remu1 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 @lokko-boy , luni mergi daca e vreme buna sau oricum ar fi ? Cum se face intoarcerea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) salutare, oameni buni, merita sa schimbi saua normala cu o sa cu "gaura"? sau e mai mult marketing? vorbesc pentru o utilizare de amator pe un MTB. Editat Aprilie 15, 2012 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Remu,daca e vremea faina,si nu sunt semne de ploaie,merg la BrASOV.Daca nu,ma rezum la o tura pe langa Buc.0749 512 297 si 0734 165 408 sunt nr mele de tel pt Brasov,in caz ca merg,intoarcerea cred ca o voi face cu trenul.Nu stiu daca ma tin picioarele si pt intoarcere pe bicla,sau daca ma tin,nu stiu daca reusesc sa ajung pe lumina.Nu as vrea sa ma prinda noaptea pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 @lokko boy azi dimineata inainte sa te sun zic sa fac o mica verificare a bicicletei . Cand am ajuns la lant , am observat la power-link una din lamele rupta . Alt power link nu mai aveam ca asta e al 2-lea rupt , asa ca am renuntat . Tu unde ai reusit sa ajungi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 am luat teapa cu vremea (se anuntase ploaie,si cand colo,ai vazut ce vreme a fost),asa ca am bagat ceva lejer,vreo 100 km,Otopeni-Tunari-Moara Vlasiei-Gruiu si retur.Imi era sa nu ma prinda ploaia,pt ca sambata am fost la un TDS(pana la Snagov),si la intoarcere,ne-a plouat non-stop.Evident,cand am ajuns in Buc,s-a oprit ploaia.Tu ce bicla ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 merita sa schimbi saua normala cu o sa cu "gaura"? Eu zic ca merita, mi-am luat si eu una deasta cu gaura anu trecut si e mai comoda decat cele clasice pe care le-am avut inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 salut, da, m-am mai documentat, am pus ochii pe o Selle smp trk. multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 -Stie cineva un service prin sectorul 6, unde se ocupa si de curatarea etrierilor ? -Am frane hayes pe disc hidraulice si caut un service care sa-mi desfaca etrierii, sa-i curete, sa-mi inlocuiasca garnitura/lichid de frana si daca este nevoie si pistonasul din etrier.. -Sau daca stie cineva adresa exacta de la reprezentanta hayes, undeva in pantelimon..adresa/nr. tel/poate chiar si un pret pentru asta.. am postat si pe ciclism.ro, dar fara izbanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 la Ion (DK),ai incercat?In Pantelimon e bikexpert,daca nu ma insel,stiu ca au un mecanic super,Cocos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 la Ion (DK),ai incercat?In Pantelimon e bikexpert,daca nu ma insel,stiu ca au un mecanic super,Cocos. -Nu prea vreau sa merg la DK, o sa ma mai gandesc inainte sa fac asta.. -O sa aleg dintre bikexpert si Veloteca(pe soseaua iancului) Inca o intrebare, discurile de 160, au toate aceeasi grosime, sau difera de firma ? Daca eu am frane hayes si am disc Promax, e vreo problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snache Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) Salut @banditrider Spune-mi si mie te rog dupa ce rezolvi problema, unde ai rezolvat-o si cu ce bani. Si eu am tot hayes hidraulice (stroker trail) si m-am gandit la aceleasi operatiuni, cel putin la frana fata unde un pistonas sta la 1mm indiferent ce-i fac. Probabil garnitura trebuie inlocuita, dar dupa cum stii, pentru scoaterea pistonasului, ai nevoie de compresor. Editat Mai 9, 2012 de snache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Are cineva 29er ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Sursa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 are cineva o roata spate de cursiera,pe Shimano 600?contra cost,evident.0749 512 297 si 0734 165 408,Nicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Salut @banditrider Spune-mi si mie te rog dupa ce rezolvi problema, unde ai rezolvat-o si cu ce bani. Si eu am tot hayes hidraulice (stroker trail) si m-am gandit la aceleasi operatiuni, cel putin la frana fata unde un pistonas sta la 1mm indiferent ce-i fac. Probabil garnitura trebuie inlocuita, dar dupa cum stii, pentru scoaterea pistonasului, ai nevoie de compresor. -Am fost azi la bikexpert Pantelimon si mi-a reglat etrierele, pe spate nu a reusit sa faca cine stie ce si mi-a zis ca nu aveam nici tijele stranse foarte tare(cele de la roti) vad ca ei lucreaza cu shimano, nu stiu daca reusesti sa rezolvi ceva cu Hayes, totusi poti incerca.. -In alta ordine de idei, tot stau si ma gandesc, am mtb, dar pentru oras as vrea sa merg pe niste cauciucuri de strada, iar atunci cand vreau sa ma dau offroad, sa montez unele de noroi..singurul lucru care imi vine in cap, este sa mai achizitionez o alta pereche de jante cu discuri de 160mm si pinioane..altfel, e oboseala mare..mai e cineva pe aici care procedeaza la fel ? adica doar sa schimbi jantele si sa ai unele de teren si altele de strada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 -In alta ordine de idei, tot stau si ma gandesc, am mtb, dar pentru oras as vrea sa merg pe niste cauciucuri de strada, iar atunci cand vreau sa ma dau offroad, sa montez unele de noroi..singurul lucru care imi vine in cap, este sa mai achizitionez o alta pereche de jante cu discuri de 160mm si pinioane..altfel, e oboseala mare..mai e cineva pe aici care procedeaza la fel ? adica doar sa schimbi jantele si sa ai unele de teren si altele de strada.. Si pe mine ma seaca treaba asta cu anvelopele, insa din ce mi-au explicat si mie altii mai rasariti: pe langa costurile cu jante, pinioane, discuri, camere, anvelope , lantul se "uzeaza" dupa un anumit tipar pe pinioane, apoi la schimbare trebuie sa te apuci sa-l schimbi si pe el sau te dai asa dar risti sa-l fufu. Asa ca imi rezerv 30 min-1h sa le schimb in liniste... si sa ma rog sa nu ciupesc camera (specialitatea mea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Si pe mine ma seaca treaba asta cu anvelopele, insa din ce mi-au explicat si mie altii mai rasariti: pe langa costurile cu jante, pinioane, discuri, camere, anvelope , lantul se "uzeaza" dupa un anumit tipar pe pinioane, apoi la schimbare trebuie sa te apuci sa-l schimbi si pe el sau te dai asa dar risti sa-l fufu. Asa ca imi rezerv 30 min-1h sa le schimb in liniste... si sa ma rog sa nu ciupesc camera (specialitatea mea ) -La un calcul simplu, iesim mai ieftin daca schimbam anvelopele(chiar daca mai ciupim cate o camera)..nu cred ca dureaza mai mult de 15 minute toata operatiunea, dar eu sunt mai comod -La mine urmeaza o iesire la padure(dupa ce se usuca), dupa asta voi trece la cauciucuri de strada..cand va fi nevoie, voi schimba iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 17, 2012 Autor Share Postat Mai 17, 2012 apropo. niste cauciucuri care sa mearga si prin gropi si pe asfalt? adica mai late, talon mai mare dar fara crampoane? intre timp ma impac de minune cu Kildemoesul meu doar ca strazile Iasului nu se impaca cu cauciucurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 apropo. niste cauciucuri care sa mearga si prin gropi si pe asfalt? adica mai late, talon mai mare dar fara crampoane? intre timp ma impac de minune cu Kildemoesul meu doar ca strazile Iasului nu se impaca cu cauciucurile. De 1 an si ceva folosesc pe strada, pe rotile de MTB pe 26" , astea -> http://www.bikexpert.ro/anvelope_8/returner-26-x-2-125-active-line-pe-sarma_5788_5854.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 10x Thomas, par ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snache Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 -Am fost azi la bikexpert Pantelimon si mi-a reglat etrierele, pe spate nu a reusit sa faca cine stie ce si mi-a zis ca nu aveam nici tijele stranse foarte tare(cele de la roti) vad ca ei lucreaza cu shimano, nu stiu daca reusesti sa rezolvi ceva cu Hayes, totusi poti incerca.. Mda ... reglajul etrierilor este o operatiune destul de simpla care nu necesita decat un imbus. De fapt, majoritatea operatiunilor sunt destul de simple cu manualul de service al franelor in fata (care se gaseste pe site-ul hayes). Problema este ca nu ai ce-ti trebuie si oricum este ilogic sa-ti cumperi toate sculele, avand in vedere ca genul asta de operatiuni le faci cel mult o data pe an. Un kit de schimbat lichidul de frana (numai bidonasul), costa 30ron. Compresor pentru dat pistonasele afara, nu am. Cheie pentru refacut planeitatea discurilor nu am. In fine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Saptamana asta i-am facut cateva cadouri Felt-ului meu si am luat asa: - 2 X Cauciuc de strada 26X1.95 - 2 X Camera pt. cauciuc - 1 set de leviere cu prindere pe spite(3 leviere intr-un set) - 1 kit pentru pana(nu stiu exact ce contine, dar cu siguranta sunt 6 petice si un smirghel) - 1 pompa micuta pt. umflat cauciucurile - 1 Gentuta triunghiulara pentru cadru, in care sa tin telefon si ceva maruntis Urmeaza sa cumpar: - 2 Cauciucuri de teren - Suport biton - Bidon Iar in rest, drum fara ploaie -In alta ordine de idei, un prieten isi vinde bicicleta si m-a rugat sa postez un anunt de vanzare pt. el, daca va intereseaza, aruncati un ochi aici: /index.php?/topic/678425-vand-bicicleta-cursiera-specialized-allez-a1/ -O poza de azi, cu noile cauciucuri..sunt foarte multumit de ele..le-am umflat beton si viteza de rulare este net superioara, iar sunetul enervant de la crampoane, a disparut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 We asta care a trecut am bagat o tura de 202km de la Bucuresti pana la Braila pe ruta Urziceni - Pogoanele- Cilibia. Am fost 2, cu biciclete de oras, a mea e un dechatlon Tonic vechi iar a lu Vishe ceva nemtesc tot veche. Ma batea gandul sa merg cu mtb-ul cu cauciucuri slick dar m-am gandit ca m-ar avantaja mai mult rotile ca de cursiera de pe Tonic. In total cu tot cu pauze am facut un pic sub 12 ore. Viteza mea medie a fost de 23km/h , a lu Vishe ceva mai mica din cauza biclei mai grele , a cauciucurilor mai late si a pozitiei mai putin sportiva. Am avut parte de vreme excelenta, nu foarte cald, fara ploaie si vant aproape inexistent. La intoarcere am luat trenul. Cu ocazia asta am realizat ca bunicu nu ma pacalise cand imi povestea ca in perioada copilariei lui se practica calatoria cu bicicleta de la Braila la Bucuresti desi mie la vremea aia (aveam vreo 6-7 ani) mi se parea imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Marfa! De mult timp ma bate gandul sa dau o tura Braila-Bucuresti pe bicla dar inca nu mi-am facut curaj pt o tura atat de lunga. Am incercat sa ajung la Giurgiu dar batea un vant atat de puternic incat aveam impresia ca mai mult stau pe loc. Mi-am incaltat mtb-ul cu semi-slickuri Maxxis Detonator pe 1.5 si diferenta e uriasa la mersul pe sosea; mult mai cursiv si confortabil. We asta care a trecut am bagat o tura de 202km de la Bucuresti pana la Braila pe ruta Urziceni - Pogoanele- Cilibia. Am fost 2, cu biciclete de oras, a mea e un dechatlon Tonic vechi iar a lu Vishe ceva nemtesc tot veche. Ma batea gandul sa merg cu mtb-ul cu cauciucuri slick dar m-am gandit ca m-ar avantaja mai mult rotile ca de cursiera de pe Tonic. In total cu tot cu pauze am facut un pic sub 12 ore. Viteza mea medie a fost de 23km/h , a lu Vishe ceva mai mica din cauza biclei mai grele , a cauciucurilor mai late si a pozitiei mai putin sportiva. Am avut parte de vreme excelenta, nu foarte cald, fara ploaie si vant aproape inexistent. La intoarcere am luat trenul. Cu ocazia asta am realizat ca bunicu nu ma pacalise cand imi povestea ca in perioada copilariei lui se practica calatoria cu bicicleta de la Braila la Bucuresti desi mie la vremea aia (aveam vreo 6-7 ani) mi se parea imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2012 Autor Share Postat Iunie 7, 2012 (editat) de vreo saptamina tot mi se parea ca-mi serpuieste spatele-n mers. verific cauciucul, e ok, zic ca mi se pare da' parca tot. ieri cind ajung acasa zic hai s-o iau la puricat si observ joc la roata spate. dumnezei si cristosi la gura mea, mai ales ca am butuc Shimano Alfine si dracu' stie daca gasesti piese, cit costa, cit de imbirligat e pe dinauntru. da' cum ma minunam eu, mai trag oleaca de roata si iese cu totul deci se desfacusera piulitele. faza e ca n-am umblat acolo vreodata. de-acum cind mai cumpar bicla, motor sau orice vehicul prima data verific piulitele de la roti. mai ales ca am patit la motorul unui prieten, l-am ajutat sa intinda lantul si cind am desfacut piulita de 24 (care se stringe la 100 Nm), a cedat cu usurinta cu care te astepti sa cedeze una de 12. Editat Iunie 7, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.