Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Imi bazaie ceva la mobra vreo 5-10 minute de la prima pornire :D, e ceva finut, ca si cum as avea niste suruburi intr-o cutiuta pe undeva.

 

Nu stiu de unde bazaie sincer, dimineata nu prea am avut timp sa stau sa ascult peste tot dar mi se pare ca se aude din zona centrala (nu de la motor). Chestii desfacute nu sunt plus ca bazaitul dispare la un momentdat.

 

 

cate-mi bazaiau si mie in prima luna ... :D jumatate erau doar inchipuiri iar pentru restul exista picatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi bazaie ceva la mobra vreo 5-10 minute de la prima pornire :D, e ceva finut, ca si cum as avea niste suruburi intr-o cutiuta pe undeva.

 

Nu stiu de unde bazaie sincer, dimineata nu prea am avut timp sa stau sa ascult peste tot dar mi se pare ca se aude din zona centrala (nu de la motor). Chestii desfacute nu sunt plus ca bazaitul dispare la un momentdat.

 

 

La mine bazaia asa capacul de la compartimentul pentru manusi, sau cum i-o zice.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi bazaie ceva la mobra vreo 5-10 minute de la prima pornire :D, e ceva finut, ca si cum as avea niste suruburi intr-o cutiuta pe undeva.

 

Nu stiu de unde bazaie sincer, dimineata nu prea am avut timp sa stau sa ascult peste tot dar mi se pare ca se aude din zona centrala (nu de la motor). Chestii desfacute nu sunt plus ca bazaitul dispare la un momentdat.

Popma de benzina e pe duca ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uimeste-ma si zi-mi cum demontezi bornele bateriei daca nu dai jos carenele laterale. Sau cel putin una dintre ele plus cea centrala. Probabil ca exista si oameni care pot sa-si strecoare degetele pe sub carene ca un ginecolog experimentat, dar sa demontezi bornele in felul asta, solicita o dibacie extrema. Daca tot vrei sa dai intr-un om fa-o macar ceva mai delicat sau daca nu poti , atunci exista PM. Plecaciuni.

Se poate...eu asa am facut cand a fost nevoie. Scoti doar piesa centrala , care e prinsa in 4 suruburi, desfaci capacul de la ulei, scoti carena lateral stanga, pui capacul la ulei si o desfaci apoi pe cea din dreapta.

Nici nu necesita chiar asa o mare dexteritate

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate...eu asa am facut cand a fost nevoie. Scoti doar piesa centrala , care e prinsa in 4 suruburi, desfaci capacul de la ulei, scoti carena lateral stanga, pui capacul la ulei si o desfaci apoi pe cea din dreapta.

Nici nu necesita chiar asa o mare dexteritate

:peace:

 

Multumesc CuCun smile.gif Nu vreau sa dau in nimeni si nici nu posed o dibacie extrema. Si nici ginecolog nu sunt, desi poate ar fi fost blana sa fiu ginecolog. Sunt aici pe forum oameni care stiu motocicleta asta mai bine ca pe propriul buzunar. Asa ca nici rotund nu vreau sa ma dau. Pe mine m-a deranjat faptul ca imediat dupa ce am postat varianta folosita de mine pentru "restart-ul" motoretei (si care mie unul mi s-a parut destul de clara si pe romaneste) a aparut Nelu care a zis nu, uite asa se face, traducand aiurea fiecare virgula de pe f650.com.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Popma de benzina e pe duca ;)

 

Cic-asa bazaie pana se incalzeste uleiul prin motor :blink:

 

Broblem :)

 

Mi s-a aprins astazi beculetul de ulei (ala de langa injectie). Am inteles ca e normal sa se aprinda pentru ca nu e presiunea ok (ca na, nu merge motorul) doar ca pana acum nu mi s-a aprins (in 3 luni de cand il am), sa se fi futut vreun senzor care s-a trezit acum de la frig?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate...eu asa am facut cand a fost nevoie. Scoti doar piesa centrala , care e prinsa in 4 suruburi, desfaci capacul de la ulei, scoti carena lateral stanga, pui capacul la ulei si o desfaci apoi pe cea din dreapta.

Nici nu necesita chiar asa o mare dexteritate

:peace:

 

 

BRAVO !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a aprins in mers?

 

S-a aprins cand am pus contactul (dupa ce facusem niste drumuri). S-a mai aprins si azi dar nu cand am pus contactul prima data ci dupa vreo 30 de minute de mers (cand mi s-a oprit motoru :P). Deci nu se aprinde in mers, se aprinde cand pun contactul si se stinge cand porneste motorul.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand pui contactul, daca astepti cateva secunde, se stinge?

Intrebare: are careva pe acasa un kit de reparatie la frana la f650? Uzat, nou, nu ma intereseaza. Am nevoie de el, daca mi-l da pe ala uzat ii fac cinste cu unul nou. Si daca e nou si nu e folosit inca, am nevoie de el si il dau inapoi cum l-am primit, recompensa urmand a fi stabilita de comun accord :)

 

Sau daca al tau curge si vrei unul nou si esti dispus sa stai cateva zile (2 3, cat dureaza shippingul) iar ma ajuta, dau unul nou in schimb :)

 

Ma refer la partea de sus de la frana, nu la gumele de la etrieri! Deci master cylinderu' si nu slave-ul

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: are careva pe acasa un kit de reparatie la frana la f650? Uzat, nou, nu ma intereseaza. Am nevoie de el, daca mi-l da pe ala uzat ii fac cinste cu unul nou. Si daca e nou si nu e folosit inca, am nevoie de el si il dau inapoi cum l-am primit, recompensa urmand a fi stabilita de comun accord :)

 

Sau daca al tau curge si vrei unul nou si esti dispus sa stai cateva zile (2 3, cat dureaza shippingul) iar ma ajuta, dau unul nou in schimb :)

 

Ma refer la partea de sus de la frana, nu la gumele de la etrieri! Deci master cylinderu' si nu slave-ul

 

Ieri am fost la AB pentru montarea kiturilor de reparatie pe ambele frane (fata+spate), dar nu am luat piesele vechi. Vreo sansa sa le gasesti la ei, poate nu au apucat sa le arunce? Ma cam indoiesc, insa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cic-asa bazaie pana se incalzeste uleiul prin motor :blink:

 

Ma indoiesc dar doamne da sa fie asa :)

Broblem :)

 

Mi s-a aprins astazi beculetul de ulei (ala de langa injectie). Am inteles ca e normal sa se aprinda pentru ca nu e presiunea ok (ca na, nu merge motorul) doar ca pana acum nu mi s-a aprins (in 3 luni de cand il am), sa se fi futut vreun senzor care s-a trezit acum de la frig?

Senzorul ala de preiune la ulei functioneaza cam asa: in bord ai un bec care e comandat de un intrerupator, mai exact senzoru de presiune care de fapt numai asta face, e un intrerupator.

 

Acuma, daca il dai jos pe ala al tau o sa vezi ca are o gaurica mica in el, pe acolo intra uleiul si apasa o membrana de cauciuc care la randul ei impinge o lamela si astfel deschide circuitul, facand sa se stinga becul din bord.

 

Deci, cand pui contactul e normal sa iti ramana aprins. In momentul in care dai la automat se stinge sau palpaie iar cand motorul a pornit, musai sa se stinga.

Daca nu se stinge is 2 posibile cauze: senzorul futat, caz in care, de regula curge si ulei prin mijlocul lui (nu musai, dar asa s eintampla de obicei, asa am patit eu la GS meu ce are acelasi senzor) sau sa nu ai presiune la ulei in motor, putin probabil.

 

Daca continua sa faca figuri sau sa se aprinda la relanti, e foarte probabil sa fie stricat senzorul (banuiesc ca nivelul la ulei e corect). Mergi cu el in mana la magazin de pese auto si iei unu echivalent ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aprinde cand pun contactul, se stinge cand porneste motorul. Intrebasem de el pentru ca nu s-a aprins pana acum (deloc, niciodata). Aseara l-am vazut pentru prima data aprins in 3 luni. Ideea e ca nu se aprinde atunci cand e motorul rece (cred). Ieri dimineata nu s-a aprins, nu s-a aprins nici cand am plecat seara de la serviciu. S-a aprins aseara dupa ce am facut niste ture prin oras. Azi dimineata cand am plecat nu s-a aprins dar s-a aprins dupa vreo 30 de minute, cand am oprit si am pornit motorul iar.

 

Nu imi ramane aprins dupa ce porneste motorul, deci asa trebuie sa functioneze normal sa inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptome oarecum asemanatoare am avut cu.. indicatorul de faza lunga, dupa ce mersesem cu motocicleta la spalatorie. Cel mai probabil nu ti s-a aprins pana acum pentru ca nu nu facea bine contact becul in bord. Incearca sa verifici contactele (cu degete mai subtiri nu e nevoie de dat prea mult jos, doar masca de plastic care acopera indicatoarele).

 

Intrebare: are careva pe acasa un kit de reparatie la frana la f650? Uzat, nou, nu ma intereseaza. Am nevoie de el, daca mi-l da pe ala uzat ii fac cinste cu unul nou. Si daca e nou si nu e folosit inca, am nevoie de el si il dau inapoi cum l-am primit, recompensa urmand a fi stabilita de comun accord :)

 

Sau daca al tau curge si vrei unul nou si esti dispus sa stai cateva zile (2 3, cat dureaza shippingul) iar ma ajuta, dau unul nou in schimb :)

 

Ma refer la partea de sus de la frana, nu la gumele de la etrieri! Deci master cylinderu' si nu slave-ul

 

Am sunat la Bavaria si trag o fuga sa le recuperez in cateva minute. Daca le mai vrei, suna-ma pe 0730 505 287.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aprinde cand pun contactul, se stinge cand porneste motorul. Intrebasem de el pentru ca nu s-a aprins pana acum (deloc, niciodata). Aseara l-am vazut pentru prima data aprins in 3 luni. Ideea e ca nu se aprinde atunci cand e motorul rece (cred). Ieri dimineata nu s-a aprins, nu s-a aprins nici cand am plecat seara de la serviciu. S-a aprins aseara dupa ce am facut niste ture prin oras. Azi dimineata cand am plecat nu s-a aprins dar s-a aprins dupa vreo 30 de minute, cand am oprit si am pornit motorul iar.

 

Nu imi ramane aprins dupa ce porneste motorul, deci asa trebuie sa functioneze normal sa inteleg.

ai senzorul defect.asa am patit si eu.se aprindea cind vroia.dar nu in mers,sau cind vroia el sa mearga se aprindea cind puneam contact si dupa pornire se stingea.tb sa se aprinde obligatoriu la fiecare punere de contact si sa se stinga dupa pornire verifica si becul din bord.adica scoate firul care intra in el (in senzor)pune contactul si firul punel pe cadru (fa masa cu el )tb sa se aprinda.

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am si eu o problema. Mai nou mi se aprinde farul doar dupa 5-10 minute dupa pornirea motorului. Ieri, dupa ce am spalat-o, nu s-a mai aprins deloc, chiar si dupa vreo 20 de minute de mers. Am mai patit chestia asta acum cativa ani, dar atunci am dus-o la Bavaria. Stiu ca este vorba de un releu, dar nu stiu care si unde se afla. Ideea este ca as vrea sa comand releul si sa mi-l montez singur, ca sa nu mai platesc si manopera.

Stie cineva despre ce releu e vorba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am si eu o problema. Mai nou mi se aprinde farul doar dupa 5-10 minute dupa pornirea motorului. Ieri, dupa ce am spalat-o, nu s-a mai aprins deloc, chiar si dupa vreo 20 de minute de mers. Am mai patit chestia asta acum cativa ani, dar atunci am dus-o la Bavaria. Stiu ca este vorba de un releu, dar nu stiu care si unde se afla. Ideea este ca as vrea sa comand releul si sa mi-l montez singur, ca sa nu mai platesc si manopera.

Stie cineva despre ce releu e vorba?

Mai bine verifici inainte sa dai banii aiurea, poate sa fie comutatorul, mufa oxidata, cablaj intrerupt sau chiar becul sa fie ars.

RESPECT!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M=am interesat eu acum vreo doua saptamani - in jur de 400 roni. Se face impreuna cu o curatare de injectie. Si o sa-ti mai spuna Tibi ca e posibil ca la update-ul de soft sa-ti pice nu stiu ce potentiometru care mai costa si ala alti 400 roni. Mi-am revenit repede cu picioarele pe pamant si deja ma gandeam ca vai ce bine merge mobra mea; oare de unde mi-a venit mie ideea cu update-ul asta... :hurt:

Sunat azi la Bavaria sa-ntreb de update pentru soft si mi-au spus ca e in jur de 150 roni. A mai fost cineva de anul trecut sa-mi spuna daca asta e singurul cost? Erau cam "ocupati" oamenii la telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva unde pot gasi si eu top case la un pret decent?

 

am eu un unul in plus daca te intereseaza ,mi-am luat altul mai mare si mi-a ramas.putem vb pe pm daca vrei

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare problema. Mi-am strambat roata fata la dakar! e stramba rau, sigur nu se mai poate scoate nimic din ea. Are cineva de vanzare o roata de 21''? ce solutii ar mai fi? sa cumpar roata completa noua? sa cumpar doar janta+cateva spite care sunt strabe, si sa il caut pe mesterul care spiteaza roti, din bucuresti ? (daca mai e in tara, parca zicea cineva pe un topic ca nu mai e) Multumesc.

Editat de ssminkly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine verifici inainte sa dai banii aiurea, poate sa fie comutatorul, mufa oxidata, cablaj intrerupt sau chiar becul sa fie ars.

RESPECT!!!

 

 

Am verificat si totul e ok. Cum am mai spus, becul se aprinde dupa vreo 3-4 minute de mers, deci nu cred ca are cum sa fie de la fire sau comutator. Deasemenea, am observat ca nici claxonul nu merge decat dupa cele 3-4 minute, impreuna cu farul.

Am gasit o schema. Stie cineva care ar putea fi releul care raspunde de asta?

schema.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...