ropagaro Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 MyMoto Cotroceni sau Viilor. Ar trebui sa aiba deschis. Camerele sunt Kenda si costa in jur de 50 RON. multumesc frumos. am gasit doar spate. Daca are cineva o camera de fata, de vanzare, ar face unui om un bine . Mi-ar trebui in seara asta. Dati-mi va rog un semn (sau PM) daca poate cineva sa imi vanda una in seara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzed Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 (editat) Salutare E cineva interesat? BMW 650 GS Dakar 2004 Editat August 8, 2010 de senzed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Daca dai cricul central si crashbar-ul separat, ma intereseaza pe mine. In rest, nu pot sa-ti zic decat bafta la vanzare, motorul arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzed Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Multumesc pentru apreciere. Cand am cautat motorul am urmarit sa aiba, pe cat posibil cat mai multe accesorii, pe mine in particular m-au cucerit abs-ul, manerele incalzite si case-urile, evident cricul central si crash-barul isi au utilitatea lor. Urmand aceeasi logica cred ca va fi cineva interesat de aceste elemente si prefer sa dau motorul echipat cu ceea ce am considerat si eu necesar ca dotari. salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Sa pui niste poze cu ele pentru a se vedea uzura. am reusit pana la urma sa fac si poze.THC este interesat dar am zis sa le pun sa le vedeti si voi.numa bine la toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Mi-am luat si eu cauciucurile de la Bavaria. Mi s-au inmuiat genunchii cand am achitat 250 lei pe 3 bucati de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Mi-am luat si eu cauciucurile de la Bavaria. Mi s-au inmuiat genunchii cand am achitat 250 lei pe 3 bucati de cauciuc Pentru genunchi frumosi si sanatosi recomand schimbarea marcii ... preturi asa nesimtite ca la BMW mai greu de gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 am reusit pana la urma sa fac si poze.THC este interesat dar am zis sa le pun sa le vedeti si voi.numa bine la toti ! Arata mult mai bine decat ale mele. Trebuie sa trec pe la Bavaria sa vad daca au ajuns. Mi-am luat si eu cauciucurile de la Bavaria. Mi s-au inmuiat genunchii cand am achitat 250 lei pe 3 bucati de cauciuc Culmea este ca nu doar la Bavaria costa atat. Am incercat si la furnizorii de piese si pretul este acelasi, unii dintre ei mi-ai recomandat sa cumpar direct de la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Pentru genunchi frumosi si sanatosi recomand schimbarea marcii ... preturi asa nesimtite ca la BMW mai greu de gasit... E o parere gresita. Daca vrei piese ORIGINALE crezi tu ca Honda , Yamaha sau mai stiu eu ce alte marci au mai multa grija de buzunarele tale?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Cine poate sa ma indrume de unde sa iau, sau daca are si vrea sa le dea de pe la vre-un cort pe care nu il foloseste betele de fibra(durawrap ar fi si mai bine ) ca ale mele s-au rupt in recent incheiat turul tarii?Ca in Arad nu sunt deloc iar pe net sunt scumpe (pe la 120 lei un singur set de bete ).As avea nevoie cat de repede se poate. Thanks' PS:scuze de offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 pana la urma tu cat vrei albanezule pe cauciucele alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 pana la urma tu cat vrei albanezule pe cauciucele alea? deocamdata astept sa vad daca s-a hotarat THC . zicea ca le vrea. daca se razgandeste vorbim.o sa facem sa fie bine pentru toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Gata, mi-am schimbat tampoanele de la transmisie. Alta viata, pleaca mult mai lin si nu mai face zgomot. Urmeaza sa fac zilele astea daca am timp cateva protectii din duraluminiu precum cele de la Touratech pentru senzorul de viteza, cilindru de frana, lant si bidonul cu lichid de frana. Trebuie sa studiez cateva poza de la rezolutie mai mare, sa imi iau niste cote si sa ma apuc de lucru. Aveti idee de un pot cumpara un cric central ieftin pentru Dakar? Am intrebat la Bavaria cat ar fi pretul unui cric central si mi-au spus ca nu au reper pentru Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 (editat) ....... cat ar fi pretul unui cric central ...... http://www.louis.de/_2068226076018f44e65d8...x=7&cmd.y=9 refresh daca nu merge din prima La cat de util este un cric central, sincer, eu cred ca merita toti banii Editat August 11, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 O sa incerc maine la Luis sa vad ce scor imi dau. Daca e de bun simt il comand de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 O sa incerc maine la Luis sa vad ce scor imi dau. Daca e de bun simt il comand de la ei. Studiaza problema, si vezi daca nu poti sa-ti faci singur unul. Eu mi-am facut in iarna unul si mi-a iesit destul de bine. Daca ai acces la unul de GS normal poti sa-l copiezi, doar lungimea picioarelor trebuie sa o schimbi. @CuCun, mi-a dat lungimea de la centrul gaurilor de prindere de pe sasiu la sol cca 320 mm. Nu stiu daca merita sa dai atita amar de bani pentru un cric central. Singurul lucru care trebuie sa ti-l comanzi sunt cele doua arcuri de prindere. Astea nu sunt asa scumpe. O sa pun si o imagine cu schita pentru cricul care l-am facut eu. Poate ajuta pe cineva. singura problema care e un pic mai delicata este realizarea opritoarelor din partea de sus, dar ele se pot copia dupa cele de la cricul normal de GS. Hai noroc. Mesaj completat Studiaza problema, si vezi daca nu poti sa-ti faci singur unul. Eu mi-am facut in iarna unul si mi-a iesit destul de bine. Daca ai acces la unul de GS normal poti sa-l copiezi, doar lungimea picioarelor trebuie sa o schimbi. @CuCun, mi-a dat lungimea de la centrul gaurilor de prindere de pe sasiu la sol cca 320 mm. Nu stiu daca merita sa dai atita amar de bani pentru un cric central. Singurul lucru care trebuie sa ti-l comanzi sunt cele doua arcuri de prindere. Astea nu sunt asa scumpe. O sa pun si o imagine cu schita pentru cricul care l-am facut eu. Poate ajuta pe cineva. singura problema care e un pic mai delicata este realizarea opritoarelor din partea de sus, dar ele se pot copia dupa cele de la cricul normal de GS.Hai noroc. Uite poza cu schita. Cota scrisa cu rosu care nu se vede bine in partea dreapta, este 334 mm. In partea superioara este o cota de 55 mm, cit trebuie aplatizata teava. De la lungimea aia la ambele picioare trebuie sa indoi la unghiurile specificate, adica 12 si respectiv 3 grade, ca sa obtii aplatizarile paralele. Sper sa fie de folos informatia. Mesaj completat daca nu poti sa-l faci singur vorbeste cu baietii de la heavy duties si poate te intelegi cu ei. http://heavyduties.ro/indexe.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 O sa incerc maine la Luis sa vad ce scor imi dau. Daca e de bun simt il comand de la ei. Daca obtii de undeva un pret de bun simt (louis sau facut de cineva - hand made) da un semn - si pretul - ma inscriu si eu la unul... Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandel Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Ma poate ajuta cineva cu o idee? Iata pe scurt ce s-a intamplat: mergeam pe autostrada, in jur de 140km/h si de vreo doua ori mi-a facut un soi de frana de motor, nu foarte violenta dar destul de neplacuta. Am trecut cu vederea, dar dupa inca vreo 100km mi-a facut aceeasi figura cand coboram niste serpentine, de data asta s-a aprins si becul de ulei. Am tras pe dreapta. N-a mai vrut sa porneasca. Ulei aveam, am scos bujia, parea ok, dadea scanteie, scuipa si benzina. Am mai umblat si pe la bornele de la baterie, am facut si un reset de computer. Nimic. Motorul invarte dar nu porneste. Am incercat chiar s-o pornesc din mers, la vale. Nici asa nu a vrut. Poate fi sensorul de ulei? Daca pun testerul GS-911 am vreo sansa sa aflu care e buba? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 ...Daca pun testerul GS-911 am vreo sansa sa aflu care e buba? Daca ai testerul la indemana, ar trebui sa-ti spuna care-i baiul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandel Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Cine poate sa ma indrume de unde sa iau, sau daca are si vrea sa le dea de pe la vre-un cort pe care nu il foloseste betele de fibra(durawrap ar fi si mai bine ) ca ale mele s-au rupt in recent incheiat turul tarii?Ca in Arad nu sunt deloc iar pe net sunt scumpe (pe la 120 lei un singur set de bete ).As avea nevoie cat de repede se poate.Thanks' PS:scuze de offtopic Cred ca gasesti la Decathlon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Ma poate ajuta cineva cu o idee? Iata pe scurt ce s-a intamplat: mergeam pe autostrada, in jur de 140km/h si de vreo doua ori mi-a facut un soi de frana de motor, nu foarte violenta dar destul de neplacuta. Am trecut cu vederea, dar dupa inca vreo 100km mi-a facut aceeasi figura cand coboram niste serpentine, de data asta s-a aprins si becul de ulei. Am tras pe dreapta. N-a mai vrut sa porneasca. Ulei aveam, am scos bujia, parea ok, dadea scanteie, scuipa si benzina. Am mai umblat si pe la bornele de la baterie, am facut si un reset de computer. Nimic. Motorul invarte dar nu porneste. Am incercat chiar s-o pornesc din mers, la vale. Nici asa nu a vrut. Poate fi sensorul de ulei? Daca pun testerul GS-911 am vreo sansa sa aflu care e buba? Multumesc anticipat! Ti s-a oprit motorul in mers, de aici senzatia de frana de motor, si becul de ulei tot din cauza asta s-a aprins. Este posibil sa se fi defectat contactul de la cricul lateral, dar in cazul asta ar fi pornit in neutru si s-ar fi oprit in momentul in care bagi in viteza. Nu ai cum sa o pornesti la impins daca asta este cauza. Incarca bateria si incearca sa pornesti motorul in neutru vezi ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 @mandel: sigur pompa de benzina mai functioneaza? se aude acel zgomot de amorsare specific atunci cand pui contactul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandel Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 @mandel: sigur pompa de benzina mai functioneaza? se aude acel zgomot de amorsare specific atunci cand pui contactul? Da, se aude cum amorseaza. In plus, am scos bujia, am dat de la buton si scuipa benzina prin orificiul in care e bujia. Ti s-a oprit motorul in mers, de aici senzatia de frana de motor, si becul de ulei tot din cauza asta s-a aprins. Asta cu becul s-a intamplat la sfarsit, cand n-a mai pornit, dar pe autostrada a mers in continuare, doar ca s-a comportat de parca as fi bagat intr-o viteza inferioara. La viteza aia e destul de neplacut, ma mir cum de nu m-am varsat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Cam ciudate BMW-urile astea. Se tot strica cate ceva la ele. Ba nu mai pornesc decat atunci cand vor ele, ba se mai strica nu stiu ce nimic pe la ele. Eu tocmai ce am revenit acasa dupa ce mi-am facut de cap cateva zile cu motorul pe coclauri. Bineinteles ca acum trebuie sa repar iar la el. Trebuie sa verific lantul si rola intinzatoare, am impresia ca sunt uzute. Bate pur si simplu lantul la mers usor. Am reusit sa stric butonul de flash, l-am tinut apasat ca vedeam nimic cu faza scurta si am impresia ca s-a ars contactul. La o coborare pe serpentine cu piatra netasata am reusit sa il trantesc pe partea dreapta, din fericire fara a distruge ceva la el. Totusi dupa ce am plecat la un moment dat s-a oprit motorul. Il porneam si se oprea. Daca il tineam turat mergea foarte bine, insa cum lasam gazul se oprea. Pur si simplu nu statea la relanti. Mi-a facut asta de cateva ori insa si-a revenit. S-a mai oprit odata in drum si ca sa plec cu el am ridicat relantiul mai sus. A doua zi si-a revenit. Acum vad ca nu mai face. La intoarcere spre casa am ramas fara frana spate din cauza furtunului care s-a spart. Din cate am auzit asta e buba cunoscuta la F650GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Ieri am avut neplacuta placere sa observ (cu ajutorul lui Angi fireste ) ca imi "plinge" putin ulei pe linga garnitura pompei de apa. Cine s-a lovit de problema asta pina acum, spuneti-mi si mie ce ar trebui cumparat/facut. Banuiesc ca trebuiesc schimbate niste simeringuri si garnituri. Pentru o reparatie de durata ar trebui cumparate simeringurile si garniturile da la AB sau merg si altele (tinind cont de dimensiuni, fireste)? Editat August 19, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.