Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Vineri dimineata plec cu Dakarul spre Barcelona, din pacate am nevoie urgenta de o piesa! Am dat comanda la BMW acum 2 saptamani si s-au ametit complet baietii. Evident nimeni nu stie unde e acum. Este vorba de o... "saiba" dreptunghiulara sa zicem, cea care se monteaza la capatul basculei si in care intra surubul din care reglezi lantul. Mi s-a desfacut in mers, mi-a intrat in pinion si s-a facut praf. Am nevoie de una urgent de la un confrate cu GS si o dau la schimb pe cea noua de la BMW care ar trebui sa ajunga. Problema e ca daca ajunge saptamana viitoare pe mine nu ma ajuta deloc. Subliniez ca daca aveti roata spate stransa corect din surubul principal, se poate merge si fara piesa respectiva. Problema mea e ca daca fac vreo pana pe drum am nevoie de ea ca sa reglez roata drept. Plus ca joi trebuie sa schimb cauciucurile.

 

ed3c2d8ca34b018ad66c1eaaafd52b5f.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vineri dimineata plec cu Dakarul spre Barcelona, din pacate am nevoie urgenta de o piesa! Am dat comanda la BMW acum 2 saptamani si s-au ametit complet baietii. Evident nimeni nu stie unde e acum. Este vorba de o... "saiba" dreptunghiulara sa zicem, cea care se monteaza la capatul basculei si in care intra surubul din care reglezi lantul. Mi s-a desfacut in mers, mi-a intrat in pinion si s-a facut praf. Am nevoie de una urgent de la un confrate cu GS si o dau la schimb pe cea noua de la BMW care ar trebui sa ajunga. Problema e ca daca ajunge saptamana viitoare pe mine nu ma ajuta deloc. Subliniez ca daca aveti roata spate stransa corect din surubul principal, se poate merge si fara piesa respectiva. Problema mea e ca daca fac vreo pana pe drum am nevoie de ea ca sa reglez roata drept. Plus ca joi trebuie sa schimb cauciucurile.

 

Daca nu gasesti piesa, foloseste o saiba ceva mai mare si groasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a notat, ma duc sa caut prin garaj

 

OMG, pe lume (mai) traim?

 

du-te la orice atelier si zi-le sa caute o bucata de tabla de cel putin 3mm grosime, ia-o la bonfraier, si cere-le sa-ti dea o gaura la mijloc de 6.5mm (parca surubul e de 6mm).

pune neaparat o saiba grover inainte de piulita (M6) ca altfel iar plangi p-aici.

 

asa de curiozitate, cat iti cerea pe tabla aia BMW?

 

cand te intorci, fa-ti alta din dur-aluminiu (min 5mm grosime), sau una de inox sau de otel mort ca cea de deasupra. daca e din otel mort, fa-i o acoperire de suprafata sa nu-ti rugineasca.

hai, la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Se apropie vertiginos momentul in care voi schimba kitul de lant! Si ma gandesc sa pun pinionul de pe spate cu 45 dinti(fata de 47 cat e cel dat de BMW), cel de pe fata va fi cu 16 dintisori(standard)! Inafara de o usoara crestere in viteza la aceeasi rpm si un demaraj usor mai anemic mai stie cineva ce alte modificari atrage o astfel de schimbare a raportului dintre pinionul fata respectiv spate? Nu ma intrebati de ce vreau asta...caci va raspund acuma: ca sa fie altfel! Si cum peste 80% din drumurile mele sunt touring....nu avea rost sa pun pinion spate cu mai multi dinti! ;) Merci anticipat pentru eventualele raspunsuri...la obiect! ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti careva dintre voi, posesori de parbriz inalt de Dakar, casca Uvex Enduro? Sunt curios cum se simte in mers cu parbrizul asta. Vreau sa imi iau una, dar sunt curios de feeling-ul in mers...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva un cauciuc fata/spate? Dau o comanda pe mynetmoto si mai e loc de inca unul pentru a optimiza costurile de trasnport.

Pretul e cel de pe site + 12 euro transport, ajunge in 2 saptamani maxim.

Doar pentru Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pinionul de pe spate cu 45 dinti(fata de 47 cat e cel dat de BMW), cel de pe fata va fi cu 16 dintisori(standard)! Inafara de o usoara crestere in viteza la aceeasi rpm si un demaraj usor mai anemic mai stie cineva ce alte modificari atrage o astfel de schimbare a raportului dintre pinionul fata respectiv spate?...

 

E un lucru util la drum lung, pe sosea.

Daca-i freci ridichea mai mult prin oras nu-ti va fi de mare folos. Vei forta de fapt motorul fara sa obtii mare lucru...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/

 

scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute.

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am un amic bun ce si-a luat un Dakar ce are sa inalta si vrea sa faca schimb cu una joasa(merge si de la GS normal. Cineva interesat de schimb ? Inf. tel. 0740138777, Mihai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am un amic bun ce si-a luat un Dakar ce are sa inalta si vrea sa faca schimb cu una joasa(merge si de la GS normal. Cineva interesat de schimb ? Inf. tel. 0740138777, Mihai.

 

Ma intereseaza! Am vorbit deja cu amicul tau si sper sa iasa schimbul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti careva cati litri au cutiile de gs,originale, extinse la maxim?

As vrea sa suplimentez locul de bagaj si sa imi iau altele..deci e posibil ca astea originile sa le scot la vanzare..dar numai dupa ce fac niste calcule de litraj.

Am cautata pe realoem dar nu dau li capacitatea

 

post-8528-0-70916500-1311670749_thumb.jpg

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sw-motech, de pe louis.de (il poti comanda prin cei de la kronaumoto.ro) - costa 140 euro :ok:

 

Gasit 10046715 la 100euro dar mi se pare cam aiurea. Poate caut unul din dezmembrari :(

 

Edit: Gasit si unu original.. e 300 de euro.. ce plm

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia l-ai luat si vrei sa te desparti de el? Trage prea multa benzina?

nu neaparat, la cum trage consumu e destul de bun, da nu prea e de bugetul meu studentesc.

si cam greu. imi trebuie ceva sa frec toata ziua, asta e mai mult de plimbare/fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De o sapt. mi-a crescut consumul la 4.6, de la 3.2-3.4 in afara, 3.7-3.8 in oras. Habar nu am de ce.

Benzina o bag tot de la OMW, filtrul de benzina e schimbat, cauciucurile sunt la presiunea normala...e drept ca imi patineaza nitel ambreiajul :rolleyes:

Ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De o sapt. mi-a crescut consumul la 4.6, de la 3.2-3.4 in afara, 3.7-3.8 in oras. Habar nu am de ce.

Benzina o bag tot de la OMW, filtrul de benzina e schimbat, cauciucurile sunt la presiunea normala...e drept ca imi patineaza nitel ambreiajul :rolleyes:

Ceva sugestii?

 

poti arunca o privire la filtrul de aer (uita-te si la senzorul de aer daca tot esti acolo, verifica sa fie conectat si curata-l daca e murdar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,mi-a fost violat topcase-ul intr-un mod oribil.

Deci,are cineva unul defect la partea inferioara? :scratch:

 

Violat?? La partea... inferioara??? Ce hoti perversi dom'le... :crack:

Eh... bine ca nu ti-au zgariat carenele!! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,mi-a fost violat topcase-ul intr-un mod oribil.

Deci,are cineva unul defect la partea inferioara? :scratch:

am eu unu muciflexat la partea inferioara. cu M mare

 

 

schimb cu un givi monokey in stare buna :)

 

Salut! Se apropie vertiginos momentul in care voi schimba kitul de lant! Si ma gandesc sa pun pinionul de pe spate cu 45 dinti(fata de 47 cat e cel dat de BMW), cel de pe fata va fi cu 16 dintisori(standard)! Inafara de o usoara crestere in viteza la aceeasi rpm si un demaraj usor mai anemic mai stie cineva ce alte modificari atrage o astfel de schimbare a raportului dintre pinionul fata respectiv spate? Nu ma intrebati de ce vreau asta...caci va raspund acuma: ca sa fie altfel! Si cum peste 80% din drumurile mele sunt touring....nu avea rost sa pun pinion spate cu mai multi dinti! ;) Merci anticipat pentru eventualele raspunsuri...la obiect! ;))

ramai la raport original. e mai ok.

la mobrele cu multi km mai patineaza ambreiaju, etc.

 

Este vorba de o... "saiba" dreptunghiulara sa zicem, cea care se monteaza la capatul basculei si in care intra surubul din care reglezi lantul. Mi s-a desfacut in mers, mi-a intrat in pinion si s-a facut praf.

 

dupa ce intinzi lantu sau umbli la roata - strangi lantul iar ca ultima operatie strangi suruburile de intindere aproape juma de tura . altfel se intampla ce ai patit tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...