Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sau o tranta pe vreo parte

De doua luni mobra sta, adevarul e ca inainte nu am verificat ca nu mi-a facut nici o figura, adik merge bine, acum n-am pornit-o ca n-am baterie. Trante am luat la greu anul trecut de fiecare data cand am iesit la mocirla, la padure ;) . Deci, no biggy?

Mesaj completat

Si inca o chestie interesanta, pe joja nu imi apare pic de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai is pe 22, nu ar trebui sa fie greu de montat.

 

Ca si sfat, cand le montezi, sa le incalzesti inainte, ca sa se dilate, o sa le poti pune mai usor ;) Si nu bate ca animalu in capatul loc ca sa le indesi acolo, ca o sa iti sara arculetele/bilele din comenzile electrice de pe ghidon! Intreaba-ma de unde stiu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat peste manierele astea incalzite. Potrivesc oare pe GS si sunt dificil de montat?

http://www.louis.eu/_30c60a2b59466d1528e18...x=6&cmd.y=6

 

 

 

Incearca sa le pui si ceva lipici inainte sa le pui pe ghidon (sau dupa) , eu le am pe astea si imi cam joaca. Asta dupa ceva lipituri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul il am de curand si nu am avut prea mult timp sa il cercetez dar de curand mi-a sarit in ochi o chestie. Roata spate are senzor ABS, fata nu. E posibil sa aiba ABS numai pe spate? Fostul proprietar nu a mentionat nimic de ABS dar imi pare ciudat sa aiba senzor daca nu are ABS.

Un test MoDiTeC unde pot face in Cluj si cat costa asa ceva?

In aceeasi situatie e si mobra mea...cu senzor ABS doar pe spate! Raspunsul e simplu...avem doar senzorul ABS , fara a beneficia de ABS!! Ca sa fi sigur....uita-te dupa centrala ABS! Eu am gasit-o la altii pe mobra...la mine ciuciu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, deci potrivesc dimensiunile mansonului si ii dau inainte cu achizitia. Azi chiar mi-ar fi fost utile.

Inca o chestie. Motorul il am de curand si nu am avut prea mult timp sa il cercetez dar de curand mi-a sarit in ochi o chestie. Roata spate are senzor ABS, fata nu. E posibil sa aiba ABS numai pe spate? Fostul proprietar nu a mentionat nimic de ABS dar imi pare ciudat sa aiba senzor daca nu are ABS.

Un test MoDiTeC unde pot face in Cluj si cat costa asa ceva?

 

Nu exista "doar" ABS pe spate. Ala e senzorul pt vitezometru .... Daca ar fi sa ai ABS , obligatoriu ai si senzor pe fata. Verifica si sub ECU (aflat sub sa) daca ai centrala de ABS Bosch. Daca e cum ai zis tu , nu o ai sigur.

 

 

Mesaj completat

Aha. Naspa treaba. Pentru o clipa chiar imi faceam sperante de ABS, dar asta e. Oare se poate cumpara centrala?

 

Nu merita investitia in centrala ABS. Montarea de ABS presupune muuuult mai multe decit centrala de ABS. Costa cit nu face. Mergi cu ea asa si apoi vinde-o si ia alta cu ABS.

Parerea mea.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, deci potrivesc dimensiunile mansonului si ii dau inainte cu achizitia. Azi chiar mi-ar fi fost utile.

Inca o chestie. Motorul il am de curand si nu am avut prea mult timp sa il cercetez dar de curand mi-a sarit in ochi o chestie. Roata spate are senzor ABS, fata nu. E posibil sa aiba ABS numai pe spate? Fostul proprietar nu a mentionat nimic de ABS dar imi pare ciudat sa aiba senzor daca nu are ABS.

Un test MoDiTeC unde pot face in Cluj si cat costa asa ceva?

 

Testul poti sa-l faci si singur franezi pe marginea soselei langa bordura unde este praf,nisip,apa si imediat i-ti dai seama,daca blocheaza roata si fuge de spate nu ai. daca ai tacane in pedala si merge drept pana se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun... In legatura cu inaltatoarele... Pretul pentru un set o sa fie de 300 RON. M-am gandit ca ar fi ok pentru voi sa pun si optiunea de rulmenti, asta v-ar ajuta prin: nu va mai bateti capul cu presatul lor inauntru, o sa o fac eu asta si nu trebuie sa mergeti la magazinul de rulemnti dupa ei. Pretul la cele cu rulmenti gata presati inauntru o sa fie tot 300 RON + pretul cu care cumpar rulmentii de la SKF. Cineva zicea ca sunt in jur la 20 ron, cu atata ii dau si eu, sau cat or fi.

 

Kiturile care deja exista pe piata sunt la 150$ plus shipping, aia insemnand ~ 520 RON. Mi se pare a fi mai mult decat corect pretul meu. Alea sunt din aluminiu.

 

Ca si material, vor fi facute din otel supus unor tratamente de calire pentru o mult mai buna rezistenta mecanica, apoi galvanizat. Garantia mea e de 5 ani pentru rugina si lifetime pentru rezistenta solicitarilor mecanice la rupere.

 

Or sa fie disponibile in 5 variante:

 

-varianta stock, pentru cei care si-au rupt alea OEM;

-varianta de inaltare a mobrei cu 3 cm;

-varianta de inaltare a mobrei cu 6 cm;

-varianta de coborare a mobrei cu 3 cm;

-varianta de coborare a mobrei cu 6 cm.

 

Referitor la modelke de mobre, astea or sa fie disponibile pentru F650 GS/Dakar, 2000->prezent. In lucru sunt inaltatoare pentru mobre F650ST si Aprilia pegaso. Mai multe detalii o sa fie disponibile pe topic.

 

Mai am de finalizat cateva mici detalii dar cam intr-o saptamana voi putea prelua comenzi pe un topic care urmeaza sa il deschid pentru o mai buna evidenta a lor. Va puteti scrie si review-uri acolo.

 

Cele bune,

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit :lol:

Mesaj completat

 

... in sensul ca o sa folosesc materialele care trebuie.

salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok.

 

Mesaj completat

salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok.

 

Mesaj completat

salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok.

 

Mesaj completat

dar nu are saua din poza,are pe cea originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai astea is facute si daca vrei sa incarci mai mult pe mobra, o pot si ridica, nu doar cobora ca sa ajungi mai bine jos.

 

Oricum... vreau ceva feedback de la voi. Vi se par scumpe? Idei? Sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai astea is facute si daca vrei sa incarci mai mult pe mobra, o pot si ridica, nu doar cobora ca sa ajungi mai bine jos.

 

Oricum... vreau ceva feedback de la voi. Vi se par scumpe? Idei? Sugestii?

 

mie mi se par ok, si ca pret si ca varietate/posibilitati

eu ma bag cu un set de inaltare - 6cm

 

L.E. mi se pare mai ok sa vina cu tot cu rulmenti, numai sa fii sigur ca tin la fortele care sunt in joc

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma bag cu un set de inaltare - 6cm

Eu m-as mai gandi in locul tau... Daca la furca nu umbli deloc si ramane la inaltimea originala, s-ar putea sa modifici cam drastic ciclistica si nu stiu daca o sa-ti placa! In locul tau le-as alege pe cele de 3cm.

E doar o parere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...