Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

eu am un saito de 80 de lei - merge de un an si nitel

 

tot Saito am si eu, bateria era pe mobra de 1 an cand am cumparat mobra deci are 2 ani si ceva si merge perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad ca la Bavaria filtrul de benzina e 429 lei. Aveti idee daca pot sa gasesc prin alte parti mai ieftin?

Pentru montare ar fi bine sa merg la Bavaria sau as putea sa-l schimb si singur?

 

Nus daca gasesti in alta parte...eventual ebay.

Il schimbi ca trebuie schimbat, a facut numarul de km sau ai ceva simptome si ai tras concluzia ca tre schimba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca la Bavaria filtrul de benzina e 429 lei. Aveti idee daca pot sa gasesc prin alte parti mai ieftin?

Pentru montare ar fi bine sa merg la Bavaria sau as putea sa-l schimb si singur?

 

 

Din pacate nu este doar un amarat de filtru de benzina are inclusa in cutie si regulatorul de presiune. De aia costa atat.

De schimbat se schimba si acasa in 20 minute.

Inainte de a face operatiunea cumperi 2 sau 3 (nu mai tin bine minte) coliere ce se strang pe surub de la orice magazin auto, furtunele au diametru ~grosimea degetului mic

 

1. dai saua si carenele jos (lateralele si aia deasupra bateriei)

2. o sa vezi in locul unde se prind carenele de cadru langa sa un cilindru de aluminiu, ala e filtru. desfaci colierele originale care nu se pot refolosi si demontezi filtru. Ai grija sa tii minte pozitia furtunelor in filtru.

 

Restul se face invers.

 

 

In manual intervalul este de 20.000 km eu personal cred ca ala de la mine a avut 30.000 din care 10.000 cu benzina din romania si nu a avut nimic in neregula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

320 mm-din centrul gaurii de prindere pana la sol

 

 

Saroumana boierule . Sa-tz traiasca tot neamu de la matale , cu tine in frunte.

 

Pt. @THC - Mersi Alex

 

pt. @antemiu - sa vezi ce fain e sa schimbi camera la roata spate cind esti singur singurel in padure si ai doar cricul central si nu ai nici spray de pene cu tine. Incearca asta o singura data si-ti garantez ca apoi iti cumperi 2 cricuri. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt. @antemiu - sa vezi ce fain e sa schimbi camera la roata spate cind esti singur singurel in padure si ai doar cricul central si nu ai nici spray de pene cu tine. Incearca asta o singura data si-ti garantez ca apoi iti cumperi 2 cricuri. :)

 

De obicei n-am nimic la mine de pana cu atat mai putin o camera de schimbat... prostia mea dar ... nah pan acu n-am avut neplaceri! ... o sa-mi iau un kit de pana cu petece...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca la Bavaria filtrul de benzina e 429 lei. Aveti idee daca pot sa gasesc prin alte parti mai ieftin?

Pentru montare ar fi bine sa merg la Bavaria sau as putea sa-l schimb si singur?

 

Intr-o juma' de ora nu ai ce face... coliere mici sa ai. Eu am avut chiar curiozitatea sa vad cum arata un filtru din asta pe dinauntru:

 

post-37979-1254946799_thumb.jpg post-37979-1254946823_thumb.jpg post-37979-1254946853_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o juma' de ora nu ai ce face... coliere mici sa ai. Eu am avut chiar curiozitatea sa vad cum arata un filtru din asta pe dinauntru:

 

post-37979-1254946799_thumb.jpg post-37979-1254946823_thumb.jpg post-37979-1254946853_thumb.jpg

 

4 mil o hartie cu 2 plastice.... bagami-as (cuvant urat)-n ei de jidani ... bmw-u pulii mele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la bavaria sau pe unde mai sunt piese de bmw, ce fel de aripa fata se gaseste, dc se gaseste? din aia mai scurta inspre motor sau din aia mai lunga tip touratech? si un pret sa imi ziceti dc se poate...

si protectii de telescop din alea ca si la touratech, din plastic gasesc pe undeva in romanica?

thank's

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot forumul! Ura, in sfarsit!

 

Acum - scuzati-ma - mai spuneti-mi si mie de unde cumpar crash-bar pentru motor si pentru radiator - ca eu nu am inteles nimic. Sau nu tin minte... de..., varsta.

Chiar vreau sa-mi iau repejor.

A! Dakar 2003.

 

Multumesc pentru intelegere,

 

Petru

Editat de petru100
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si are sau nu senzor de presiune, ca din poze nu vad sa iasa vreun fir din ceva.

 

Are regulator de presiune, ala din prima poza. Practic se schimba (plateste) o componenta care functioneaza perfect doar pt ca o mare minte de la bmw a avut ideea sa incapsuleze regulatorul cu un banal filtru de benzina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot forumul! Ura, in sfarsit!

 

Acum - scuzati-ma - mai spuneti-mi si mie de unde cumpar crash-bar pentru motor si pentru radiator - ca eu nu am inteles nimic. Sau nu tin minte... de..., varsta.

Chiar vreau sa-mi iau repejor.

A! Dakar 2003.

 

Multumesc pentru intelegere,

 

Petru

ia cu prindere in 3 puncte, alea touratech se indoaie rapid pe asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cati km. ar trebui schimbate bujiile iridium?

Mesaj completat

 

 

Am aflat pana la urma. Pentru cei interesati de problema, maxim 20.000 km.

 

 

Pun si eu o intrebare ca sa nu-mi para rau ca n-am pus-o: daca la masina bujiile se schimba muuullltttt mai tarziu de 20k km...de ce la motoreta s-ar schimba la 20k?

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, asa... De unde?

Petru

 

Pai baga si tu un ochi la Wunderlich si la Holan.

Din proprie experienta iti spun ca cele de la Wunderlich sunt excelente pe asfalt iar cele de la Holan sunt mai indicate pentru off-road.

Acum, tu stii cel mai bine ce-ti trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o intrebare ca sa nu-mi para rau ca n-am pus-o: daca la masina bujiile se schimba muuullltttt mai tarziu de 20k km...de ce la motoreta s-ar schimba la 20k?

 

 

Gindeste-te ca o masina (pe benzina) are in general 4 cilindri. Daca iei in considerare turatia normala de lucru a motorului ca fiind 4000 rpm, atunci fiecare bujie se aprinde in general ( si daca nu am gresit la calcule) de 500 de ori pe minut. La motorul monocilindric, la 4000 rpm, bujia se aprinde de 2000 de ori pe minut. Simplu, nu?Asta e valabil pentru motoarele in 4 timpi. La un ciclu complet admisie-compresie- explozie- evacuare, ambielajul (arborele cotit) face 2 rotatii dar e o singura aprindere a bujiei. Oricum, si la autoturismele pe benzina e bine sa schimbi bujiile la cca 30.000 km.

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gindeste-te ca o masina (pe benzina) are in general 4 cilindri. Daca iei in considerare turatia normala de lucru a motorului ca fiind 4000 rpm, atunci fiecare bujie se aprinde in general ( si daca nu am gresit la calcule) de 500 de ori pe minut. La motorul monocilindric, la 4000 rpm, bujia se aprinde de 2000 de ori pe minut. Simplu, nu?Asta e valabil pentru motoarele in 4 timpi. La un ciclu complet admisie-compresie- explozie- evacuare, ambielajul (arborele cotit) face 2 rotatii dar e o singura aprindere a bujiei. Oricum, si la autoturismele pe benzina e bine sa schimbi bujiile la cca 30.000 km.

 

Nus ce sa zic...dar cred ca si la masina, fiecare din cele 4 bujii se aprinde la fel ca la bujia de la monocilindru. Nu vad de ce la mobra s-ar aprinde de 4x mai des decat la 1 cilindru din motorul unei masini.

O fi vorba ca motorul de mobra e mai turat...dar cel putin asta de la noi nu merge cu mult mai turat decat ala de masina...sau cel putin nu merg eu asa turat.

La fostul meu Focus bujiile Motorcraft, daca nu ma insel, erau garantate spre 90k km.....

Mesaj completat

Mda...vad ca si in manual la BMW zice ca la 20K...

Mesaj completat

Ma uitam acum pe indicatiile pentru mobra unui prietene, Triumph Sprint ST...aia de la Triumph recomanda schimbarea bujiilor la 48K Km....

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nus ce sa zic...dar cred ca si la masina, fiecare din cele 4 bujii se aprinde la fel ca la bujia de la monocilindru. Nu vad de ce la mobra s-ar aprinde de 4x mai des decat la 1 cilindru din motorul unei masini.

O fi vorba ca motorul de mobra e mai turat...dar cel putin asta de la noi nu merge cu mult mai turat decat ala de masina...sau cel putin nu merg eu asa turat.

La fostul meu Focus bujiile Motorcraft, daca nu ma insel, erau garantate spre 90k km.....

Mesaj completat

Mda...vad ca si in manual la BMW zice ca la 20K...

Mesaj completat

Ma uitam acum pe indicatiile pentru mobra unui prietene, Triumph Sprint ST...aia de la Triumph recomanda schimbarea bujiilor la 48K Km....

 

 

Daca stau mai bine sa ma gindesc , cred ca ai dreptate in ce priveste numarul de aprinderi. Oricum , de stricat nu-i strica sa-i schimbi bujia conform cartii. Si din ce tin eu minte, nici nu-i asa scumpa o bujie. normala, nu iridium. Eu am schimbat cu normala, un prieten bun de-al meu a schimbat odata cu mine pe iridium. Nici eu , nici el nu am remarcat vreo diferenta notabila intre motoare. Am facut cu el o tura mai lunga prin tari straine si ce am observat a fost faptul ca motorul lui a consumat mai mult ca al meu. Dar asta nu e neaparat de la bujii.

sunt o gramda de alti factori.

Oricum un schimb de bujii poti sa-l faci si tu singur si doar din economia de bani (pe care i-ai da daca ar fi sa platesti la service la AB) merita sa schimbi la 20k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer eu am schimbat bujia atunci cand nu a mai stat la 1500 de ture si se oprea motoru si arunca cu mici rateuri pe toba si cred ca avea in jur de 14000 km [ngk d8ea]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca bmw ul meu consuma ceva mai mult decat ar fi normal. Am monitorizat consumul pe ultimele 3 plinuri si de fiecare data am inregistrat valori cu 20-30% mai mari decat un prieten icu care am parcurs traseele impreuna.

 

Care ar putea fi cauzele acestui consum mai mare? Filtrul de aer este schimbat, presiunea in roti e fix cat trebuie, uleiul are 1000 de km( desi nu are importanta atat de mare). Dintre consumabile singurul lucru care nu a fost schimbat este bujia.

 

dintre cei care s-au mai confruntat cu astfel de probleme ce si cum ati schimbat? ( senzori , sonde, recalibrari etc )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca bmw ul meu consuma ceva mai mult decat ar fi normal. Am monitorizat consumul pe ultimele 3 plinuri si de fiecare data am inregistrat valori cu 20-30% mai mari decat un prieten icu care am parcurs traseele impreuna.

 

Care ar putea fi cauzele acestui consum mai mare? Filtrul de aer este schimbat, presiunea in roti e fix cat trebuie, uleiul are 1000 de km( desi nu are importanta atat de mare). Dintre consumabile singurul lucru care nu a fost schimbat este bujia.

 

dintre cei care s-au mai confruntat cu astfel de probleme ce si cum ati schimbat? ( senzori , sonde, recalibrari etc )

 

Pai depinde si de stilul de mers. Daca prietenul schimba treapta la 3000 de ture si tu la 6000......

Mai exact cat iti consuma si care e plaja de turatii in care mergi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...