Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare: voua va pornesc mobrele daca sunt in viteza? Vreau sa spun ca tinand ambreajul tras, bagata in viteza 1 incerc sa apas butonul de start si nu se intampla nimic. Adica apas pe buton si degeaba....ca si cum nu ar avea curent. Cum o pun la punctul mort...porneste imediat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stie pe unde-i senzorul ala pls sa puna o poza. M-am uitat dupa el acum pe seara dar nu l-am gasit. Ma mai uit si maine.

 

Sensorul este de fapt un contact amplasat imediat langa surubul care prinde maneta de ambreaj de suportul ei, doar ca este amplasat pe orizontala in dreptul manetei imediat unde se termina suportul. De vazut se vede de deasupra manetei privind catre pamant. Arata ca un surub care are la capat un fir si celalat capat insurubat in suportul manetei. El se monteaza prin insurubare. De gasit se gaseste la bavaria pe comanda si costa parca ~60 lei. Parte ciudata a lui este ca trebuie sa demontezi foarte mult pt inlocuirea cu unul nou. De conectate se conecteaza in cutia cu relee aflata sub baterie.

 

Solutie de moment tai firele imediat dupa "senzor" si legi firele intre ele. Merge perfect doar sa nu uiti sa tregi ambreiajul cand pornesti motorul si esti in viteza. Daca nu faci asta o sa plece motorul cativa pasi cu tine pe el pana te prinzi ca ai uitat sa tregi de maneta.

Editat de tro5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa desfaci toate panourile, sa dai la o parte rezervorul de ulei si vasul de expansiune, trebuie sa dai jos airboxul, bateria si aparatoarea de la panoul electric.

 

Dupa care tai soriceii care tin cablurile legate si scoti mufa intrerupatorului defect.

Cand montezi intrerupatorul nou in carcasa manetei de ambreiaj, in cazul in care deja l-ai mufat in panoul electric, trebuie sa rasucesti in prealabil firele in sens invers pt a putea sa insurubezi intrerupatorul, o sa vezi la fata locului. Pui totul la loc si gata, e simplu :grinbandit:.

 

Uite aici se conecteaza intrerupatorul.

 

si asta e intrerupatorul, pe maneta de ambreiaj

post-12027-1222068344_thumb.jpg

post-12027-1222069675_thumb.jpg

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si domnul invictus si-a desfacut special mobra pentru acest mic tutorial :blink:

 

prima poza am luat-o de pe internet(dupa cum ti-ai dat seama), a doua am facut-o cu telefonul. M-am gandit ca o sa ii fie folositor postul meu, desi este adevarat ca si el ar fi putut sa caute pe internet (apropo de tonul tau ironic :grinbandit:).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu era mai ironic deloc

chiar m-am gandit ca ori ai facut poze cand ai desfacut mobra, ori ai facut special pt ocazia asta, sa-l ajuti pe om....

 

aici nu e adunatura de oameni de la everest, aici suntem numai baieti fini, nu te-ai prins? pare rau ca ai inteles gresit, dar sincer, nici urma de ironie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru info. Am rezolvat problema acum in pauza. Cu un ac am fortat un pic tamurusul din interiorul manetei de ambreaj si si-a revenit la pozitia initiala. Ramasese pe pozitia impins.

Cu ocazia asta am observat o alta chestie ce pare mult mai grava...Cu mobra pe cricul central, o pornesc...bag in viteza, roata incepe sa se invarta. Trag de ambreaj....roata continua sa se invarta, si nu este vorba de inertie. Franez spate, se opreste, ridic piciorul de pe frana spate...roata incepe sa se invarta iar...toate astea cu ambreajul tras.

Mentionez ca in trafic, la semafor spre exemplu, cand bag in viteza si astept sa se puna verde cu ambreajul tras nu simt ca tinde sa plece de sub mine.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru info. Am rezolvat problema acum in pauza. Cu un ac am fortat un pic tamurusul din interiorul manetei de ambreaj si si-a revenit la pozitia initiala. Ramasese pe pozitia impins.

Cu ocazia asta am observat o alta chestie ce pare mult mai grava...Cu mobra pe cricul central, o pornesc...bag in viteza, roata incepe sa se invarta. Trag de ambreaj....roata continua sa se invarta, si nu este vorba de inertie. Franez spate, se opreste, ridic piciorul de pe frana spate...roata incepe sa se invarta iar...toate astea cu ambreajul tras.

Mentionez ca in trafic, la semafor spre exemplu, cand bag in viteza si astept sa se puna verde cu ambreajul tras nu simt ca tinde sa plece de sub mine.

 

Asta nu e o problema, e chiar normal, mai ales daca motorul e rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu e o problema, e chiar normal, mai ales daca motorul e rece.

 

Sau mai poti regla tot din maneta, ambreiajul. Ceva de genul asta am avut si eu, imi intra greu in treapta intai cand plecam de la semafor, acum e ok. Un shurub de slabit iar de la celalalt mai strangi sau mai slabesti :grinbandit:

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu e o problema, e chiar normal, mai ales daca motorul e rece.

 

Da, cu motorul la rece am vazut ca face. Stau si ma gandesc acum ca a inceput sa se manifeste asa si dupa ce am bagat ulei mai gros, 20w50. O sa ma mai uit odata cand ajung diseara acasa cand o sa fie motorul foarte cald si implicit uleiul mai subtire.

 

Sau mai poti regla tot din maneta, ambreiajul. Ceva de genul asta am avut si eu, imi intra greu in treapta intai cand plecam de la semafor, acum e ok. Un shurub de slabit iar de la celalalt mai strangi sau mai slabesti :grinbandit:

 

Bafta

 

Tocmai l-am reglat acum in pauza...l-am mai intins ca sa calce mai bine pe tamburusul ala de la "senzorul" de la ambreaj.

Tu ti-ai reparat mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai l-am reglat acum in pauza...l-am mai intins ca sa calce mai bine pe tamburusul ala de la "senzorul" de la ambreaj.

Tu ti-ai reparat mobra?

 

Am implinit o luna si nu s-a miscat nimic :blink: Fac figuri aia de la asigurarea aluia, ultima oara mi-a spus ca ar fi falsificat vinovatul acea asigurare, ca nu corespunde cu masina implicata in accident, ca e de la alta dacie... prostii, aia au doar o singura dacie in firma... ce sa-ti mai spun, numai baliverne :grinbandit:

 

Vezi ca pe Club se discuta de un viitor loc de intalnire, si tu erai interesat sa ne intalnim intre noi :)

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am implinit o luna si nu s-a miscat nimic :blink: Fac figuri aia de la asigurarea aluia, ultima oara mi-a spus ca ar fi falsificat vinovatul acea asigurare, ca nu corespunde cu masina implicata in accident, ca e de la alta dacie... prostii, aia au doar o singura dacie in firma... ce sa-ti mai spun, numai baliverne :grinbandit:

 

Vezi ca pe Club se discuta de un viitor loc de intalnire, si tu erai interesat sa ne intalnim intre noi :)

 

Bafta.

 

Ce sa mai zic...imi pare rau de mobra ta. Am vazut ca se discuta de intalnire. Daca nu ma vezi activ pe acolo...pls spune-mi si mie aici daca se stabileste ceva.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la ce ai puat maneta iaa cu reglaj ?

 

asa e de la mama ei. nu mai tin minte daca e optionala sau toate modelele dupa 2004 sunt asa. E buna smecheria pentru cei cu mana mica, apropie levierul de ghidon.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti ,oameni buni , ...F R A T I L O O O R !!!! ,

 

Unde pot verifica/indrepta o roata spitata de 650 GS ?

Hai ca stiu ca aveti cunostinte ..!

 

E vorba ca fabrica permite o abatere laterala de max.2mm si o abatere radiala de max 2mm.

da, ,...dar daca roata mea e peste ..cum si unde o repar ?

 

Voi ati reparat ?

 

Pls. Heeeeeeeeelp !

 

Pe cuvant de pionier ca dau zece :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am o roata care are abatere dar am ignorat problema. nu vibreaza la 160 deci :goodposting:

nici o roata pe spite nu o sa stea niciodata in tolerante prea mult. de aia s-a trecut pe aliaj

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari cu bucurie catre toti!

 

Bucurie pentru ca de 2 ani stiu topicul asta si abia acum pot sa intru si eu in el: tocmai mi-a venit motoru din germania si in cateva zile o sa fie in bucuresti. cred ca in maximum o saptamana (inmatricularea) o sa fiu pe el;

 

bmw f 650 gs din 2000 cu 25000km. e o superbitate pe care as lua-o in casa la iarna.

 

 

acu vine si rugamintea. aveti un loc de intalnire?

 

pentru cateva informatii si sfaturi utile va voi raspunde cu o bere! sau mai multe :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu vine si rugamintea. aveti un loc de intalnire?

 

pentru cateva informatii si sfaturi utile va voi raspunde cu o bere! sau mai multe :goodposting:

intalnirile monomarca/ mono model au un aspect foarte, foarte gay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...