Purghy Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Motorul mi-a placurt de prima data cand l-am vazut. Dar care-i treaba. Locuiesc in Chicago iar pe aici nu e mai nimic pe o raza de cateva sute de kilometrii inafara de lanuri de porumb. Ca sa pot ajunge si io undeva unde sa ma bucur de natura/motor trebuie sa parcurg distanta asta pe autostrada, deci imi trebuia in motor care sa se descurce bine la viteze cat de cat mari,destul de confortabil ( am facut si 1700 km intr-o zi Colorado-Chicago), dar care sa se comporte decent si pe aratura. Nu ies cu el prin oras ca sa nu ma impusc in cap(nu din cauza motorului , din cauza traficului infernal). ( Foarte tare, esti norocos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Purghy: Multumesc si sper cand o sa gasesc un pic de timp sa pun si povestea. Chestia rotunjoara de pe dreapta la mijloc este rezervorul de la suspensia de dakar(shock). Al meu a fost GS standard si l-am facut Dakar in sensul ca i-am pus furci mai lungi de Dakar, suspensie pe spate mai lunga roata pe fata de 21 inch, linie de frana fata mai lunga, side stand si centerstand mai lungi. ERU: Dupa ce am inaltat toata motocicleta, m-a mancat si mai tare si i-am schimbat iar suspensia pe fata. Astea sunt furci de Yamaha YZ 250 de prin 2000 de 46 mm, dar am inteles ca sunt cam la fel de prin 1999-2003 pe YZ 250, 450 si inca cateva modele. Este o intreaga poveste aici: My link Eu am cumparat tot kit-ul pt a putea instala frana pe fata, ax nou si doua "urechi" pt senzorul de abs. Furcile le-am luat de la cineva care si-a vadut motocicleta pe bucati, care la randul lui le luase de pe ebay. Le-a trimis la un meserias in Oklahoma (http://www.houseofhorsepower.com/) care i-a schimbat arcurile, uleiul si presupun si ceva componente interne ca sa le faca destul de tari pt greutatea Gs-ului cu motociclist si bagaje cu tot Craciun fericit tuturor va urez!!! Ce intelegi prin "kit"? Cel de la care l-ai cumparat il pregatise pt alt GS sau e o firma care vinde asa ceva ? Si ce include acest kit ? Furca aia ce reglaje are pe ea? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 SALUT SI LA MULTI ANI TUTUROR. NU AM AVUT NET DE VINERI SI NU AM PUTUT SA VA SPUN LA MOMENTUL POTRIVIT. SALUT SI LA MULTI ANI TUTUROR. NU AM AVUT NET DE VINERI SI NU AM PUTUT SA VA SPUN LA MOMENTUL POTRIVIT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Ce intelegi prin "kit"? Cel de la care l-ai cumparat il pregatise pt alt GS sau e o firma care vinde asa ceva ? Si ce include acest kit ? Furca aia ce reglaje are pe ea? Multumesc anticipat. Kitul contine toate piesele sa poti instala etrieru pe fata, axul rotii si sa montezi abs senzorul.Toata treaba arata asa http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=14788940&postcount=2166 Tot kitul m-a costat 500 $$$. Ala de la care am luat eu frucile nu avea roata de BMW pe fara ci roata de Yamaha si nici abs. Eu am vrut sa pastrez rata de BMw si absul de aia am luat tot kitul asta. Mai sunt poze f bune la pagina 38 in linkul care l-am trimis:http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=399113. Mai trebuie sa faci ceva improvizatii la contact,line de frana mai lunga si tot felul de maruntaie.Ciuteste cu atentie toata discutia si o sa-ti raspunda la multe intrebari. Furcile de yamaha au reglaj si sus si jos si in fuctie de greutate si de stilul de condus deasemenea descris acolo Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Kit-ul asta e facut de cineva sa u se poate cumpara de la vre-o firma ? Adica pe scurt daca vreau sa mi-l cumpar acum il gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 (editat) Kitul este facut de un membru de pe forum Hawkeng.Eu de la el l-am cumparat si din cate stiu el le face.Eu l-am cumparat vara trecuta si nu stiu daca are facute mai multe in stoc in momentul asta.Este tot ce vezi in linkul asta plus o "ureche" din aia din poza a 3-ia, ca mie mi-a trimis doua la fel. Din cate stiu mai este un membru pe acelasi forum care il face - JDRadman- insa nu sunt sigur http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=14788940&postcount=2166 Editat Decembrie 28, 2011 de KioN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 ... Din cate stiu mai este un membru pe acelasi forum care il face - JDRadman- insa nu sunt sigur... JDRadman a facut acest kit pentru prima data. Acum cred ca a predat stafeta altui user de pe acolo... Oricum, pentru toti cei care sunt interesati de aceasta conversie, cititi cu incredere topicul pus de colegul KioN. Acolo veti afla raspunsurile pentru orice intrebare v-ar putea trece prin cap legat de acest subiect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Are careva idee de unde iau un buton de flash ? Am apasat mai tare pe el,afara e frig,si a crapat o ureche din plastic pe care se prindea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Aveti ma careva manualul pentru dakar/f650 pe injectie? Nu ma refer la service ca nu ma ajuta cu nimic. Vreau manualul (pdf, doc, whatever) sa stiu si eu de exemplu ce si cat ulei tre sa bag in el Daca nu il are nimeni atunci ce si cat ulei tre sa bag in el (stiu ca s-a discutat, dar poate s-au mai schimbat unele chestii)? Editat Ianuarie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Uite aici link-ul cu manualul. http://home.otc-mc.o...c/F650GS_EU.pdf Nu stiu pe care il vrei tu, dar eu pe asta il folosesc. L-am printat si oricand mesteresc ceva la motocicleta e langa mine si imi da sfaturi. Daca as avea un laptop cu net in garaj poate ar fi mai usor cu domnu' Google, vizualizand diferite materiale postate pe forumuri. Pe langa asta, doresc Multi Ani pentru tot motociclistu' roman! Sa va bucurati impreuna cu motoretele voastre, de viata, familie si natura! Ce a adus Mos Craciun Motocicletelor voastre? Editat Ianuarie 5, 2012 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Astia pe realoem.ro au toate prostiile de pe realoem.com ? Am gasit cam toate piesele care-mi trebuie dar mi-e sa nu fie pentru altceva si sa se potriveasca doar codurile (pentru ca siteul e facut asa de bine incat nu poti sa vezi nici macar cum se cheama piesa)? LE: Mai schimba cineva grav la motor? Poate ne bagam la o combinatie, ceva reduceri mai mari Editat Ianuarie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Eu pe realoem.ro nu vad decat piese pentru autoturisme BMW. realoem.com, nu comercializeaza piese, acolo gasesti codurile, si preturi informative, ca sa stii exact ceea ce ai nevoie cand comanzi piesele. Oriucm ar fi, cauta codul de pe .ro pe .com si daca e acceasi chestie inseamna ca e ok! Editat Ianuarie 5, 2012 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Pai asta e faza ca pe realoem.ro gasesc piesele dupa cod dar nu le pot vedea ca pe realoem (sa fiu sigur ca-s de moto). In fine, le-am dat un mail sa fiu sigur ca nu sunt codurile la fel/incurcate/etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Am inteles acum defapt ce vrei. Poate aduc si piese de moto, daca le dai codul de pe realoem.com. Nu cred ca are cum ca piese diferite sa aiba aceleasi coduri. Sa ne spui si noua ce preturi au piesele, fata de alte surse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 LE: Mai schimba cineva grav la motor? Poate ne bagam la o combinatie, ceva reduceri mai mari eu as vrea sa-mi fac furca in feb . arcuri progresive, ulei , simeringuri . plus un schimb de ulei si placute eventual si un cauciuc nou pe fata dar vreau tot anakee . de unde vrei sa cumperi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) ssminkly au preturi mai mici decat ce e pe realoem.com (si altii care isi iau datele de acolo). O garnitura care pe realoem e 4$ pe .ro e 7roni. Sunt preturi sensibil mai mici decat pe realoem.com. Partea de confuzie e ca gasesti tot e e pe realoem (moto) dar nu poti decat sa le adaugi in cos, nu sa si vezi ce e piesa (si nu arata nume, doar codul pe care-l cauti). 21217652984 realoem.com - $296.92 maxbmw - $254.82 realoem.ro - 721ron cu tva (adica vreo 215$) LE: Mi-au raspuns. Codurile sunt ok dar nu importa piese direct. Trebuie sa fac cerere cu codurile si imi dau ei preturile. Deci treaba de mai sus cade... si incepusem sa ma bucur lol. Trandafir vreau sa schimb multe si caut un pachet "atractiv" (daca tot fac vanzare macar sa obtin si eu o reducere buna). Kit de lant, kit de ambreaj, tot ce inseamna lichid, cauciucuri, mansoane, garnituri, semeringuri si altele. Editat Ianuarie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Kitul este facut de un membru de pe forum Hawkeng.Eu de la el l-am cumparat si din cate stiu el le face.Eu l-am cumparat vara trecuta si nu stiu daca are facute mai multe in stoc in momentul asta.Este tot ce vezi in linkul asta plus o "ureche" din aia din poza a 3-ia, ca mie mi-a trimis doua la fel. Din cate stiu mai este un membru pe acelasi forum care il face - JDRadman- insa nu sunt sigur http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=14788940&postcount=2166 Multumesc mult pt info...daca as fi gasit thread-ul asta acum un an poate nu imi mai luam 800. Poti sa pui te rog niste poze cu butucul tau ma interesa cum ai rezolvat problema si eventual daca ai rezolvat cumva blocarea de la ghidon. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 21217652984 realoem.com - $296.92 maxbmw - $254.82 realoem.ro - 721ron cu tva (adica vreo 215$) Pretul de mai sus este valabil pentru RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Multumesc mult pt info...daca as fi gasit thread-ul asta acum un an poate nu imi mai luam 800. Adica ti-ai luat 800 doar pentru ca Dakaru' n-avea furca-ntoarsa sau am inteles eu gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Adica ti-ai luat 800 doar pentru ca Dakaru' n-avea furca-ntoarsa sau am inteles eu gresit? Mi-am luat 800 din mai multe motive; unul dintre ele este ca suspensia de la Dakar este varza, asta insa e o caracateristica a motocicletelor BMW, cel putin pe segmentul endurotouring pt ca pe altele nu m-am urcat si oricum nu stiu cum ar trebui sa fie [n-am termen de comparatie]. La 800 am fost un pic indus in eroare, am crezut ca furca are niste reglaje, dar nu are. Furca de 800 este net superioara celei de Dakar,, insa in raport cu ce exista pe piata in domeniu, i-as da un 6 cu indulgenta pe o scara de la 1 la 10, in timp de Dakarul de abia daca ar obtine un 3, insa furca aia de Yama pusa pe Dakar cred ca il ridica la un 8 poate chiar 9. Adica furca aia e foarte capabila insa nu stiu exact cum s-ar comporta pe Dakar. Din ce spun cei care au facut transplantul, e "uber mega giga", si printre cei care zic asta sunt oameni care au un background de MX, insa pana nu merg eu pe ea nu pot sa fiu sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Am avut si gs-ul 650 "simplu". Intr-adevar furca aia chiar mi se parea proasta. In schimb, asta de Dakar parca e putin diferita, spre bine. Probabil ca e si din cauza faptului ca m-am obisnuit, dar eu ma pot impaca cu ceea ce poate furca Dakarului. Trebuie tinut cont de faptul ca nu e motocicleta de concurs si, pentru ce a fost ea conceputa, furca pe care o are isi face treaba. Dar, daca iti permiti/n-ai ce face cu banii si e loc de mai bine, o furca mai smechera te poate face sa te simti ceva mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 furca e primul ( si sper singurul ) lucru care ma dezamageste la modelul asta . a mea e foarte moale si la orice denivelare mai mare face cursa completa . sper sa se schimbe ceva dupa ce-i pun niste arcuri mai tari si un ulei mai gros . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Am avut si gs-ul 650 "simplu". Intr-adevar furca aia chiar mi se parea proasta. In schimb, asta de Dakar parca e putin diferita, spre bine. Probabil ca e si din cauza faptului ca m-am obisnuit, dar eu ma pot impaca cu ceea ce poate furca Dakarului. Trebuie tinut cont de faptul ca nu e motocicleta de concurs si, pentru ce a fost ea conceputa, furca pe care o are isi face treaba. Dar, daca iti permiti/n-ai ce face cu banii si e loc de mai bine, o furca mai smechera te poate face sa te simti ceva mai bine. Da Angi, ai dreptate furca de la Dakar e un pic mai buna decat cea de la gs-ul simplu, de aia i-am dat 3 pt gs-ul simplu as da nota 1. Sincer si eu m-am impacat cu furca de 650 gs pt ca n-am avut de ales, iar dakarul a fost conceput pt drumuri ...mai proaste dar drumuri, are un pic mai lunga cursa si roata de 21 vs 19 constituie un avantaj, chiar mai mare decat diferenta dintre furci; cu toate astea suspensia e slaba ...fa o comparatie onesta cu LC4 pe care l-ai avut. Din prima nu are Dakarul nu are nimic ajustabil pe cand furcile bune au cel putin 3 reglaje daca nu 4. Si nu e vorba de o comparatie cu motociclete de concurs ..sau in fine si Dakarul a fost motocicleta de concurs acum muuuuuult timp. furca e primul ( si sper singurul ) lucru care ma dezamageste la modelul asta . a mea e foarte moale si la orice denivelare mai mare face cursa completa . sper sa se schimbe ceva dupa ce-i pun niste arcuri mai tari si un ulei mai gros . Sa stii ca un arc mai tare si un ulei mai gros nu inseamna neaparat o furca mai buna. Teoretic vorbind roata trebuie sa fie in permanent contact cu solul sa il urmareasca prin toate denivelarile. Din acest motiv furcile din ziua de azi [nu cele de la BMW] au preload compresion si rebound reglabil ; cele cu adevarat performante au 2 setari pt compresion. Dar in fine sunt altii care stiu sa explice mult mai bine decat mine cum functioneaza suspensia ..eu doar am inceput sa simt limitarile...si ma gandesc la niste schimburi de amortizor furca. Initial vroiam doar sa-mi schimb arcurile cu unele progresive ..asta cu siguranta ajuta insa deja nu mai sunt convins ca e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 din pacate nu am prea multa exp insa mi se pare ciudat sa dea de capat la o denivelare de 30 cm . incep cu arcurie progresive si povestesc aici ce s-a schimbat . sper eu in bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Mie mi-a placut cum s-a modificat suspensia fata dupa ce am pus arcuri progresive Wirth si am schimbat uleiul cu unul 10-15W... E putin tricky pusul arcurilor noi, pentru ca sunt ceva mai tari decat precedentele, si trebuei sa impingi capacele tuburilor cu o oarecare forta, timp in care incerci sa fixezi siguranta... daca nu te ajuta careva e cam incomoda operatiunea... Editat Ianuarie 6, 2012 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.