Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

- la viteze de peste 80 km la ora tot aerul este aruncat in casca, asa ca se face foarte mare zgomot (are parbrizul OEM scurt); sunt in cautatea unuia mai inalt, cel mai probabil un Z-Technik; apropos, stie cineva vreun distribuitor mai apropiat pentru asa ceva?;

- pe ploaie m-a disperat: ma mozolesc pe ghete si pe pantaloni cumplit; am citit de problema si mi-am cumparat o aripa fata sa incerc bricolajul de a o lungi pe cea existenta, insa inca ma mai lupt cu suruburile de la puntea stabilizatoare (parca asa se cheama); am strambat 2 chei, urmeaza a 3-a...

 

Abia ce mi-am montat windshield-ul Ztechnik azi, chiar inainte sa inceapa sa ninga deci nu am apucat sa-l testez... Ca si constructie si aspect e foarte ok. L-am luat de aici: www.ztechnik.co.uk si m-a costat 650 Roni cu transport cu tot. Oricat am cautat mai ieftin nu am gasit.

Aripa fata mi-am luat de la Touratech dar inca nu am apucat sa o montez. Nu-mi prea fac sperante ca o sa scap de mozoleala pe picioare... Am citit undeva niste impresii si nu erau chiar pozitive dar macar nu o sa se mai murdareasca motorul si farul ca pana acum. :)

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare

 

S-a mai discutat despre uleiul optim pentru motoarele noastre, am citit cam tot si inteleg ca BMW recomanda Castrol 20W50 mineral, am gasit aici.

Totodata, am gasit Motul similar 20W50, mineral, API SG, acesta.

Ati folosit careva Motul 3000? cum se comporta cutia de viteze, motorul?

Credeti ca exista diferente intre cele doua tipuri de uleiuri?

Este ok Motul sau este preferabil Castrol?

 

Multumesc si un sezon cat mai lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripa fata mi-am luat de la Touratech dar inca nu am apucat sa o montez. Nu-mi prea fac sperante ca o sa scap de mozoleala pe picioare... Am citit undeva niste impresii si nu erau chiar pozitive dar macar nu o sa se mai murdareasca motorul si farul ca pana acum. :)

 

Cind o sa treci prin balti, tot te vei stropi pe picioare. Toata apa care o arunca roata tot pe tenesi ajunge.

Cu aripa montata poti sa fii sigur ca nu se va mai umple motorul pina sus de noroi ca atunci cind nu o aveai.

Cam atit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

S-a mai discutat despre uleiul optim pentru motoarele noastre, am citit cam tot si inteleg ca BMW recomanda Castrol 20W50 mineral, am gasit aici.

Totodata, am gasit Motul similar 20W50, mineral, API SG, acesta.

Ati folosit careva Motul 3000? cum se comporta cutia de viteze, motorul?

Credeti ca exista diferente intre cele doua tipuri de uleiuri?

Este ok Motul sau este preferabil Castrol?

 

Multumesc si un sezon cat mai lung.

 

Eu folosesc de vreo doua schimburi Motul 3000. Al treilea schimb o sa fie tot cu acelasi ulei. Uleiul e bun, nu l-a mancat iar la cutie nu am vazut diferenta fata de ce am avut anterior. Fiind mai vascos, ai sa sesizezi lucrul asta la inceput si final de sezon.

Legat de Castrol...vezi ca se gaseste si la noi la pret mai bun decat gasesti la Louis.

 

Revin cu intrebarea mea: poate sa-mi recomande cineva un baiat care sa-mi confectioneze niste suporti pentru cutii laterale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- la viteze de peste 80 km la ora tot aerul este aruncat in casca, asa ca se face foarte mare zgomot (are parbrizul OEM scurt); sunt in cautatea unuia mai inalt, cel mai probabil un Z-Technik; apropos, stie cineva vreun distribuitor mai apropiat pentru asa ceva?;

- pe ploaie m-a disperat: ma mozolesc pe ghete si pe pantaloni cumplit; am citit de problema si mi-am cumparat o aripa fata sa incerc bricolajul de a o lungi pe cea existenta, insa inca ma mai lupt cu suruburile de la puntea stabilizatoare (parca asa se cheama); am strambat 2 chei, urmeaza a 3-a...

 

Eu mi-am luat parbrizul asta de la www.wunderlich.de. Au parbrize si pentru 650 cu hands guard si pentru cele fara hands guard.

Imbunatatirea confortului in timpul mersului este semnificativa.

 

Eu mi-am lungit aripa existenta cu inca o aripa cumparata de la A Bavaria dar taiata si montata invers. De stropit, tot te stropesti cind dai prin balti dar in rest nu se mai umple motorul de noroi. Am postat niste poze la un moment dat ,aici pe forum, cu ce mi-am facut eu la motor.

 

Felicitari pentru achizitie si mai vb.

Bafta!

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma m-am hotarat asupra marcii parbrizului (Z-technik, tot din UK - multumesc glucian pentru confirmarea sursei asupra careia ma oprisem), mai am asupra modelului (cu sau fara urechi laterale). Pozele pe care le-ai postat mai demult cu cele 2 aripi innadite m-au determinat sa o cumpar pe a doua.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc de vreo doua schimburi Motul 3000. Al treilea schimb o sa fie tot cu acelasi ulei. Uleiul e bun, nu l-a mancat iar la cutie nu am vazut diferenta fata de ce am avut anterior. Fiind mai vascos, ai sa sesizezi lucrul asta la inceput si final de sezon.

Legat de Castrol...vezi ca se gaseste si la noi la pret mai bun decat gasesti la Louis.

 

Multumesc mult de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

dintre cei care au fost la diagnoza cu motocicletele, ce rezultate indica o astfel de scanare?

Am monitorizat consumul pe ultimii ~1500 de km si ma clasez undeva in partea superioara a consumurilor cu o medie de 4.88 si asta fara sa exploatez motocicleta in conditii grele, drumuri f scurte, temp exterioara scazuta, acceleratii puternice sau regimuri de viteza ridicate, filtrul de aer si bujia sunt noi.

Banuiala mea ar fi un senzor dereglat( aer sau lambda) care nu indica tocmai valori care sa aiba legatura cu realitatea.

 

As dori sa aflu daca la o scanare apar aceste erori, daca da unde imi recomandati sa fac operatiunea? Mentionez ca sunt din Iasi si nu am acces tocmai facil la AB deci trebuie sa ma multumesc cu dealerul local BMW. cam cat costa o astfel de operatiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele pe care le-ai postat mai demult cu cele 2 aripi innadite m-au determinat sa o cumpar pe a doua.

Multumesc.

 

Mare grija atunci cind tai aripa noua si mai ales cind o innadesti cu aripa existenta.

Cind o sa faci treaba asta, daca vrei da-mi de stire, ne potrivim la timpul liber, vin si te ajut cu placere.

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

dintre cei care au fost la diagnoza cu motocicletele, ce rezultate indica o astfel de scanare?

Am monitorizat consumul pe ultimii ~1500 de km si ma clasez undeva in partea superioara a consumurilor cu o medie de 4.88 si asta fara sa exploatez motocicleta in conditii grele, drumuri f scurte, temp exterioara scazuta, acceleratii puternice sau regimuri de viteza ridicate, filtrul de aer si bujia sunt noi.

Banuiala mea ar fi un senzor dereglat( aer sau lambda) care nu indica tocmai valori care sa aiba legatura cu realitatea.

 

As dori sa aflu daca la o scanare apar aceste erori, daca da unde imi recomandati sa fac operatiunea? Mentionez ca sunt din Iasi si nu am acces tocmai facil la AB deci trebuie sa ma multumesc cu dealerul local BMW. cam cat costa o astfel de operatiune?

 

Nu stiu daca e un consum exagerat: eu am 4.7 pe ultimii 2000km iar trumansky parca 4.8 / 4500km :bounce:

Vezi sa iei kilometrajul corect: la mine este o diferenta intre parcursul pe partial (corect) si cel pe total (mai mic cu 10%).

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Serban.S: Multumesc pentru oferta de ajutor, dar aripa este gata, am taiat si montat in weekend. Am preferat sa pastrez partea cu gauri date deja si sa tai doar ultima sectiune, cea care vine in spatele furcii, chiar daca arata ca o mica cocoasa (!?), pentru stabilitatea fixarii, mai ales ca am pastrat saibele de metal cu care vine, dupa ce le-am intors pe dos. Astept prima ploaie pentru testarea rezultatului.

post-53322-1268729225_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari. A iesit OK.

Nu o sa te mai stropeasca cu noroi pina la oglinzi, asta e clar. Pe ghete insa tot te vei stropi de la apa aruncata de roata cind trece prin balti.

 

PS. Daca nu mai ai nevoie de restul taiat de la aripa, sunt amator (daca mai exista). Sa imi spui cit costa.

Multumesc!

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca e un consum exagerat: eu am 4.7 pe ultimii 2000km iar trumansky parca 4.8 / 4500km :bounce:

Vezi sa iei kilometrajul corect: la mine este o diferenta intre parcursul pe partial (corect) si cel pe total (mai mic cu 10%).

 

Fata de 4,18 cat este media de pe spritmonitor avem un consum cu aprox 15% mai mare.

Am un amic care are tot un gs si la acelasi drum, parcurs in paralel, a avut un consum cu aprox 20-25 % mai mic ca mine, nu mai tin minte exact valorile.

La un drum in exterior la care am impartit motocicleta (jumatate de distanata a codus el, jumatate eu) am inregistrat cu GS-ul prietenului, un consum de 3,8 daca imi aduc aminte, valoare de care eu inca nu m-am apropiat.

 

Mersi pentru indicatia dintre odometru si tripdistance, pana acum in calcularea consumului am luat in seama doar distantele de pe partial, de obicei alimentez plin-plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata de 4,18 cat este media de pe spritmonitor avem un consum cu aprox 15% mai mare.

Am un amic care are tot un gs si la acelasi drum, parcurs in paralel, a avut un consum cu aprox 20-25 % mai mic ca mine, nu mai tin minte exact valorile.

La un drum in exterior la care am impartit motocicleta (jumatate de distanata a codus el, jumatate eu) am inregistrat cu GS-ul prietenului, un consum de 3,8 daca imi aduc aminte, valoare de care eu inca nu m-am apropiat.

 

Mersi pentru indicatia dintre odometru si tripdistance, pana acum in calcularea consumului am luat in seama doar distantele de pe partial, de obicei alimentez plin-plin.

 

Conteaza foarte mult si felul in care conduci, cat de tare dai in ea, la ce turatii schimbi, ce greutate ai, cat de masiv esti ..etc...

 

Ca idee in cazul meu: 196cm, 120kg, stil de mers mai agresiv, consumul se invarte in jurul a 6.5 in oras si 4.5 afara, mixt ar fi pe la 5.8

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intereseaza pe cineva - am un set de incuietori pt topcase noi noute. Partea a doua e ca aproape sigur le pot customiza dupa cheia viitorului proprietar pt ca mi-au ramas destule tablite din alea mici folosite la asamblarea butucului. PM pt detalii.

 

 

Mai am una bucata cadru din partea din spate a F650 GS-ului (nu stiu exact cum ii spune). Nu e f drept dar nci sudat sau rupt nu e. Se poate folosi, a fost montat pe F650 Gs-ul meu si nu am avut probleme.

 

 

post-37979-1268764354_thumb.jpg

 

post-37979-1268764605_thumb.jpg

 

Sper ca nu deranjeaza pe nimeni ca am postat aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza foarte mult si felul in care conduci, cat de tare dai in ea, la ce turatii schimbi, ce greutate ai, cat de masiv esti ..etc...

 

Ca idee in cazul meu: 196cm, 120kg, stil de mers mai agresiv, consumul se invarte in jurul a 6.5 in oras si 4.5 afara, mixt ar fi pe la 5.8

 

 

Mai prin toamna aveam si eu 85 de kg la 1,88 acum am ajuns la 80kg in speranta ca va scadea consumul :bounce:) . Mersi pentru sfaturile "linistitoare" in privinta motorului, dar din pacate sunt sigur ca, in cazul meu, nu stilul este singurul responsabil de consum, desi sunt constient ca joaca un rol f f important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata de 4,18 cat este media de pe spritmonitor avem un consum cu aprox 15% mai mare.

Am un amic care are tot un gs si la acelasi drum, parcurs in paralel, a avut un consum cu aprox 20-25 % mai mic ca mine, nu mai tin minte exact valorile.

La un drum in exterior la care am impartit motocicleta (jumatate de distanata a codus el, jumatate eu) am inregistrat cu GS-ul prietenului, un consum de 3,8 daca imi aduc aminte, valoare de care eu inca nu m-am apropiat.

 

Mersi pentru indicatia dintre odometru si tripdistance, pana acum in calcularea consumului am luat in seama doar distantele de pe partial, de obicei alimentez plin-plin.

 

Consumul meu de 4.8 este mediu, oras + dn1. Cand am facut consumul strict extraurban, mergand cu 80-90Km/h a iesit sub 4% (vezi prima alimentare din spritmonitor).

Mesaj completat

Mai prin toamna aveam si eu 85 de kg la 1,88 acum am ajuns la 80kg in speranta ca va scadea consumul :drink: ) . Mersi pentru sfaturile "linistitoare" in privinta motorului, dar din pacate sunt sigur ca, in cazul meu, nu stilul este singurul responsabil de consum, desi sunt constient ca joaca un rol f f important.

 

Eu am slabit vreo 35Kg si tot nu s-a vazut mai nimic la consum :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la mici diferente de consum - aici se simte versiunea de firmware.

alea care papa putin trag mi nasol - au fun factor mai mic :drink:

 

eu as fi vrut un fw mai vechi, era mobra mai coioasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,

a pus cineva ceva de genul asta pe motor...?

 

post-22150-1268938849_thumb.jpg post-22150-1268938854_thumb.jpg post-22150-1268938861_thumb.jpg

 

k mi se pare foarte bun pt a proteja amortizorul de pe spate de noroi...

m-ar interesa evantualele dimensiuni al placii, sa nu mai trec prin tot procesul de incerari...

multzam... :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,

a pus cineva ceva de genul asta pe motor...?

 

post-22150-1268938849_thumb.jpg post-22150-1268938854_thumb.jpg post-22150-1268938861_thumb.jpg

 

k mi se pare foarte bun pt a proteja amortizorul de pe spate de noroi...

m-ar interesa evantualele dimensiuni al placii, sa nu mai trec prin tot procesul de incerari...

multzam... :drink:

 

Dupa cum arata in poza, nu protejeaza nimic. Doar va ingreuna spalarea.

Ar trebui ca partea de sus e piesei sa intre cumva sub aparatoarea originala. Ceva pe principiul tiglelor de pe casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum arata in poza, nu protejeaza nimic. Doar va ingreuna spalarea.

Ar trebui ca partea de sus e piesei sa intre cumva sub aparatoarea originala. Ceva pe principiul tiglelor de pe casa.

si dc iei aparatoarea ca si tigla ce mai de sus, sau ca si coama ...cum e?

eu cred ca o sa protejeze destul de bine...proiectul e facut si testat pe f650.com, sau pe undeva ca nu mai stiu exact unde l-am vazut

spalatul...pffff...ala sa fie ultimul bai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,

a pus cineva ceva de genul asta pe motor...?

 

Am facut si eu ceva de genul asta numai ca a fost mai simplu. Un cauciuc de 5 mm grosime prins de partea de plastic din fata rotii (aparatoarea de plastic superioara). Cauciucul respectiv coboara printre bascula si roata (propriu zis, sta, in timp ce roata si bascula se misca pe linga el cind lucreaza amortizorul) .

Sistem vazut initial la Angi care functioneaza excelent pina acum. Simplu si eficient (zic eu).

L-am montat pentru a proteja amortizorul spate de noroi.

Am sa revin cu poze.

Mesaj completat

Aceste sunt pozele cu protectiile mele la noroi pentru roata spate.

post-40812-1268983817_thumb.jpg

post-40812-1268983827_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...