vis-a-vis Postat Iunie 5, 2020 Share Postat Iunie 5, 2020 Cum e? E ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 5, 2020 Share Postat Iunie 5, 2020 Habar n-am, eu am mizerie din aia lată! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 5, 2020 Share Postat Iunie 5, 2020 Acum 15 minute, vis-a-vis a spus: Cum e? E ok? Presupun ca e incomoda pana intra de tot. Si apoi cand te dai jos de pe ea poate? Acum 12 minute, john17 a spus: Habar n-am, eu am mizerie din aia lată! Ahaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 5, 2020 Share Postat Iunie 5, 2020 (editat) Acum 5 ore, vis-a-vis a spus: Șeile de genul ăla sunt făcute strict pentru confort. Dacă încerci să pedalezi susținut începi să te bâțâi pe ea ca clovnii ăia din parbriz cu gâtul din arc. Și tija cu arc la fel, face ca distanța între fund și pedală să varieze continuu. Eu am dat o pălărie de bani pe o șa de la Brooks, fără arcuri, dar n-am reușit să mă obișnuiesc cu ea sau n-am reușit să merg suficient de mult cu ea ca să se lase. Era vorba-n târg că în timp copiază forma fundului și devine cea mai confortabilă șa din lume... Se regleaza, tija din surub si saua din uzura, se aseaza frumos fara balans, doar la gropi se lasa-n jos cu tine 2 cm. Si eu am Brooks, cu timpul se aseaza, cateva mii de km si gata.La cauciucuri am luat Schwalbe marathon tour plus, au protectia integrata, am luat si benzi antipana dar trebuie sa le montezi. Editat Iunie 5, 2020 de megamotoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 5, 2020 Share Postat Iunie 5, 2020 Acum 11 ore, vis-a-vis a spus: Și Marathoanele alea sunt ce trebuie, chiar mai bune. Văd că e și varianta E-bike, cu supra protecție... Aș pune unul d-ăla măcar pe spate. Pe față nu prea faci pană cu balonatele. Merge normal. Și Big-Apple e mișto, puțin mai slick decât Big Ben. Doar că în lista aia e chior, fără nicio protecție (Schwalbe sunt cam moi, predispuse la pană) Aşa o să fac, mersi de sfaturi. Una peste alta e destul de confortabilă, am făcut 1800km cu ea aşa cum este ( dar in general pe piste velo spre Grenoble), abia acum am început să merg cu ea la serviciu - 12km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 Salut, mi-am luat suport de biciclete, dar nu se mai vede numarul. In principiu imi mai trebuie un numar de inmatriculare, sa nu stau sa-l tot scot pe cel din spate de la masina, dar am citit ca la rutiera fac figuri si nu prea vor sa elibereze inca un numar. A mai avut cineva problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 Eu nu văd nici cea mai mica problemă. Există suporturi unde bagi numărul și-l scoți imediat. E mult mai simplu și nu te doare capul cu miliția. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 Si daca declari ca ai pierdut o plăcuță de înmatriculare și vrei alta ce se întâmplă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 Și când ai 3 pe mașină+suport cum demonstrezi că n-ai mințit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 L-ai gasit ulterior, era cazut in garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 Îți dau unul de la mine, am 4 plăci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 Sa le porti sanatos. Cum se procedeaza? Pe net zice lumea ca trebuie duse actele de la suportul de bicicleta. Mi se pare ciudat, da nu ma mai mira nimic. O sa merg saptamana viitoare la biroul rutier, dar speram ca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si sa stiu la ce sa ma astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 La 12.06.2020 la 21:56, gabyshor a spus: Cum se procedeaza? Pe net zice lumea ca trebuie duse actele de la suportul de bicicleta. Mi se pare ciudat, da nu ma mai mira nimic. O sa merg saptamana viitoare la biroul rutier, dar speram ca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si sa stiu la ce sa ma astept... Doar ca info: in Austria de exemplu nu poti primi a treia placuta normala ci una rosie pe care numarul este scris cu alb (care, se stie, este dedicata pt asa ceva). Si ai de ales: ori o pui / muti pe cea originala din spate ori o pui pe asta rosie pe suportul de bici. Nu m-ar mira sa nu-ti accepte sa primesti inca o placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Ce imi place mie la acest popor ca de fiecare data cand trebuie sa faca un lucru, de obicei simplu, cu ar fi de ex. sa dea jos un numar de pe masina si sa il mute pe suportul de biciclete, primul gand este cum sa faca o jmecherie sa nu faca el ce trebuie. Sa declar numarul pierdut, ca stai ca l-am gasit, etc . Chiar daca agitatia si timpul pierdut nu justifica toata alergatura. Stai sa pierzi vremea sa te duci la aia cu inmatricularea, sa stai la coada la ghiseul cu pricina, cu un snop de acte (culmea ti se pare si ciudat ca vor aia un document de ce iti mai trebuie o tabla), ca sa nu faci un efort de 1minut cine stie de cate ori pe luna sau pe an. Si mai si platesti niste bani in plus. Ce draqu este asa de greu sa muti o tabla de colo colo. Imi lua fix un minut sa mut tabla de pe masina pe suportul de bicicleta (pe vremea cand aveam). Dar ma rog, fiecare cu tzicneala lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 (editat) @ vlad > inca n-am avut timp sa ajung pe acolo, nici timp prea mult de bicicleala n-a fost. @silver arrow > Ce si cum faci tu, e fix problema ta si nu ma intereseaza. Nu fac nimic ilegal si nicio "jmecherie", am cerut doar sfaturi de la cei care s-au mai confruntat cu situatia asta. Mie nu mi se pare normal sa tot frec numaru ala dintr-o parte in alta de fiecare data cand vreau sa ies cu bicicleta. Poate tie ti-a facut placere sa tot muti numarul si te-ai bucurat de o economie, eu nu consider 20 lei o suma atat de mare. Editat Iulie 7, 2020 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Acum 4 minute, gabyshor a spus: @ vlad > inca n-am avut timp sa ajung pe acolo, nici timp prea mult de bicicleala n-a fost. @silver arrow > Ce si cum faci tu, e fix problema ta si nu ma intereseaza. Nu fac nimic ilegal si nicio "jmecherie", am cerut doar sfaturi de la cei care s-au mai confruntat cu situatia asta. Mie nu mi se pare normal sa tot frec numaru ala dintr-o parte in alta de fiecare data cand vreau sa ies cu bicicleta. Poate tie ti-a facut placere sa tot muti numarul si te-ai bucurat de o economie, eu nu consider 20 lei o suma atat de mare. De acord. Am si spus ca fiecare face cum il taie capul. Normal ca 20 de lei nu este o suma mare. Sun curios daca iti mai da inca o tabla pentru suport. Eu m-am confruntat cu situatia ta si sincer nu mi-am batut capul daca mai primesc o tabla atata timp cat nu era mare incurcatura sa o mut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 La 12.06.2020 la 9:26, gabyshor a spus: dar am citit ca la rutiera fac figuri si Salut! Se pare ca au reglementat. In cererea solicitantului, apare si "eliberarea unui duplicat placa inmatriculare/placa suplimentara". https://www.drpciv.ro/document-details/inmatriculari/5ab11465fa4e9422012c2b67 - dai click jos pe "cerere". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 Multumesc. Inca n-am avut timp sa rezolv, dar e clar acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 17, 2020 Share Postat August 17, 2020 La 14.08.2020 la 12:48, gabyshor a spus: Multumesc. Inca n-am avut timp sa rezolv, dar e clar acum. Dupa discutia de aici am ajuns sa ma uit mai atent la aspectul asta si am vazut ca si nemtii au a treia placa de numar, normala, diferenta este doar ca nu au stickerul cu data tüv-ului. La multi dintre ei nu ar fi convenabil s-o schimbe ca la multe masini au numarul prins direct in suruburi, fara suportul clasic din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 17, 2020 Share Postat August 17, 2020 (editat) Am dat nr jos de cateva ori, da e aiurea, suportul de nr al masinii nu e grozav (pana acu rezista, nu l-am rupt) si cel de pe suportul de biciclete are niste cleme care nu-s facute sa le freci zilnic... Editat August 17, 2020 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 17, 2020 Share Postat August 17, 2020 In weekend e plin de "undercoveri" din ăștia cărora din cauza biclelor agățate nu li se văd numere, stopuri... La unii mai și depășesc binișor lățimea conservei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 12, 2021 Share Postat Mai 12, 2021 (editat) salut, nu am sincer chef sa caut detalii si sa urmaresc reviewuri, poate stie cineva sa-mi spuna pe ce marca sa merg pt frane hidraulice sa zicem buget in jur de 400 lei. ma int fireste sa aiba "putere" adica pompa aia sa faca presiune calumea? habar nu am ideea e ca vreau frane f puternice si dozabile si sa ajung si in Rai. daca puteti si argumenta, cu atat mai bine daca nu,nu. scop utilizare: downhill amatoresc, trial amatoresc, street amatoresc. * presupun ca fiind hidra vor fi mult peste cele mecanice de acum - hayes parca sunt.. dar spatele ...greu se blocheaza cu greutate pe el si imi sta pe creier asta. Nici de pe loc nu pot sa-l tin blocat daca trag de ea. Inacceptabil. **in viata mea de muritor de rand anonim nu am avut frana spate ok la bici decat la pegas in plm, pe automat. Editat Mai 12, 2021 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 12, 2021 Share Postat Mai 12, 2021 La 400 de lei un set de 2 bucati (2 roti) nu gasesti nimic decent. Eu am pe 3 biciclete de trail Magura MT5 si MTS, sunt cam 160 de euro setul si sunt medii - nu proaste, dar nici de vis. Exista si mai entry level pe la 120 de euro setul, mai jos nu. Am avut de-a face si cu frane hidraulice Shimano, cele low end sunt proaste, nu sunt dozabile, cu Shimano din alea scumpe nu am avut ocazia sa ma intalnesc. Avid si SRAM sunt foarte rare pe la noi, nu am intalnit. Putere au toate cat sa blocheze roata. Control ... alea mai scumpe. Daca vrei ceva de strada merge orice, daca vrei downhill te costa. La toate franele hidraulice trebuie sa faci aerisire din cand in cand, in special dupa ce schimbi placutele, procedura e simpla daca ai un set de aerisire si faci operatiunea des, altfel pana te prinzi cum sa o faci bine iti ia cateva incercari esuate. Am 2 seturi de aerisire, cel de la Jagwire e cel mai bun dintre ele. Operatiunea e destul de migaloasa si iti trebuie un bike stand sau inca o persoana care sa te ajute, e nevoie de vreo 3-4 maini, vreo 3-5 minute per roata si suficient lichid ca sa nu faci economie daca vrei rezultate bune. Intrucat am 4 biciclete cu Magura am luat un bidon de 1 litru de lichid de-al lor acum vreo 5 ani si inca mai am jumatate, dar e bine inchis si nu e hidrofil precum cel auto-moto. La biciclete nu prea ajungi la brake fade, problema sunt bulele de aer care intra pe instalatie in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 12, 2021 Share Postat Mai 12, 2021 Acum 2 ore, AdrianB1 a spus: La 400 de lei un set de 2 bucati (2 roti) nu gasesti nimic decent. Eu am pe 3 biciclete de trail Magura MT5 si MTS, sunt cam 160 de euro setul si sunt medii - nu proaste, dar nici de vis. Exista si mai entry level pe la 120 de euro setul, mai jos nu. Am avut de-a face si cu frane hidraulice Shimano, cele low end sunt proaste, nu sunt dozabile, cu Shimano din alea scumpe nu am avut ocazia sa ma intalnesc. Avid si SRAM sunt foarte rare pe la noi, nu am intalnit. Putere au toate cat sa blocheze roata. Control ... alea mai scumpe. Daca vrei ceva de strada merge orice, daca vrei downhill te costa. La toate franele hidraulice trebuie sa faci aerisire din cand in cand, in special dupa ce schimbi placutele, procedura e simpla daca ai un set de aerisire si faci operatiunea des, altfel pana te prinzi cum sa o faci bine iti ia cateva incercari esuate. Am 2 seturi de aerisire, cel de la Jagwire e cel mai bun dintre ele. Operatiunea e destul de migaloasa si iti trebuie un bike stand sau inca o persoana care sa te ajute, e nevoie de vreo 3-4 maini, vreo 3-5 minute per roata si suficient lichid ca sa nu faci economie daca vrei rezultate bune. Intrucat am 4 biciclete cu Magura am luat un bidon de 1 litru de lichid de-al lor acum vreo 5 ani si inca mai am jumatate, dar e bine inchis si nu e hidrofil precum cel auto-moto. La biciclete nu prea ajungi la brake fade, problema sunt bulele de aer care intra pe instalatie in timp. ms de info, naspa aia cu aerisitul, nu-mi place sa mesteresc prespun ca se simte la mana ca se slabesc franele cand intra bulele bulangite in instalatie. de tocit placute nu cred ca poate fi vb la cat de putin merg. (deci si mai putina aerisire) Cumva stiti de unde sau cum se numeste kit din ala de conversie la single speed? am cautat asa dar nu am gasit mare lucru, vorbesc de set foaie + pinion + lant probabil, unde foaie e ori f mica ori cat pinionul sa fie raport 1:1. . nu pot edita, de unde pot cumpara kit din ala single speed sau cum ii spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 12, 2021 Share Postat Mai 12, 2021 (editat) E cam complicat cu single speed; poti sa iti cumperi foaie simpla sau sa demontezi foaia mare si cea mica de pe un sistem triplu (sau foaia mica de pe unul dual) si rezolvi fata, dai jos deraiorul fata, maneta si cablul si ai rezolvat fata; pe spate s-ar putea sa gasesti ceva sau folosesti o caseta normala si pui lantul pe viteza care iti place, iar lantul il tai la lungime, dar roata spate nu are reglare pe lungime (cadrul nu permite) pentru ca nu e necesar, intinzatorul face treaba aia. Pentru un single speed adevarat iti trebuie cadru pentru asa ceva. Lanturile vin ceva mai lungi si se taie la dimensiunea dorita, oricum iti trebuie presa de lant ca sa il inchizi (trece prin cadru, nu se vand lanturi inchise din cauza asta). Din cauza constructiei cadrului de MTB sau sosea uzual, pinionul spate e in interior, pe butuc. Si vezi ca single speed uneori se refera "fixies", unde butucul spate e fix, fara freewheel, genul celor din filmul Premium Rush; bicicletele alea, in special cea din film, sunt nu doar periculoase de folosit dar si ilegale pe drumuri publice pentru ca nu au frane, franarea sau oprirea se face din pedale care actioneaza direct roata spate. Sunt periculoase pentru ca fara freewheel risti sa iti dai rau de tot cu pedalele peste picioare. Daca ar exista Hells Angels al ciclistilor, probabil aia ar folosi, dar cam atat. Pentru amatori recomand un 1x10 sau 1x11, ai fata simpla si pe spate ai totusi pinioane si intinzator, nu stii cand vrei sa urci dealul de la Palatul Parlamentului sau Academia Militara pe bicicleta fara sa iti distrugi genunchii. Am un viteaz in familie care dupa niste ani de concursuri MTB s-a gandit ca urcarea pantelor respective se poate forta pe foaia mare si pinionul mic si s-a lasat de ciclism dupa o pauza fortata de vreo 3 ani, acum mai merge doar pe plat si distante scurte (gen 20km) ca atat are voie. Am uitat sa iti ce era important: daca vrei roata cu butuc single speed gasesti, dar fara sa schimbi butucul e ce am povestit eu mai sus. La fel si pentru foi, daca vrei sa pastrezi ce ai scoti din foile existente sau le schimbi, eu am scos si schimbat foile pe aproape toate bicicletele cu care mergeam la competitii (ca amator), uzualul 22-32-44 e de obicei inutil, le-am convertit de obicei in 2 foi. Editat Mai 12, 2021 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.