Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Saluta la toti . Mai nou azi am ramas fara claxon... Nu a murit brusc si etrusc ci s-a mai chinuit putin ... Mergea asa cu scame... Apoi oha...

Am desfacut butonu si se pare ca nu e de acolo .

La clacson nu am ajuns inca , pentru ca e bine ascuns...

A mai patit cineva ceva de genul asta , sa imi dea si mie un sfat ?

E claxonu mort de-a binelea sau o fi din alta parte?

Multumesc.

Pai scoate claxonu si aplica-i 12V. Daca nu mâraie... ala-i!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saluta la toti . Mai nou azi am ramas fara claxon... Nu a murit brusc si etrusc ci s-a mai chinuit putin ... Mergea asa cu scame... Apoi oha...

Am desfacut butonu si se pare ca nu e de acolo .

La clacson nu am ajuns inca , pentru ca e bine ascuns...

A mai patit cineva ceva de genul asta , sa imi dea si mie un sfat ?

E claxonu mort de-a binelea sau o fi din alta parte?

Multumesc.

Chestia asta am patit-o eu sapt. trecuta...am dat jos caxonul, i-am dat jos capacelul de plastic din spatele claxonului (acopera un surubel), am inlaturat o parte din izolatia de cauciuc si l-am mai destrans cateva spire cu o cheie de 8 sau 7, nu mai retin.

Nu e obligatoriu sa trebuiasca sa destrangi, poate e necesar sa strangi surubelul, te descurci :)

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluta la toti . Mai nou azi am ramas fara claxon... Nu a murit brusc si etrusc ci s-a mai chinuit putin ... Mergea asa cu scame... Apoi oha...

Am desfacut butonu si se pare ca nu e de acolo .

La clacson nu am ajuns inca , pentru ca e bine ascuns...

A mai patit cineva ceva de genul asta , sa imi dea si mie un sfat ?

E claxonu mort de-a binelea sau o fi din alta parte?

Multumesc.

 

 

Bah, e ceva in aer...si mie mi-a murit claxonu la fel de brusc acum vreo doua saptamani. Mi-a mers bine merci, claxonam de mama focului...cand dupa vreo 10-20 de minute si ceva gropi cand am vrut sa claxonez un bou...nu a mai claxonat!!!

I-am dat aripa fata jos, m-am uitat la contacte...la buton, totul pare sa fie in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai desfacut sa ajungi la claxon? Ai reusit sa desfaci claxonul ? EU fara claxon sunt mort....

Acu juma de ora pina sa ajung la serviciu, mi-a lipsit claxonul asta ca aerul... :)

 

O sa cobor mai tirziu la motor sa il desfac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut tot...aripa, claxon...

M-am uitat la contacte...etc. Mi-am mai zis un coleg de surubul ala de sub capacul de plastic, data viitoare cand ma mai uit la el o sa umblu si la surub. Nici nu am crezut ca e surub sub plasticul ala.

Si eu sunt mare claxonagiu...si sunt mort fara claxon. Din cauza asta inca ezit sa scot mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brusc si fara nici un alt semn de defectare, mi s-a resetat kilometrajul la zero :)

Ma refer la kilometrajul mare, nu tripmaster (s-a resetat si ala, dar asta e o problema mai mica).

 

 

ok, vad ca nimeni nu s-a inghesuit sa raspunda, inteleg ca in .ro nu s-au mai auzit cazuri.

da' am gasit prin alte tari, cica se mai intampla

 

http://www.f650.co.uk/forums/showthread.php?t=4395

http://www.gs-forum.eu/showthread.php?t=23202

 

Avantaj la vanzare... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluta la toti . Mai nou azi am ramas fara claxon... Nu a murit brusc si etrusc ci s-a mai chinuit putin ... Mergea asa cu scame... Apoi oha...

Am desfacut butonu si se pare ca nu e de acolo .

La clacson nu am ajuns inca , pentru ca e bine ascuns...

A mai patit cineva ceva de genul asta , sa imi dea si mie un sfat ?

E claxonu mort de-a binelea sau o fi din alta parte?

Multumesc.

Am patit-o si eu cu claxonul, tot asa am desfacut butonul crezand ca e de acolo insa totul era ok, am dat jos ciocul ca sa ajung la claxonul popriu zis si l-am testat pe direct si a functionat

Am masurat cu multimetrul sa vad daca imi da + la claxon - imi dadea

Concluzie - firul de masa bulit undeva prin harnasament.

Am rezolvat printr-un nou fir tras pe langa harnasament pana la claxon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, vad ca nimeni nu s-a inghesuit sa raspunda, inteleg ca in .ro nu s-au mai auzit cazuri.

da' am gasit prin alte tari, cica se mai intampla

 

http://www.f650.co.uk/forums/showthread.php?t=4395

http://www.gs-forum.eu/showthread.php?t=23202

 

Avantaj la vanzare... :)

daca vrei fa o tura pe la alba si probam cu alt bord sa vedem de unde i se trage beleaua .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, vad ca nimeni nu s-a inghesuit sa raspunda, inteleg ca in .ro nu s-au mai auzit cazuri.

da' am gasit prin alte tari, cica se mai intampla

 

http://www.f650.co.uk/forums/showthread.php?t=4395

http://www.gs-forum.eu/showthread.php?t=23202

 

Avantaj la vanzare... :P

 

 

Salut am patit ceva oarecum similar . Mi s-a resetat in mers jurnalierul. Stiu pt ca il resetez de fiecare data cand bag benzina si cum tocmai iesisem de pe autostrada si mergeam spre Curtea de Arges am vazut ca aveam doar 38 de km parca.

 

Asta era cu un we inainte de pasti ...de atunci nu a mai facut nimic suspect ...asa ca l-am ignorat :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut mai devreme aripa si am ajuns la claxon. Am masurat si imi venea 12 V cind apasam butonul claxonului de pe maner. Am desfacut dopul ala de plastic de pe spatele clacsonului, am desfacut citeva ture surubul pe care l-am gasit sub dop si .... minune: functioneaza clacsonu :( Si-a revenit. Probabil oxidase contactul ala din interior.

Am dat 1-2 claxoane asa de control :P dar o sa ii fac proba de foc maine. Sper sa mai reziste...

Multumesc tuturor pentru sfaturi si support (yzulyka :) ).

Respecte.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Scuze de deranj, am doar 2 intrebari...

 

1 - de unde pot cumpara simeringuri pentru furca fata (GS) + aparatorile de praf (dustcovers)??? Cunoasteti magazine online de unde pot comanda? Am cautat pe ebay.de si am gasit doar

 

http://cgi.ebay.de/BMW-F-650-GS-Dakar-Simm...42#ht_961wt_941

 

si

 

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...T#ht_1231wt_941

 

 

Ma gandeam ca poate o exista vreun magazin unde sa gasesc aceste piese la set.

 

 

2 . Unde pot gasi ulei pentru furca? Au toate magazinele moto? Sau se gaseste mai greu?

 

 

 

Am incercat funcia "Search" , dar la cate sute de pagini are acest topic cautarea nu e intotdeauna usoara. In fine, sper sa ma poata indruma cineva dintre voi.

 

Multumesc,

Adrian Ciuplea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat 1-2 claxoane asa de control :P dar o sa ii fac proba de foc maine. Sper sa mai reziste...

 

Se pare ca m-am bucurat degeaba. Si nici macar nu a fost proba de foc. A murit instant si deocamdata nu da semne ca revine. O sa il desfac iar sa vad vreun cod pe el. Apropo, claxonul este Bosch.

Daca stie cineva vreun cod pentru claxon, recunostinta in bere fara alcool :) La AB parca mi-e frica sa sun... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simeringuri am gasit si la ...7 lei... :P

i'am luat lui antemiu din BV...pana cuma vad ca nu s'a plans...

pana la urma simeringurile sunt tot simeringuri :)

 

cu aparatorile de praf...nu stiu...da cam orice magazin moto ar trebui sa iti poata aduce sau useri dp forum care se ocupa cu asa ceva

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simeringuri am gasit si la ...7 lei... :P

...

pana la urma simeringurile sunt tot simeringuri :)

 

Si eu sunt de parere ca originalele sunt cele mai bune. Mai ales ca la AB nu-s sensibil mai scumpe ca prin alte parti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stie cineva vreun cod pentru claxon, recunostinta in bere fara alcool :) La AB parca mi-e frica sa sun... :(

61332346554

La AB e cca 160 roni

 

:P

 

P.S. Eu zic sa mai incerci..inseamna ca nu ai prin pozitia corecta a surubului. El trebuie sa sune ca si inainte. Vezi ca si o juma de spira face diferenta.Al meu de 2 sapt merge inca...sper :D

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Scuze de deranj, am doar 2 intrebari...

 

1 - de unde pot cumpara simeringuri pentru furca fata (GS) + aparatorile de praf (dustcovers)??? Cunoasteti magazine online de unde pot comanda? Am cautat pe ebay.de si am gasit doar

 

http://cgi.ebay.de/BMW-F-650-GS-Dakar-Simm...42#ht_961wt_941

 

si

 

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...T#ht_1231wt_941

 

 

Ma gandeam ca poate o exista vreun magazin unde sa gasesc aceste piese la set.

 

 

2 . Unde pot gasi ulei pentru furca? Au toate magazinele moto? Sau se gaseste mai greu?

 

 

 

Am incercat funcia "Search" , dar la cate sute de pagini are acest topic cautarea nu e intotdeauna usoara. In fine, sper sa ma poata indruma cineva dintre voi.

 

Multumesc,

Adrian Ciuplea

 

 

Salut,

 

Semeringuri furca si aparatori praf la Automobile Bavaria din pipera, cum au zis si altii sunt cam la acelasi pret; Daca nu-ti place AB - mai poti gasi pe www.louis.de; www.kronaumoto.ro le aduc la preturile de pe site

Ulei pt furca - PM la User-ul LinX - am luat de la el ulei de furca Valvoline 10W la super pret

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna! Am si io o nelamurire! Am cumparat de curand un BMW F 650 GS (modelul din 2002)! Obisnuit cu un motor pe carburatie(Honda Hornet PC36) mi se pare aiurea sa tin apasat pe butonul de pornire timp de cca. 1-1.5 sec pana cand porneste motorul! La Hornet trageam socul la maxim...apasam cel mult 0.5 sec butonul de pornire si motorul pornea f repede! E normal ce se intampla la 650 GS-ul din 2002? La voi porneste la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna! Am si io o nelamurire! Am cumparat de curand un BMW F 650 GS (modelul din 2002)! Obisnuit cu un motor pe carburatie(Honda Hornet PC36) mi se pare aiurea sa tin apasat pe butonul de pornire timp de cca. 1-1.5 sec pana cand porneste motorul! La Hornet trageam socul la maxim...apasam cel mult 0.5 sec butonul de pornire si motorul pornea f repede! E normal ce se intampla la 650 GS-ul din 2002? La voi porneste la fel?

 

 

e normal!

toate pornesc asa.

sa-l stapanesti sanatos!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna! Am si io o nelamurire! Am cumparat de curand un BMW F 650 GS (modelul din 2002)! Obisnuit cu un motor pe carburatie(Honda Hornet PC36) mi se pare aiurea sa tin apasat pe butonul de pornire timp de cca. 1-1.5 sec pana cand porneste motorul! La Hornet trageam socul la maxim...apasam cel mult 0.5 sec butonul de pornire si motorul pornea f repede! E normal ce se intampla la 650 GS-ul din 2002? La voi porneste la fel?

La al meu fac in felul urmator:

-pun contact, astept cca 3-4 sec, dau buton si porneste. Daca totusi nu porneste, iau contactul, las cca 10 sec motorul oprit, apoi reiau faza cu cele 4 sec de asteptare cu contactul pus si ii dau bumb.

Din ce am obs., daca nu lasi cele 4 sec cu contactul pus (vb si de alte GS-uri), nu porneste ff usor (ca XT-ul de exemplu, care e pe carburatie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare aiurea sa tin apasat pe butonul de pornire timp de cca. 1-1.5 sec pana cand porneste motorul! La Hornet trageam socul la maxim...apasam cel mult 0.5 sec

este foarte normal

prima data - asigura-te ca astepti suficient sa se stinga becul de temperatura a apei apoi dai la automat. urmeaza procedura corecta.

 

 

diferenta de comportament se explica prin faptul ca hornet are 4 cil si bmw are 1 singur cilindru - ambele in 4t

 

un cilindru arde benzina o data la 2 ture - deci are sanse sa porneasca la 2 ture de motor

4 cilindri - benzina este arsa la fiecare jumatate de tura - de unde sansele sa plece mai repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...