Sari la conținut

Accident 24 Aprilie.padurea Bogatii....brasov


soso-bum
 Share

Postări Recomandate

acuma vazand poza din sens invers pe care a postat-o bibi reiese si mai clar ca vizibilitatea lui soso la viteza aia era infinitesimala. prin comparatie priviti cu ce viteza a trecut motoristul din spatele dubei prin dreptul camerei.

as mai adauga faptu ca bafta lui soso de a evita ciocnirea cu duba se datoreaza in mare parte nu abilitatilor sale cat pozitiei punctului de inflexiune al traiectoriei lui soso in raport cu punctul in care duba a incercat virajul.

pt cei care nu mai stiu ce e aia punct de inflexiune(analiza matematica clasa a XI-a) e punctu in care derivata a doua a traiectoriei trece prin zero. pe limba clubului carne de tun asta e punctu in care motoristu isi schimba inclinatia dintr-o parte in alta trecand prin pozitia verticala exact in punctu de inflexiune al traiectoriei.

 

 

Bre, vorbeste si matale romaneste sa intelegem si noi dreaku ca nu toti am facut clasa a-XI-a.

:rolleyes: Eu par examplu am facut la comasati, am facut 2 ani in 1. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 605
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ca tot o dam in matematici... De la 100 la 0 moto franeaza cam in 35 m de la 70 la 0 franeaza fix in jumatea distantei (e proportionala cu patratul vitezei). Adica 18 metrii. Adica in 18 metrii de franare scazi doar cu 30 la ora. Luati , masurati , calculati si verificati, nu contraziceti dupa ureche (chiar versata fiind). Acea o secunda si un pic de cand a intrat duba in banda pana cand a ajuns motorul in dreptul dubei reprezinta o parte (sa zicem 0.3 ) timp de reactie iar restul (0.7) frana. La 110 acel 0.7 inseamna cam 20 m ... Cam pe acolo se invarteau vitezele (100-110) in momentul in care a intrat duba in banda si 70-80 cand a luat santul. Marja de eroare nu cred ca e mai mare de 30%. Chiar daca initial avea viteza mai mare si a dat in frane inainte de intra in banda tot ar fi putut fi vizibil. Simplu, cand a intrat in banda motocicleta era la 1-1.5 sec de el, si chiar la 250 la ora asta inseamna 70-100m distanta, adica perfect vizibil .

charlie tata, ai vazut ca s-a adeverit ce am zis?

uite unu' care iti raspuinde pe limba ta (o fi si el carne de tun?)

cat priveste experienta in conducerea diverselor obiecte cu 2 roti pe sosele, las-o te rog mai usor...

iarna nu-i ca vara si nici bicicleta ca motocicleta

Editat de panzerseba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta astept si io sa vad pe vreunu care macar pricepe ce am zis ca de luat la bani marunti nu prea cred.

mai zic odat pentru toti simple minded de pe aici ca ma stiu da pe motor de la 15 ani. faptu ca nu am pe carnet decat B de 17 ani inseamna doar ca am iubit mai mult bicla decat motoarele fratelui meu. dar acu penca de atata pedalat extrem am facut ceva hernie nu mai pot merge cu bicla si am hotarat sa-mi pun si litera A pe plastic ca sa pot folosi choperul fratelui meu in mod legal pt naveta la servici. deci va rog nu-mi dati mie lectii de mers pe motor ca nu e cazu.

 

 

 

Bre, ce dreaku e aia simple minded?Fan Simple Mind ?????:banana: :kali: ;) :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

charlie tata, ai vazut ca s-a adeverit ce am zis?

uite unu' care iti raspuinde pe limba ta (o fi si el carne de tun?)

 

Se adevereste tata ...se adevereste...dar cu toleranta de 30 %, nu vazusi ?

 

Cat o face asta la 70-100 km/h ? :rolleyes: :banana: :kali: ;) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, ce dreaku e aia simple minded?Fan Simple Mind ?????:banana: :kali: ;) :rolleyes:

pentru aia din clubu' cu tunu', omu vrea sa isi exprime superioritatea neta fata de voi astia, prostilor de simple minduri ce sunteti, "zdremtzelor" ;)

Editat de panzerseba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se adevereste tata ...se adevereste...dar cu toleranta de 30 %, nu vazusi ?

 

Cat o face asta la 70-100 km/h ? :rolleyes: :banana: :kali: ;) ;)

100-130, o prinde si dacia 1300 a lu` bunica

Dar si aia ca si cu 200 daca venea nu avea cum sa nu il vada ca doar intr-o secunda era doar la 60 m , nu pe partea cealalta a Romaniei?

Hai sa o luam altfel, ca sa fie inainte de curba sa nu poata sa il vada dubaru trebuia sa parcurga cei 250 m (cam atat estimez eu ca sunt pana in curba luand reper lungimea tirului) in 1-1.5 secunde. Adica sa aiba undeva peste 167 m/s, cica asta inseamna vre-o 600 la ora. Daca intr-adevar R1 avea viteza asta il cred pe nea dubaru ca s-a asigurat cand a facut manevra si dupa o secunda juma` a aparut un mig din neant...

Editat de Adydum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa-l mai facem putin pe SOSO sa zambeasca propun infiintarea unui POLL cu tema:

 

Ce motocicleta credeti ca-i va place lui SOSO de acum inainte:

 

1.Yamaha R1-normal

 

2.Suzuki Intruder M 800-hmm, chopper??

 

3.Scooter de 50 cc-obligatoriu limitat.

 

 

Hai sa vedem de iese din poll? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect!

Insanatosire grabnica!

Uite ce iti zice un sofer cu peste 150000km si un accident (foarte usor) pe care nu l-am mai putut evita cand mi-a taiat unul calea si am intrat usor in el, (desi si eu aveam un pic de viteza, legala totusi; el a intors din afara carosabilului pe sosea cu 4 benzi, no comment). Nu stiu bine curba din care ai iesit (aia care nu apare in film), so:

1. Daca iesirea din curba era foarte aprope, e posibil sa nu te fi vazut mai ales ca aveai viteza (nu discut legala sau nu pe sectorul de drum) caz in care cu parere de rau iti zic ca majoritatea soferilor ar fi facut la fel (adica omul a gresit dar tu i-ai provocat oarecum greseala venind cu viteza). Parerea mea, mai mult vinovat tu.

2. Daca iesirea din curba era mai departe si omul te-ar fi vazut, se poate considera ca vina ii apartine aproape in totalitate, dar din nou viteza te-a bagat in spital. :rolleyes: (idioti vei mai gasi, si din experienta pe care spui ca o ai ar trebui sa stii, pe mine unul nu ma mai mira nimic)

 

Nu ma intereseaza de ce mergeai tu tare, toti mergem (nu are rost sa fim ipocriti). Ideea e ca multi soferi vor proceda exact ca mosul in prima situatie si ceva mai putini vor proceda oricum ca el si in a doua (inca o data, supozitiile mele). Mergand tare, iti asumi un risc de la inceput si nu cred ca e normal sa te miri de ce ti s-a intamplat.

 

In legatura cu agresarea soferului, sper ca s-a intamplat pentru ca vroia sa plece sau ceva de genul asta, pentru ca in caz contrar tovarasii tai ne-au bagat pe toti in oala cu cocalari pe 2 roti.

 

Sanatate maxima, ca bulan cred ca ai avut oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci, charlie, te dai de gard? Nu ne mai raspunzi? Sau stai sa calculezi daca i-a mers bine socotitoarea lu` Adydum?

La prima intrunire, trebuie sa-ti dau o bere. N-am mai ras atat de bine de muuuuulta vreme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Charly este un fin intelectual, mare iubitor de limba engleză Âşi de citate din clasici, superior nouă, Âşi care postează mitocăneÂşte la derută, ca să puneți voi botu'. De altfel este un veteran al mersului pe două roți care face pe începătorul din acelaÂşi motiv expus mai înainte.

 

dacă tot veni vorba de festivalul perlelor, dați un search prin posturile lui charly

 

 

"ca sa lamuresc lucrurile pt veninosii lu peste de pe aici: am 35 de ani si umblu pe motor de la 15ani. "

 

"voi sinteti dilai rau de tot. eu vara ma sufoc doar cu epiderma din dotare. eu clar nu o sa port asa ceva nici cu hotararea tribunalului. eu o folosesc doar pt naveta la servici prin trafic urban, max 15km/h, fara fitze sau alte scenete manelistice la semafoare. folosesc bicileta pt naveta urbana de ani de zile si nu am avut nici un incident. cu un chopper de jucarie 125-250cmc folosit doar in viteza 1-2 intre doua semafoare ecuatia ramane aceeasi. dar inafara de tricou nu o sa pun nimic pe mine. si acu hai bagati mare, faceti-mi parastasu!" .. etc ...

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 12 motociclete pana acum de toate tiputile dar ca pe SS nu m-am simtit pe nici una mai bine.Am vreo 7 ani vechime pe 2 roti. Momentan detin un cbr 929. Nu sunt as pe curbe dar nici incet nu merg. Situatii critice o gramada(unele din vina mea), accidente grave din fericire nu. Pot sa spun doar ca ti-ai salvat viata indiferent cum: franare spate, fatza nu conteaza, ai ales sa scapi tu si ingerul tau protector care de data asta a mers la fel de repede ca tine. Consider ca este vina soferului sau ceasul rau.

 

Ai procedat perfect, te-ai descurcat de minune...... DAR ce nu stiu si oamenii de aici este acel filmuletz .MP4 pe care eu l-am vazut cu ajutorul unui amic din MS in care tu ai alergat motorul pe acele curbe de cel putin 3 - 4 ori inaintea accidentului in privirile admirative ale publicului. Macar asta trebuia sa inveti in 5 ani de cand mergi pe motoare si-n 5 ani cand ai devenit atat de bun (nu neg asta se vede ca stii). Sa nu te lasi purtat de ONE MAN SHOW. Ii oprisei pe toti din mancat cu turrele tale dar nimeni de aici nu stie cum cu o tura inainte erai tu sa iei frumusel un Audi fix in bot pe care l-ai evitat in ultima secunda. Fac pariu ca primul gand al celor de la terasa era: Phiiiuuu bine ca nu sunt eu ala din santz.

 

In sperantza c-ai facut acest topic nu sa "te lauzi" ca din sfaturi medicale ai dat-o in ce buni sunteti voi pe curbe iti doresc multa sanatate ca aceasta mare pasiune care ne uneste sa nu devina un cosmar pt tine. Nu meriti asta si nimeni n-o merita mai ales ca n-a fost vina ta. Si nu uitati ca sunt multi buni si nu-i stie nimeni si multi morti si nu le zice nimeni RIP.

 

Bafta la toti si sa vad peste 20 de ani motociclisti carunti nu schiopi

Editat de Hexogenkiller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare inofensiva: Tu postezi de dragul de a posta, iti place sa fii lupul moralist? Pentru ca citesc cuvintele astea de mai sus si ma uit apoi la semnatura ta. Ceva nu se leaga.

 

nu se leaga la tine in sinapse dar se leaga la mine...........daca citesti povetirea lui SOSO apare ca a vazut o duba ce semnaliza ca intra in parcare dar ca a crezut ca poate nu vireaza totusi.........deci parerea mea e ca lipseste cu desavirsire conduita preventiva aici mai ales ca dupa tot ce a avut de suferit isi mai aduce totusi aminte ca duba semnaliza.......iarta-ma dar pentru mine asta inseamna ZORO.......pentru ca eu unul, recunosc mai vreau sa merg cu taraboantza, reduceam si frinam instant exact sa incerc sa evit si sa pot eventual sa cobor si sa ii sparg capul boului de la volan si nu sa ma adune salvarea........

 

cam asta e ceea ce trebuia sa intelegi.....ok acum? multumit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine in schimb ma sperie soferul dubei care NU OPRESTE!!!!

 

soferul probabil ca a fost distras si de motorul care venea din spate. posibil ca pe ala din spate l-a auzit prima data si si-a indreptat atentia acolo intai.

totusi ar fi trebuit sa mearga pas cu pas si sa nu se uite dupa ala si sa ia si viraj stanga in acelasi timp.

 

sunetul de toba e cu doua taisuri si el. eu, de exemplu veneam odata cu masina dinspre sinaia, eram aproape de ploiesti, seara, innorat, plouase nitel masini multe cu faruri (unele bateau in sus ca asa stie romanu sa si le regleze) pe contrasens. din spate m-a ajuns un grup de motociclisti, primul instinct a fost sa incetinesc pentru ca nu stiam unde sa fiu mai atent, parca eram intr-un cuib e viespi...nu eram in stare sa-i localizez in trafic

 

oricum a avut si ala super reflex...in momentul in care l-a vazut a inghetat masina

 

pe strada trebuie sa ai grija si pentru altii...nu stii ce face ala din "cutia Pandorei": e beat, e obosit, e nervos, asculta Rammstein, mananca, vorbeste la telefon...

 

 

 

Care? Viteza? Pai...nu poti merge in instanta sa spui: Stiti...Soso mergea cu viteza. Ca prima intrebare a instantei va fi: CAT?! Si nu putem stabili.

 

posibil sa se poata stabili foarte usor chiar din filmarea pe care am vazut-o toti, mai ales ca exista si una de calitate mai buna (asa am inteles).

distanta masurata la fata locului intre repere (liniile intrerupte, etc) / timpul in care e parcursa (poate fi aproximat foarte bine pe baza datelor video) => ramane de vazut insa cat de relevant e pentru ca motorul se vede doar pentru o singura secunda in filmare (intra fix la secunda 6 si devine "indescifrabil" la 7)

 

ochiometric, distanta pe care parcursa in secunda aia, nu cred ca e mai mare de 20-25m; eu nu cred ca avea mai mult de 75-90km/h si era in limitele legii

Editat de Grimmjow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot o dam in matematici... De la 100 la 0 moto franeaza cam in 35 m de la 70 la 0 franeaza fix in jumatea distantei (e proportionala cu patratul vitezei). Adica 18 metrii. Adica in 18 metrii de franare scazi doar cu 30 la ora. Luati , masurati , calculati si verificati, nu contraziceti dupa ureche (chiar versata fiind). Acea o secunda si un pic de cand a intrat duba in banda pana cand a ajuns motorul in dreptul dubei reprezinta o parte (sa zicem 0.3 ) timp de reactie iar restul (0.7) frana. La 110 acel 0.7 inseamna cam 20 m ... Cam pe acolo se invarteau vitezele (100-110) in momentul in care a intrat duba in banda si 70-80 cand a luat santul. Marja de eroare nu cred ca e mai mare de 30%. Chiar daca initial avea viteza mai mare si a dat in frane inainte de intra in banda tot ar fi putut fi vizibil. Simplu, cand a intrat in banda motocicleta era la 1-1.5 sec de el, si chiar la 250 la ora asta inseamna 70-100m distanta, adica perfect vizibil .

 

ca tot sintem la aventura cunoasterii sau logica pt to(n)ti tre sa lamuresc o chestie pt cetateanul panzerseba.

calculatiile de mai sus desi corecte (daca presupunem ca deceleratia de franare e constanta, in practica asta nu se prea intampla) nu se leaga nicidecum de ceea ce am spus eu referitor la pozitia punctului de inflexiune a traiectoriei in raport cu punctul in care se afla duba.

stiu panzere ca e greu sa urmaresti un rationament dar fa un efort si incearca sa pricepi ca cele spuse de adydum nu au nici un punct de intersectie cu ceea ce am zis eu.

el incearca aici sa demostreze ca soso ar fi putut fi vizibil dpdv al ecuatiilor de miscare. calculele sint corecte doar dpdv teoretic caci in practica deceleratia nu este uniforma si ca atare ecuatiile miscarii uniform decelerate din manualu de fizica de a IX-a nu se pot aplica decat cu aproximare. in fine relevant din punctu de vedere a vizibilitatii e comparatia vitezei lui soso prin dreptul camerei cu cea a motoristului din spatele dubei in raport cu aceeasi camera. e evident ca daca soso venea cel putin la fel de linistit ca motoristul din spate ar fi putut sa scape si mai usor, posibil sa nu fi cazut deloc.

eu insa am aratat ca dpdv stiintific nu dibacia lu sos l-a scos din rip ci fericita pozitionare a punctului de inflexiune.

iar dpdv mistic e clar ca nici pozitia punctului de inflexiune a traiectoriei, nici ecuatiile miscarii decelerate, nici legile opticii, nici dibacia lui l-au salvat pe soso de rip ci relatia lui cu "the big guy from the sky" mediata de ingeru pazitor. fie ca aceasta relatie e una cultivata constient fie ca e doar lasata sa evolueze pe setarile ei default. :rolleyes:

de fapt o tona de ecuati si dibacii de ale noastre nu fac cat infinitezimala interventie divina.

 

dacă tot veni vorba de festivalul perlelor, dați un search prin posturile lui charly

 

 

"ca sa lamuresc lucrurile pt veninosii lu peste de pe aici: am 35 de ani si umblu pe motor de la 15ani. "

 

nu vad ce e aberant in afirmatia mea de mai sus. fratele meu m-a invatat sa ma dau pe motor cand aveam 15 ani.

el e cu 4 ani mai mare ca mine si e f pasionat de motoare. pe mine nu m-a prins asa flama. mai mult mi-a placut bicla.

bicla fata de motor e ca sexu fara prezervativ fata de cel cu prezervativ. o parere strict personala. acuma din pacate instalatia fizica

ce propulseaza bicla nu mai face fatza solicitarilor ca urmare unor probleme de sanatate si de aia m-am gandit ca e momentu sa ma lenevesc pe motor.

ma dau de mult pe motor dar la fara frecventa ca sa zicem asa doar cand merg acasa la tara.

motor am la dispozitie in garaj dar e pe numele fratelui meu (care e plecat de ani buni din tara) ca atare nu mi l-am trecut la profil.

de aia nu accept lectii de mers pe motor de la ciokoflenderii clubului carne de tun care inafara sa-si doneze organele de-a lungul tarii nu se prea pot lauda cu mare lucru.

Editat de charlie_root
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa-l mai facem putin pe SOSO sa zambeasca propun infiintarea unui POLL cu tema:

 

Ce motocicleta credeti ca-i va place lui SOSO de acum inainte:

 

1.Yamaha R1-normal

 

2.Suzuki Intruder M 800-hmm, chopper??

 

3.Scooter de 50 cc-obligatoriu limitat.

 

 

Hai sa vedem de iese din poll? :rolleyes:

4.masina cabrio..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soferul probabil ca a fost distras si de motorul care venea din spate. posibil ca pe ala din spate l-a auzit prima data si si-a indreptat atentia acolo intai.

totusi ar fi trebuit sa mearga pas cu pas si sa nu se uite dupa ala si sa ia si viraj stanga in acelasi timp.

 

sunetul de toba e cu doua taisuri si el. eu, de exemplu veneam odata cu masina dinspre sinaia, eram aproape de ploiesti, seara, innorat, plouase nitel masini multe cu faruri (unele bateau in sus ca asa stie romanu sa si le regleze) pe contrasens. din spate m-a ajuns un grup de motociclisti, primul instinct a fost sa incetinesc pentru ca nu stiam unde sa fiu mai atent, parca eram intr-un cuib e viespi...nu eram in stare sa-i localizez in trafic

 

oricum a avut si ala super reflex...in momentul in care l-a vazut a inghetat masina

 

pe strada trebuie sa ai grija si pentru altii...nu stii ce face ala din "cutia Pandorei": e beat, e obosit, e nervos, asculta Rammstein, mananca, vorbeste la telefon...

 

 

 

 

 

posibil sa se poata stabili foarte usor chiar din filmarea pe care am vazut-o toti, mai ales ca exista si una de calitate mai buna (asa am inteles).

distanta masurata la fata locului intre repere (liniile intrerupte, etc) / timpul in care e parcursa (poate fi aproximat foarte bine pe baza datelor video) => ramane de vazut insa cat de relevant e pentru ca motorul se vede doar pentru o singura secunda in filmare (intra fix la secunda 6 si devine "indescifrabil" la 7)

 

ochiometric, distanta pe care parcursa in secunda aia, nu cred ca e mai mare de 20-25m; eu nu cred ca avea mai mult de 75-90km/h si era in limitele legii

 

 

 

Foarte adevarat ce spui tu. De-aici trag 2 concluzii:

1. Soferul dubei nu s-a asigurat;

2. Soso era in limitele legale de viteza;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vad ce e aberant in afirmatia mea de mai sus. fratele meu m-a invatat sa ma dau pe motor cand aveam 15 ani. [...] pe mine nu m-a prins asa flama. mai mult mi-a placut bicla.

bicla fata de motor e ca sexu fara prezervativ fata de cel cu prezervativ. o parere strict personala. [...] de aia m-am gandit ca e momentu sa ma lenevesc pe motor.

ma dau de mult pe motor dar la fara frecventa ca sa zicem asa doar cand merg acasa la tara. [...]

de aia nu accept lectii de mers pe motor de la ciokoflenderii clubului carne de tun care inafara sa-si doneze organele de-a lungul tarii nu se prea pot lauda cu mare lucru.

 

salut

 

am să-ți răspund punctual (mă scuzi că mi-am permis să scot puțin din context anumite pasaje, dar postul tău se poate citi integral mai sus.

 

Involuntar, am fost nevoit să-ți urmăresc majoritatea postărilor din ultima vreme (pînă am descoperit că există ignore list). Spui că te dai pe motor de la 15 ani ... de fapt ai învățat să mergi la 15 ani, de atunci te-ai urcat pe motorul fratelui tău din cînd în cînd, Âşi ai mers pe la țară, cu 15 km/h, la maieu Âşi Âşlapi ...

De cînd postezi pe forumul ăsta, stîrneÂşti controverse sau emiți judecăți de valoare cu singura motivație de a-ți etala punctele de vedere (preconcepute), de pe o poziție de superioritate ... În definitiv nu te interesează motocicleta, o priveÂşti cu oarecare scîrbă, dar te bagi în seamă cu toată lumea ...

 

Fără supărare, există forumuri de 4x4, de biciclete, de mopede, sau de forumuri ... Dacă tot nu te interesează motocicletele Âşi îți repugnăm (observ că a doua mare fixație pe care o ai alături de citatele în engleză, este binecunoscuta expresia cu carne de tun / mici / donatori de organe) ... de ce nu ne laÂşi ?

 

Cel mai bine ar fi să-ți iei un moped, se conduce fără cască sau permis Âşi nu te amendează nimeni, indiferent ce faci. Ăsta se vrea un răspuns la topicul tău de la Începători, cu "ce să-ți iei")

 

Baftă, Âşi sper să nu ne mai auzim ...

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai deranjant lucru pe acest forum e ca aproape nimeni nu judeca ceea ce spui ci din lipsa de argumente se uita repede sa vada cine esti, cati cmc ai sub bilute, cu ce vitezxa maxima te-ai dat etc.

cum am mai zis un forum e un loc unde se dezbat idei, nu personaje mai mult sau mai putin fictive. venim aici pt schimb de idei si trebuie sa ne limitam la a judeca strict valoarea de adevar a idelor expuse nicidecum nu ar trebui sa ne intereseze cine e cel care le emite. cel putin asa se procedeaza in forumurile civilizate din alte tari.

aici imediat cum cineva nu e de acord cu o idee se leaga direct ori de literele din carnet ori de cmc ori ca de unde esti, cine esti etc. ce importanta are?

important e sa analizam si sa discutam pe baza valorii de adevar a ideilor si opiniilor expuse.

 

respecte userilor gen $ilver precum si altor cativa care fac cinste breslei.

 

ps: bibi de auzit nu ne-am auzit si nici nu ne vom auzi veci, stai linistit.

Editat de charlie_root
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bicla fata de motor e ca sexu fara prezervativ fata de cel cu prezervativ. o parere strict personala.

 

 

Ce faci bro ? Ma culc razand ,ma scol si ma faci sa rad din nou...!!!! :rolleyes: :banana: :kali:

 

You make my day !!! ;) ;) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...