Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

... nu stiu ce ulei trebuie sa pun.sper sa ma ajute cineva

 

Rasfoieste si tu un pic topicul asta si vei afla raspunsul la intrebarea asta, cat si la altele care o sa-ti vina pe parcurs :D

 

Bafta si sa-l stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am montat parbrizul de la kappa(givi) kd234s:

+ aerul e aruncat cam de la nas in sus (daca las viziera crapata la prima pozitie nu se simte curent, la urmatoarea deschidere incepe sa bata vantu) si pot sa merg cu flipul deschis prin oras, doar cu ochelarii de soare

- parca e mai mult zgomot

-atinge putin in bratele oglinzilor cand intorc ghidonul la maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ca un baiat destept ce sunt cand am trantit-o pe pamant si iarba in afara de alte stricaciuni s-a strambat un pic ghidonul,adica se simte la mana ca stanga e mai intinsa si dreapta e mai flexata... oare pot sa indrept situatia mutand un dinte mai la stanga ghidonul sau trebuie sa il dau jos si sa il indrept ? a mai facut cineva faza asta ? sau trebuie o teava noua ca n0ai cum sa il indrepti perfect ?

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Salutare,

 

Ca un baiat destept ce sunt cand am trantit-o pe pamant si iarba in afara de alte stricaciuni s-a strambat un pic ghidonul,adica se simte la mana ca stanga e mai intinsa si dreapta e mai flexata... oare pot sa indrept situatia mutand un dinte mai la stanga ghidonul sau trebuie sa il dau jos si sa il indrept ? a mai facut cineva faza asta ? sau trebuie o teava noua ca n0ai cum sa il indrepti perfect ?

 

:D

 

Nu s-a strambat ghidonul. Jugurile nu mai sunt aliniate perfect. Privite de sus le vezi pe amandoua, in loc sa se suprapuna perfect. Direfenta e mica. Se observa destul de greu cu ochiul liber.

Varianta urgenta, de coclauri - prinzi roata intre genunchi si tragi de ghidon in sensul invers anomaliei.

Varianta serioasa - indreptat ca mai sus, dupa care desfacute jugurile unul cate unul, facut pompe in furca fata, strans la loc.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate sa se fi strambat ghidonul, a patit-o un prieten de-ai mei la un f650 clasic. I l-a indreptat un tinichigiu, nu a trebuit sa-l schimbe. E putin probabil sa se fi sucit amortizoarele din jug la o cadere in lateral, asta se intampla mai degraba cand lovesti tare si frontal roata fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare legata de cauciucuri....

 

Momentan am Metzeler Tourance fata-spate.

As vrea sa pun Heidenau K60 pe spate si sa pastrez Metzeler Tourance pe fata

pana acum n-am mers decat cu gume la fel fata-spate..

Intrebarea este...merge combinatia de cramponata pe spate cu touring pe fata?

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

am si eu un bmw f650gs 2005. de cateva zile il am.

vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce ulei trebuie sa pun.sper sa ma ajute cineva

motorul a stat cam un an si jumatate nu a fost folosit.

multumesc

 

Poti sa ii pui uleiul recomandat pe care il cumperi de la AB.....

Sau...te apuci si cauti uleiuri folosite de altii pe acest topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare legata de cauciucuri....

 

Momentan am Metzeler Tourance fata-spate.

As vrea sa pun Heidenau K60 pe spate si sa pastrez Metzeler Tourance pe fata

pana acum n-am mers decat cu gume la fel fata-spate..

Intrebarea este...merge combinatia de cramponata pe spate cu touring pe fata?

 

Eu am mers vreo 3000 km pe Freewind cu Anakee pe fatza si Enduro 3 Sahara pe spate. A fost ok, n-am simtit nimic deosebit. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii mi-a venit minunatul capac ... acu am alta problema, butucul a venit chel (adica lipseste un fel de saiba) aia care agata cand e inchis.

 

Rugamintea mea catre voi, cei care aveti topcase original BMW sa-mi zice-ti si mie niste dimensiuni la "saiba" aia... eventual o poza sa-mi fac idee de cum ar trebuii sa arate.

Multumesc mult!!!

post-10102-1243857320_thumb.jpgpost-10102-1243857338_thumb.jpg

 

Astea-s pozele butucului meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am gasit-o si am comandat-o... tre sa caut io acasa piesele si sa ma duc cu codurile la ei... ca... vad ca se pricep al dreaq la motoare astia de la AB ...

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate sa se fi strambat ghidonul, a patit-o un prieten de-ai mei la un f650 clasic. I l-a indreptat un tinichigiu, nu a trebuit sa-l schimbe. E putin probabil sa se fi sucit amortizoarele din jug la o cadere in lateral, asta se intampla mai degraba cand lovesti tare si frontal roata fata.

 

Salutare,

 

Da, mersi de informatie cu indreptatul. Bine ca se poate si asa.

Si eu cred ca e doar ghidonul ca se vede si cu ochiul liber din fata ca pe o parte e mai scurt adica impins mai in spate... am trantit-o la 15kmh pe pamant ud fiind intrat cu niste "slick-uri" tari... si cred ca s-a proptit in pamant cand s-a oprit, si vaca fiind grea...

M-am gandit ca daca as bloca bine roata fata sa imping cu piciorul inapoi de partea indoita.

Se vede clar ca e doar ghidonul. O sa ma duc la un mecanic sau tinichigiu s-a trag de el. Mersi.

Aaaa si inca o chestie, am mers pe ploaie sambata mai mult si numai mergea vitezometrul deloc. Acum cand s-a uscat si-a revenit. Smecher rau vitezometrul de GS vechi... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre,

fac Âşi io o întrebare...

 

merge să schimb Âşi io tobele la dakaru meu din 2004, model 2005 cred...cu una mai uÂşoară doar pe stânga, care să sune mai mult un pic, :cheers: a făcut careva aÂşa ceva, a influențat injecția, a tăiat admisia ceva?

 

mulțumesc,

 

Bogdan

 

Merge, am schimbat si eu, si e foarte ok, nici un fel de problema la motor, injectie, admisie, etc.; mai ales ca sunet nu se compara cu toba originala, si parca trage mai bine de cand cu toba noua. In plus, e mai usoara cu vreo 4 kile decat originalul.

Detalii aici: http://www.hattech.de/shop/index.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge, am schimbat si eu, si e foarte ok, nici un fel de problema la motor, injectie, admisie, etc.; mai ales ca sunet nu se compara cu toba originala, si parca trage mai bine de cand cu toba noua. In plus, e mai usoara cu vreo 4 kile decat originalul.

Detalii aici: http://www.hattech.de/shop/index.html

 

o poză pliiiiiz ai?

 

sau un clip cu sunet...

 

teava din interior e directa sau e cu camere si site intermediare,

 

multumesc,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are inaltatoare de ghidon de 3 cm montate ?

vreau sa vad si eu pozitia de mers cu ele

 

pai cum vrei sa vezi pozitia? in poze? :cheers:

eu am de la touratech (3.5 cm inaltare)si oricand ai chef poti sa treci sa vezi.

pot doar sa spun ca s-a inbunatatit foate tare confortul la drum iar la forestiere e mana cereasca atunci cand mergi in picioare.

forta de recul a amotizorului nu mai bate in maini.

deci o investitie mica dar cu rezultate excepionale.

recomand oricarui posesor de GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti...la cat timp sau la ce numar de kilometrii se schimba bujiile la motoretele noastre?

Si inca ceva, mi-am cumparat baterie Exide de aici de pe forum. A venit goala, tre sa-i pun acid. Omu' mi-a zis ca tre sa-i pun acid, sa o las vreo 30 de minute si apoi e buna de pus pe mobra. Chiar nu mai trebuie pus la redresor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti...la cat timp sau la ce numar de kilometrii se schimba bujiile la motoretele noastre?

Si inca ceva, mi-am cumparat baterie Exide de aici de pe forum. A venit goala, tre sa-i pun acid. Omu' mi-a zis ca tre sa-i pun acid, sa o las vreo 30 de minute si apoi e buna de pus pe mobra. Chiar nu mai trebuie pus la redresor?

/index.php?...t&p=1775663

/index.php?...t&p=1775951

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt plin de spume - nu-mi mai vine sa plec nicaieri pe motocicleta daca e ud pe jos ca distrug incaltamintea - tot jegul imi este aruncat pe incaltaminte si pe pantaloni pana la genunchi. Aripa aia de la roata din fata de la BMW am auzit ca nu face 2 bani, cica e prea scurta in partea din spate si e degeaba. Voi cum ati rezolvat problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt plin de spume - nu-mi mai vine sa plec nicaieri pe motocicleta daca e ud pe jos ca distrug incaltamintea - tot jegul imi este aruncat pe incaltaminte si pe pantaloni pana la genunchi. Aripa aia de la roata din fata de la BMW am auzit ca nu face 2 bani, cica e prea scurta in partea din spate si e degeaba. Voi cum ati rezolvat problema asta?

 

 

exista aripioara mai lunga in partea de spate de la touratech, 78 de euro + costuri de expeditie. Destul de scumpa dar e buna. Eu tocmai m-am jucat in ploaie weekendul asta pin la mare. Ideea e ca nu o sa iti mai sara zmag de la roata...dar ce te faci cu masini si camioane, care nu aripioare... :cheers:

 

Daca te ajuta...linkul

 

http://www.touratech.com/shops/001/product...482143b6419e2be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti...la cat timp sau la ce numar de kilometrii se schimba bujiile la motoretele noastre?

Si inca ceva, mi-am cumparat baterie Exide de aici de pe forum. A venit goala, tre sa-i pun acid. Omu' mi-a zis ca tre sa-i pun acid, sa o las vreo 30 de minute si apoi e buna de pus pe mobra. Chiar nu mai trebuie pus la redresor?

 

legat de bujii:

1. Varianta "am auzit" ... ca la 10 mii se schimba alea normale si alea iridium ar duce-o pe la 30 mii...

 

2 Varianta "realista" ... nu exista un nr de km strict care trebuie sa functioneze... cand vezi ca nu mai tine turatia constanta sau vezi ca nu iti mai merge calumea verifici bujia, daca e normala si are electrodu "ros" si/sau e afumata nu e in regula ... la iridium io o am de 10 mii de km si e un roscat deschis-caramiziu ... motoru functioneaza in parametrii...deci... n-am nici un motiv s-o schimb... desi "verificarea" bujiei a fost cu scopu de a o schimba desi motoru nu prezenta vre-un simptom de scanteie slaba...

 

si legat de aripi... intrebare... exista ceva pt a "astupa" spatiul dintre bascula si suportul de plastic de sub sa!??! ma refer la spatiul prin care noroiu sare exact pe amortizoru central... Daca nu se gaseste asa ceva de cumparat sau e prea scump ma gandeam sa improvizez io ceva din cauciuc si prins cu vreo 2 pop-nituri sau surube...

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista aripioara mai lunga in partea de spate de la touratech, 78 de euro + costuri de expeditie. Destul de scumpa dar e buna. Eu tocmai m-am jucat in ploaie weekendul asta pin la mare. Ideea e ca nu o sa iti mai sara zmag de la roata...dar ce te faci cu masini si camioane, care nu aripioare... ;)

 

Daca te ajuta...linkul

 

http://www.touratech.com/shops/001/product...482143b6419e2be

am eu aceasta aripa ..NU AJUTA LA NIMIC...decat noroi sa nu mai sar pe motor ca apa tot pe picior sare!

drum uscat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfff, cred ca o sa-mi iau niste "jambiere" din astea:

 

post-37979-1243947691.gif

 

si o sa le tin in rucsac in caz ca am nevoie.... F enervanta chestia asta cu stropitul... m-am mai uitat pe strada si la altii dar parca nu am vazut sa stropeasca in halul asta...

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt plin de spume - nu-mi mai vine sa plec nicaieri pe motocicleta daca e ud pe jos ca distrug incaltamintea - tot jegul imi este aruncat pe incaltaminte si pe pantaloni pana la genunchi. Aripa aia de la roata din fata de la BMW am auzit ca nu face 2 bani, cica e prea scurta in partea din spate si e degeaba. Voi cum ati rezolvat problema asta?

Pe acelasi topic, pagina 251 la postul 2501 ai sa vezi solutia gasita de mine. Sufeream de aceeasi problema ca si tine.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o poză pliiiiiz ai?

 

sau un clip cu sunet...

 

teava din interior e directa sau e cu camere si site intermediare,

 

multumesc,

Bogdan

 

Uite poza...

post-10709-1243973348_thumb.jpg

Tzava e simpla, adica nu are decat un colier pe exterior, cu care o strangi de saxofon.

E foarte simplu de montat, demontezi tobele originale, o pui pe asta, strangi colierul si gata.

 

N-am clip cu sunet, dar o sa fac unul sa pun pe youtube... acum ca ai intrebat, mi-am adus aminte ca ma rugase si Hatt - producatorul - sa ii pun impresiile pe tube, ca reclama :cheers:

Uite in schimb unul gata pus:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

am si eu o mica problema constatata ieri seara,,,cand am pornit am observat ca farul este cam palid,,, cred ca mai sta aprinsa doar pozitia si nu faza scurta cum trebuia ,,, intrebarea ar fi de unde pot cumpara un bec si cam pe la ce pret ,,, e dakar din 2002 mobra

 

va salut si ce ziceti mai e asfaltul uscat zilele astea ? ... :cheers:)

 

 

 

cu respect,

Bogdan

de la orice benzinarie sau magazin cu piese auto. iti trebuie un h4. costa intre 5 si 40 lei. eu luam phillips pe la 20 --dau lumina mai faina. Atentie cand le schimbi sa nu rupi ceva pe la far

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...