cdarken Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Intrebarea e, sintetic sau semisintetic? Eu am pus MOTUL semisintetic. Si faptul ca nu pot s-o misc decit f greu de pe loc bagata in viteza si cu ambreiajul apasat nu cred ca se trage decit de la ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Mineral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Intrebarea e, sintetic sau semisintetic? Eu am pus MOTUL semisintetic. Si faptul ca nu pot s-o misc decit f greu de pe loc bagata in viteza si cu ambreiajul apasat nu cred ca se trage decit de la ulei. Vezi si sa nu fie prea mult ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Nu e, am pus exact cit trebuie si cind ajunge la temperatura de functionare e chiar la marcajul de la jumatatea jojei. Dar cred ca o sa pun full sintetic, asta a avut inainte si nu aveam probleme la frig. Adica nu devenea marmelada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Dar tot greu am pornit-o in dimineata asta. Si acum stiu de la ce e. Sunt 90% sigur ca e de la ulei. Am pus ulei 15W50 semisintetic si cred ca e prea frig pentru uleiul asta. Mi-am dat seama fiindca in treapta 1 cu ambreiajul apasat abia pot s-o misc.Ce ulei folositi voi si cu care porneste usor si iarna? Mai cumpar un schimb si mai fac operatia odata in week-end-ul asta, fiindca e prea mare chinul si vreau sa mai merg cu ea cit se poate de mult pina vine frigul. Motul 15W50 folosesc si eu si vara si iarna si porneste bine fie rece fie cald. La un moment dat am avut si eu probleme la pornirea la rece. Am fost la AB, au facut curatare injector and stuff si dupa aceea si-a mai revenit. La un moment dat, dupa ce facusem curatarea la AB si pornind greu IAR la rece, am desfacut butonul de pornire. Ce am gasit acolo am ramas uimit. O pelicula destul de groasa de mizerie pe care am curat-o cu lama de la cutter. Dupa curatarea cu lama si-a revenit si nu a mai facut probleme pina acum. Editat Septembrie 14, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Motul 15w50 semisintetic folosesc si eu si nu am avut probleme nici pe caldura mare , nici pe frig mare.Am pornit si la minus multe grade fara probleme. Si cu miscatul mai greu e ceva normal ...compresia mare ...cursa piston mai lunga. Da' dupa ce o urnesti din loc merge mai usor. Si eu zic sa nu fie ceva pe la electrice...contacte...ceva, prea multa lume se plange de chestia asta Si din cate stiu eu, uleiul full sintetic e chiar contraindicat la BMW-uri. Ei recomanda mineral, cel mult semisintetic. Editat Septembrie 14, 2010 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Am o ipoteza noua in problema mea si anume bateria. Cred ca nu are voltajul corespunzator. Am facut asta seara o proba. Am conectat la baterie un multimetru si am pornit-o dupa ce a stat vreo doua ore dupa ce-am ajuns acasa. Cind voltajul a ajuns aproximativ la 13.7V am lasat acceleratia. Si surpriza! A ramas pornita. Oare asta sa fie? Bateria e luata in primavara, e noua. E o baterie pe gel. O sa cumpar un redresor si o s-o pun la incarcat. Oare sa am un consumator surpriza pe undeva prin circuit? Sunt cam multe fire si nu prea stiu cum sa-i dau de urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Vezi aici cateva detalii referitoare la pornirea cu dificultate la rece. Incearca sa conectezi la borne o baterie care stii ca e buna. Sau ia niste cabluri si conecteza + la + si - la - bateria de la motocicela cu alta de la alta motocicleta sau masina. Si incearca sa o pornesti. Posibil sa ai o surpriza placuta. Bafta Mesaj completat PS. Sau mai bine zis ... neplacuta, sa trebuiasca sa schimbi bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Nu dispera, vezi ca unul din firele de la contact se tine doar in izolatie, fiind rupt miezul. Il desfaci, tai bucata uzata si dezizolezi, pui la loc si gata beleaua! Bine te-ai gandit. Exact asta era buba.Multam de pont.Raman dator cu o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) N-o sa refuz berea, dar o sa te rog sa scoti alcoolu' din ea, fiindca mi-am terminat cota pe viata...asa ca ma multumesc cu una fara octane sau un Cico! Toamna frumoasa si plimbari fara incidente! Editat Septembrie 17, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Am tot rasfoit pe aici sa vad ce-ati mai patit voi cu pornirea la rece, dar pare ca nu s-a mai confruntat nimeni cu problema mea pana acum... Pe scurt, dimineata, ma urc pe ea, rasucesc cheia in contact, apas butonul rosu, mi-e lene s-o scot din viteza asa ca trag ambreajul si dau s-o pornesc. N-a vrut prima data, nici a doua, asa ca mai trag si de acceleratie a treia oara promitandu-mi ca seara fac un reset si ma trezesc ca ramane nu stiu cum demarorul pornit si tot invarte, cu acurile ceasurilor agitandu-se de nebune... Inchid butonul rosu, scot si cheia, incerc sa dau drumu la ambreaj dar era cat pe ce sa ma arunce direct in strada in fata masinilor si rezumandu-ma doar s-o mai tin in panta trotuarului pana-mi vine vreo idee, in cateva secunde se stinge tot si se face liniste. Azi i-am reincarcat bateria, am montat inapoi computerul, am desfacut carcasa de la butonul rosu (nu era prea murdara) dar am dat cu un spray de curatat franele ca doar pe asta il aveam, la fel si contactele de la baterie si piciorusele cablurilor, am reusit apoi s-o pornesc doar cu acceleratia trasa mult, abia pe la a 5-a incercare. Maine o sa-i fac intai de toate un reset si abia apoi o s-o scot la plimbare... E clar ca ar fi bine sa schimb bateria, dar imi puteti spune va rog pe unde ar trebui sa mai desfac ca sa curat contacte daca tot am intrat in hora asta? Pur si simplu nu vreau s-o mai vad a doua oara chinuindu-se in halul ala... Mentionez ca i-am schimbat in iulie filtrul de benzina, uleiul, ii pun numai benzina OMV de 100 si din cand in cand injector cleaner... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Nu stiu cat de bine face lichidul de curatat franele la contacte. Zic sa incepi sa cureti contactele date cu lichid de curatat frane. Foloseste un Contact Cleaner, WD40, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 @inya: poate ai problema asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/ElectricalMiscQsGS.htm Multe probleme apar de la o baterie prost intretinuta. Sau daca ai consumatori surpriza pe circuit, cum e cazul meu cu ultimele probleme de pornire. Recent conectasem minerele incalzite la un conector care-mi furniza 12V, gasit chiar in fata seii. Dar cum scrie si pe faq.f650.com, minere incalzite, alarmele cam trag curent cind motocicleta e oprita pt mai multe zile. Dupa ce le-am scos, bateria mea nu a mai scazut sub 13V iar dimineata e mult mai usor cu pornirea. Acum am comandat un redresor optimate4, pentru ca vreau sa tin bateria in forma, mai ales ca vine iarna. Minerele o sa le leg printr-un releu pe care o sa-l comand prin firele la care conectasem prima oara minerele. Cu putin noroc, ar trebui sa scap de probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 @inya: poate ai problema asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/ElectricalMiscQsGS.htmMulte probleme apar de la o baterie prost intretinuta. Da, exact asta s-a intamplat, dar s-a terminat repede, n-am apucat sa fac nimic, cu atat mai putin sa ajung pana la baterie si nici nu mi-ar fi trecut prin cap avand in vedere ca tineam ambreajul tras pentru ca nu reusisem in panta s-o scot la neutru. Manerele incalzite le-am dat jos demult iar alti consumatori n-am. Bateria e cat de cat incarcata acum, am plimbat-o cateva ore bune azi, in schimb e veche, clar trebuie schimbata... Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) In caz ca intereseaza pe cineva, mi-am luat un set de crashbaruri si suporti pentru coburi, toate cu 100 Euro de aici Editat Septembrie 18, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Se poate inalta putin F-ul GS numai din "oasele" de sub amortizor ? Stiu ca exista "kit de coborire". De "kit de ridicare", nu am auzit... Daca stiti ca ar exista, dati-mi si mie un punct de plecare unde as putea sa le caut. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) da, exista... si-a luat NaeL de undeva de prin strainezia... voiam si eu sa-mi fac si am gasit si unde, doar ca nu ma pricep la negociat, si omu chiar nu voia sa-mi zica un pret clar, o tot dadea cu "tu cat crezi ca face / tu cat ai lua pe asa ceva". daca ai ganduri in sensul asta, da-mi un telefon sa-ti povestesc... a... si ca sa fie tacamul complet, poti pune si in furca distantiere/preloadere de 10-20 mm, si o ridici si din fata, doar ca treaba da rezultate bune doar pentru persoane mai solide, unde si-asa se lasa cam mult fata in sarcina, deci un preloader ar fi numai bun... oricum, cateva masuratori ale sag-ului (cat se lasa suspensia in sarcina) si afli exact cu cat trebuie inaltata si fata. Editat Septembrie 21, 2010 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 http://www.heavyduties.ro/rackro.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 /index.php?...t&p=2394131 nu eu, RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) /index.php?...t&p=2394131nu eu, RobbieB da, ai dreptate, RobbieB era... m-am bazat pe memorie... o sa evit sa mai fac asta pe viitor... Editat Septembrie 21, 2010 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) /index.php?...t&p=2394131nu eu, RobbieB Misto, si eu vroiam sa o inalt insa nu am gasit pe nicaieri kitul de inaltat @RobbieB pune si tu un link cu producatorul si niste preturi daca poti Editat Septembrie 21, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Misto, si eu vroiam sa o inalt insa nu am gasit pe nicaieri kitul de inaltat@RobbieB pune si tu un link cu producatorul si niste preturi daca poti Din nefericire, omul nu este producator. A facut cateva perechi (ca sa iasa mai ieftin lucrarea) si gata. Daca este cineva interesat, am schita pieselor. Nu stiu insa cum se comporta mobra daca este ridicat DOAR spatele. In mod evident ciclistica se schimba dar nu stiu cat de dramatic... La mine este ok pentru ca s-a ridicat si fata datorita furcilor. Exista un producator (nu stiu exact ce natie), se numeste MIZU (google it!). Doar ca distractia la astia este undeva peste 200 euroi... Editat Septembrie 21, 2010 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Mi-a dat si mie robbieB schitele acu o luna-doua cand voiam sa-mi fac lucrarea cu pricina... intre timp am ramas fara bani, dar m-am revenit acum... daca are cineva "curajul" sa negocieze, stiu eu un atelier care sigur face... am si vorbit cu omul detalii tehnice, merge facuta si o imbunatatire in sensul prezentei unei gaurici de gresare in cele doua tension link-uri ca sa ai permanent vaselina curata pe la rulmentii aia. Insa m-am blocat cand m-a pus sa-i zic cat i-as da pe piese... Ma gandesc ca mai mult de 150-200 de lei nu are cum sa coste, ca-s simplute piesele, nu e cine stie ce inginerie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Exista un producator (nu stiu exact ce natie), se numeste MIZU (google it!). Doar ca distractia la astia este undeva peste 200 euroi... l-am gasit pe MIZU la Link Totusi parca nu as da 228€ fara transport pe ele Mi-a dat si mie robbieB schitele acu o luna-doua cand voiam sa-mi fac lucrarea cu pricina... intre timp am ramas fara bani, dar m-am revenit acum... daca are cineva "curajul" sa negocieze, stiu eu un atelier care sigur face... am si vorbit cu omul detalii tehnice, merge facuta si o imbunatatire in sensul prezentei unei gaurici de gresare in cele doua tension link-uri ca sa ai permanent vaselina curata pe la rulmentii aia. Insa m-am blocat cand m-a pus sa-i zic cat i-as da pe piese... Ma gandesc ca mai mult de 150-200 de lei nu are cum sa coste, ca-s simplute piesele, nu e cine stie ce inginerie... pai, hai sa vedem daca accepta 200 lei/set, banii astia i-as da fara probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 ...merge facuta si o imbunatatire in sensul prezentei unei gaurici de gresare in cele doua tension link-uri ca sa ai permanent vaselina curata pe la rulmentii aia.... Eu unul sunt de părere că nu are rost să reinventați... apa caldă din nou. O asemenea gaura de gresare exista de exempu pentru lagărele cricului central. Credeți voi că nu i-a dat neamțului prin cap să le facă si la piesele astea? E doar o părere, voi faceți cum credeți de cuviință... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.