Serban.S Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Poate prea mult ulei in motor. Adica nivelul uleiului ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 sau o tranta pe vreo parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 sau o tranta pe vreo parte De doua luni mobra sta, adevarul e ca inainte nu am verificat ca nu mi-a facut nici o figura, adik merge bine, acum n-am pornit-o ca n-am baterie. Trante am luat la greu anul trecut de fiecare data cand am iesit la mocirla, la padure . Deci, no biggy? Mesaj completat Si inca o chestie interesanta, pe joja nu imi apare pic de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 ... dar nu gasesc topicul pentru bmw pe carburatie, ... /index.php?showtopic=326336 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Pai is pe 22, nu ar trebui sa fie greu de montat. Ca si sfat, cand le montezi, sa le incalzesti inainte, ca sa se dilate, o sa le poti pune mai usor Si nu bate ca animalu in capatul loc ca sa le indesi acolo, ca o sa iti sara arculetele/bilele din comenzile electrice de pe ghidon! Intreaba-ma de unde stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Am dat peste manierele astea incalzite. Potrivesc oare pe GS si sunt dificil de montat?http://www.louis.eu/_30c60a2b59466d1528e18...x=6&cmd.y=6 Incearca sa le pui si ceva lipici inainte sa le pui pe ghidon (sau dupa) , eu le am pe astea si imi cam joaca. Asta dupa ceva lipituri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 merge cu fixativ. Da, din ala de se dau fetili pe par. Din ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Motorul il am de curand si nu am avut prea mult timp sa il cercetez dar de curand mi-a sarit in ochi o chestie. Roata spate are senzor ABS, fata nu. E posibil sa aiba ABS numai pe spate? Fostul proprietar nu a mentionat nimic de ABS dar imi pare ciudat sa aiba senzor daca nu are ABS. Un test MoDiTeC unde pot face in Cluj si cat costa asa ceva? In aceeasi situatie e si mobra mea...cu senzor ABS doar pe spate! Raspunsul e simplu...avem doar senzorul ABS , fara a beneficia de ABS!! Ca sa fi sigur....uita-te dupa centrala ABS! Eu am gasit-o la altii pe mobra...la mine ciuciu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 (editat) Ok, deci potrivesc dimensiunile mansonului si ii dau inainte cu achizitia. Azi chiar mi-ar fi fost utile. Inca o chestie. Motorul il am de curand si nu am avut prea mult timp sa il cercetez dar de curand mi-a sarit in ochi o chestie. Roata spate are senzor ABS, fata nu. E posibil sa aiba ABS numai pe spate? Fostul proprietar nu a mentionat nimic de ABS dar imi pare ciudat sa aiba senzor daca nu are ABS. Un test MoDiTeC unde pot face in Cluj si cat costa asa ceva? Nu exista "doar" ABS pe spate. Ala e senzorul pt vitezometru .... Daca ar fi sa ai ABS , obligatoriu ai si senzor pe fata. Verifica si sub ECU (aflat sub sa) daca ai centrala de ABS Bosch. Daca e cum ai zis tu , nu o ai sigur. Mesaj completat Aha. Naspa treaba. Pentru o clipa chiar imi faceam sperante de ABS, dar asta e. Oare se poate cumpara centrala? Nu merita investitia in centrala ABS. Montarea de ABS presupune muuuult mai multe decit centrala de ABS. Costa cit nu face. Mergi cu ea asa si apoi vinde-o si ia alta cu ABS. Parerea mea. Editat Ianuarie 18, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 roata fata fara abs combinata cu roata spate cu abs poate avea urmatoarele explicatii: - moto fara abs cu roata spate schimbata - moto cu abs cu roata fata schimbata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 gresit. senzoru ala pe spate e senzorul de vitezometru. atentie la scosul lui cand umblati la roata, e sensibil. la mobrele cu abs acelasi senzor da informatie si centralei de abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Ok, deci potrivesc dimensiunile mansonului si ii dau inainte cu achizitia. Azi chiar mi-ar fi fost utile. Inca o chestie. Motorul il am de curand si nu am avut prea mult timp sa il cercetez dar de curand mi-a sarit in ochi o chestie. Roata spate are senzor ABS, fata nu. E posibil sa aiba ABS numai pe spate? Fostul proprietar nu a mentionat nimic de ABS dar imi pare ciudat sa aiba senzor daca nu are ABS. Un test MoDiTeC unde pot face in Cluj si cat costa asa ceva? Testul poti sa-l faci si singur franezi pe marginea soselei langa bordura unde este praf,nisip,apa si imediat i-ti dai seama,daca blocheaza roata si fuge de spate nu ai. daca ai tacane in pedala si merge drept pana se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 ca idee pana unde poate merge dorinta unora in a se da cu mobra, cercetati cu atentie poza de mai jos...eu unul am ramas mut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Huh. Intr-adevar... Fara comentarii. Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 ce treaba are poza aia cu bmw f650 gs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 nimic in special, are in schimb cu ideea de motociclism. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 pai e o sectiune pt asta.... o poti folosi cu succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Bun... In legatura cu inaltatoarele... Pretul pentru un set o sa fie de 300 RON. M-am gandit ca ar fi ok pentru voi sa pun si optiunea de rulmenti, asta v-ar ajuta prin: nu va mai bateti capul cu presatul lor inauntru, o sa o fac eu asta si nu trebuie sa mergeti la magazinul de rulemnti dupa ei. Pretul la cele cu rulmenti gata presati inauntru o sa fie tot 300 RON + pretul cu care cumpar rulmentii de la SKF. Cineva zicea ca sunt in jur la 20 ron, cu atata ii dau si eu, sau cat or fi. Kiturile care deja exista pe piata sunt la 150$ plus shipping, aia insemnand ~ 520 RON. Mi se pare a fi mai mult decat corect pretul meu. Alea sunt din aluminiu. Ca si material, vor fi facute din otel supus unor tratamente de calire pentru o mult mai buna rezistenta mecanica, apoi galvanizat. Garantia mea e de 5 ani pentru rugina si lifetime pentru rezistenta solicitarilor mecanice la rupere. Or sa fie disponibile in 5 variante: -varianta stock, pentru cei care si-au rupt alea OEM; -varianta de inaltare a mobrei cu 3 cm; -varianta de inaltare a mobrei cu 6 cm; -varianta de coborare a mobrei cu 3 cm; -varianta de coborare a mobrei cu 6 cm. Referitor la modelke de mobre, astea or sa fie disponibile pentru F650 GS/Dakar, 2000->prezent. In lucru sunt inaltatoare pentru mobre F650ST si Aprilia pegaso. Mai multe detalii o sa fie disponibile pe topic. Mai am de finalizat cateva mici detalii dar cam intr-o saptamana voi putea prelua comenzi pe un topic care urmeaza sa il deschid pentru o mai buna evidenta a lor. Va puteti scrie si review-uri acolo. Cele bune, Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 atentie la material ca dupa calire sa nu devina friabil sau predispus la oboseala. in zona in care lucreaza majoritatea solicitarilor sunt sub forma de soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Stai linistit Mesaj completat Stai linistit ... in sensul ca o sa folosesc materialele care trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Stai linistit Mesaj completat ... in sensul ca o sa folosesc materialele care trebuie. salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok. Mesaj completat salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok. Mesaj completat salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok. Mesaj completat dar nu are saua din poza,are pe cea originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Pai astea is facute si daca vrei sa incarci mai mult pe mobra, o pot si ridica, nu doar cobora ca sa ajungi mai bine jos. Oricum... vreau ceva feedback de la voi. Vi se par scumpe? Idei? Sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Pai astea is facute si daca vrei sa incarci mai mult pe mobra, o pot si ridica, nu doar cobora ca sa ajungi mai bine jos. Oricum... vreau ceva feedback de la voi. Vi se par scumpe? Idei? Sugestii? mie mi se par ok, si ca pret si ca varietate/posibilitati eu ma bag cu un set de inaltare - 6cm L.E. mi se pare mai ok sa vina cu tot cu rulmenti, numai sa fii sigur ca tin la fortele care sunt in joc Editat Ianuarie 25, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Bine atunci, o sa incep munca la primu set pentru tine si te anunt cand sunt gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 eu ma bag cu un set de inaltare - 6cm Eu m-as mai gandi in locul tau... Daca la furca nu umbli deloc si ramane la inaltimea originala, s-ar putea sa modifici cam drastic ciclistica si nu stiu daca o sa-ti placa! In locul tau le-as alege pe cele de 3cm. E doar o parere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.