il-ducatista Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 No si eu tot aceeasi problema o am,incearca sa o tii la 4000rpm in viteza 2-a sau 3-a la mine e in a 3-a cel mai des si 100% va pocni si in acelasi timp se simte o zmancitura si atat,in rest merge ok. La SS-uri e problema clasica intre 3500 si 5000 de ture sa pufaie pe la admisie, trebuie reglat senzorul TPS, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Salut baieti!Am tot citit zilele astea diferite topicuri pe aici referitor la o problema care o am dar vad ca tot nu reusesc sa ii dau de cap!In ture mici cand o accelerez imi face detonatie in carburator, mai exact se aud niste pocnituri,2 la numar, moment in care motorul si intrerupe putin!am incercat sa schimb bujiile Champion RA4HC si RA6HC, am verificat distributia, am sincronizat carburatoarele, am curatat carburatoarele, am reglat amestecul de aer/combustibil! Cu toate astea tot nu pot sa scap de acea mica problema!Imediat cum urca putin in ture trage fara nici o problema!E vreo problema sau asa se comporta motorul asta in ture mici? Face asa tot timpul sau doar cand e rece ? La SS-uri e problema clasica intre 3500 si 5000 de ture sa pufaie pe la admisie, trebuie reglat senzorul TPS, Aici se vorbeste de carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Mtz Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 da.tot timpul face asa.dar cel mai mult cand e rece!as putea sa inlocuiesc filtru de combustibil cu unul universal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 da.tot timpul face asa.dar cel mai mult cand e rece!as putea sa inlocuiesc filtru de combustibil cu unul universal? 1. cred ca poti pune unul universal, doar sa ai posibilitatea sa infigi furtunele in el acolo sub rezervor. 2. de obicei carburatoarele fac asa doar la rece...verifica daca sunt sincronizate si daca au amestecu facut cum trebuie. Nu stiu daca fenomenul asta are legatura cu filtrul de aer (ex. mie imi face asa la rece si cu filtru stock, si cu filtru sport) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Mtz Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 voi incerca cu un filtru universal cum erau alea de dacie transparente!carburatoarele au fost curatate si reglate/sincronizate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 La SS-uri e problema clasica intre 3500 si 5000 de ture sa pufaie pe la admisie, trebuie reglat senzorul TPS, Unde e acest senzor si daca pot sa fac reglajul eu sau trebuie un specialist? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redliner Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 salutare monsteristi va rog frumos sa imi recomandati o persoana care m-ar putea ajuta in reconditionarea unui monster 900 din 1998 care a stat vreo doi ani in conditii improprii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Unde e acest senzor si daca pot sa fac reglajul eu sau trebuie un specialist? Mersi. Găsești aici o schemă destul de explicită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redliner Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 sau numarul de telefon al lui Andu, anybody, please? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 sau numarul de telefon al lui Andu, anybody, please? Tu vrei să restaurezi motoreta în Bacău? Dacă da, ce vrei să faci cu numărul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 In curand o sa trimit seaua la retapitat si as vrea niste pareri intai. Caut sa nu ii schimb forma de monster prea mult sau deloc, sa fie mai confortabila si ma gandeam sa modific si locul pasagerului. O sa pun material anti alunecare doar la pasager pana spre rezervor, urmand ca locul pilotului sa aiba materialul acela gaurit. La asa ceva m-ama gandit: Astept pareri sau idei cum as putea sa o fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redliner Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 multumesc. nu vreau sa o restaurez la bacau, aici pur si simplu schimb cateva piese cat sa pot ajunge pe ea in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Da mi mie un telefon doar daca esti din Bucuresti si poti sa vi personal la atelier sa le cautam, pretul il facem impreuna 0736323929 Alex. Am vreo 6 buc. » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:33 Care nu stiu exact pe unde sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Are cineva un capac monopost pentru un Monster M 900 din '97 ? Daca e careva interesat de un schimb de tobe sa lase un PM. Eu am 2 Marving carbon cu coturi incluse si sunet demential, care sunt prinse sus. As vrea sa incerc ceva tobe cu prindere la scarita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Parcă avea Starcream un monopost de carbon de vânzare. Dă-i un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Sau aici: http://olx.ro/oferta/monopost-ducati-monster-carena-sa-ID1LimD.html#80be48329d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Cu Monster-ul pe Euroring (HU) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 CooL » Post actualizat in 17 Jul 2015 10:38O sticla de far pentru Ducati Monster gasesc pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 O sticla de far pentru Ducati Monster gasesc pe aici? Slabe șanse. Indicativ, este intercompatibilă cu cea de pe farul de BMW K75: blocul de iluminat e practic identic (geam, ramă, garnituri, oglindă, etc), în afară de oala din spate care are o formă puțin diferită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Mtz Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 salut baieti!de curand am dat jos cricul de pe Monsterul meu,sa curat zona deoarece era plina de vaselina si mizerie!Cand am dat sa pun cricul la loc supriza, lovea schimbatorul in el.mai exact fix in arc!e vorba despre acel model care sare singur! Se poate sa imi dea cineva o poza detaliata a acelei zone sa vad care e diferenta? eu acum merg cu un surub bagat pe post de opritor dar nu mai sta cricul inchis! precizez ca pozitia schimbatorului nu a fost schimbata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian C Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salutare, Aseara m-am oprit la benzinarie sa alimentez, am bagat cheia in busonul de la rezervor si surpriza ... nu am mai reusit sa-l descui. Cheia se invarte spre drepata doar pana pe "la ora unu" adica nu face nici macar un "sfert de tura" dupa care se blocheaza. Am scos pana si suruburile inelului insa nu reusesc sub nici o forma sa desfac rezervorul. Monsterul meu e de 620 fabricatie 2002. A mai avut cineva problema asta sau stiti cum as putea sa rezolv ? Sau spuneti-mi macar (cei care aveti acelasi model) pana unde se roteste cheia la voi pana sare busonul ... pana la sfert ? Macar sa-mi dau seama daca problema e butucul sau carligul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Rezervor de plastic, sau de tablă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian C Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Rezervorul este de tabla. Am incercat cu WD40, degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Rezervorul este de tabla. Am incercat cu WD40, degeaba Ai incercat sa pui presiune pe capac, in partea dinspre ghidon, opus balamalei, cu podul palmei gen si in acelasi timp sa rasucesti cheia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian C Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Da, am tot apasat, insa fara rezultat. Am incercat inclusiv sa lovesc (usor) cu un ciocan pe capac, in timp ce roteam cheia ... tot fara rezultat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.