Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Caraie si nu porneste ?

Daca da, nu mai insista cu pornitu' ca poate mai salvezi ceva din freewheel. Rulmentul asta are niste role care permite rotirea numai intr-un sens, in sensul celalalt blocandu-se in arborele motorului. Aceste role sunt tinute pe pozitie de un arc identic cu cel de simering.

Am sa caut linkul cu reparatia si am sa il pun aici .

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu insista daca iti caraie cand apesi butonul sa o pornesti...

Uite aici procedura reparatiei pentru FREE WHEEL ...

Daca nu insisti schimbi doar arcul care tine rolele... Daca insisti si le amesteci p-acolo , schimbi rulmentul... Intreaba-ma de unde stiu ... :D

post-40812-0-47706600-1404743168_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul meu nu a mai fost nimic de facut pentru salvarea freewheel-ului... unele role ajunsesera complet rotunde, oricum toate erau serios pilite pe cel putin o parte.

Asa ca am luat freewheel nou, 460 de lei cu transport inclus, de la motorworks.co.uk. In mai putin de o saptamana il aveam.

 

 

Am recitit descrierea problemei tale si inca nu-s 100% edificat ca ar fi de la freewheel. Cum o descrii ar putea fi si de la un contact imperfect la masa al electromotorului. Din aceasta cauza ar putea sa isi ia masa prin pinion, si de-asta e alimentat intermitent...

 

Am avut ambele probleme, pot fi identificate usor fiecare, doar ca din descrierea ta nu mi-am putut da seama clar despre care din situatii e vorba.

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca incerc sa-mi dau seama de la ce provine sunetul dar pentru edificare va atasej un filmulet, poate pentru cei ce au mai auzit asa ceva va fi relevant


» Post actualizat in 07 Jul 2014 18:05

ca si o mentiune, a inceput saptamana trecuta sa-mi faca la prima pornire dimineata....dupa care in restul zilei era cuminte. In weekend-ul de a tgrecut am constatat ca face la doua din trei porniri indiferent de-i calda sau rece, am evitat sa o mai opresc dar avand in vedere ca era departe de casa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, a aparut si la mine problema despre care s-a mai discutat pe aici pe undeva (dar nu mai gasesc unde) si anume pornirea cu dificultate, mai exact, dificultatea elecromotorului de a invarti. Cu alte cuvinte in momentul in care apesi butonul da sa invarta, se aude un zgomot (similar cu cel pe care-l mai face la oprire) apoi invarte iar si tot asa. In mod normal motorul porneste ok si la rece si la cald daca nu apare zgomotul cu pricina, bateria-i ok.

Daca s-a mai lovit careva de chestia asta si a reusit sa gasesca si o rezolvare il astept cu un sfat, multumesc anticipat.

 

Salut. Cand am avut problema asta la F650ST (Nu GS) era rotoru. A facut ceva timp sunetul acesta apoi unul un pic mai grav iar apoi nu mai pornea.

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o parere, multumesc! si ce problema avea rotorul, cum ai remediat-o?

verifica nivelul electrolitului in baterie. poti avea surprize

» Post actualizat in 08 Jul 2014 04:53

Care sunt dimensiunile exacte ale rolei inferioare pentru ghidajul lantului (la dakar) ? cauciucul de pe rola mea a decis ca are altceva mai bun de facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica nivelul electrolitului in baterie. poti avea surprize

» Post actualizat in 08 Jul 2014 04:53

Care sunt dimensiunile exacte ale rolei inferioare pentru ghidajul lantului (la dakar) ? cauciucul de pe rola mea a decis ca are altceva mai bun de facut

dimensiunea nu o stiu dar pot sa-ti spun ca atunci cand am patit acelasi lucru am dat-o jos, am spalat si degresat totul bine dupa care pe rola metalica am infasurat ceva izolier apoi am urcat partea de cauciuc la loc. Au urmat inca zeci mii de km si nu s-a mai gandit sa plece la plimbare.

Editat de SUN_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu insista daca iti caraie cand apesi butonul sa o pornesti...

Uite aici procedura reparatiei pentru FREE WHEEL ...

Daca nu insisti schimbi doar arcul care tine rolele... Daca insisti si le amesteci p-acolo , schimbi rulmentul... Intreaba-ma de unde stiu ... :D

 

 

dimensiunea nu o stiu dar pot sa-ti spun ca atunci cand am patit acelasi lucru am dat-o jos, am spalat si degresat totul bine dupa care pe rola metalica am infasurat ceva izolier apoi am urcat partea de cauciuc la loc. Au urmat inca zeci mii de km si nu s-a mai gandit sa plece la plimbare.

In martie dupa ce am spalat mobra la spalatorie, cand apasam butonul de pornire se auzea un carait in releul din fata bateriei....am crezut ca este un contact imperfect, dar s-a dovedit a fi bateria. Am schimbat bateria si de atunci porneste "la sfert" :). Din video-ul tau nu recunosc sa fie aceiasi problema.

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In martie dupa ce am spalat mobra la spalatorie, cand apasam butonul de pornire se auzea un carait in releul din fata bateriei....am crezut ca este un contact imperfect, dar s-a dovedit a fi bateria. Am schimbat bateria si de atunci porneste "la sfert" :). Din video-ul tau nu recunosc sa fie aceiasi problema.

Bateria este "proaspata" curentul oferit se incadreaza in standarde, zgomotul este metalic si provine de undeva din motor si nu suna a releu, multumesc pentru sugestie!

Astazi voi merge sa o pregatesc de operatie, voi incepe la spalatorie, incerc o noua filmare sper cu un sunet mai bun

» Post actualizat in 08 Jul 2014 11:22

Bateria este "proaspata", curentul oferit se incadreaza in standarde, zgomotul este metalic si provine de undeva din motor si nu suna a releu, multumesc pentru sugestie!

Astazi voi merge sa o pregatesc de operatie, voi incepe la spalatorie, incerc o noua filmare sper cu un sunet mai bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista cod pentru geamuri albe. Si eu pierdusem un geam alb de pe spate, si asa am aflat ca nu exista OEM geam alb la semnalizare.

Le gasesti pe ebay . Cam scumpe intr-adevar, dar le gasesti. Daca gasesc ceva , am sa iti pun linkul aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema, intentionez sa imi schimb cauciucurile si am tot studiat internetul/forumul. Avand in vedere ca in afara asfaltului merg cam 20% m-am hotarat la Metzler Tourance.

Acum pe net am gasit mai multe variante de tourance, next, exp....cu indice de viteza S, H.... preamulte variabile pentru un set de cauciucuri.

Acum va intreb pe voi, sigur multi de aici folosesc Metzler Tourance, ce varianta ati ales si v-a multumit?

Cred ca ar trebui sa spun ca in general merg ture lungi cu pasager, top case si coburi incarcate.

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma unei sarituri neintentionate si nereusite am reusit sa stric cateva chestii de pe furia galbena personala.

 

Printre acestea se afla si ghidonul si parbrizul.

 

Intrebarea mea pentru voi ar fi urmatoarea. Si-a pus cineva ghidon sau parbriz aftermarket pe F650 GS? Daca da, de care si cum vi se pare diferenta fata de cel original.

 

Mentionez ca a mea este model 2005 si are manere incalzite. La pabriz e usor ca trebuie doar sa aiba 4 gauri si gata, dar la ghidon? Cum ati reusit operatia de transplant si sa ramaneti cu manerele incalzite?

 

Printre daune mai am roata fata, bloc comenzi stanga, stop spate si suport numar. Daca stiti pe cineva care are la vanzare second va rog sa ma puneti in legatura.

 

@zigzag: M-as abona eu la inaltatorul de ghidon si la cablu dar pana nu repar daunele nu are rost sa le iau sa le tin in cutie. Asa ca o sa te caut cand va fi cazul si daca le mai ai te scap eu de ele. Imi zici si ce nu iti place la ele de renunti? Si eventual ce inaltime ai?

Editat de fadrianradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema, intentionez sa imi schimb cauciucurile si am tot studiat internetul/forumul. Avand in vedere ca in afara asfaltului merg cam 20% m-am hotarat la Metzler Tourance.

Acum pe net am gasit mai multe variante de tourance, next, exp....cu indice de viteza S, H.... preamulte variabile pentru un set de cauciucuri.

Acum va intreb pe voi, sigur multi de aici folosesc Metzler Tourance, ce varianta ati ales si v-a multumit?

Cred ca ar trebui sa spun ca in general merg ture lungi cu pasager, top case si coburi incarcate.

 

Metzler Tourance am eu pe a mea (asa am luat-o) si pot sa spun ca nu te ajuta deloc pe teren gen iarba .. pe iarba uda nici nu puteam pleca de pe loc .. pe pamant ud, la fel ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...