Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am o ipoteza noua in problema mea si anume bateria. Cred ca nu are voltajul corespunzator. Am facut asta seara o proba. Am conectat la baterie un multimetru si am pornit-o dupa ce a stat vreo doua ore dupa ce-am ajuns acasa. Cind voltajul a ajuns aproximativ la 13.7V am lasat acceleratia. Si surpriza! A ramas pornita.

Oare asta sa fie? Bateria e luata in primavara, e noua. E o baterie pe gel. O sa cumpar un redresor si o s-o pun la incarcat. Oare sa am un consumator surpriza pe undeva prin circuit? Sunt cam multe fire si nu prea stiu cum sa-i dau de urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi aici cateva detalii referitoare la pornirea cu dificultate la rece.

Incearca sa conectezi la borne o baterie care stii ca e buna. Sau ia niste cabluri si conecteza + la + si - la - bateria de la motocicela cu alta de la alta motocicleta sau masina. Si incearca sa o pornesti.

Posibil sa ai o surpriza placuta.

Bafta

Mesaj completat

PS. Sau mai bine zis ... neplacuta, sa trebuiasca sa schimbi bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dispera, vezi ca unul din firele de la contact se tine doar in izolatie, fiind rupt miezul. Il desfaci, tai bucata uzata si dezizolezi, pui la loc si gata beleaua! :cheers:

Bine te-ai gandit. Exact asta era buba.Multam de pont.Raman dator cu o bere. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o sa refuz berea, dar o sa te rog sa scoti alcoolu' din ea, fiindca mi-am terminat cota pe viata...asa ca ma multumesc cu una fara octane sau un Cico! :laugh:

Toamna frumoasa si plimbari fara incidente! :cheers:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot rasfoit pe aici sa vad ce-ati mai patit voi cu pornirea la rece, dar pare ca nu s-a mai confruntat nimeni cu problema mea pana acum... Pe scurt, dimineata, ma urc pe ea, rasucesc cheia in contact, apas butonul rosu, mi-e lene s-o scot din viteza asa ca trag ambreajul si dau s-o pornesc. N-a vrut prima data, nici a doua, asa ca mai trag si de acceleratie a treia oara promitandu-mi ca seara fac un reset si ma trezesc ca ramane nu stiu cum demarorul pornit si tot invarte, cu acurile ceasurilor agitandu-se de nebune... Inchid butonul rosu, scot si cheia, incerc sa dau drumu la ambreaj dar era cat pe ce sa ma arunce direct in strada in fata masinilor si rezumandu-ma doar s-o mai tin in panta trotuarului pana-mi vine vreo idee, in cateva secunde se stinge tot si se face liniste. Azi i-am reincarcat bateria, am montat inapoi computerul, am desfacut carcasa de la butonul rosu (nu era prea murdara) dar am dat cu un spray de curatat franele ca doar pe asta il aveam, la fel si contactele de la baterie si piciorusele cablurilor, am reusit apoi s-o pornesc doar cu acceleratia trasa mult, abia pe la a 5-a incercare. Maine o sa-i fac intai de toate un reset si abia apoi o s-o scot la plimbare... E clar ca ar fi bine sa schimb bateria, dar imi puteti spune va rog pe unde ar trebui sa mai desfac ca sa curat contacte daca tot am intrat in hora asta? Pur si simplu nu vreau s-o mai vad a doua oara chinuindu-se in halul ala... Mentionez ca i-am schimbat in iulie filtrul de benzina, uleiul, ii pun numai benzina OMV de 100 si din cand in cand injector cleaner...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de bine face lichidul de curatat franele la contacte. Zic sa incepi sa cureti contactele date cu lichid de curatat frane. Foloseste un Contact Cleaner, WD40, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@inya: poate ai problema asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/ElectricalMiscQsGS.htm

Multe probleme apar de la o baterie prost intretinuta.

 

Sau daca ai consumatori surpriza pe circuit, cum e cazul meu cu ultimele probleme de pornire. Recent conectasem minerele incalzite la un conector care-mi furniza 12V, gasit chiar in fata seii. Dar cum scrie si pe faq.f650.com, minere incalzite, alarmele cam trag curent cind motocicleta e oprita pt mai multe zile.

Dupa ce le-am scos, bateria mea nu a mai scazut sub 13V iar dimineata e mult mai usor cu pornirea. Acum am comandat un redresor optimate4, pentru ca vreau sa tin bateria in forma, mai ales ca vine iarna.

Minerele o sa le leg printr-un releu pe care o sa-l comand prin firele la care conectasem prima oara minerele. Cu putin noroc, ar trebui sa scap de probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@inya: poate ai problema asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/ElectricalMiscQsGS.htm

Multe probleme apar de la o baterie prost intretinuta.

Da, exact asta s-a intamplat, dar s-a terminat repede, n-am apucat sa fac nimic, cu atat mai putin sa ajung pana la baterie si nici nu mi-ar fi trecut prin cap avand in vedere ca tineam ambreajul tras pentru ca nu reusisem in panta s-o scot la neutru. Manerele incalzite le-am dat jos demult iar alti consumatori n-am. Bateria e cat de cat incarcata acum, am plimbat-o cateva ore bune azi, in schimb e veche, clar trebuie schimbata... Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, exista...

si-a luat NaeL de undeva de prin strainezia...

voiam si eu sa-mi fac si am gasit si unde, doar ca nu ma pricep la negociat, si omu chiar nu voia sa-mi zica un pret clar, o tot dadea cu "tu cat crezi ca face / tu cat ai lua pe asa ceva".

daca ai ganduri in sensul asta, da-mi un telefon sa-ti povestesc...

 

a... si ca sa fie tacamul complet, poti pune si in furca distantiere/preloadere de 10-20 mm, si o ridici si din fata, doar ca treaba da rezultate bune doar pentru persoane mai solide, unde si-asa se lasa cam mult fata in sarcina, deci un preloader ar fi numai bun... oricum, cateva masuratori ale sag-ului (cat se lasa suspensia in sarcina) si afli exact cu cat trebuie inaltata si fata.

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto, si eu vroiam sa o inalt insa nu am gasit pe nicaieri kitul de inaltat

@RobbieB pune si tu un link cu producatorul si niste preturi daca poti

 

Din nefericire, omul nu este producator. A facut cateva perechi (ca sa iasa mai ieftin lucrarea) si gata. Daca este cineva interesat, am schita pieselor.

Nu stiu insa cum se comporta mobra daca este ridicat DOAR spatele. In mod evident ciclistica se schimba dar nu stiu cat de dramatic... La mine este ok pentru ca s-a ridicat si fata datorita furcilor.

Exista un producator (nu stiu exact ce natie), se numeste MIZU (google it!). Doar ca distractia la astia este undeva peste 200 euroi...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a dat si mie robbieB schitele acu o luna-doua cand voiam sa-mi fac lucrarea cu pricina... intre timp am ramas fara bani, dar m-am revenit acum... :cheers:

daca are cineva "curajul" sa negocieze, stiu eu un atelier care sigur face... am si vorbit cu omul detalii tehnice, merge facuta si o imbunatatire in sensul prezentei unei gaurici de gresare in cele doua tension link-uri ca sa ai permanent vaselina curata pe la rulmentii aia. Insa m-am blocat cand m-a pus sa-i zic cat i-as da pe piese...

 

Ma gandesc ca mai mult de 150-200 de lei nu are cum sa coste, ca-s simplute piesele, nu e cine stie ce inginerie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un producator (nu stiu exact ce natie), se numeste MIZU (google it!). Doar ca distractia la astia este undeva peste 200 euroi...

 

l-am gasit pe MIZU la Link

Totusi parca nu as da 228€ fara transport pe ele

 

Mi-a dat si mie robbieB schitele acu o luna-doua cand voiam sa-mi fac lucrarea cu pricina... intre timp am ramas fara bani, dar m-am revenit acum... :cheers:

daca are cineva "curajul" sa negocieze, stiu eu un atelier care sigur face... am si vorbit cu omul detalii tehnice, merge facuta si o imbunatatire in sensul prezentei unei gaurici de gresare in cele doua tension link-uri ca sa ai permanent vaselina curata pe la rulmentii aia. Insa m-am blocat cand m-a pus sa-i zic cat i-as da pe piese...

 

Ma gandesc ca mai mult de 150-200 de lei nu are cum sa coste, ca-s simplute piesele, nu e cine stie ce inginerie...

 

pai, hai sa vedem daca accepta 200 lei/set, banii astia i-as da fara probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...merge facuta si o imbunatatire in sensul prezentei unei gaurici de gresare in cele doua tension link-uri ca sa ai permanent vaselina curata pe la rulmentii aia....

 

Eu unul sunt de părere că nu are rost să reinventați... apa caldă din nou.

O asemenea gaura de gresare exista de exempu pentru lagărele cricului central. Credeți voi că nu i-a dat neamțului prin cap să le facă si la piesele astea?

E doar o părere, voi faceți cum credeți de cuviință...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire, omul nu este producator. A facut cateva perechi (ca sa iasa mai ieftin lucrarea) si gata. Daca este cineva interesat, am schita pieselor.

 

Pai si daca a facut numai citeva perechi, nu mai poate sa faca inca citeva perechi ? Evident pe bani... Ma gindesc ca daca a mai facut, stie ce si cum... As vrea si eu schita, daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de mult si nici calitatea lucrarii nu e extraordinara.

Incomparabil s-ar fi executat in Cluj. Am sa le fac niste poze alor mei, sa vezi diferenta. Si au costat doar 100 lei.

Mesaj completat

Dar daca tu esti multumita... asta e cel mai important.

Sa te folosesti sanatoasa de ele.

yzu, daca stii ceva concret hai cu amanunte .si eu vreau sa o ridic putin .

numa binwe la toti! :cheers:

Mesaj completat

Destul de mult si nici calitatea lucrarii nu e extraordinara.

Incomparabil s-ar fi executat in Cluj. Am sa le fac niste poze alor mei, sa vezi diferenta. Si au costat doar 100 lei.

Mesaj completat

Dar daca tu esti multumita... asta e cel mai important.

Sa te folosesti sanatoasa de ele.

yzu, daca stii ceva concret hai cu amanunte .si eu vreau sa o ridic putin .

numa bine la toti! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am inteles de la robbieB, piesele facute de omul respectiv erau cam 80 de euro perechea (cam mult dupa parerea mea) si erau dintr-un duraluminiu, realizate prin frezare de o masina de frezat in coordonate. La atelierul de care va ziceam eu, omul le-ar face din otel, asa ca implicit ar fi semnificativ mai solide decat originalele, asa ca o gaura de gresare nu cred ca afecteaza in vreun fel integritatea piesei.

 

Avantajul cu facutul aici e si ca fiecare isi poate ridica spatele cu fix cat vrea (poate unul vrea cu 2 cm, altul cu 3, etc..), pentru ca putem da planuri diferite pentru fiecare. Eu de exemplu am de gand sa fac niste masuratori si e posibil sa nu am fix aceleasi cote ca piesele cumparate de robbie. ma refer la lungimea pieselor, nu la alte cote, lungime care da si cresterea de garda la sol.

 

Facem o listuta sa vedem cine ar fi interesat?

 

Pana acum ar fi:

smar2 (eu)

Serban.S

THC ;)

 

poate facem o "celula de criza", sa ne punem si noi vacile pe tocuri, ca robbie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Mi-am luat si eu un CS si o sa ma bag in seama cu voi ;) mai putin pe motociclism pentru ca ies destul de rar dar poate mai mult pe partea asta de manufacturare ... ma ocup cu productia de piese metalice.

 

o astfel de piesa,intradevar, nu este o mare inginerie dar daca o faceti undeva asigurati-va ca precizia gaurii este buna si aici ma refer la diametru gaurii si nu neaparat daca e cu o zecime mai la stanga sau mai la dreapta. din ce vad eu acolo aveti un rulment cu ace si ca orice rulment lagarul are niste tolerante precise pentru a permite ungere,etc. masina de frezat in coordonate !? eu din cate stiu denumirea ei este mai degraba masina de GAURIT in coordonate :D dezavantajul ei este ca da gauri si nu face doua miscari in paralale. de exemplu ai de dat o gaura de 10.25 mm si tu ai burghiu de 10.2 pentru cele 5 sutimi suplimentare (si in cazul de fata vorbim de sutimi) ii trebuie o scula speciala, fie rectificata la 10.25 fie un cap cu pastile ajustabil. din acest motiv pretul poate fi mare!!!

 

ce va trebuie este o masina de frezat cu comanda numerica! eu am o astfel de masina dar nu am mai folosit-o de foarte mult timp pentru ca mi s-a spart un rulment si mecanicul nu a ajuns la destinatie. pe langa asta acum ma concentrez mai mult pe strunjire comanda numerica si din pacate piesa respectiva nu se preteaza pe strung. daca nu reusiti sa o faceti in urmatoarele luni si imi rezolv utilajul ii dam de cap ...

 

pe a mea scrie ca e din AlMgS1 F31 ... asta e un aluminiu pe care il gasiti sub forma de bara... eu l-am vazut intr-un catalog la color metal dar trebuie sa verificati ce au pe stoc, daca nu mai sunt si amari pe sos de centura in militari

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Mi-am luat si eu un CS si o sa ma bag in seama cu voi ;) mai putin pe motociclism pentru ca ies destul de rar dar poate mai mult pe partea asta de manufacturare ... ma ocup cu productia de piese metalice.

 

o astfel de piesa,intradevar, nu este o mare inginerie dar daca o faceti undeva asigurati-va ca precizia gaurii este buna si aici ma refer la diametru gaurii si nu neaparat daca e cu o zecime mai la stanga sau mai la dreapta. din ce vad eu acolo aveti un rulment cu ace si ca orice rulment lagarul are niste tolerante precise pentru a permite ungere,etc. masina de frezat in coordonate !? eu din cate stiu denumirea ei este mai degraba masina de GAURIT in coordonate :D dezavantajul ei este ca da gauri si nu face doua miscari in paralale. de exemplu ai de dat o gaura de 10.25 mm si tu ai burghiu de 10.2 pentru cele 5 sutimi suplimentare (si in cazul de fata vorbim de sutimi) ii trebuie o scula speciala, fie rectificata la 10.25 fie un cap cu pastile ajustabil. din acest motiv pretul poate fi mare!!!

 

ce va trebuie este o masina de frezat cu comanda numerica! eu am o astfel de masina dar nu am mai folosit-o de foarte mult timp pentru ca mi s-a spart un rulment si mecanicul nu a ajuns la destinatie. pe langa asta acum ma concentrez mai mult pe strunjire comanda numerica si din pacate piesa respectiva nu se preteaza pe strung. daca nu reusiti sa o faceti in urmatoarele luni si imi rezolv utilajul ii dam de cap ...

 

pe a mea scrie ca e din AlMgS1 F31 ... asta e un aluminiu pe care il gasiti sub forma de bara... eu l-am vazut intr-un catalog la color metal dar trebuie sa verificati ce au pe stoc, daca nu mai sunt si amari pe sos de centura in militari

 

bafta

 

Salutare,

 

Pe linga ce a zis @emceul, vreu sa zic ca eu mi-am facut o pereche de piese cind am lasat motorul lui nevasta-mea mai jos fata de standard. O mare problema care apare si de care trebuie tinut cont este distanta dintre axele gaurilor. La prelucrare trebuie date gaurile deodata, adica cele doua piese trebuie suprapuse si apoi date gaurile si intr-o parte si in alta de odata. Astfel distanta dintre axe este aceeasi. Altfel , la montaj apar probleme sau chiar se ajunge la imposibilitatea montajului. Eu nu am lucrat pe masina cu coordonate ci pe freza universala de scularie, si a mers OK. Totusi inlocuirea doar a link-urilor pentru ca sa ridici motorul, nu e dupa parerea mea suficient. Trebuie tinut cont ca odata cu ridicarea motorului se modifica distanta la sol,, deci cricul central si cel lateral s-ar putea sa nu stea chiar foarte bine. Apoi se modifica pozitia telescopului suspensiei spate, cursa lui de extensie fiind ceva mai mica. Un amic de-al meu @akruno, a postat pe topicul asta prin 2009 cum si-a modificat el inaltimea motorului. A reusit sa-l ridice vreo 10 cm dar a mai modificat la greu la cricul central si cel lateral. Eu cind am coborit motorul , m-am lovit de faptul ca cricul central era un pic mai inalt si de ridicat motorul pe el era ceva mai greu.

Spor la lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...