krong28 Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 (editat) Mai sa fie?! Chiar nu are nimeni in Romanica un etrier frana fata ptr un BMW F 650 GS? Am gasit numai afara si noi(1470 lei cel mai ieftin la AB )! Si parca mi-e rusine sa dau salariu mediu net(in Romanica) pe un prapadit de etrier! Bisnitarilor de la AB sigur nu le este rusine sa ceara atata! Sunt cam vehement...insa frustrarea isi arata coltii! Sper sa-mi treaca repede...cu un etrier! Editat Iulie 8, 2010 de krong28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...ew&ID=95965 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Multam pentru recomandare yzulika.Din pacate nu mai am etrierul din fata. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...;ID=95965"]http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...ew&ID=95965 E Nelu (Albanezu) din Alba si nu are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 Ca sa stie si comunitatea...etrierul de Aprilia Pegaso din 99 se potriveste de minune pe BMW F 650 GS din 2000 pana-n 2008...cel putin! Ptr cei fitzosi trebuie sa stie ca are alta culoare decat cel original...sac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 sa intelegem ca ai sa rezolvi treaba cu etrieru si ai cu ce te plimba acum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 Stie cineva de un pot cumpara un kit ambreiaj pentru BMW F650 GS Dakar din 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 sa intelegem ca ai sa rezolvi treaba cu etrieru si ai cu ce te plimba acum ? Pai cum altfel?!...bineinteles ca am sa rezolv treaba cu etrierul si cu furtunul de frana furate! Si-am sa tin cont de sfaturile voastre, am sa-mi cumpar: alarma, husa, lant...caine ...si ce-oi mai gasi...sa nu mai patimesc atata din cauza unui hot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Am sa dau astazi o fuga pana la Bavaria sa ma interesez de un pret pentru kitul de ambreiaj. Astept insa sa-mi spuneti daca exista si alte variante in afara de concesionarul BMW. Trebuie sa caut zilele astea un topcase si 2 sidecase-uri. Momentan nu am gasit la SH mai nimic. Am sa incerc la kappa sa vedem ce scoruri au la ele, posibil sa ma lipesc de un topcase pe moment si sa mai caut sidecase-uri pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Stie cineva de un pot cumpara un kit ambreiaj pentru BMW F650 GS Dakar din 2000? De la AUTONET: EBC-uri la 340 roni sau LUCAS la 354 roni. Aici ma refer la discurile de ambreiaj. 59 roni sau 75 roni sunt arcurile de la ambreiaj. Sunt importatori de pe Motomike.eu Mesaj completat De pe REAL OEM: Set of clutch disks / clutch springs 1 21217652984 $296.92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare, Tocmai ce m-am intors dintr-o tura Bucuresti-Praga-Pucuresti. Consumul mediu pe 3000Km (cu pasager, genti laterale, burduf in spate..in total vreo 25-30Kg de bagaje) mers cu 100km/h a iesit 4.8. Am avut si ceva trafic de oras, nu numai nationale si autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 (editat) @yzulyka: iti multumesc pentru informatiile utile pe care mi le-ai oferit. Am fost astazi la Bavaria si placile de ambreiaj costa 62 RON/buc si ar veni cam 8x62 = 496 ron (sper ca nu gresesc la numarul de placi). Arcurile sunt in jur de 100 RON . Este vreo diferenta de calitate in piesele BMW OEM si cele de la Lucas sau EBC? Pe care le recomanzi? Am cautat astazi sa-mi cumpar un topcase dar peste tot unde am umblat nu am gasit decat cutiile, suportul de prindere nu. Se potrivesc cutiile de la Kappa sau Givi pe suportul original BMW? Mai caut zilele astea pe la noi poate reusesc sa gasesc un suport de topcase pentru Dakar si daca nu gasesc nimic incerc sa comand de afara. Si totusi daca are cineva un suport de topcase sau sidecase-uri sa-mi lase un pm cu numarul de telefon. Chiar am nevoie de ceva si imi este greu sa gasesc acum. Editat Iulie 13, 2010 de Dok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Mi-am luat si eu un BMW F650 GS din 2002 si se tot incalzeste. Initial scuipa apa din radiator, dupa o tura la service nu mai face (se pare ca nu era aerisirea facuta corect) dar azi mi s-a aprins becu la apa. Ceva idei? Si as mai fi interesat de un manual al motocicletei daca are cineva. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Se pare ca diferenta la bani ar fi de cca 200 roni, deci daca nu e colosala suma, sfatul meu e sa pui originale. Daca nu dispui de banii astia, la 100 de euro te-ai scos de piese (se adauga manopera, evident). Daca nu doresti sa pui originale, as merge mai degraba pe mana celor de la EBC, dupa parerea mea avand o experienta si un domeniu de desfacere mult mai vast decat cei de la Lucas. Oricum, un astfel de chit tine undeva pe la 70 k de km, asta in varianta ca nu ti-ai batut joc de motor in trecut. Ce as verifica eu: - furtunele sa nu fie obturate -radiatorul sa fie curat -sa functioneze termocupla -sa fie antigel, nu apa chioara in instalatie (cred , nu sunt sigur, ca antigelul are un punct de fierbere mai ridicat) Mai complex: -ca functioneaza pompa de apa -ca nu e rupta paleta de la pompa de apa -ca nu am pierderi de lichid Succes! Mesaj completat @ Alex. R : Am gasit ceva asemanator cu problema ta. /index.php?showtopic=486875 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Sa vedem cum stau cu bugetul dupa achizitia unui topcase. Pana acum nu am reusit sa gasesc nimic la noi. Nimeni nu are pe stoc suport de prindere pentru BMW F650 GS si nici nu au termene de livrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Ai bagat nasu' pe-aici? /index.php?...mp;hl=top+casse Mai am cutii mari cu placa de prindere si care se preteaza pentru BMW, iar preturile bat la c.u.r. concurenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Daca crezi ca reusim sa montam vreuna pe Dakar mai ai de client. Zi-mi ce sistem (suport) de prindere au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 (editat) Daca aveai curiozitatea sa rasfoiesti intreg topic-ul gaseai raspunsul! /index.php?...t&p=2441834 Prima poza are in detaliu interiorul unui astfel de top case si placa de montaj, iar pentru edificarea asupra marimii la interior are alaturi un telefon Nokia 6310i. Restul detaliilor le gasesti tot pe acel topic...daca te intereseaza! Editat Iulie 13, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Imi pare rau chiar daca am citit acum topicul respectiv tot nu am gasit raspunsul la intrebarea mea. Cum pot prinde topcase-ul de mobra mea? Exista sistemul de prindere pentru Dakar? Am sa incerc in seara asta sa citesc o mare din acest topic poate mai aflu cate ceva. De exemplu, cand dau gaz pe loc turatia revine greu la relanti. Sa fie oare de la cablu, trebui sa il desfac si sa il curat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 (editat) Din lipsa de ocupatie la ora asta matinala, m-a lovit din senin o idee... Cum ar fi sa am un CDI de rezerva... Ca nu-mi pica bine sa stiu ca daca se prajeste CDI-ul undeva in pustietate nu mai am ce-i face. Dar cum un CDI de-asta nu-i tocmai ieftin, ce-ar fi sa-mi fac singur unul... Ideea nu e sa fac unul identic cu cel original ca functionalitate, ci sa aiba un fel de "safe mode" in care sa ignore cat mai multe din informatiile de la senzori dar sa fie cat mai simplu de programat. Pana la urma CDI-ul asta de backup trebuie sa te duca doar pana intr-o zona locuita, deci nu prea intereseaza factori ca poluare, consum, putere. Outputurile de la senzori sunt destul de simple, fiind analogice, deci citirea lor in controller n-ar trebui sa fie o problema. Ceva documentare in realizarea CDI-urilor, poate si application notes pe siturile producatorilor de controllere. N-ar trebui sa fie prea problematica realizarea software-ului pentru asa ceva. Iar din punct de vedere al costurilor, ma refer acum exclusiv la placile cu circuitul, piese (incluzand controllerul), cutie si ecranare n-ar trebui sa depaseasca 70 de euro. A mai fost realizata o treaba de-asta si de altii? ca daca nu, s-ar putea sa am ceva piata pentru dracia asta, iar daca am si ceva stimulente financiare, chiar ma apuc de ea... Editat Iulie 14, 2010 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Interesanta idee. Dar chiar asa usor se poate arde acel CDI? Nu stiu nimic despre CDI, de aia intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Cea mai importanta informatie primita de CDI este de la senzorul de la magnetou. Ma gandesc ca se poate realiza usor un montaj care sa dea tensiune bobinei de inductie in momentul in care primeste informatie de la respectivul senzor. Electronistii ar trebui sa stie ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 (editat) La inceputul verii ma mandream cu noua achizitie si va spuneam despre ce si cate vreau sa pun pe Moromete.E gata demult, kilometrajul a crescut cu vreo 7000 de km-fara nici o problema exceptand o fisura la radiator care s-a rezolvat. Eh iata-l in toata splendoarea lui cu toate accesorile adaugate: topcase-hepcko de 53 de litrii-intra doua casti in el ceas temperatura ulei parbriz Puig inaltator parbriz-Puig aripa fata suplimentara semnalizari cu geamul alb tank rucsac si protectii de praf la telescoape-nu se vad in poze Editat Iulie 14, 2010 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 E ceva mai complicat de atat, mai trebuie comandat cel putin si injectorul. Iar partea cea mai delicata aici e, comanda timpului de deschidere al injectorului. Pentru usurinta configurarilor initiale mi se pare mai convenabil sa-l fac cu controller, plus ca am ceva experienta in proiectat si programat montaje cu controllere, deci mi-ar fi mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Mi-am luat si eu un BMW F650 GS din 2002 si se tot incalzeste. Initial scuipa apa din radiator, dupa o tura la service nu mai face (se pare ca nu era aerisirea facuta corect) dar azi mi s-a aprins becu la apa. Ceva idei?A fost busonul vasului de expansiune si tragea aer fals.Ventilatorul merge, numai ca din cauza ca tragea aer fals nu pornea decat dupa ce arunca apa afara.Multumesc pentru sfat! Verifica si varianta asta Mesaj completat Rog un moderator sa stearga surplusul de posturi Mesaj completat Am folosit butonul REPORT, dar se pare ca nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 are careva un radiator de bmw gs? am o fisura la mijloc de la o piatra prinsa intre cadru si radiator, care in timp a fisurat o conducta care se pare ca nu poate fi sudata din cauza depunerilor din interior... orice informatie e binevenita, chiar si despre alternative de reparatie. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.