Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Ok, deci potrivesc dimensiunile mansonului si ii dau inainte cu achizitia. Azi chiar mi-ar fi fost utile.

Inca o chestie. Motorul il am de curand si nu am avut prea mult timp sa il cercetez dar de curand mi-a sarit in ochi o chestie. Roata spate are senzor ABS, fata nu. E posibil sa aiba ABS numai pe spate? Fostul proprietar nu a mentionat nimic de ABS dar imi pare ciudat sa aiba senzor daca nu are ABS.

Un test MoDiTeC unde pot face in Cluj si cat costa asa ceva?

 

Testul poti sa-l faci si singur franezi pe marginea soselei langa bordura unde este praf,nisip,apa si imediat i-ti dai seama,daca blocheaza roata si fuge de spate nu ai. daca ai tacane in pedala si merge drept pana se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun... In legatura cu inaltatoarele... Pretul pentru un set o sa fie de 300 RON. M-am gandit ca ar fi ok pentru voi sa pun si optiunea de rulmenti, asta v-ar ajuta prin: nu va mai bateti capul cu presatul lor inauntru, o sa o fac eu asta si nu trebuie sa mergeti la magazinul de rulemnti dupa ei. Pretul la cele cu rulmenti gata presati inauntru o sa fie tot 300 RON + pretul cu care cumpar rulmentii de la SKF. Cineva zicea ca sunt in jur la 20 ron, cu atata ii dau si eu, sau cat or fi.

 

Kiturile care deja exista pe piata sunt la 150$ plus shipping, aia insemnand ~ 520 RON. Mi se pare a fi mai mult decat corect pretul meu. Alea sunt din aluminiu.

 

Ca si material, vor fi facute din otel supus unor tratamente de calire pentru o mult mai buna rezistenta mecanica, apoi galvanizat. Garantia mea e de 5 ani pentru rugina si lifetime pentru rezistenta solicitarilor mecanice la rupere.

 

Or sa fie disponibile in 5 variante:

 

-varianta stock, pentru cei care si-au rupt alea OEM;

-varianta de inaltare a mobrei cu 3 cm;

-varianta de inaltare a mobrei cu 6 cm;

-varianta de coborare a mobrei cu 3 cm;

-varianta de coborare a mobrei cu 6 cm.

 

Referitor la modelke de mobre, astea or sa fie disponibile pentru F650 GS/Dakar, 2000->prezent. In lucru sunt inaltatoare pentru mobre F650ST si Aprilia pegaso. Mai multe detalii o sa fie disponibile pe topic.

 

Mai am de finalizat cateva mici detalii dar cam intr-o saptamana voi putea prelua comenzi pe un topic care urmeaza sa il deschid pentru o mai buna evidenta a lor. Va puteti scrie si review-uri acolo.

 

Cele bune,

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit :lol:

Mesaj completat

 

... in sensul ca o sa folosesc materialele care trebuie.

salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok.

 

Mesaj completat

salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok.

 

Mesaj completat

salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok.

 

Mesaj completat

dar nu are saua din poza,are pe cea originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai astea is facute si daca vrei sa incarci mai mult pe mobra, o pot si ridica, nu doar cobora ca sa ajungi mai bine jos.

 

Oricum... vreau ceva feedback de la voi. Vi se par scumpe? Idei? Sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai astea is facute si daca vrei sa incarci mai mult pe mobra, o pot si ridica, nu doar cobora ca sa ajungi mai bine jos.

 

Oricum... vreau ceva feedback de la voi. Vi se par scumpe? Idei? Sugestii?

 

mie mi se par ok, si ca pret si ca varietate/posibilitati

eu ma bag cu un set de inaltare - 6cm

 

L.E. mi se pare mai ok sa vina cu tot cu rulmenti, numai sa fii sigur ca tin la fortele care sunt in joc

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma bag cu un set de inaltare - 6cm

Eu m-as mai gandi in locul tau... Daca la furca nu umbli deloc si ramane la inaltimea originala, s-ar putea sa modifici cam drastic ciclistica si nu stiu daca o sa-ti placa! In locul tau le-as alege pe cele de 3cm.

E doar o parere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-as mai gandi in locul tau... Daca la furca nu umbli deloc si ramane la inaltimea originala, s-ar putea sa modifici cam drastic ciclistica si nu stiu daca o sa-ti placa! In locul tau le-as alege pe cele de 3cm.

E doar o parere...

 

Eu incerc, daca nu ma simt sigur cu astea o sa comand altele de 3

Ideea este ca la 1.96 si 120 kg consider ca 3 cm sunt prea putin pentru mine pasager si bagaje (pentru amortizorul stock)

Mesaj completat

Bine atunci, o sa incep munca la primu set pentru tine si te anunt cand sunt gata :lol:

 

Super!

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma care ar fi lungimea "oscioarelor" la varianta stock, versiunea GS. La mine am masurat cu ruleta si au 84-85mm. Pina acum credeam ca ale mele sunt OEM. Acum , citind pe aici, nu mai stiu ce sa cred. Nu stiu sigur daca nemtoaica de la care am luat GS-ul nu le-a modificat sa o mai scada in inaltime.

Stie cineva cu certitudine care ar fi lungimea lor OEM?

Mersi.

 

Mesaj completat

Pai astea is facute si daca vrei sa incarci mai mult pe mobra, o pot si ridica, nu doar cobora ca sa ajungi mai bine jos.

 

Oricum... vreau ceva feedback de la voi. Vi se par scumpe? Idei? Sugestii?

 

Mi se par ok ca pret.

Dupa ce ma lamuresc ce si cum sunt oscioarele mele la GS, m-as baga la o ridicare cu 3 cm (din pozitia pe care o are acum), sa nu fiu obraznic. :lol:

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea OEM au 120 mm. Cel putin din datele de pana acum. Puteti sa imi confirmati? Cu cat mai multe raspunsuri cu atat mai bine!! Ca sa nu fie greseli, ma refer la lungimea totala a lor, nu de la mijlocu surubului la mijlocul rulmentului.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea OEM au 120 mm. Cel putin din datele de pana acum. Puteti sa imi confirmati? Cu cat mai multe raspunsuri cu atat mai bine!! Ca sa nu fie greseli, ma refer la lungimea totala a lor, nu de la mijlocu surubului la mijlocul rulmentului.

ok. dan dar eu ma dau mai mult pe strada sau forestier nu padure.am mers ceva ani la cross,enduro si nu prea mai vreau noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa masurati toti care aveti acces la ele, sa imi ziceti ce model, daca GS sau Dakar si lungimea totala a lor. Ca sa evitam neplacerile.

 

Legat de bani, corect e sa dau piesele, le montati, daca sunteti multumiti le platiti daca nu mi le dati inapoi :lol: Corect asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa masurati toti care aveti acces la ele, sa imi ziceti ce model, daca GS sau Dakar si lungimea totala a lor. Ca sa evitam neplacerile.

 

Legat de bani, corect e sa dau piesele, le montati, daca sunteti multumiti le platiti daca nu mi le dati inapoi :lol: Corect asa?

 

Prea corect.

Multumim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma bag cu un set de inaltare - 6cm

 

Daca tot inalti spatele, ar fi interesant daca s-ar gasi o solutie tehnica prin care sa prelungesti cumva furca astfel incat sa inalti si fata. Sau sa gasesti pe ebay o furca de Dakar la bani putini.

Ideea e ca inaltarea spatelui cu 6cm, fara sa inalti si fata, s-ar putea sa schimbe dramatic comportamentul mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un F650 din 99 am inaltat fata prin schimbarea dopurilor filetate din capul jambelor cu altele mai lungi. Prinderea superioara a jambelor nu se mai facea direct pe ele ci pe aceste capace. L-am folosit asa cateva zeci de mii de km si nu am avut probleme, sacand in schimb de boala F-ului pe carburatie. La fiecare frana alunecam in fata si cu pasagerul peste mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un F650 din 99 am inaltat fata prin schimbarea dopurilor filetate din capul jambelor cu altele mai lungi. Prinderea superioara a jambelor nu se mai facea direct pe ele ci pe aceste capace. L-am folosit asa cateva zeci de mii de km si nu am avut probleme, sacand in schimb de boala F-ului pe carburatie. La fiecare frana alunecam in fata si cu pasagerul peste mine.

 

Foarte buna ideea cu capacele prelungite!

Iar la faza cu frana, daca te referi la fenomenul de "ingropare" atunci cand franezi, ai incercat la vremea respectiva un ulei de furca mai gros?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...