Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Hmmm curios ce spui... Ma gandeam ca intr-a 5-a la 30-40 e mai mult decat subturata si nu o sa aiba putere sa rupa aderenta. (de asta am crezut ca ai gresit treapta). Pe cand la 5000 -5500 rpm e cuplu maxim, si de aceea ambreiajul fiind pe duca nu mai poate tine forta dezvoltata de motor. O sa incerc cum mi-ai zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmmm curios ce spui... Ma gandeam ca intr-a 5-a la 30-40 e mai mult decat subturata si nu o sa aiba putere sa rupa aderenta. (de asta am crezut ca ai gresit treapta). Pe cand la 5000 -5500 rpm e cuplu maxim, si de aceea ambreiajul fiind pe duca nu mai poate tine forta dezvoltata de motor. O sa incerc cum mi-ai zis.

da.am mai auzit treaba asta.la fel cum spui.cred k e uzat,dar mai poti merge f probleme.asta e 100 e si e k nou ce sa facem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme observ ca imi tot picura antigel pe la capacul pompei de apa.Sa schimb doar garniturile sau pompa cu totul?Stie cineva la cat ajunge o pompa de apa(noua/sh)?

 

Pompa de apa inseamna doua simeringuri, vreo doua garnituri si un ax cu o elice la capat. Kitul asta costa in jur de 150 lei la Bavaria. Sunt multi care-l schimba in fata blocului. Personal m-as duce la Bavaria sa-l schimbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am facut si eu un drum intins spre Iasi, si am observat ca pe la 140km/h cand trag tare de gaz patineaza ambreiajul (cred). Pana acum nu am observat asta, o am doar de 2 luni, si in celelate trepte de viteze nu mi s-a intamplat, cred eu pentru ca nu am fortat tare in zona de turatie 5000rpm, unde e cuplu maxim. Asa ca abia acum mi s-a intamplat cand am putut sa-i dau mai mult de 140-150. Daca o accelerez constant si usor nu patineaza... si se duce mai sus.. i-am dat pana la 160 doar. Am incercat totusi si in alte trepte, patineaza si intr-a 4-a si a 3...

 

A mai patit cineva asta?

Ce e de facut?

Cum cum ar trebui sa procedez.. ce trebuie sa schimb, s-a mai discutat inainte, ca nu imi aduc aminte sa fi gasit?

Se mai poate regla cumva ambreiajul? Ambreiajul acum imi tine exact in ultima zona inainte de a-i da drumu la maneta, ultimii 2cm.

Cam cat ajunge toata distractia?

Cam cat mai pot merge asa pana se duce de tot? (acum daca o las usurel motocicleta merge perfect)

Motocicleta Dakar 2004 - 42000km

 

Multumesc tuturor!

 

am schimbat eu ambreiaj acum 2 saptamani...

Patinaj la 40mii e prematur... al meu avea 78 mii.

Inspecteaza cablul si maneta sas culiseze usor, ai grija ce ulei ii pui.

Eu am avut discurile la limita si arcurile decalite.

Prima manifestare vizibila a fost ca pe la 5200 in a 5-a la gaz brusc urca turatia vioi cam 500rpm apoi tragea ok. Alte chestii mai obscure - schimbarile de viteza mai brutale - incepusera sa semene cu cutia automata, tinuta la topspeed maia mult de 30 km - se incingea - normal daca exista mic patinaj...., clantanit cand strangeam ambreiaju la rece.

cost reparatie: aprox 1500+ ron la bavaria - kit ambreiaj(discuri metalice, discuri frictiune, un disc metalic de capat, arcuri), garnituri, un schimb de ulei din ala nou si meserias, manopera.

 

piesele in sine sunt cam 1100 ron. manopera sub 300; restu ulei

 

Senzatia data de motor e cu totul alta acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de apa inseamna doua simeringuri, vreo doua garnituri si un ax cu o elice la capat. Kitul asta costa in jur de 150 lei la Bavaria. Sunt multi care-l schimba in fata blocului. Personal m-as duce la Bavaria sa-l schimbe.

si inca ceva...asa ca pont :wink:

cand o schimbi, pune-i din prima simeringuri de pe piata, nu kkturile alea nemtesti ce vin impreuna cu paleta si axul, ca nu au sa tina

multa lume de pe aici, printre care si eu, s-a plans ca dupa 2-3-4 mii km au inceput sa crape

pune romanesti dc gasesti, sau de pe piata, si nu o sa ai probleme

sunt fapte testate

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ZIDU' pentru raspunsul complet. Si motocicleta mea se manifesta la fel... de la 5200 urca lejer si la 6500 fara sa ia in viteza considerabil... dar imediat turatia revine in zona normala.

Uleiul abia l-am schimbat 15W50 motul, ideea e ca nu am apucat sa vad daca facea aceeasi chestie inainte de a-l schimba, si nu stiu nimic despre cum au fost facute schimburile inainte, cu ce ulei si cum s-a comportat cu motocicleta fostul proprietar. Ambreiajul tinea ln capatul cursei si mi-e frica ca nu cumva sa fi mers italianul cu el putin strans. Acum i-am mai dat drumul din filetul de la capatul manetei. Cum ar trebui normal reglat ambreiajul sa tina?

 

Zidu cam cat mai pot sa merg cu el asa, daca nu il fortez? Dupa mine eu cred ca mai duce mult daca nu bruschez acceleratia... eu nici nu as fi sesizat asta daca nu trageam de ea pe la 140km/h

 

@Dan Cata - am incercat si intr-a 5-a cum zici tu la 40km/h, dar nici gand sa patineze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul tinea ln capatul cursei si mi-e frica ca nu cumva sa fi mers italianul cu el putin strans. Acum i-am mai dat drumul din filetul de la capatul manetei. Cum ar trebui normal reglat ambreiajul sa tina?

 

Zidu cam cat mai pot sa merg cu el asa, daca nu il fortez? Dupa mine eu cred ca mai duce mult daca nu bruschez acceleratia... eu nici nu as fi sesizat asta daca nu trageam de ea pe la 140km/h

 

@Dan Cata - am incercat si intr-a 5-a cum zici tu la 40km/h, dar nici gand sa patineze...

De-aia nu iti mai patineaza acuma, ca ai reglat maneta! Aia e bine, incearca sa fii atent de acum incolo sa ai joc la maneta de ambreiaj, tot timpul. Verifica in manual cat tre sa fie jocu ala la capatul manetei!. Daca nu ai avea joc deloc, practic tu ai merge cu el usor debreiat. Nu e foarte mare diferenta intre ambreiajul care strange si unul debreiat, foarte putin.

 

Aceeasi greseala am facut-o si eu la GS cand l-am avut. Cand mi-am dat seama, a fost prea tarziu si a trebuit sa il schimb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva...asa ca pont :wink:

cand o schimbi, pune-i din prima simeringuri de pe piata, nu kkturile alea nemtesti ce vin impreuna cu paleta si axul, ca nu au sa tina

multa lume de pe aici, printre care si eu, s-a plans ca dupa 2-3-4 mii km au inceput sa crape

pune romanesti dc gasesti, sau de pe piata, si nu o sa ai probleme

sunt fapte testate

;)

salut.mai exact care semeringuri, ce cote au si de unde se pot cumpara rapid.nu am nevoie acum ,dar e bn sa stiu.ms

 

am schimbat eu ambreiaj acum 2 saptamani...

Patinaj la 40mii e prematur... al meu avea 78 mii.

Inspecteaza cablul si maneta sas culiseze usor, ai grija ce ulei ii pui.

Eu am avut discurile la limita si arcurile decalite.

Prima manifestare vizibila a fost ca pe la 5200 in a 5-a la gaz brusc urca turatia vioi cam 500rpm apoi tragea ok. Alte chestii mai obscure - schimbarile de viteza mai brutale - incepusera sa semene cu cutia automata, tinuta la topspeed maia mult de 30 km - se incingea - normal daca exista mic patinaj...., clantanit cand strangeam ambreiaju la rece.

cost reparatie: aprox 1500+ ron la bavaria - kit ambreiaj(discuri metalice, discuri frictiune, un disc metalic de capat, arcuri), garnituri, un schimb de ulei din ala nou si meserias, manopera.

 

piesele in sine sunt cam 1100 ron. manopera sub 300; restu ulei

 

Senzatia data de motor e cu totul alta acum.

dar se piese ai pus de sunt 11 milioane.fane o poza la tot ce ai scos din el daca se poate.ms

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un biker de al nostru are nevoie de un ambreiaj pt bmw gs 2005.care ar fi mai bun; trv lucas sau ebc.cel original nu stie ce productie este.a auzit el k ar fi probleme cu trv lucas.ast raspuns de la cunoscatori.multumim. cei de la dilly aduc original cu 800 ron,au doua made in austria si made in italy.ajutati-ne.si la bavaria 880 ron kitul.

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un biker de al nostru are nevoie de un ambreiaj pt bmw gs 2005.care ar fi mai bun; trv lucas sau ebc.cel original nu stie ce productie este.a auzit el k ar fi probleme cu trv lucas.ast raspuns de la cunoscatori.multumim. cei de la dilly aduc original cu 800 ron,au doua made in austria si made in italy.ajutati-ne.si la bavaria 880 ron kitul.

ia kit si monteaza la bavaria - avantajul e garantia !! pe langa cei 880 ron pe kit (arcuri discuri de ambele feluri) mai intra si garnitura de la motor (60 ron parca)si garnitura de la galeria de esapament, pe langa kitul normal a mai fost nevoie de un disc de presiune care nu face parte din kit!! etc. manopera nu mi s-a parut mult mai ales prin prisma garantiei. 3l de ulei la 680 mii/l au fost parte din restul. Nu as desface motoru pe trotuar pt 3mil sub nici o forma. Mi se pare o prostie ca la aproape 80mii km sa ma zgarcesc la 2 - 3 plinuri de benzina.

 

 

Zidu cam cat mai pot sa merg cu el asa, daca nu il fortez? Dupa mine eu cred ca mai duce mult daca nu bruschez acceleratia... eu nici nu as fi sesizat asta daca nu trageam de ea pe la 140km/h

 

@Dan Cata - am incercat si intr-a 5-a cum zici tu la 40km/h, dar nici gand sa patineze...

in mod dubios aveam tot motul 15w50 in el ..... acum am un semisintetic de la castrol - power 1 racing - si chiar merge motorul altfel. Pretul de la bavaria a fost fix cat ala de pe louis!!!!

 

poti merge cu el asa pana nu mai pleaca de pe loc. daca si-a revenit cand i-ai refacut jocul la maneta -ai avut noroc. mai merge o vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A montat cineva pe Dakar cric central de GS normal? cum trebuie taiat si cu cat trebuie prelungit?

da eu.il prelungesti cu 5 cm si il tai de la jumatate in jos.adica dupa teava pe care vin arcurile de sustinere.euam pus fier plin strunjit la capete sa intre pe tevi in sus si in jos sudat polizat si vopsit.iese perfect.

 

ia kit si monteaza la bavaria - avantajul e garantia !! pe langa cei 880 ron pe kit (arcuri discuri de ambele feluri) mai intra si garnitura de la motor (60 ron parca)si garnitura de la galeria de esapament, pe langa kitul normal a mai fost nevoie de un disc de presiune care nu face parte din kit!! etc. manopera nu mi s-a parut mult mai ales prin prisma garantiei. 3l de ulei la 680 mii/l au fost parte din restul. Nu as desface motoru pe trotuar pt 3mil sub nici o forma. Mi se pare o prostie ca la aproape 80mii km sa ma zgarcesc la 2 - 3 plinuri de benzina.

 

 

in mod dubios aveam tot motul 15w50 in el ..... acum am un semisintetic de la castrol - power 1 racing - si chiar merge motorul altfel. Pretul de la bavaria a fost fix cat ala de pe louis!!!!

 

poti merge cu el asa pana nu mai pleaca de pe loc. daca si-a revenit cand i-ai refacut jocul la maneta -ai avut noroc. mai merge o vreme.

ce face discul ala de presiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat careva rulmentii la roata spate?Ma poate ajuta careva?

Chiar nimeni nu a schimbat?Azi m am trezit ca-mi trozneste roata ff rau!Cand am ajuns acasa si am dat roata jos,m-am umplut de bile de rulment.Interesant,nu? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=21_0155&hg=21&fg=21

nr 15 - ultima in contact cu discurile

 

Chiar nimeni nu a schimbat?Azi m am trezit ca-mi trozneste roata ff rau!Cand am ajuns acasa si am dat roata jos,m-am umplut de bile de rulment.Interesant,nu? :D

gasesti pe f650.com dvd cu toata operatiunea si explicatii. ai nevoie de un incalzitor industrial - 40 ron la brico

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai exact...

mai exact, merggi si ia un conespan de diametru mai mare, cat sa intre in interiorul rulmentului, il infloresti cu filetul si scoti afara rulmemtul

eu cel putin asa am facut, fara incalziri si alte chestii bmw-istice prea complicate

 

este normal sa gasesc pilitura de metal pe busonul de la baia de ulei? nu foarte mult ce-i drept si foarte fin,dar...........asa sa fie la fiecare schimb?

da, e normal...se datoreaza uzurii(care e foarte fina)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod dubios aveam tot motul 15w50 in el ..... acum am un semisintetic de la castrol - power 1 racing - si chiar merge motorul altfel. Pretul de la bavaria a fost fix cat ala de pe louis!!!!

 

ce motul aveai, semi sau sintetic?

cu castrol, cum merge altfel? ce-ti place mai mult la asta? despre asta e vorba?- http://www.louis.de/_40835b935da9e0f3ac938b3b8bc7c6f9ed/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=43&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038383

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...