Cesar Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) motodiscount.ro........... moto nici un discount ai vrut sa zici http://www.performance-shop.ro/68-ulei-motul-7100-sintetic http://www.motodiscount.ro/produse/uleiuri-4t-bidon-4l-motul/ ia de la Performance shop, de la Remus si dai cu 30 de lei mai putin Editat Februarie 23, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozyman Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Prefer sa fac acasa revizia, dar cred ca primul schimb de ulei si filtru trebuie sa-l fac asistat de cineva cu experienta..... Editat Februarie 23, 2014 de ozyman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 unde in ilfov esti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozyman Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Militari Residence Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Mai ai putintica rabdare sa se mai incalzeasca si ne vom strange undeva sa te ajutam cu sfaturi iar daca nu, ia frumusel manualul si urmeaza pasii de acolo, reusita este garantata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 aproape de mine. merge intr-un we. Da un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Primul buson de ulei din viata mea pe care l-am scos la pistol pneumatic - BMW F650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 cateodata e necesar si aia - nu ai ce sa ii faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozyman Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Daca ai timp in weekendul viitor poate organizam ceva. Intre timp trebuie sa achizitionez... cele necesare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) moto nici un discount ai vrut sa zici http://www.performance-shop.ro/68-ulei-motul-7100-sintetic http://www.motodiscount.ro/produse/uleiuri-4t-bidon-4l-motul/ ia de la Performance shop, de la Remus si dai cu 30 de lei mai putin Inainte de a intreba pe forum de unde sa cumpar uleiul am rascolit bine de tot internetul, si imi sarise in ochi preturile la MOTUL de pe Performance SHOP. Cand i-am contactat mi-au zis ca nu mai aduc Motul fiindca a aparut pe piata contrafacut si nu se mai amesteca in asa ceva, si ca imi poate da Castrol (parca) la schimb, la acelasi pret sau mai ieftin Am refuzat oferta, dar mi s-a parut ciudata treaba asta. Pretul il au cel mai mic, dar nu mai aduc. Bine posibil sa nu fi reactualzat site-ul, dar ar fi recomandat sa faca asta. Totusi, chiar daca a aparut pe piata contrafacut (sa zicem ca e adevarat) ce te opreste sa aduci in continuare daca tu cumperi de la importator cu acte ?! Ii recomand lui Ozyman sa se apuce de facut schimbul, chiar daca nu au timp colegii din zona sa il ajute. Am fost in situatia ta, cand mi-am luat motocicleta, dar cu manualul in fata am schimbat ulei, antigel, lichid frana, placute. Te ajuta si pe viitor sa cunosti motocicleta, daca te lasa in drum, stii pe unde sa te uiti Mai este o problema la schimbul de ulei, (cea mai sensibila zic eu), busonul de la baie, pe care ni l-a aratat si Cesar mai sus. Trebuie avut grija la desfacut si strans. Eu am cumparat motocicleta cu busonul schimbat(nu e cel original), deci se vede treaba ca cineva a mai avut de treaba cu aceasta mica piesa ) Busonul are inca o minunatie de saiba de cupru care se inlocuieste la fiecare schimb din cate mai tin minte. Dar cand iti cumperi tu consumabilele nu te mai chinuii sa o comanzi, ca e cam multa umblatura pentru o amarata de saiba . Acum bine ca mi-am adus aminte cu ajutorul vostru ce inseamna Buson de BMW si o sa caut sa imi comand unul, si cateva saibe ca sa am de rezerva sa nu dau comanda la fiecare schimb. Piesele sunt urmatoarele : 15 Screw plug, magnetic M24X2 1 11137708604 16 Gasket ring 24X30X1,5 1 11417652949 $2.60 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=11_2934&hg=11&fg=41 PS: Cine imi poate spune ce e piesa nr. 12 din diagrama din linkul de mai sus. ? Editat Februarie 23, 2014 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 secretu e sa slabesti toate suruburile, inclusive busonul, inainte sa incalzesti motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Primul buson de ulei din viata mea pe care l-am scos la pistol pneumatic - BMW F650 am patit la fel dar cu o cheie dinamometrica de o juma de metru se misca toata mobra dar busonul nimic atentie la stringere sa nu stringi cu 45 Nm (parca atita scrie in carte) pe f650gs se recomanda 35 Nm parca http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=11_2934&hg=11&fg=41 PS: Cine imi poate spune ce e piesa nr. 12 din diagrama din linkul de mai sus. ? din cite am simtit la mina e un filtru de pinza ca sa nu iti ajunga magnetul de pe buson prin motor in caz ca se desprinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) din cite am simtit la mina e un filtru de pinza ca sa nu iti ajunga magnetul de pe buson prin motor in caz ca se desprinde OK, asa ma gandeam si eu , ca e o sita, dar ce rol mai are magnetul daca panza retine si particulele cele mai fine? Editat Februarie 24, 2014 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 secretu e sa slabesti toate suruburile, inclusive busonul, inainte sa incalzesti motorul De multe ori am gasit busonul de ulei de la carterul motor foarte strans. La ce am demontat/montat eu n-am avut probleme. La motoretele la care a lucrat lumea acasa, de multe ori am avut nevoie de prelungitorul cel mai lung pus pe tubulara si... forta multa ca sa-l desfac. La busonul din pozele de mai sus, motocicleta era rece cand l-am desfacut. Am sa verific de curiozitate, cu motorul cald daca e mai usor de desfacut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) OK, asa ma gandeam si eu , ca e o sita, dar ce rol mai are magnetul daca panza retine si particulele cele mai fine? daca pinza e foarte fina, magnetul poate retine numai praful de fier sau s-ar putea ca pinza sa aiba ochiurile mari sau sa fie loc intre rama filtrului si suportii pe care se sprijina si sa treaca pe acolo uleiul oricum nu ma mai mira nimic la "inginerii" de la bmw nu au deloc solutii elegante si complica totul ca sa mergi la ei in service De multe ori am gasit busonul de ulei de la carterul motor foarte strans. La ce am demontat/montat eu n-am avut probleme. La motoretele la care a lucrat lumea acasa, de multe ori am avut nevoie de prelungitorul cel mai lung pus pe tubulara si... forta multa ca sa-l desfac. La busonul din pozele de mai sus, motocicleta era rece cand l-am desfacut. Am sa verific de curiozitate, cu motorul cald daca e mai usor de desfacut . pai ZIDU' a zis ca e mai usor cu motorul rece, nu cu el cald la caldura se dilata si busonul si blocul motor, deci e mai greu de desfacut de exemplu exista spray-uri pt degripare care ingheata componentele Editat Februarie 24, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 trebuie sa fie rece de tot - nepornit de "ieri". La cald a fost extreme de dificil..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) pai ZIDU' a zis ca e mai usor cu motorul rece, nu cu el cald la caldura se dilata si busonul si blocul motor, deci e mai greu de desfacut Felul in care se dilata busonul/carterul (directia principala) e discutabil si depinde de niste factori ce tin de material dar nu intru in detalii. Eu am sa testez pe motocicletele la care am lucrat au ca sa am niste informatii verificabile. Tot ce poate sa ma coste - un buson nou la fiecare motocicleta la care testez, deci am sa-mi fac stocuri Repet, singurul buson de ulei pe care l-am desfacut la pistol pneumatic a fost desfacut la rece (bocna) 6-7 grade Editat Februarie 24, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 as inclina sa cred ca dilatarea e omnidirectionala chiar daca difera marimea ei pe diverse directii (dar oricum nu pot fi diferente uriase) pentru ca incalzirea e cam scalara Felul in care se dilata busonul/carterul (directia principala) e discutabil si depinde de niste factori ce tin de material dar nu intru in detalii. Eu am sa testez pe motocicletele la care am lucrat au ca sa am niste informatii verificabile. Tot ce poate sa ma coste - un buson nou la fiecare motocicleta la care testez, deci am sa-mi fac stocuri Repet, singurul buson de ulei pe care l-am desfacut la pistol pneumatic a fost desfacut la rece (bocna) 6-7 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 depinde cat de puternic a fost ala care a strans inainte. Eu am povestit ce am constatat pe mobra la care am lucrat numai eu, atat la strans cat si la desfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Hop si eu! Mobra e in poze (desi sunt facute in curte la fostul calaret), din 2003, 19.500 km. Acum o pregatesc pentru revizia de 20.000 si inca nu stiu daca sa ma bag in motor, la verificat supapele si la schimbat filtrul de benzina. Kitul de lant cred ca mai merge, dar pentru orice eventualitate am luat unul nou, de la Regina, de pe louis.de. Am luat bujie cu iridiu, ii pun crashbar de la heavy tools (tx Alecu!), am schimbat becul de frana si semnalizarile cu LED. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Vand un set placute fr fata noi ceramic carbon sinterizate si adaptor bricheta nou pt bmw f 650 gs.pret la intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Ma puteți ajuta cu un cod, sau dacă careva are de vânzare levierul de acționare ambreiaj, arată că un deget îndoit și intra cablul ambreiaj în el capătul de la cutie. Multumesc pt răspunsurile anterioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Ma puteți ajuta cu un cod, arată că un deget îndoit și intra cablul ambreiaj ..... Asta e piesa despre care vorbesti? 07 CLUTCH REL.FORK LEVER 1 21207652919 $22.99 Se vede poza in diagrama de la linkul : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=21_0156&hg=21&fg=51 (intr-adevar capacul ambreiajului in poza arata diferit fata de modelul GSde dupa 2001, dar garantat asta e motorul si codul, nu au actualizat poza in program, important e sa selectezi modelul de motocicleta corect) Pe realom.com gasesti pentru GS bucatica cu bucatica fiecare piesa cu cod si cu un pret orientativ exprimat in dolari. Daca iti place sa iti bagi nasul pe acolo le gasesti repede. Mult succes, daca nu gasesti in alta parte, putem intreba la Bavaria cat costa. Hop si eu! Mobra e in poze (desi sunt facute in curte la fostul calaret), din 2003, 19.500 km..... Frumoasa motocicleta. Are si ABS? manere incalzite? Il cunosti pe fostul proprietar? Vad ca e din romania.. Intreb asta pentru ca doar asa asi avea incredere in nr de km. Cat ai dat pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Asta e piesa despre care vorbesti? 07 CLUTCH REL.FORK LEVER 1 21207652919 $22.99 Se vede poza in diagrama de la linkul : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=21_0156&hg=21&fg=51 (intr-adevar capacul ambreiajului in poza arata diferit fata de modelul GSde dupa 2001, dar garantat asta e motorul si codul, nu au actualizat poza in program, important e sa selectezi modelul de motocicleta corect) Pe realom.com gasesti pentru GS bucatica cu bucatica fiecare piesa cu cod si cu un pret orientativ exprimat in dolari. Daca iti place sa iti bagi nasul pe acolo le gasesti repede. Mult succes, daca nu gasesti in alta parte, putem intreba la Bavaria cat costa. Frumoasa motocicleta. Are si ABS? manere incalzite? Il cunosti pe fostul proprietar? Vad ca e din romania.. Intreb asta pentru ca doar asa asi avea incredere in nr de km. Cat ai dat pe ea? Mulțumesc frumos, mare domn, aceea e piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Din pacate nu are ABS, are manere incalzite, in doua trepte. Am luat-o cu genti laterale Givi (din plastic) si topcase de la Kappa (pe care nu il voi folosi, ca nu prea se potriveste cu mobra, e mai mult de scuter...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.