gabrielleru Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 vand roata bmw f 650 gs 2002 fara disc cu tot cu cauciuc , detalii si poze pe mail : gabrielleru@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 fata sau spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 vand roata bmw f 650 gs 2002 fara disc cu tot cu cauciuc , detalii si poze pe mail : gabrielleru@yahoo.com ROATA FATA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Si inca o intrebare, daca se poate, ca n-am gasit asta nicaieri (poate n-am cautat bine): la ce inaltime de sol ajunge saua joasa la Dakar? Saua standard are undeva la 87 cm, daca nu ma insel... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 830 mm Gasesti mai multe detalii aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/Lowering_Kit_FAQ_GS.htm Eu am Âşaua de la Wunderlich si ajunge la 800mm. Sa-ti faci o parere... la uimitoarea mea inaltime de 1.69 ajung cu ambele picioare... nu pun calcaiele jos... da' nici n-am scapat-o pana acum din cauza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 830 mm Gasesti mai multe detalii aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/Lowering_Kit_FAQ_GS.htm Eu am Âşaua de la Wunderlich si ajunge la 800mm. Sa-ti faci o parere... la uimitoarea mea inaltime de 1.69 ajung cu ambele picioare... nu pun calcaiele jos... da' nici n-am scapat-o pana acum din cauza asta Io am shaua normala, si 1,70 ... si ma descurc ... e chestie de obisnuinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 stiti pe cineva care aduce produse de la SW MOTECH ? As vrea sa comand de la ei, dar costa 40 euro doartransportul. Sau mai vrea cineva sa se cupleze la o comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Salut. In cautarea unor informatii despre cauciucuri am [re]citit tot acest topic. Anul trecut pe vremea asta multa lume si-a luat cauciucuri de la HEIDENAU. As dori niste informatii de la posesori. Ce model [exact ] aveti si cum s-a comportat. Mentionez ca m-ar interesa ceva 50-50. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Salut. In cautarea unor informatii despre cauciucuri am [re]citit tot acest topic. Anul trecut pe vremea asta multa lume si-a luat cauciucuri de la HEIDENAU. As dori niste informatii de la posesori. Ce model [exact ] aveti si cum s-a comportat. Mentionez ca m-ar interesa ceva 50-50. Multumesc anticipat k76 am io...sunt incantat de el (ca numa' pe spate mi-am luat atunci, fata va veni mai spre primavara) am mers si offroad si onroad si se tine bine(pe off e chiar surprinzator de adaptabil) ca pret-calitate e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 va salut pe toti ! de astazi ma alatur si eu grupului vostru . sunt proaspatul posesor al unui bmw f650 gs. din 2000. o sa citesc topicul de pana acum si probabil o sa va rog sa ma sfatuiti daca am ceva neclaritati de ordin tehnic. va doresc sarbatori fericite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 va salut pe toti ! de astazi ma alatur si eu grupului vostru . sunt proaspatul posesor al unui bmw f650 gs. din 2000. o sa citesc topicul de pana acum si probabil o sa va rog sa ma sfatuiti daca am ceva neclaritati de ordin tehnic.va doresc sarbatori fericite ! Bine ai venit. Sa fie cu noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 k76 am io...sunt incantat de el (ca numa' pe spate mi-am luat atunci, fata va veni mai spre primavara)am mers si offroad si onroad si se tine bine(pe off e chiar surprinzator de adaptabil) ca pret-calitate e ok Multumesc de info. Eu ma gandeam la un K60. Altcineva ??? Pareri?? Anul trecut ,se parea ca foarte multi au optat pt Heidenau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Multumesc.La Multi Ani! si Sarbatori Fericite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 eu merg cu k60 - sunt ok pe zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 salut ! daca a trecut zapada ,astazi am scos noul motor (gs-ul) la probe si am constatat ca este mai jos fata de alte GS-uri pe care am mai stat (adica 2 bucati). oare se poate regla de undeva? probabil ca vreo 10 cm ar fi bine. acum sta prea jos . din cate am inteles pare a fi un model de dame?? daca se pricepe careva astept un sfat. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 incearca sa te joci cu setarile suspensiei: robinetul mare din dreapta mijloc si surubul din capatul de jos al amortizorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 o sa incerc maine , dar din cate am inteles de la robinet intaresti telescopu, nu se mai ridica. oare asa sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 nu se mai ridica nimic. cat de inalta o ai, cu atat ramai. robinetul seteaza rebound-ul. e altceva. nu umbla la setarile de jos. pe mijloc e ok, altfel e ori prea tare amortizorul, ori prea moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator jojo_davidoff Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Cand iti iei un GS pe comanda ( si in general bmw-uri ) poti alege dintre 2 inaltimi , care nu pot fii echivalate ulterior din suspensii ! Scuzati-ma ca ma bag chiar daca nu am GS, dar am citit asta intr-un catalog moto din Italia " InSella " chiar ieri si azi am vazut topicul intamplator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 o sa incerc maine , dar din cate am inteles de la robinet intaresti telescopu, nu se mai ridica. oare asa sa fie? Robinetul (spring preload) pretensioneaza arcul amortizorului spate. Mai exact, daca invarti robinetul spre "hard", arcul va fi comprimat. Astfel setat, atunci cand te urci in sa motocicleta se va lasa mai putin decat atunci cand robinetul este setat pe "soft". Pe tine te deranjeaza inaltimea mica a motocicletei, asa ca tine robinetul setat spre hard astfel incat macar atunci cand stai pe motor sa nu se lase asa rau. Surubelul ala de jos (shock absorber) este bine sa-l ai setat cam la mijloc, intre soft si hard, dar cel mai bine il reglezi tu dupa propriile gusturi. Azi il setezi intr-un fel si te plimbi, vezi cum iti place. Maine altfel si tot asa pana gasesti compromisul ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 multam la toti pentru sfaturi .oare telescopul sa fie cel care da diferenta de inaltime intre cele doua modele ?adica daca as schimba telescopul ajung la inaltimea pe care o aveti voi la motoarele voastre ?o sa masor inaltimea la sa ,sa vad cu cat este mai jos a mea. inca o data va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 multam la toti pentru sfaturi .oare telescopul sa fie cel care da diferenta de inaltime intre cele doua modele ?adica daca as schimba telescopul ajung la inaltimea pe care o aveti voi la motoarele voastre ?o sa masor inaltimea la sa ,sa vad cu cat este mai jos a mea. inca o data va multumesc ! Ca sa inalti spatele iti trebuie ceva in genul asta http://www.louis.de/_10e535636e260141fd107...tnr_gr=10026300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) din ce vad eu in poza nu ai sa pt dama deci e mai inalta,amortizorul de pe spate te ajuta si pe inaltime dar nu foarte mult maxim 4 cm verifica jugurile de pe fata sa nu fi coborat vechiul propietar furca 1 saua 2 amortizor spate [reglaj] 3 furca fata Editat Decembrie 27, 2009 de g3o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) Eu am inaltat saua cam 10 cm...ia legatura cu userul Darian daca te intereseaza Editat Decembrie 27, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 va multumesc la toti pentru sugestii si va tin la curent cu ce am mai facut la mobra. va doresc numa' bine la toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.