Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salutare!

Acum mai bine de o luna, mi-a cazut pompa de apa.Tipicele simptome: lichid de racire pe la gaurica, cazut pe galerie, fum, etc.

Am comandat piesele si dupa ce am citit doua zile, manualul de reparatii, f650.com, si alte referinte, am decis sa salvez 400 de ron (manopera la bavaria) si sa fac singur treaba.

Zis si facut!Cu ajutorul unui amic m-am apucat de treaba si dupa ce am transpirat un pic la vesnica problema cu tevusca de ulei, am scos-o la capat.

Lucrarea a fost facuta ca la carte.

Azi, dupa mai putin de 1000 de km, am plecat la munca si la un semafor simt miros de ars.Ma uit la motor si ma ia instant un fior de sirea spinarii cand vad acelasi fum alb ridicandu-se de pe galerie.Ma opresc, verific gaurica...Se adeveresc temerile, lichidul de racire curge din nou pe drena respectiva.

Intrebarea mea este cum este posibil sa cada atata de repede pompa?

Uitandu-ma la vechile piese, prezentau intr-adevar urme de uzura: axul avea canaluri in dreptul semeringurilor, etc

Acest lucru este exclus de data asta intrucat atat axul cu rotor, cat si semeringurile sunt noi...

Acestea fiind spuse, voi ce credeti ca s-ar fi putut intampla acolo...?

Sal ! Si eu m-am lovit de problema cu semeringul !Spune-mi si mie te rog de unde ai procurat semering si cum l-ai scos pe cel vechi de pe capac .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare ! Am de vinzare cablu de ABS spate pt F 650 GS din 2000 . A fost o incurcatura la reprezentanta si in loc de cablu fata mi-au adus cablu spate . Este nou nout , nefolosit . Am dat pe el anu trecut 350 ron , il dau cu mai putin nu stiu exacat cu cit. Daca sunteti interesati vorbim. Tel 0742078625-Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare uameni!

 

stie careva de unde se mai cumpara senzori de presiune de ulei pentru mobrele noastre?

 

originali sau echivalenti, nu conteaza, ca iar a inceput sa curga al treilea senzor la mine...duamneeee ce buni sunt...

si sa nu ma trimiteti la bavaria ca imi vine sa ma omor cand aud de preturi la un cacacios de senzor...

 

:laugh:

 

multumesc de eforturi...apropo, am dat si cu search-ul si nimica.

 

bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii de la jug si roata fata i-am verificat, dar tot o sa-i schimb odata cu schimbarea cauciucurilor si echilibrarea, pe spate deja am schimbat. Jambele sunt ok, la Dominator erau indoite dar tot mergeam fara probleme.

 

Ia pune tu arcurile vechi la loc si vezi daca mai face. Deasemenea, intareste putin amortizorul spate de la robinet. Tine-l macar la jumate.

Normal, daca faci treburile astea, n-ar mai trebui sa ai probleme.

Avea simptomele astea dinainte sa-i schimb arcurile si deja ma jucasem cu amortizorul spate in toate treptele fara succes, deci nu vad de ce as scoate arcurile noi ca sa le pun pe cele vechi de vreme ce am simtit totusi o mica imbunatatire.

 

Verifica si un eventual joc la suspensia spate, daca sunt dusi rulmentii pe acolo si are joc lateral spatele, ai fix aceeasi senzatie de instabilitate de care ziceai.

(Nu mi s-a intamplat, doar am citit despre asta :laugh: )

Da, e si asta o posibilitate... Merci pentru sugestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avea simptomele astea dinainte sa-i schimb arcurile si deja ma jucasem cu amortizorul spate in toate treptele fara succes, deci nu vad de ce as scoate arcurile noi ca sa le pun pe cele vechi de vreme ce am simtit totusi o mica imbunatatire.

 

Am avut si eu arcuri Wirth si aveam problema pe care ai semnalat-o tu. Dupa ce am revenit la arcurile originale, problema a disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii de la jug si roata fata i-am verificat, dar tot o sa-i schimb odata cu schimbarea cauciucurilor si echilibrarea, pe spate deja am schimbat. Jambele sunt ok, la Dominator erau indoite dar tot mergeam fara probleme.

 

 

Avea simptomele astea dinainte sa-i schimb arcurile si deja ma jucasem cu amortizorul spate in toate treptele fara succes, deci nu vad de ce as scoate arcurile noi ca sa le pun pe cele vechi de vreme ce am simtit totusi o mica imbunatatire.

 

 

Da, e si asta o posibilitate... Merci pentru sugestie.

 

 

n-am stat sa citesc tot dar, daca iti faci griji din cauza unui voblaj iti zic ce-am facut eu...

 

La mine vobla usor fara sa se accentueze intre 60-70 km/h doar cand luam mana din gaz... viteza(la care vobla) varia in functie de presiunea din roata... am schibmat cauciucul si a disparut vobaljul... cel vechi era foarte tocit, foarte probabil uzat inegal...

 

Concluzie: asta este o cauza des intalnita la gumele UZATE cu procent de cel putin 50-50% on/off ...

 

TIP: Nu echilibrati jenti spitate la aparate de echilibrat pt masini/ jenti turnate ... ala NU este echilibrat eficient ! ! !

de cate ori schimba pozitia rotii in prindere, aparatul ii indica alt loc pe janta pt pus plumbul, plus ca era vorba de cantitati de pana la juma de kg de plumb... Mentionez ca masina de echilibrat folosita e una dintre cele mai performante si nu e defecta...Problema e ca o influenteaza si cel mai mic "opt" al jentii...

 

Mai bine o echilibrati singuri...metoda este foarte simpla si exrtem de eficienta: ai plumbii cu dublu adeziv pe c.ur; pui roata pe un ax improvizat (mai subtire ca originalul pt a nu opune rezistenta rulmentii si cam de 40-50 cm lungime ... ); un capat din ax il sprijini pe o suprafata dura(masa), roata libera si apoi te apuci sa misti axul (miscarea e aceeasi cu intinderea aluatului cu facaletul) ; partea grea a rotii se duce jos, iar in partea de sus trebe pus plumbul... continuata operatiunea pana ~ nu se mai invarte roata indiferent de pozitie ...

 

Simplu si eficient si mai ales MOCA... tehnica este imprumutata de la un fost campion national de motocross ... care la randu-i a deprins-o de pe la colegii nemti... deci nu vorbesc prostii...

 

Succesuri :(

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sa fie?! Chiar nu are nimeni in Romanica un etrier frana fata ptr un BMW F 650 GS? Am gasit numai afara si noi(1470 lei cel mai ieftin la AB :( )! Si parca mi-e rusine sa dau salariu mediu net(in Romanica) pe un prapadit de etrier! Bisnitarilor de la AB sigur nu le este rusine sa ceara atata! Sunt cam vehement...insa frustrarea isi arata coltii! Sper sa-mi treaca repede...cu un etrier!

Editat de krong28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru recomandare yzulika.Din pacate nu mai am etrierul din fata. :(

 

 

E Nelu (Albanezu) din Alba si nu are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa stie si comunitatea...etrierul de Aprilia Pegaso din 99 se potriveste de minune pe BMW F 650 GS din 2000 pana-n 2008...cel putin! Ptr cei fitzosi trebuie sa stie ca are alta culoare decat cel original...sac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa intelegem ca ai sa rezolvi treaba cu etrieru si ai cu ce te plimba acum ? :(

Pai cum altfel?!...bineinteles ca am sa rezolv treaba cu etrierul si cu furtunul de frana furate! Si-am sa tin cont de sfaturile voastre, am sa-mi cumpar: alarma, husa, lant...caine ...si ce-oi mai gasi...sa nu mai patimesc atata din cauza unui hot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa dau astazi o fuga pana la Bavaria sa ma interesez de un pret pentru kitul de ambreiaj. Astept insa sa-mi spuneti daca exista si alte variante in afara de concesionarul BMW.

 

Trebuie sa caut zilele astea un topcase si 2 sidecase-uri. Momentan nu am gasit la SH mai nimic. Am sa incerc la kappa sa vedem ce scoruri au la ele, posibil sa ma lipesc de un topcase pe moment si sa mai caut sidecase-uri pe ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de un pot cumpara un kit ambreiaj pentru BMW F650 GS Dakar din 2000?

De la AUTONET: EBC-uri la 340 roni sau LUCAS la 354 roni. Aici ma refer la discurile de ambreiaj.

59 roni sau 75 roni sunt arcurile de la ambreiaj.

Sunt importatori de pe Motomike.eu

Mesaj completat

De pe REAL OEM:

 

116.png

 

Set of clutch disks / clutch springs 1 21217652984 $296.92

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Tocmai ce m-am intors dintr-o tura Bucuresti-Praga-Pucuresti.

Consumul mediu pe 3000Km (cu pasager, genti laterale, burduf in spate..in total vreo 25-30Kg de bagaje) mers cu 100km/h a iesit 4.8. Am avut si ceva trafic de oras, nu numai nationale si autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yzulyka: iti multumesc pentru informatiile utile pe care mi le-ai oferit. Am fost astazi la Bavaria si placile de ambreiaj costa 62 RON/buc si ar veni cam 8x62 = 496 ron (sper ca nu gresesc la numarul de placi). Arcurile sunt in jur de 100 RON .

 

Este vreo diferenta de calitate in piesele BMW OEM si cele de la Lucas sau EBC? Pe care le recomanzi?

 

Am cautat astazi sa-mi cumpar un topcase dar peste tot unde am umblat nu am gasit decat cutiile, suportul de prindere nu. Se potrivesc cutiile de la Kappa sau Givi pe suportul original BMW? Mai caut zilele astea pe la noi poate reusesc sa gasesc un suport de topcase pentru Dakar si daca nu gasesc nimic incerc sa comand de afara.

 

Si totusi daca are cineva un suport de topcase sau sidecase-uri sa-mi lase un pm cu numarul de telefon. Chiar am nevoie de ceva si imi este greu sa gasesc acum.

Editat de Dok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu un BMW F650 GS din 2002 si se tot incalzeste. Initial scuipa apa din radiator, dupa o tura la service nu mai face (se pare ca nu era aerisirea facuta corect) dar azi mi s-a aprins becu la apa. Ceva idei?

 

Si as mai fi interesat de un manual al motocicletei daca are cineva.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Se pare ca diferenta la bani ar fi de cca 200 roni, deci daca nu e colosala suma, sfatul meu e sa pui originale. Daca nu dispui de banii astia, la 100 de euro te-ai scos de piese (se adauga manopera, evident).

Daca nu doresti sa pui originale, as merge mai degraba pe mana celor de la EBC, dupa parerea mea avand o experienta si un domeniu de desfacere mult mai vast decat cei de la Lucas.

Oricum, un astfel de chit tine undeva pe la 70 k de km, asta in varianta ca nu ti-ai batut joc de motor in trecut.

Ce as verifica eu:

- furtunele sa nu fie obturate

-radiatorul sa fie curat

-sa functioneze termocupla

-sa fie antigel, nu apa chioara in instalatie (cred , nu sunt sigur, ca antigelul are un punct de fierbere mai ridicat)

Mai complex:

-ca functioneaza pompa de apa

-ca nu e rupta paleta de la pompa de apa

-ca nu am pierderi de lichid

 

Succes!

Mesaj completat

@ Alex. R :

 

Am gasit ceva asemanator cu problema ta. /index.php?showtopic=486875

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedem cum stau cu bugetul dupa achizitia unui topcase. Pana acum nu am reusit sa gasesc nimic la noi. Nimeni nu are pe stoc suport de prindere pentru BMW F650 GS si nici nu au termene de livrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveai curiozitatea sa rasfoiesti intreg topic-ul gaseai raspunsul!

/index.php?...t&p=2441834

Prima poza are in detaliu interiorul unui astfel de top case si placa de montaj, iar pentru edificarea asupra marimii la interior are alaturi un telefon Nokia 6310i. Restul detaliilor le gasesti tot pe acel topic...daca te intereseaza! :(

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau chiar daca am citit acum topicul respectiv tot nu am gasit raspunsul la intrebarea mea. Cum pot prinde topcase-ul de mobra mea? Exista sistemul de prindere pentru Dakar?

 

Am sa incerc in seara asta sa citesc o mare din acest topic poate mai aflu cate ceva. De exemplu, cand dau gaz pe loc turatia revine greu la relanti. Sa fie oare de la cablu, trebui sa il desfac si sa il curat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din lipsa de ocupatie la ora asta matinala, m-a lovit din senin o idee...

Cum ar fi sa am un CDI de rezerva... Ca nu-mi pica bine sa stiu ca daca se prajeste CDI-ul undeva in pustietate nu mai am ce-i face. Dar cum un CDI de-asta nu-i tocmai ieftin, ce-ar fi sa-mi fac singur unul...

 

Ideea nu e sa fac unul identic cu cel original ca functionalitate, ci sa aiba un fel de "safe mode" in care sa ignore cat mai multe din informatiile de la senzori dar sa fie cat mai simplu de programat. Pana la urma CDI-ul asta de backup trebuie sa te duca doar pana intr-o zona locuita, deci nu prea intereseaza factori ca poluare, consum, putere.

 

Outputurile de la senzori sunt destul de simple, fiind analogice, deci citirea lor in controller n-ar trebui sa fie o problema. Ceva documentare in realizarea CDI-urilor, poate si application notes pe siturile producatorilor de controllere. N-ar trebui sa fie prea problematica realizarea software-ului pentru asa ceva.

 

Iar din punct de vedere al costurilor, ma refer acum exclusiv la placile cu circuitul, piese (incluzand controllerul), cutie si ecranare n-ar trebui sa depaseasca 70 de euro.

 

A mai fost realizata o treaba de-asta si de altii? ca daca nu, s-ar putea sa am ceva piata pentru dracia asta, iar daca am si ceva stimulente financiare, chiar ma apuc de ea... :(

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...