addrianii Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 @ addrianii pintenul ala de aluminiu e constructie proprie? nu, e un accesoriu ducati performance Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Bune discurile pe fata? Merge? Luceste-n soare? Buneee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Buneee am vazut si eu asta )) Dar cred ca au fost exploatate in altfel de mediu spre deosebire de modul in care le utilizez eu...zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Ma...nu fi rau ca-i jmecher utilaju' Bine zici "utilaj". Motoreta de tigani Laic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Bine zici "utilaj". Laic! Nu raspund la provocari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Nu raspund la provocari.. asta pentru ca nu esti motociclist adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 asta pentru ca nu esti motociclist adevarat asta mi`a placut, ma duc acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Din discurile alea eu am muscat ...credeam ca sunt covrigi............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 (editat) Fe ce? Ai ciulamaua pe foc? Editat Iulie 17, 2014 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Live @ Misano WDW - pentru "cei ce intelege" italiana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Daca nu esti acolo tot degeaba....vb de oricine ....atmosfera e woooaauuu...))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Daca nu esti acolo tot degeaba....vb de oricine ....atmosfera e woooaauuu... ))))) laasa ma ca nu e bai, unii dintre noi au participat la "monta-smonta" eu va urez distractie placuta in timp ce ma zgarii pe ochi ca nu sunt acolo. poate va faceti pomana si cu mine sa imi aduceti un magnet de frigider asteptam poze si impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 cine vrea poze/filmulete de la wdw 2014 imi dati pm. la sfarsitul lunii ma intorc in tara si le uploadez. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Baga aici oricum sa vada tot neamu' ducatist....)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 salut sper sa nu deranjez pe nimeni dar am si eu o problema ...detin un ducati monster de 620 din 2003 si am nevoie de rezervor in principal cu tot cu plutitorul acela care indica cand raman pe rezerva daca ma puteti ajuta cumva as ramane recunoscator. Fostul proprietar a cazut cu ea si a sudat rezervorul dar nu mai imi arata cand raman pe rezerva are plutitorul acela rupt si mai si umezeste cu benzina pe unde este sudat ...va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Au aparut filmarile oficiale de la WDW 2014 pe youtube, acopera cam tot evenimentul Have fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_BV Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 aveti idee in ce consta limitatorul de putere la un M600, tocmai am aflat ca motorul este limitat la 24kw fata de 38 kw cat ar trebui sa aiba. unii zic ca ar fi o piesa mecanica montata pe carburator...stie cineva despre ce ar fi vorba mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Eu stiu de ceva rudimentar dar eficient: un limitator de plastic la nivelul manetei de gaz, care nu te lasa sa tragi maneta pana la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_BV Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Gazul merge tras de tot, motorul se tureaza, doar ca dupa 100 km/h se simte lipsa poneilor, si undeva pe la 130-140km/h se cam opreste, initial am crezut ca am gresit eu ceva cand am schimbat curelele de distributie, dar am observat ca in cartea si talon e trecut ca avand 24 kw. Pe ebay am vazut ca se gasesc niste limitatoare ce se monteaza pe carburator. Pe afara am vazut ca nu poti termina scoala moto si sa conduci din start un motor cu o putere prea mare, si de aceea pentru anumite motociclete se pot pune limitatoare de putere. Nimeni de aici nu a cumparat ducati cu limitator montat care sa il fi dat jos? » Post actualizat in 04 Aug 2014 18:53am gasit pe net o informatie pentru posesorii care au M620 si gasesc pe carte sau talon ca au 24 kw, limitatorul din fabrica arata cam asa . piesa are cod-ul ZDM-R13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pai oricum 130 140 e cam spre maxim la m 600...... Bine ca ai rezolvatoo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Gazul merge tras de tot, motorul se tureaza, doar ca dupa 100 km/h se simte lipsa poneilor, si undeva pe la 130-140km/h se cam opreste, Nu ai nicio limitare, asta e ce poate mobra cu caii din fabrica. Singurul lucru ce-i poti face ca viteza maxima sa creasca e sa-i pui pe spate o foaie pe spate de 40, dar va fi ceva mai lenesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Nu ai nicio limitare, asta e ce poate mobra cu caii din fabrica. Singurul lucru ce-i poti face ca viteza maxima sa creasca e sa-i pui pe spate o foaie pe spate de 40, dar va fi ceva mai lenesa Fals. M600/2001 - cu evacuare Leo Vince si filtru aer sport, ajungea la 183-185km/h, pe plat, 190 km/h , la vale. Un monster 800ie (nu s2r, n-am bani) sau 620, in stare buna, are careva la vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 fratilor nu gasesc in toata tara asta un rezervor sh de monster s2 ???? daca stiti cumva ceva sau ati auzit spuneti-mi si mie ca singuru loc unde am gasit a fost la ducati la reprezentanta 1300euro asa ca )) AJUTORRR !!!! » Post actualizat in 06 Aug 2014 08:28aa si referitor la viteza eu am prins 220 cel mai mult cu ducati al meu deci se poate sa fi spart mitul 190 km/h pe plat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Daca tot vb de monstere mai mici... eu cu al meu M600 din 2000 am prins maxim 160 pe autostrada.... Un filtru sport ar mari cat de cat viteza maxima?sau i-ar da un "zvac" in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Un monster 800ie (nu s2r, n-am bani) sau 620, in stare buna, are careva la vanzare ? Nicule, intoarcerea la vatra? fratilor nu gasesc in toata tara asta un rezervor sh de monster s2 ???? daca stiti cumva ceva sau ati auzit spuneti-mi si mie ca singuru loc unde am gasit a fost la ducati la reprezentanta 1300euro asa ca )) AJUTORRR !!!! De ce vrei rezervor de S2? Cred ca gasesti mult mai usor (pe ebay) rezervoare de M620 aa si referitor la viteza eu am prins 220 cel mai mult cu ducati al meu deci se poate sa fi spart mitul 190 km/h pe plat Daca nu ai pus NOS pea ea, iti citeste senzorul de viteza aiurea. M620 are viteza maxima constructiva pe la 190km/h (viteza reala). Mai poti sa castigi vreo 10, hai 15km/h jucandu-te cu anumiti parametrii (vezi mai jos), dar 30 e deja basm. Daca tot vb de monstere mai mici... eu cu al meu M600 din 2000 am prins maxim 160 pe autostrada.... Un filtru sport ar mari cat de cat viteza maxima?sau i-ar da un "zvac" in plus? Pe M600/M620 conteaza in primul rand greutatea celui care sta la ghidon si daca merge cu pasager sau nu. Schimbarea raportului de dinti pinion atac/pinion spate te poate ajuta sa mai castigi cativa km/h (desi vei pierde ceva acceleratie), iar cu o admisie degajata (priza de aer marita si filtru sport) si evacuare pe masura (teava cat mai goala, catalizatoare eliminate) + carburatoare bine puse la punct, mai castigi cativa ponei si implicit ceva viteza de varf. In sfarsit, un parbriz dupa care te ascunzi ajuta si el la top speed prin reducerea coeficientului aerodinamic, care pe un naked nu este chiar scazut. Ca idee: cu 65kg pe un M600 2001 fara parbriz si evacuare aftermarket, mobra s-a dus "pe plat" pana la 197-198km/h - viteza afisata pe bord (deci pana la 185-190km/h viteza reala). Oricum Monster-ul (si un naked in general) nu se simte bine la 160km+, asa ca tot ce e peste viteza asta e mai mult fita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.