RobbieB Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 stiti cumva cine aduce, actual, lucruri de la touratech,wunderlich ??? Pentru Touratech, ia legatura cu userul "Mae". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 stiti cumva cine aduce, actual, lucruri de la touratech,wunderlich ??? Pentru wunderlich ia legatura cu userul gabrielleru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 touratech - userul mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 thank's... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Salutare. Ma alatur si eu grupului cu un Dakar din 2004. O am de cateva zile si singura "problema" ar fi ca bateria este cam consumata, si as vrea sa stiu daca poate cineva sa-mi recomande un model de baterie "maintenance free" care sa se potriveasca fara a fi nevoie de alte modificari. Daca stiti si un magazin prin Bucuresti de unde as putea cumpara.... ar fi perfect. Merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Salut si bine ai venit. O baterie fara intretinere caut si eu. Din pacate la dimensiunile bateriei originale (134x80x160) nu cred ca o sa gasesti - eu cel putin n-am avut noroc, singurul model care se apropie dar tot necesita modificari fiind YUASA YTX14AHL-BS sau CBTX14AHL-BS. Dimensiunile sunt: 134x89x166. Despre ce modificare e vorba gasesti aici: http://faq.f650.com/FAQs/BatteryFAQ.htm#GS%20Tray%20Mods (method 3). Inca nu am gasit de unde sa cumpar vreunul din cele doua tipuri de baterie. Posteaza si tu daca mai afli ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Haideti la Valenii de Munte. Peisaje de toamna super, trasee minunate, prieteni de nadejde - atmosfera enduro adevarata! Inscrieti-va la Cupa ORR pentru o intalnire pe cinste! http://www.orr.ro/index.php?option=com_ckf...=2&Itemid=4 Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Pai intelesesem ca se renunta la sectiunea moto... Nu mai e adevarat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Pai intelesesem ca se renunta la sectiunea moto... Nu mai e adevarat?? Daca raman doar 5 inscrisi... Nu crewd ca pentru 5 oameni se face o sectiune moto. Hai si inscrieti-va! Daca suntem 20 vor face. Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Are careva dintre voi, posesorii de Dakar 2001 - 2007 motorul echipat cu cric central? As vrea sa-mi construiesc unul, fiindca cei de la Wunderlich vor 173 de EURO pe unul si eu nu-s dispus sa contribui asa mult la economia Germaniei. M-ar interesa lungimea in milimetri a picioarelor de sprijin , de la centrul gaurilor de prindere pe sasiu pina la sol. Tare m-ar AJUTA informatia asta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Nici al meu nu are. Dar la 175 euro... prefer sa-l sprijin pe cel lateral. In garaj il pun pe stand. Daca aflati de ceva mai ieftin ma bag si eu! Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Are careva dintre voi, posesorii de Dakar 2001 - 2007 motorul echipat cu cric central? As vrea sa-mi construiesc unul, fiindca cei de la Wunderlich vor 173 de EURO pe unul si eu nu-s dispus sa contribui asa mult la economia Germaniei. M-ar interesa lungimea in milimetri a picioarelor de sprijin , de la centrul gaurilor de prindere pe sasiu pina la sol. Tare m-ar AJUTA informatia asta. Multumesc cricul central de GS simplu are ca in poza atasata...nu stiu cat de mult te ajuta avand in vedere ca cel de dakar cred ca e mai lung un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Are careva dintre voi, posesorii de Dakar 2001 - 2007 motorul echipat cu cric central? As vrea sa-mi construiesc unul, fiindca cei de la Wunderlich vor 173 de EURO pe unul si eu nu-s dispus sa contribui asa mult la economia Germaniei. M-ar interesa lungimea in milimetri a picioarelor de sprijin , de la centrul gaurilor de prindere pe sasiu pina la sol. Tare m-ar AJUTA informatia asta. Multumesc 320 mm-din centrul gaurii de prindere pana la sol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Eu nu mi-as pune central nici daca as avea banii ... pt ca incurca mult la endureala... ultima oara cand am trecut peste copaci a'la erzberg am dat destul de bine si cu ala lateral (a ramas motoru suspendat pe burta(scut) ) deci... stander in garaj e mai sanatos ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Salutare. Revin cu problema cu bateria... daca baterie fara intertinere nu se poate (sau se poate dar cu modificari) de unde as putea lua una normala din Bucuresti? Azi am fost prin Pipera si am trecut si pe la Automobile Bavaria. La ei costa in jur de 270 RON si ajungea cam intr-o saptamana. Imi poate spune cineva un magazin care sa aibe pe stoc baterie, care sa mearga pe un F650 GS in Bucuresti? Merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Salutare.Revin cu problema cu bateria... daca baterie fara intertinere nu se poate (sau se poate dar cu modificari) de unde as putea lua una normala din Bucuresti? Azi am fost prin Pipera si am trecut si pe la Automobile Bavaria. La ei costa in jur de 270 RON si ajungea cam intr-o saptamana. Imi poate spune cineva un magazin care sa aibe pe stoc baterie, care sa mearga pe un F650 GS in Bucuresti? Merci anticipat. Vezi mymoto la Cotroceni. Ei aveau Yuasa, ceva mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Merci mult... maine sunt la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Merci mult... maine sunt la ei Da un telefon inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Salutare.Revin cu problema cu bateria... daca baterie fara intertinere nu se poate (sau se poate dar cu modificari) de unde as putea lua una normala din Bucuresti? Azi am fost prin Pipera si am trecut si pe la Automobile Bavaria. La ei costa in jur de 270 RON si ajungea cam intr-o saptamana. Imi poate spune cineva un magazin care sa aibe pe stoc baterie, care sa mearga pe un F650 GS in Bucuresti? Merci anticipat. eu am un saito de 80 de lei - merge de un an si nitel vrei fara intretinere - cauta la touratech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Sau Varta, intersectia Stefan cel Mare cu Barbu Vacarescu. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 sau toplite yuasa la userul lipton de pe forum. tipul e foarte calumea, da factura, garantie si o si formateaza. nr 0723597596. eu am luat luni una de la el (180 de lei) si totul a decurs perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 eu am un saito de 80 de lei - merge de un an si nitel tot Saito am si eu, bateria era pe mobra de 1 an cand am cumparat mobra deci are 2 ani si ceva si merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Vad ca la Bavaria filtrul de benzina e 429 lei. Aveti idee daca pot sa gasesc prin alte parti mai ieftin? Pentru montare ar fi bine sa merg la Bavaria sau as putea sa-l schimb si singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Vad ca la Bavaria filtrul de benzina e 429 lei. Aveti idee daca pot sa gasesc prin alte parti mai ieftin?Pentru montare ar fi bine sa merg la Bavaria sau as putea sa-l schimb si singur? Nus daca gasesti in alta parte...eventual ebay. Il schimbi ca trebuie schimbat, a facut numarul de km sau ai ceva simptome si ai tras concluzia ca tre schimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Octombrie 7, 2009 Autor Share Postat Octombrie 7, 2009 Vad ca la Bavaria filtrul de benzina e 429 lei. Aveti idee daca pot sa gasesc prin alte parti mai ieftin?Pentru montare ar fi bine sa merg la Bavaria sau as putea sa-l schimb si singur? Din pacate nu este doar un amarat de filtru de benzina are inclusa in cutie si regulatorul de presiune. De aia costa atat. De schimbat se schimba si acasa in 20 minute. Inainte de a face operatiunea cumperi 2 sau 3 (nu mai tin bine minte) coliere ce se strang pe surub de la orice magazin auto, furtunele au diametru ~grosimea degetului mic 1. dai saua si carenele jos (lateralele si aia deasupra bateriei) 2. o sa vezi in locul unde se prind carenele de cadru langa sa un cilindru de aluminiu, ala e filtru. desfaci colierele originale care nu se pot refolosi si demontezi filtru. Ai grija sa tii minte pozitia furtunelor in filtru. Restul se face invers. In manual intervalul este de 20.000 km eu personal cred ca ala de la mine a avut 30.000 din care 10.000 cu benzina din romania si nu a avut nimic in neregula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.