taxi Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 am eu unu muciflexat la partea inferioara. cu M mare schimb cu un givi monokey in stare buna Da?Scuze,ai topcase original?Mie imi trebuie capacul!Vorbim pe PM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 se poate spune ca am avut. acum am 2 bucati de topcase:d a cedat partea de jos in jurul prinderilor si a placii de sustinere. mers offroad cu el plin, alte chesti neortodoxe. am scos si kitu original, acum am 3 suporti givi + genti, mai imi tre o cutie de pus deasupra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Pai zi un pret pentru capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Are cineva idee cat costa si de unde pot lua un cric central pentru Dakar? da. unul de gs normal alungit cu 5cm.asa am facut eu.200 ron ma costat toata treaba. daca vrei mai multe informatii la 0722318215 Salut,mi-a fost violat topcase-ul intr-un mod oribil. Deci,are cineva unul defect la partea inferioara? iti dau unul la 80 ron cu tot cu placa dar nu e givi.f bun k material nu se indoaie la soare. 0722318215. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Da-mi un pm cu ceva detalii, inca imi fac bugetul ca de abia am udat mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Pai zi un pret pentru capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Oameni buni de cateva zile mobra a inceput sa pacane cand o accelerez,amuteste doar cand nu o accelerez si sunt in frana de motor.Ce poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Am o mica (mare) problema si nu stiu de unde s-o apuc. Acum o zi, mergand pe un drum accidentat, viteza a-ntaia, am observat ca acul de la turometru a zburat dintr-o data la 7500-8000 rpm, mi-a taiat gazul si a inceput sa se inece, fara sa moara motorul (se auzea ca si cum motocicleta tragea "partzuri" ). Ciudat este ca turatia motorului nu s-a modificat, astfel ca suna si se comporta ca la 3500 rpm. Treaba s-a repetat si la viteze mai mari, in special pe decelerare. Am patit-o apoi pe sosea intr-o depasire, pe la 80km/h, dupa care am mers cu morcovu' pana acasa. Peste noapte am apelat la varianta cea ma la-ndemana si am resetat BMS-C-ul iar dimineata in drum spre lucru motocicleta s-a comportat normal. A mai patit-o careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Da a patit un prieten de-al meu cica mergea la relanti si dintr-o data sarea acul turometrului la peste 7000 r/m si se oprea, citisem undeva pe net despre asta, de vina pot fi papucii de la bornele bateriei foarte oxidate care nu fac bine contact, incearca sa vezi in ce stare ti-s, in cazul lui a functionat. Dupa ce-i cureti pune niste vaselina (este si speciala pentru borne gasesti de obicei la magazinele specializate in acumulatori auto) sau pune niste miere de albine nu rade am invatat-o de la un batran si merge.La treaba. numa'bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Confirm simptomul turometru la maxim din cauza bateriei deconectate. Asta se intampla la multe autovehicule cand bateria e scoasa din circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Sa va povestesc doua probleme si cum au disparut ele, ca poate va e de ajutor: 1. Cand se incalzea motorul, nu mai statea la ralanti de nici o culoare si se oprea. Nu e problema clasica cu surging and stalling... la mine se oprea de fiecare data cand o lasam la ralanti, dupa ce se incalzea. Am zis ca o fi de la jocul supapelor, pe care nu le reglasem niciodata de la 12.000 km pana acum vreo luna, adica pe la 45.000 km, si mai aveam si un consum monstruos, de 6,5-7 la suta. Desfac capacul de la motor, verific jocurile, 3 supape erau fix in mijlocul intervalului dat de producator, una era foarte putin in afara, asa ca am zis ca o las asa inca 10.000 km. Lantul de distributie ok si el. Dar daca tot desfacusem tot, am zis sa curat cu spray de contacte tot ce se putea, Throttle Position Sensor-ul, mufele de la motorasul de ralanti, mufele de la bobina de inductie, si nu mai stiu ce... tot ce era contact am curatat. Montat la loc tot si surpriza, nu se mai oprea la ralanti, deci problema rezolvata, dar consumul a ramas la fel de monstruos. 2. Inainte de plecarea in BMW Camp am zis sa schimb bujia, ca n-o mai schimbasem de multicel. Inainte aveam DR8EIX, si-mi comandasem de pe ebay.co.uk, un DPR8EIX-9, adica tot iridium, dar cu "projected tip" adicatelea cu varful cu vreo 2 mm mai spre interiorul cilindrului, ca citisem pe f650.com ca la unii ar merge ceva mai bine cu asta. Am dat vreo 7,5 GBP (sub 10 Euro) pe ea, cu tot cu transport, adica foarte ieftin comparativ cu ce gasesti pe la noi prin magazine. Dupa schimbul de bujie, am avut marea surpriza sa imi scada drastic consumul. Nu mi-a consumat mai mult de 4,5 pe sosea, cu genti laterale, izopren in spatele meu, desi drumul includea Cheia si Transfagarasanul, si 4,9 cand drumul a inclus si o bucata de vreo 30 de km de forestier. Pana acum, chiar si dupa anterioara schimbare de bujie (tot NGK Iridium), nu imi lua sub 5 nici la mers constant pe sosea la campie, asa ca pe mine unul, DPR8EIX-9 m-a convins. Eu zic ca merita incercata de cei care mai au consum maricel, poate le rezolva problema, ca mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat August 1, 2011 Autor Share Postat August 1, 2011 problema. ce coduri au rulnentii de la jug? unde se gasesc? vreau sa cumpar skf si nu stiu ce cod au. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 raresule, cel mai simplu e sa scoți unul din rulmenți și să te duci cu el la badi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Confirm simptomul turometru la maxim din cauza bateriei deconectate. Asta se intampla la multe autovehicule cand bateria e scoasa din circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) problema. ce coduri au rulnentii de la jug? unde se gasesc? vreau sa cumpar skf si nu stiu ce cod au. multumesc. codul de la skf este 320/28 x/q ... cu siguranta gasesti la badi Editat August 2, 2011 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Multumesc 66c-bmw si andrei belcic M-am uitat la baterie si am observat ca legaturile erau foarte slabite. Asa se explica de ce pe offroad il apuca bazdacul. Am desfacut + si -, curatat cu smirghel bornele, uns cu vaselina si acum merge "ca uns". M-am uitat apoi pe f650.com la surging&stalling si ghici ce? cap de lista, negru pe alb, scrie mare "Check the Battery Connections!" Asa ca multumesc inca odata, pentru ca nu mi-ar fi trecut prin cap prea curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Oameni buni de cateva zile mobra a inceput sa pacane cand o accelerez,amuteste doar cand nu o accelerez si sunt in frana de motor.Ce poate sa fie? inainte de a umbla in motor, eu zic sa verifici daca mai ai ulei in motor, sa schimbi bujia si sa te asiguri ca ai bagat benzina buna... succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat August 2, 2011 Autor Share Postat August 2, 2011 (editat) Multumesc pentru datele rulmentilor. Am gasit datele 320/28X 28x52x16 La skf difera grosimea in loc de 16 au 16,5 . Intrebare : Se potrivesc cei de 16,5 ???? Editat August 2, 2011 de tro5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Multumesc pentru datele rulmentilor. Am gasit datele 320/28X 28x52x16 La skf difera grosimea in loc de 16 au 16,5 . Intrebare : Se potrivesc cei de 16,5 ???? eu nu i-am montat inca,... dar un prieten cu acelasi motor i-a schimbat si vin perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 As vrea sa probez un parbriz mai inalt, transparent, sa vad cum e la mers. Eu am din ala mic, obisnuit, original. Daca e cineva care are chef sa facem un schimb pentru o zi sau poate chiar pentru cateva ore, as ramane datoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Intr-un final am reusit sa-mi iau si eu Dakarul. Pe lista de cumparaturi am un cric central, un kit de ambreaj, placute si ulei si inca vreo cateva briz-brizuri mici. Ma gandesc sa extind putin lista sa-l customizez mai mult, incepand cu un crashbar. Alte idei? M-am pierdut pe louis/touratech prin chestii (iar mai mult de jumatate habar nu am daca ma ajuta/imi trebuie/sunt necesare/etc) Ceva idei? O lista de cumparaturi cu niste chestii bune/faine? Stropesc cu bere dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) As vrea sa probez un parbriz mai inalt, transparent, sa vad cum e la mers. Eu am din ala mic, obisnuit, original. Daca e cineva care are chef sa facem un schimb pentru o zi sau poate chiar pentru cateva ore, as ramane datoare. Cum ai prinderea la parbriz? In 4 suruburi sau 3 ? La ce parbriz "mai mare" te-ai gindit ? Ala stock? Desi daca mai stai pe ginduri , iti zic inca o data. La orice ora merita sa iti montezi un parbriz mai mare. Editat August 2, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Am o mica (mare) problema si nu stiu de unde s-o apuc. Acum o zi, mergand pe un drum accidentat, viteza a-ntaia, am observat ca acul de la turometru a zburat dintr-o data la 7500-8000 rpm, mi-a taiat gazul si a inceput sa se inece, fara sa moara motorul (se auzea ca si cum motocicleta tragea "partzuri" ). Ciudat este ca turatia motorului nu s-a modificat, astfel ca suna si se comporta ca la 3500 rpm. Treaba s-a repetat si la viteze mai mari, in special pe decelerare. Am patit-o apoi pe sosea intr-o depasire, pe la 80km/h, dupa care am mers cu morcovu' pana acasa. Peste noapte am apelat la varianta cea ma la-ndemana si am resetat BMS-C-ul iar dimineata in drum spre lucru motocicleta s-a comportat normal. A mai patit-o careva? Deasupra crcului lateral ai o siguranta si un intrupator. Ori a sarit siguranta ori s-a bulit intrerupatorul, eu am rezolvat cu poxilina pana gasesc sa cumpar siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 As vrea sa probez un parbriz mai inalt, transparent, sa vad cum e la mers. Eu am din ala mic, obisnuit, original. Daca e cineva care are chef sa facem un schimb pentru o zi sau poate chiar pentru cateva ore, as ramane datoare. Salut, Iti pot oferi modelul http://shop.ztechnik.com/cgi-bin/ztech/large_photo?mv_session_id=Evp3FI7f&mv_arg=Z2412&search_model=bm-036. Prinderea este ca la tine (in 4 puncte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Intr-un final am reusit sa-mi iau si eu Dakarul. Pe lista de cumparaturi am un cric central, un kit de ambreaj, placute si ulei si inca vreo cateva briz-brizuri mici. Ma gandesc sa extind putin lista sa-l customizez mai mult, incepand cu un crashbar. Alte idei? M-am pierdut pe louis/touratech prin chestii (iar mai mult de jumatate habar nu am daca ma ajuta/imi trebuie/sunt necesare/etc) Ceva idei? O lista de cumparaturi cu niste chestii bune/faine? Stropesc cu bere dupa important si f necesar ar fi : 1.parbriz inalt dakar daca nu ai 2.kit reparatie pana (intreaba-l pe smart2 cat e de necesar )+ 3leviere mici, o pana din lemn de esenta tare,2 camere noi,pompa mica 3.hands qards + crasch bar (am trecut peste un tub de beton: balta de-o parte si de alta, cu alta mobra= am spart motoru) 4.cabluri rezerva acceleratie si ambreiaj 5.un set de becuri de rezerva, lanterna cap sa poti lucra daca te prinde noaptea 6.vesta reflectorizanta felicitari pt. achizitie si la cat mai multi km numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.