Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

revin cu un mic update...

am gasit simeringuri Saito pe acceasi dimensiune (41x54x11) cu 40 lei/set si ulei de telescoape Repsol 10 w cu 30lei/litru...

nu stiu cat de buna afacere am facut, da oi vedea, macar vreo 10.000 km sa ma tina

mai tre sa iau ceva de protectie pt ele, burdufe...ciorap...nu stiu

:D

@THC

schimbatu' ma bag eu cred ca sa il fac ca nu pare mare lucru

 

 

Pretul la ulei este chiar bun. Unde l-ai gasit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pretul la ulei este chiar bun. Unde l-ai gasit?

la mine in arad la un magazin moto

inca ceva...

am gasit la un magazin cu piese(suruburi, simeringuri, etc...) simeringuri pe acceasi dimensiune cu 7 lei :D , da mi-a fost un pic teama sa le iau ca n-am stiut dc or fi bune, da m-am uitat dupa ce le-am luat pe astea saito si sunt exact la fel.e o mica/mare diferenta de la 30E-40 lei si 7 lei

km imi vor spune ce afacere am facut... :)

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine in arad la un magazin moto

inca ceva...

am gasit la un magazin cu piese(suruburi, simeringuri, etc...) simeringuri pe acceasi dimensiune cu 7 lei :D , da mi-a fost un pic teama sa le iau ca n-am stiut dc or fi bune, da m-am uitat dupa ce le-am luat pe astea saito si sunt exact la fel.e o mica/mare diferenta de la 30E-40 lei si 7 lei

km imi vor spune ce afacere am facut... :)

 

semeringurile tot semeringuri sunt, eu cred ca cele de 7 lei sunt la fel de bune ca cele OEM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semeringurile tot semeringuri sunt, eu cred ca cele de 7 lei sunt la fel de bune ca cele OEM

Daca sint facute de "Fartec-Brasov" garantez ca vor tine cel putin dublu fata de cele originale!

Stiu asta din experienta proprie, testat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut-o ...le-am schimbat singur...5 ore ambele

singura chestie e ca sunt mai tari(am pus 10w), acuma nu stiu dc din cauza dif de ulei sau lipsei de ulei din telescoapele mele(eram cu uleiu' muuuult sub limita :rolleyes: )

sunt curios sa vad cum se comporta pe off...da aia maine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma huiduiti si nu aruncati cu pietre ca ma bag si eu pe topicul vostru, insa vreau doar sa intreb o intrebare: E cineva p'aici care s-a saturat de Dakaru lui si vrea sa treaca la naked? :rolleyes: Dupa ce un an de zile am calarit un F650 '97, am facut gresala sa-l vand pentru un Suzuki Bandit. Si acum cand mai fac drumuri prin tara si vad potecute forestiere imi trag o palma si-mi spun ca n-am ce cauta p'acolo... deci, vreau sa-l vand/sa-l schimb cu un Dakar de dupa 2000. Banditu e din 2005.

 

Multam mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa pierd butonasul pentru flash-uri. Nu cel care muta fazele scurta si lunga. E vorba de cel mic mai din fata care se actioneaza cu degetul aratator.

Aveti idee cum as putea rezolva problema? La Bavaria nu cred sa-mi vanda doar butonul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa pierd butonasul pentru flash-uri. Nu cel care muta fazele scurta si lunga. E vorba de cel mic mai din fata care se actioneaza cu degetul aratator.

Aveti idee cum as putea rezolva problema? La Bavaria nu cred sa-mi vanda doar butonul ala...

 

Daca gasesti vreo solutie, sa imi zici si mie, eu asa am cumparat mobra...

La AB iti vand tot ansamblul stanga nu vand bucati - am intrebat eu acum vreun an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu: se desface ansamblul, se scot cele doua fire de la contactul flas-ului (eventual se prelungesc putin) pe gauricea ramasa prin disparitia butonului si se lipesc cu letconul la un intrerupator micut care nu costa mai mult de 2-7 lei la magazine de profil (Dioda), intrerupator pe care il montezi apoi exact in locasul butonului. Poti chiar lipi pe exteriorul carcasei un intrerupator mic fara autoretinere, lipire cu Poxipol sau alte solutii.

Totul e ca sa ai dimensiunea exacta a locasului si spatiul din interior ramas, pentru a cumpara un intrerupator cit mai adecvat. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa pierd butonasul pentru flash-uri. Nu cel care muta fazele scurta si lunga. E vorba de cel mic mai din fata care se actioneaza cu degetul aratator.

Aveti idee cum as putea rezolva problema? La Bavaria nu cred sa-mi vanda doar butonul ala...

 

sunt 3 gs bulite

prin bavaria service

unul pe casco....

vorbeste cu baietii de acolo...mecaniciii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca reusesti sa iei legatura cu vreun mecanic de acolo da-mi si mie un semn. Imi trebuie un semnalizator spate. Am sunat la ei la firma si mi-au spus ca nu pot sa umble la cele lovite pentru ca sunt ale asiguratorilor.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu: se desface ansamblul, se scot cele doua fire de la contactul flas-ului (eventual se prelungesc putin) pe gauricea ramasa prin disparitia butonului si se lipesc cu letconul la un intrerupator micut care nu costa mai mult de 2-7 lei la magazine de profil (Dioda), intrerupator pe care il montezi apoi exact in locasul butonului. Poti chiar lipi pe exteriorul carcasei un intrerupator mic fara autoretinere, lipire cu Poxipol sau alte solutii.

Totul e ca sa ai dimensiunea exacta a locasului si spatiul din interior ramas, pentru a cumpara un intrerupator cit mai adecvat. :kiss:

 

...sau cauti pe careva care are unu' in plus... :P

 

post-21387-1257189851_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare, sunt posesorul unui F650 GS din 2000, v-ati spalat vreodata motoarele la o spalatorie auto cu jet de apa? Am inteles ca nu se recomanda sa faci asta si e mai bine s-o cureti cu o perie si cu apa calda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare, sunt posesorul unui F650 GS din 2000, v-ati spalat vreodata motoarele la o spalatorie auto cu jet de apa? Am inteles ca nu se recomanda sa faci asta si e mai bine s-o cureti cu o perie si cu apa calda.

 

 

daaa.. si cu sampon antimatreata!!! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare, sunt posesorul unui F650 GS din 2000, v-ati spalat vreodata motoarele la o spalatorie auto cu jet de apa? Am inteles ca nu se recomanda sa faci asta si e mai bine s-o cureti cu o perie si cu apa calda.

bre', spal-o linistit, n-are nici pe dreacu'.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare, sunt posesorul unui F650 GS din 2000, v-ati spalat vreodata motoarele la o spalatorie auto cu jet de apa? Am inteles ca nu se recomanda sa faci asta si e mai bine s-o cureti cu o perie si cu apa calda.

 

Daca o speli cu jet, atentie la radiatoare! In rest nu-i problema.

Sau daca ai rabdare, indicatiile producatorului ar fi s-o speli cu buretele si galeata cu apa.

Eu o spal cu jetul si n-am avut probleme. Singura chestie e ca dau singur cu jetul si nu-i las p-aia de la spalatorie sa-si faca de cap. Cu jetul e bine sa nu dai de foarte aproape. Cam de la juma' de metru cred ca e ok.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurele probleme pe care le-am avut la spalarea cu jet:

MZ ETZ: s-a adunat apa pe chiulasa si scanteia se ducea direct la masa. Pana mam prins am dat ceva pedale. Asta se poate intampla la orice fel de spalare (cu apa B) )

KTM EXC: cumva a intrat apa in far. Nu mam prins si nu am dat becul jos ca sa se usuce apa. Peste cateva zile am constatat ca apa spalase luciul de pe oglinda.

Cred ca cele mai expuse la jet ar fi firele, contactele si bateria. In ideea ca s-ar putea produce un scurt si sa nu mai porneasca motoreta. Sau sa se arda ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...