Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu e greu motorul..., poate parea greu pe hartie insa distribuirea greutatii e foarte bine facuta plus ca rezervorul de sub sa ajuta la coborarea centrului de greutate.

Per total, zici ca e bicicleta...

Oricum la dimensiunile tale eu zic sa stai linistit...

 

subscriu, e destul de "folosibil" si in offroad si nu foarte greu de folosit nici la un enduro mai hard ... cat despre rally raid este perfect!

Mesaj completat

Din sirul unor ghinioane mici dar neintrerupte, mi s-a blocat topcase-ul si nu il mai pot da jos. A mai avut cineva o problema similara? Imi e cam teama sa trag tare de el, sa nu rup naibii ceva...

 

Da dupa ce am evitat asfaltul cativa km... era din cauza pamantului ce zacea pe acolo, am pus vap-ul pe el... si s-a hotarat sa se desfaca si l-am putut da jos de pe mobra...

Mesaj completat

PS e cineva deosebit de dragutz sa-mi trimita si mie pe PM linkul acela catre site-ul unde poti vedea cat costa fiecare piesa,surub si saiba (asemanator cu programul care-l au la service dupa care-ti comanda piesele de care ai nevoie) !?... erau preturile in dolari...macar orientativ

 

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din sirul unor ghinioane mici dar neintrerupte, mi s-a blocat topcase-ul si nu il mai pot da jos. A mai avut cineva o problema similara? Imi e cam teama sa trag tare de el, sa nu rup naibii ceva...

 

 

Ai rezolvat cu Topcase-ul? Eu il am pe al meu blocat de 6 luni cred si nu am reusit sa ii fac nimic. L-am dat cu tot felul de chestii, dar nu reusesc sa invart cheia...

(Ma refer la yala care leaga topcase-ul de motocicleta, nu cea care inchide topcase-ul.)

Daca ai reusit spune-mi si mie ce ai facut.

Editat de nevemore_adi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

subscriu, e destul de "folosibil" si in offroad si nu foarte greu de folosit nici la un enduro mai hard ... cat despre rally raid este perfect!

Mesaj completat

 

 

Da dupa ce am evitat asfaltul cativa km... era din cauza pamantului ce zacea pe acolo, am pus vap-ul pe el... si s-a hotarat sa se desfaca si l-am putut da jos de pe mobra...

Mesaj completat

PS e cineva deosebit de dragutz sa-mi trimita si mie pe PM linkul acela catre site-ul unde poti vedea cat costa fiecare piesa,surub si saiba (asemanator cu programul care-l au la service dupa care-ti comanda piesele de care ai nevoie) !?... erau preturile in dolari...macar orientativ

 

Multumesc mult

http://www.maxbmwmotorcycles.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cine mai e interesat de cauciucuri si camere Heidenau, sa dam o comanda pt. Bucuresti.

 

Preturile recente sunt

 

K 60

100/90-19.......180

130/80-17......205

140/80-17......290

 

K76

100/90-19.......199

130/80-17.......240

150/70-17.......299

 

iar camerele sunt 35 lei fata si 40 lei spatele. :laugh:

 

de unde ai luat preturile astea, ca eu as vrea un k76 pe spate da cica nu se mai fac de anul asta pe 130/80/17, numa pe 120/80/17?

da k60 cum e pe asfalt, ca imi pare prea pt off-road, ca din asta este in Ar cu 240 lei

thanks'

 

@antemiu

http://www.f650.ro/forum/viewtopic.php?f=22&t=29

aici sunt puse mai multe link-uri de acest gen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai rezolvat cu Topcase-ul? Eu il am pe al meu blocat de 6 luni cred si nu am reusit sa ii fac nimic. L-am dat cu tot felul de chestii, dar nu reusesc sa invart cheia...

(Ma refer la yala care leaga topcase-ul de motocicleta, nu cea care inchide topcase-ul.)

Daca ai reusit spune-mi si mie ce ai facut.

pune in el MULT wd 40 in repetate randuri, fii generos si pe dinarara - in spate, unde se roteste blocatorul. Joaca-te cu cheia scos - bagat intre turele de wd 40. O sa isi dea drumul

 

yala aia e orientata aiurea si aduna multa mizerie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta, pe langa bateria din primavara, macar lichid de frana o sa primeasca si a mea daca imi dau seama cum se schimba :laugh:

In plimbarea din we am constatat ca in 2up si cu genti laterale ajunge spre 180kmh fata de 170 doar cu mine.

Azi neavand ce face, m-am hotarat sa-i scot tubul de aer dinainte filtrului, sa vad daca se simte altfel, in afara de zgomot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde ai luat preturile astea, ca eu as vrea un k76 pe spate da cica nu se mai fac de anul asta pe 130/80/17, numa pe 120/80/17?

da k60 cum e pe asfalt, ca imi pare prea pt off-road, ca din asta este in Ar cu 240 lei

thanks'

 

@antemiu

http://www.f650.ro/forum/viewtopic.php?f=22&t=29

aici sunt puse mai multe link-uri de acest gen

 

Preturile alea erau in iunie la heidenau langa timisoara. eu nu mai mi-am luat heidenau din alte motive, nu ca nu ar fi fost bune, dar K60 are o gramada de lume pe GS uri si ST uri.

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta, pe langa bateria din primavara, macar lichid de frana o sa primeasca si a mea daca imi dau seama cum se schimba :laugh:

In plimbarea din we am constatat ca in 2up si cu genti laterale ajunge spre 180kmh fata de 170 doar cu mine.

 

 

pt lichid de frana:

- faci rost de un furtun de perfuzie sau altceva care sa intre fix pe aerisitor, iei cam 1 m,

- slabesti aerisitorul cu o tubulara de calitate (nu conteaza fatza sau spate)

- pui o inelara pe aerisitor si infigifurtunul pe mutzutzoi.

- desfaci capacul la rezervorul spate sau ala de la rezervorul fata (are 2 suruburi) - mobra pe cric central

- repeti urmatoarele pana cand pe furtun iese lichid curat si fara bule de aer:

a) pui muierea sa apese frana si tu slabesti aerisitorul sa iasa lichid, o sa stranga de frana sau o sa apese pe pedala pana aproape de capat, nu de tot!!!

:lol: cand a ajuns aproape de capat ii zici sa o tina asa

c) strangi usor aerisitorul, cat sa nu traga inapoi si zici la muiere sa dea drumu la frana

d) cand iese lichid curat strangi aerisitorul, pui lichid pana la semn si pui capacul la rezervor

 

Hint- daca nu ai placute noi nu umple pana la MAX - o sa iti iasa din rezervor cand schimbi placutele si e coroziv.

 

Cat despre vitezometru: daca in a 5-a acele nu sunt paralele e tzapa. fenomenul provine de la rezervor aproape gol si contacte aiurite prin mufa de la bord - indica prostii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca toti il stiti pe Mihai (Bizoo-n) care acum e prin Mongolia. Are nevoie URGENT de niste simeringuri de praf. Daca aveti "pe stoc", va rog dati-mi un PM ca sa va pun in legatura cu fratele lui care trebuie sa trimita coletul cat mai repede.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca toti il stiti pe Mihai (Bizoo-n) care acum e prin Mongolia. Are nevoie URGENT de niste simeringuri de praf. Daca aveti "pe stoc", va rog dati-mi un PM ca sa va pun in legatura cu fratele lui care trebuie sa trimita coletul cat mai repede.

 

Multumesc.

 

Problema a fost rezolvata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum citeva zile am pierdut un geam de la semnalul spate stinga... Ghinion imi zic. Ghinion si ca este transparent-alb, nu galben (pe care il gasesti cica in Vitan la scutere). Am dat comanda la AB de geam. Costa numai 41 RON. Ieri am avut insa totusi noroc sa gasesc celalalt geam de pe semnalul spate cracanat si gata sa pice. Amandoua au picat din cauza ca plasticul in care intra surubul de fixare a crapat. Nu stiu daca a fost din cauza caldurii de la tobe sau din cauza batrinetii si a vibratiilor. Drept urmare va sfatuiesc sa aveti grija la ele ca sunt ale dreacu de scumpe pentru un plastic.

Daca stiti un loc de unde sa cumpar pe viitor aceste geamuri de semnalizare un pic mai ieftine ar fi excelent.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum citeva zile am pierdut un geam de la semnalul spate stinga... Ghinion imi zic. Ghinion si ca este transparent-alb, nu galben (pe care il gasesti cica in Vitan la scutere). Am dat comanda la AB de geam. Costa numai 41 RON. Ieri am avut insa totusi noroc sa gasesc celalalt geam de pe semnalul spate cracanat si gata sa pice. Amandoua au picat din cauza ca plasticul in care intra surubul de fixare a crapat. Nu stiu daca a fost din cauza caldurii de la tobe sau din cauza batrinetii si a vibratiilor. Drept urmare va sfatuiesc sa aveti grija la ele ca sunt ale dreacu de scumpe pentru un plastic.

Daca stiti un loc de unde sa cumpar pe viitor aceste geamuri de semnalizare un pic mai ieftine ar fi excelent.

 

Bafta.

 

Io mai am doar un semnal intreg :makeout: (offroad-ul bata-l vina :wink: ) , si ala lipit cu super glue ... acum sunt in cautare de semnale cat mai elastice si cu geam cat mai mic sa fie mai rezistent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat semnale din targ de la Vitan pt Nils si Taxi, vestea proasta e ca s-au cam terminat. Numai la o taraba aveau si ala a cam epuizat stocul si mi-a zis ca nu prea mai are de un sa aduca.

 

Asa ca tre sa gasim o alta sursa.

 

Mici si flexibile e greu de gasit, pt ca becurile tre sa fie de 10W. Releul e de 20W si daca pui becuri mici merge aiurea sau deloc :makeout: .

 

O zi buna la toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat semnale din targ de la Vitan pt Nils si Taxi, vestea proasta e ca s-au cam terminat. Numai la o taraba aveau si ala a cam epuizat stocul si mi-a zis ca nu prea mai are de un sa aduca.

 

Asa ca tre sa gasim o alta sursa.

 

Mici si flexibile e greu de gasit, pt ca becurile tre sa fie de 10W. Releul e de 20W si daca pui becuri mici merge aiurea sau deloc :makeout: .

 

O zi buna la toata lumea.

 

De parca e mare inginerie sa mai montezi un consumator undeva pe circuit...sa dea valoarea care trebuie... e rezolvabila problema... :wink:

Mesaj completat

PS . semnalizatoare mi-am cumparat de pe e-bay, sunt foooarte mici si n-au brat deloc (se lipesc pe carena)...

Mesaj completat

sper sa arate ok...sau macar sa se vada...

post-10102-1251184370_thumb.jpg

post-10102-1251184374_thumb.jpg

post-10102-1251184382_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De parca e mare inginerie sa mai montezi un consumator undeva pe circuit...sa dea valoarea care trebuie... e rezolvabila problema... :makeout:

 

Sunt rezistențe speciale pentru așa ceva. Băgați și voi un ochi la Louis, au chiar "dedicate" pentru BMW... Sunt foarte ușor de montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Numa ce mi-am schimbat kitu' de lant(100E DID legat-da la promotie :) ) si cand am dat jos pinionu de pe fata nu am fost pe faza si nu sunt sigur cum treb pus,adica buza aia ce o are pe el e spre motor sau spre exteriorul lui?Acuma l-am pus cu ea spre interior, sper ca am nimerit-o :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...