McKagan Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Dakarul meu e limitat la 160, mai mult nu vrea. Pana in viteza a 4-a se taie gazul la 7500, dar intr-a 5-a se taie la 6500. Am zis ca mi se pare mie, dar l-am incercat pana la Focsani si asta mi-a fost impresia. De la 140 in sus dupa parerea mea, daca nu chiar de la 130, cu tot parbrizul ala mai inalt, te cam bate vantul, nu-s motoare de viteza! De vibrat nu mi se pare ca vibreaza prea tare, ai grija la inaltime ca eu nici acum nu pot spune ca m-am obisnuit 100% cu el. Din Moreni fiind, de ce nu-ti iei un corss? Pai daca as avea bani mi-as lua si un cross, dar asa nu pot sa-mi iau un cross si sa nu mai merg pe drum Apropos, am aflat si eu intre timp ca esti originar din Moreni, cand mai vii poate ne intalnim sa vad si eu motorul tau Telefonul meu este 0722-581 942, Paul. Salutare si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 1. Motorul porneste un pic cam greu...este nevoie sa tin apasat pe demaror 2-3 secunde ca sa porneasca. Este normal asa? 2. Tot la pornire, uneori este nevoie sa-i dau gaz dupa ce porneste ca sa stea la relanti. 3. Toba din stanga am vazut ca are o sita (ca un fel de dop cu o tzeava in mijloc) dar toba din dreapta nu are si se cam afuma. E ok? 4. Uneori in mers pare sa se inece...sa se intrupa, ca si cum nu ar avea benzina... Multumesc 1. Da, e normal. Cel putin a mea pleaca la fel. banuiesc ca e din cauza de un singur cilindru. Trebuie sa invarteasca mai mult electromotorul pana sa detecteze calcul de injectie pozitia, si apoi sa ajunga sa dea si unul-doua cicluri, pana o ia. 2. La fel si a mea... uneorida sa moara dupa ce abia am pornit motorul. Asa ca o ajut cu putin gaz DUPA ce a pornit (nu in timp ce tin apasat pe butonul de start). 3. e ok. cele doua tobe nu sunt in paralel... sunt in serie. Gazele trwec intai prin aia din stanga, apoi printr-o teava dintre ele, care e sub sa, trec in toba din dreapta, apoi sunt evacuate. Grosul gazelor ies prin toba din dreapta... totusi, mai ies cateva si prin cea din stanga (am inteles ca e ceva cu egalizatul presiunilor, si emisii de poluanti... i dunno) 4. la mine facea asta destul de frecvent,,, si asociat cu balbaieli intre 2000-3500 ture. Am schimbat bujia stock cu una cu iridium, si s-a rezolvat aproape complet... se mai intampla sa moara la accelerat brusc din ralanti, dar MUUUUULT mai rar decat inainte. toate cele bune cu gs-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 1. Da, e normal. Cel putin a mea pleaca la fel. banuiesc ca e din cauza de un singur cilindru. Trebuie sa invarteasca mai mult electromotorul pana sa detecteze calcul de injectie pozitia, si apoi sa ajunga sa dea si unul-doua cicluri, pana o ia. 2. La fel si a mea... uneorida sa moara dupa ce abia am pornit motorul. Asa ca o ajut cu putin gaz DUPA ce a pornit (nu in timp ce tin apasat pe butonul de start). 3. e ok. cele doua tobe nu sunt in paralel... sunt in serie. Gazele trwec intai prin aia din stanga, apoi printr-o teava dintre ele, care e sub sa, trec in toba din dreapta, apoi sunt evacuate. Grosul gazelor ies prin toba din dreapta... totusi, mai ies cateva si prin cea din stanga (am inteles ca e ceva cu egalizatul presiunilor, si emisii de poluanti... i dunno) 4. la mine facea asta destul de frecvent,,, si asociat cu balbaieli intre 2000-3500 ture. Am schimbat bujia stock cu una cu iridium, si s-a rezolvat aproape complet... se mai intampla sa moara la accelerat brusc din ralanti, dar MUUUUULT mai rar decat inainte. toate cele bune cu gs-ul Ms frumos de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Salut. Am un f650 gs dakar din 2001 si am o problema cu vitezometrul, care a inceput sa functioneze cu intermitente, adica pe cativa km nu mai functioneaza, apoi isi revine. Am observat ca asta se intampla dupa ce merg prin ploaie, dar ar putea fi o coincidenta. Daca ati patit asta sau aveti un manual de reparatii si imi puteti spune care este principiul de functionare, va rog. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Chiar nu are nimeni ideie ce-i cu ceasurile astea? Ca vad ca mai toata lumea are probleme cu ele ori la vitezometru ori la turometru? Se gripeaza cablul sau care-i schema? nu i-a dat nimeni de cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 Avut aceeasi problema cu vitezometrul. A mers el cu intermitente cat a mers, dupa care si-a dat duhul. Schimbat senzorul si acum nu mai e nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Salut, Am fost astazi la Bavaria sa-mi cumpar ulei si filtre. Tipul de la receptie mi-a cerut seria motorului si pe baza lui mi-a dat uleiul. Am fost surprins cand am vazut ca-mi da un 15-W40 ce a costat vreo 380000 litrul (stiam de pe la voi ca s-a cumparat ulei pentru GS cu 400000 2L) pe care nu scria nimic ca ar fi pentru motorete in 4 timpi asa cum scrie pe alte uleiuri ce le-am vazut eu pentru motorete. Scria doar ca este pentru motoare pe benzina si motorina. Nimic de motorete... Credeti ca e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Salut, Am fost astazi la Bavaria sa-mi cumpar ulei si filtre. Tipul de la receptie mi-a cerut seria motorului si pe baza lui mi-a dat uleiul. Am fost surprins cand am vazut ca-mi da un 15-W40 ce a costat vreo 380000 litrul (stiam de pe la voi ca s-a cumparat ulei pentru GS cu 400000 2L) pe care nu scria nimic ca ar fi pentru motorete in 4 timpi asa cum scrie pe alte uleiuri ce le-am vazut eu pentru motorete. Scria doar ca este pentru motoare pe benzina si motorina. Nimic de motorete... Credeti ca e ok? http://faq.f650.com/FAQs/OILFAQ.htm#Oil%20Basics Dupa cum vezi e bun insa nu-i indicat la temperaturi peste 30 celsius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Salut, Am fost astazi la Bavaria sa-mi cumpar ulei si filtre. Tipul de la receptie mi-a cerut seria motorului si pe baza lui mi-a dat uleiul. Am fost surprins cand am vazut ca-mi da un 15-W40 ce a costat vreo 380000 litrul (stiam de pe la voi ca s-a cumparat ulei pentru GS cu 400000 2L) pe care nu scria nimic ca ar fi pentru motorete in 4 timpi asa cum scrie pe alte uleiuri ce le-am vazut eu pentru motorete. Scria doar ca este pentru motoare pe benzina si motorina. Nimic de motorete... Credeti ca e ok? 380000 litrul????? acu o luna era 230000 ce dreaq au facut astia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Pai poate BMW si-o fi schimbat furnizorul. Fabrica Grivita nu mai face uleiuri, asa ca si uleiurile minerale "Petrom" sunt acum made in Turkey. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 I-a dat semisintetic, nu mineral... Mi-a oferit si mie semisintetic dar eu am sustinut ca nu vreau altceva decat mineral... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Chiar nu are nimeni ideie ce-i cu ceasurile astea? Ca vad ca mai toata lumea are probleme cu ele ori la vitezometru ori la turometru? Se gripeaza cablul sau care-i schema? nu i-a dat nimeni de cap? ceasurile sunt comandate electronic, nu pe cabluri mecanice. din ca am pbservat eu pana acm la mine poete fi ori problema de contacta oxidate prin bord ori ceva software bramburit la centrala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 I-a dat semisintetic, nu mineral... Mi-a oferit si mie semisintetic dar eu am sustinut ca nu vreau altceva decat mineral... Pe ulei scrie HD si are codul 81229407414. Am cautat pe realoem.com dupa motoreta mea si am gasit ca recomandat acelasi ulei BMW High Power Sae 15W-40 (RealOem). Oricum, am facut astazi schimbul de ulei, filtre, lichid de racire si bujie si totul parea sa fie ok dupa cateva ture. Nu am simtit ambreajul sa patineze etc... Btw, am pus NGK Iridium si pare sa fie MINUNATA. Motorul pare sa mearga "mult mai rotund" acum, fara hopurile ce le-am descris ceva mai sus pe forum. Este adevarat ca bujia veche era cam dusa dar, trecerea la Iridium s-a simtit clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 ceasurile sunt comandate electronic, nu pe cabluri mecanice. din ca am pbservat eu pana acm la mine poete fi ori problema de contacta oxidate prin bord ori ceva software bramburit la centrala Pai in cazul asta, daca e din centrala, trebuie mers la Bavaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Pai in cazul asta, daca e din centrala, trebuie mers la Bavaria! o sa incerc intai o resetare, ca devine din ce in ce mai enervant (pornire nasoala de sapt asta, cate odata in functie de pornire sta pe la 20 km/h desi sunt pe loc - acu 2 saptamani nu facea asa ceva -dat peste cap managementul motorului) sincer la bavaria ma deranjeaza ca pt o chestie gen reglat injectie tre sa las mobra peste noapte ('zda masii 2 drumuri colentina - baneasa pe jos, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 I-a dat semisintetic, nu mineral... Mi-a oferit si mie semisintetic dar eu am sustinut ca nu vreau altceva decat mineral... astia de la bavaria sunt cacanari dobitoci, incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult sa caut surse alternative de consumabile. Am fost azi la ei si sustineau sus si tare ca numai uleiu ala de 38 ron/l e recomandat si ca altceva nu au avut niciodata. Abia un baiat d la service mi-a confirmat ca e ulei semisintetic 15w40-ul care il au ei. Pe bidonul de 15w40 era desenat motor de masina si scria pt motoare diesel si pe benzina. Pe un bidon de ulei pt boxere scria clar ca e pt motociclete. Mie imi pute urat aici. Am luat doar filtru si o sa dau un mail la bmw la mama lor sa nu uit acu o luna aveau ulei mineral la 23 ron/l ai dreaq dobitoci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 (editat) astia de la bavaria sunt cacanari dobitoci, incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult sa caut surse alternative de consumabile. Am fost azi la ei si sustineau sus si tare ca numai uleiu ala de 38 ron/l e recomandat si ca altceva nu au avut niciodata. Abia un baiat d la service mi-a confirmat ca e ulei semisintetic 15w40-ul care il au ei. Pe bidonul de 15w40 era desenat motor de masina si scria pt motoare diesel si pe benzina. Pe un bidon de ulei pt boxere scria clar ca e pt motociclete. Mie imi pute urat aici. Am luat doar filtru si o sa dau un mail la bmw la mama lor sa nu uit acu o luna aveau ulei mineral la 23 ron/l ai dreaq dobitoci Asa cum ziceam ceva mai sus, pe RealOem.com apare ca fiind uleiul pentru motorul nostru (link aici Real Oem BMW Parts). Btw, sa ne spui si noua ce raspuns primesti la mailul respectiv. --- Mesaj completat în 21 Aug 2007 19:03 ------------- Ma scuzati ca ma bag pe topicul vostru, am un Aprilia Pegaso `99 si este similar cu f650 din `99, si am nevoie de oglinda stanga, de unde comandati voi piesele ? oglinda se potriveste perfect, acuma am una provizorie de pe un f650 P.S.: Si eu mi-as fi luat un f650 dakar da nu am avut atatea fonduri poate la anu Sa auzim de bine! Bogdan Poti comanda direct de la Bavaria sau eventual de pe Louis....daca esti sigur ca se potriveste cu cea de F650. Editat August 21, 2007 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 momentan fix ce scrie pe bascula spate, cu metzler enduro 3 - pare ok la comportament dar poate sunt si variante mai bune voi ce baterii ati pus pe ale voastre si cum merg? de unde sunt cumparate? Yoasa are la magazinul din Cotroceni! Cele mai bune am inteles. Mai bine zi ce ti-au spus aia cu uleiul! Astia vor sa ne strice motoretele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Yoasa are la magazinul din Cotroceni! Cele mai bune am inteles. Mai bine zi ce ti-au spus aia cu uleiul! Astia vor sa ne strice motoretele! nu am apucat sa scriu mailul (defapt sa gasesc adresa lor de customer support sau cum naiba ii zice, o vreau pe aia de germania plm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 varta si super ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Salut. Sunt si eu acum posesorul unu BMW Gs Dakar din 2002 si daca m-ar putea ajuta si pe mine cineva cu un manual in engleza ar fii minunat. Si mai am o intrebare: si la voi se incinge asa puternic intre picioare ? am facut deja 1000 km intr-o saptamana si am simtit destul de intens acest lucru. La vechiul meu F650 nu aveam aceasta problema(de acolo era rezervorul ) Multumesc anticipart pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 varta si super ok am reusit saa o resuscitez pe asta veche, era o yuasa si nu mai avea strop de lichid in ea. Se para ca mersul la temperaturi mari si in oras ii provoaca evaporare masiva. 5000+ km pana acum in iulie - august = necaz Trebuie sa aiba ceva asbest intre rezervorul de ulei si baterie? ca la mine are doar o chestie gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 (editat) Am vazut ca se mai practica la GS-uri schimbarea bujiilor cu din astea cu iridium. Parca ma bate si pe mine gandul, mai ales ca toata lumea le lauda. Care e pretul lor? A mai pus cineva la unu din asta clasic, si daca daca ceva impresii? Multam frumos Eu am dat 48Ron pe a mea, de la AutoKarma Bucuresti <small>--- Mesaj completat în 25 Aug 2007 15:20 -------------</small><br/> Salut. Sunt si eu acum posesorul unu BMW Gs Dakar din 2002 si daca m-ar putea ajuta si pe mine cineva cu un manual in engleza ar fii minunat. Si mai am o intrebare: si la voi se incinge asa puternic intre picioare ? am facut deja 1000 km intr-o saptamana si am simtit destul de intens acest lucru. La vechiul meu F650 nu aveam aceasta problema(de acolo era rezervorul ) Multumesc anticipart pentru ajutor. F650GS/Dakar in engleza Editat August 25, 2007 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 (editat) salutare!!am o mica intrebare la care nu am aflat (poate nu am cautat destul )raspunsul din fisele tehnice ale celor de la bmw:cati cm are garda la sol gs650 respectiv varianta dakar???am intrebat, ca pendulez intre a cumpara un bmw sau transalp!!multumesc anticipat poate o sa fiu un nou membru in clubul vostru vreau sa iau noul moto pentru drumetii atat pe asfalt dar si offroad(nu enduro ) cu pasager si bagaje!!!! Editat August 25, 2007 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 salutare!!am o mica intrebare la care nu am aflat (poate nu am cautat destul )raspunsul din fisele tehnice ale celor de la bmw:cati cm are garda la sol gs650 respectiv varianta dakar???am intrebat, ca pendulez intre a cumpara un bmw sau transalp!!multumesc anticipat poate o sa fiu un nou membru in clubul vostru vreau sa iau noul moto pentru drumetii atat pe asfalt dar si offroad(nu enduro ) cu pasager si bagaje!!!! Salut, din ce am vazut eu pe net, F-ul normal are garda la sol 5,1 inci ( 12,75 cm) si dakarul 5,8 inci (14,5 cm). Imposibil!!! KLE-ul meu are garda de 18 cm !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.