dar ma interesez si iti zic. am gasit ceva insa este departe de mine si nu pot sa il iau personal sa nu mai platesti expedierea. daca te coafeaza uite aici http://www.subito.it/accessori-moto/regola...ia-22459322.htm am sa caut in zona mea, daca gasesc, asa il pot proba(99%nu sunt tepe oricum) si nu mai platesti curierul. Mesaj completat Streetfighter s-a nascut din dorinta de a deosebi clasa Monster-elor "de performanta" (S4, S4R, S4Rs Testastretta) de Monster-ele "normale", Desmodue, racite pe aer. Noua generatie de Monster se vrea mai accesibila incepatorilor si clientelei feminine, si mai ales mai accesibila ca pret (ma refer cu precadere la 696). Asadar, precum S4 a fost un 916 necarenat, S4R un 996 necarenat iar S4Rs un 998 necarenat, exact la fel Streetfighter este un 1098 necarenat. In acest sens deci, Streetfighter este urmasul evolutiv al liniei de Monster S4 > S4R > S4Rs. ... Cat despre RELEU, sa inteleg ca nu are nimeni unul uitat prin garaj? uzat este in jur de 40E nou nu stiu, dar ma interesez si iti zic. am gasit ceva insa este departe de mine si nu pot sa il iau personal sa nu mai platesti expedierea. daca te coafeaza uite aici http://www.subito.it/accessori-moto/regola...ia-22459322.htm am sa caut in zona mea, daca gasesc, asa il pot proba(99%nu sunt tepe oricum) si nu mai platesti curierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b28jmp Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Salut ! Are cineva vreo foaie cu 38 de dinti in stare buna , care sa-i prisoseasca ? Am constatat azi ca-mi lipseste un dinte de pe foaia mea , iar cu cea de 46 nu prea pot iesi din oras . In alta ordine de idei , releul nou costa in jur de 200 de euro . Stiu asta de acum vreo 4 ani cand s-a prajit al meu de pe 600 . Mesaj completat Stie cineva vreo sursa de placute de frana la pret decent ? S-au scumpit ca dracu de la ultima achizitie , in 2008 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 20, 2011 Autor Share Postat Martie 20, 2011 cristi, sună-mă Âşi te pun în relație cu cineva care dă brembo la prețuri faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 In alta ordine de idei , releul nou costa in jur de 200 de euro . Stiu asta de acum vreo 4 ani cand s-a prajit al meu de pe 600 . Decat sa dau 200 de iepuroi pe un releu mai bine umblu fara! Nu spun ca nu as da 200€ pe o piesa de motocicleta mai importanta sau mai complexa, dar pentru un releu (care la Honda e vreo 70-80€ nou si e probabil exact la fel doar ca are alte mufe) mi se pare aberant. Deocamdata am gasit nou la 100£ iar SH am vazut si la 19£. Dar 200€ avand in vedere rolul si costul de productie (de maxim 10€) al piesei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 (editat) Stie cineva vreo sursa de placute de frana la pret decent ? S-au scumpit ca dracu de la ultima achizitie , in 2008 ... Am vorbit cu tipul acesta si pentru modelul nostru, pretul placutelor este de 120-130Ron / Disc (La 4 mil le ai pe toate noi Brembo.) Mesaj completat Dar 200€ avand in vedere rolul si costul de productie (de maxim 10€) al piesei... Dar proiectantul, muncitorii, curentul electric, transportul nu trebuie platite? Ca la 10E nici decodor de HBO nu gasesti.. Editat Martie 20, 2011 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b28jmp Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Merci mult Zair ... dar 4 mil chiar nu mi se pare un pret decent . Le-am gasit cu 3 , fapt care m-a determinat sa intreb si pe forum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Decat sa dau 200 de iepuroi pe un releu mai bine umblu fara! Nu spun ca nu as da 200€ pe o piesa de motocicleta mai importanta sau mai complexa, dar pentru un releu (care la Honda e vreo 70-80€ nou si e probabil exact la fel doar ca are alte mufe) mi se pare aberant. Deocamdata am gasit nou la 100£ iar SH am vazut si la 19£. Dar 200€ avand in vedere rolul si costul de productie (de maxim 10€) al piesei... Vezi poate gasesti la dillypoint un releu aftermarket... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Merci mult Zair ... dar 4 mil chiar nu mi se pare un pret decent . Le-am gasit cu 3 , fapt care m-a determinat sa intreb si pe forum . Eu i-am cerut placutele originale din fabrica, tipul mi a spus ca are toate modele de Brembo, uita te de 2 ori la ce ai gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b28jmp Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 eu nu tin neaparat sa fie brembo . ma opresc lafel de bine si cu goldfren daca e cazu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Vezi poate gasesti la dillypoint un releu aftermarket... Tocmai la Dilly l-am gasit pe cel mai ieftin, de nou, cu 100£. Pana la urma am gasit SH la 200 lei. Merci oricum. Dar proiectantul, muncitorii, curentul electric, transportul nu trebuie platite? Ca la 10E nici decodor de HBO nu gasesti.. Ca nu or fi costurile de productie 10€ si or fi 20€ tot dracu' ala e. 200€ e aberant pentru un releu, mai ales ca cele de japoneze sunt cu cel putin 50% mai ieftine. Motivul? Sunt mai cautate, atata tot. Doar ala de Ducati n-o avea placa integrata suflata cu aur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Pe releul meu de pe Hornet scrie...Ducati .Mai am un prieten cu hornet, tot ducati scrie si pe al lui. Ca nu or fi costurile de productie 10€ si or fi 20€ tot dracu' ala e. 200€ e aberant pentru un releu, mai ales ca cele de japoneze sunt cu cel putin 50% mai ieftine. Motivul? Sunt mai cautate, atata tot. Doar ala de Ducati n-o avea placa integrata suflata cu aur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.