Oformula Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Ok, deci potrivesc dimensiunile mansonului si ii dau inainte cu achizitia. Azi chiar mi-ar fi fost utile. Inca o chestie. Motorul il am de curand si nu am avut prea mult timp sa il cercetez dar de curand mi-a sarit in ochi o chestie. Roata spate are senzor ABS, fata nu. E posibil sa aiba ABS numai pe spate? Fostul proprietar nu a mentionat nimic de ABS dar imi pare ciudat sa aiba senzor daca nu are ABS. Un test MoDiTeC unde pot face in Cluj si cat costa asa ceva? Testul poti sa-l faci si singur franezi pe marginea soselei langa bordura unde este praf,nisip,apa si imediat i-ti dai seama,daca blocheaza roata si fuge de spate nu ai. daca ai tacane in pedala si merge drept pana se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 ca idee pana unde poate merge dorinta unora in a se da cu mobra, cercetati cu atentie poza de mai jos...eu unul am ramas mut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Huh. Intr-adevar... Fara comentarii. Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 ce treaba are poza aia cu bmw f650 gs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 nimic in special, are in schimb cu ideea de motociclism. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 pai e o sectiune pt asta.... o poti folosi cu succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Bun... In legatura cu inaltatoarele... Pretul pentru un set o sa fie de 300 RON. M-am gandit ca ar fi ok pentru voi sa pun si optiunea de rulmenti, asta v-ar ajuta prin: nu va mai bateti capul cu presatul lor inauntru, o sa o fac eu asta si nu trebuie sa mergeti la magazinul de rulemnti dupa ei. Pretul la cele cu rulmenti gata presati inauntru o sa fie tot 300 RON + pretul cu care cumpar rulmentii de la SKF. Cineva zicea ca sunt in jur la 20 ron, cu atata ii dau si eu, sau cat or fi. Kiturile care deja exista pe piata sunt la 150$ plus shipping, aia insemnand ~ 520 RON. Mi se pare a fi mai mult decat corect pretul meu. Alea sunt din aluminiu. Ca si material, vor fi facute din otel supus unor tratamente de calire pentru o mult mai buna rezistenta mecanica, apoi galvanizat. Garantia mea e de 5 ani pentru rugina si lifetime pentru rezistenta solicitarilor mecanice la rupere. Or sa fie disponibile in 5 variante: -varianta stock, pentru cei care si-au rupt alea OEM; -varianta de inaltare a mobrei cu 3 cm; -varianta de inaltare a mobrei cu 6 cm; -varianta de coborare a mobrei cu 3 cm; -varianta de coborare a mobrei cu 6 cm. Referitor la modelke de mobre, astea or sa fie disponibile pentru F650 GS/Dakar, 2000->prezent. In lucru sunt inaltatoare pentru mobre F650ST si Aprilia pegaso. Mai multe detalii o sa fie disponibile pe topic. Mai am de finalizat cateva mici detalii dar cam intr-o saptamana voi putea prelua comenzi pe un topic care urmeaza sa il deschid pentru o mai buna evidenta a lor. Va puteti scrie si review-uri acolo. Cele bune, Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 atentie la material ca dupa calire sa nu devina friabil sau predispus la oboseala. in zona in care lucreaza majoritatea solicitarilor sunt sub forma de soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Stai linistit Mesaj completat Stai linistit ... in sensul ca o sa folosesc materialele care trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Stai linistit Mesaj completat ... in sensul ca o sa folosesc materialele care trebuie. salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok. Mesaj completat salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok. Mesaj completat salut dan eu am un dakar si am 1,70 si ma descurc.daca mai pun saua cea mai joasa cred ca e ok. Mesaj completat dar nu are saua din poza,are pe cea originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Pai astea is facute si daca vrei sa incarci mai mult pe mobra, o pot si ridica, nu doar cobora ca sa ajungi mai bine jos. Oricum... vreau ceva feedback de la voi. Vi se par scumpe? Idei? Sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Pai astea is facute si daca vrei sa incarci mai mult pe mobra, o pot si ridica, nu doar cobora ca sa ajungi mai bine jos. Oricum... vreau ceva feedback de la voi. Vi se par scumpe? Idei? Sugestii? mie mi se par ok, si ca pret si ca varietate/posibilitati eu ma bag cu un set de inaltare - 6cm L.E. mi se pare mai ok sa vina cu tot cu rulmenti, numai sa fii sigur ca tin la fortele care sunt in joc Editat Ianuarie 25, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Bine atunci, o sa incep munca la primu set pentru tine si te anunt cand sunt gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 eu ma bag cu un set de inaltare - 6cm Eu m-as mai gandi in locul tau... Daca la furca nu umbli deloc si ramane la inaltimea originala, s-ar putea sa modifici cam drastic ciclistica si nu stiu daca o sa-ti placa! In locul tau le-as alege pe cele de 3cm. E doar o parere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Eu m-as mai gandi in locul tau... Daca la furca nu umbli deloc si ramane la inaltimea originala, s-ar putea sa modifici cam drastic ciclistica si nu stiu daca o sa-ti placa! In locul tau le-as alege pe cele de 3cm.E doar o parere... Eu incerc, daca nu ma simt sigur cu astea o sa comand altele de 3 Ideea este ca la 1.96 si 120 kg consider ca 3 cm sunt prea putin pentru mine pasager si bagaje (pentru amortizorul stock) Mesaj completat Bine atunci, o sa incep munca la primu set pentru tine si te anunt cand sunt gata Super! Editat Ianuarie 25, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Pina la urma care ar fi lungimea "oscioarelor" la varianta stock, versiunea GS. La mine am masurat cu ruleta si au 84-85mm. Pina acum credeam ca ale mele sunt OEM. Acum , citind pe aici, nu mai stiu ce sa cred. Nu stiu sigur daca nemtoaica de la care am luat GS-ul nu le-a modificat sa o mai scada in inaltime. Stie cineva cu certitudine care ar fi lungimea lor OEM? Mersi. Mesaj completat Pai astea is facute si daca vrei sa incarci mai mult pe mobra, o pot si ridica, nu doar cobora ca sa ajungi mai bine jos. Oricum... vreau ceva feedback de la voi. Vi se par scumpe? Idei? Sugestii? Mi se par ok ca pret. Dupa ce ma lamuresc ce si cum sunt oscioarele mele la GS, m-as baga la o ridicare cu 3 cm (din pozitia pe care o are acum), sa nu fiu obraznic. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Alea OEM au 120 mm. Cel putin din datele de pana acum. Puteti sa imi confirmati? Cu cat mai multe raspunsuri cu atat mai bine!! Ca sa nu fie greseli, ma refer la lungimea totala a lor, nu de la mijlocu surubului la mijlocul rulmentului. Editat Ianuarie 25, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Alea OEM au 120 mm. Cel putin din datele de pana acum. Puteti sa imi confirmati? Cu cat mai multe raspunsuri cu atat mai bine!! Ca sa nu fie greseli, ma refer la lungimea totala a lor, nu de la mijlocu surubului la mijlocul rulmentului. ok. dan dar eu ma dau mai mult pe strada sau forestier nu padure.am mers ceva ani la cross,enduro si nu prea mai vreau noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Va rog sa masurati toti care aveti acces la ele, sa imi ziceti ce model, daca GS sau Dakar si lungimea totala a lor. Ca sa evitam neplacerile. Legat de bani, corect e sa dau piesele, le montati, daca sunteti multumiti le platiti daca nu mi le dati inapoi Corect asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Legat de bani, corect e sa dau piesele, le montati, daca sunteti multumiti le platiti daca nu mi le dati inapoi Corect asa? Mai mult decat corect!!! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Va rog sa masurati toti care aveti acces la ele, sa imi ziceti ce model, daca GS sau Dakar si lungimea totala a lor. Ca sa evitam neplacerile. Legat de bani, corect e sa dau piesele, le montati, daca sunteti multumiti le platiti daca nu mi le dati inapoi Corect asa? Prea corect. Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 eu ma bag cu un set de inaltare - 6cm Daca tot inalti spatele, ar fi interesant daca s-ar gasi o solutie tehnica prin care sa prelungesti cumva furca astfel incat sa inalti si fata. Sau sa gasesti pe ebay o furca de Dakar la bani putini. Ideea e ca inaltarea spatelui cu 6cm, fara sa inalti si fata, s-ar putea sa schimbe dramatic comportamentul mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 La un F650 din 99 am inaltat fata prin schimbarea dopurilor filetate din capul jambelor cu altele mai lungi. Prinderea superioara a jambelor nu se mai facea direct pe ele ci pe aceste capace. L-am folosit asa cateva zeci de mii de km si nu am avut probleme, sacand in schimb de boala F-ului pe carburatie. La fiecare frana alunecam in fata si cu pasagerul peste mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 La un F650 din 99 am inaltat fata prin schimbarea dopurilor filetate din capul jambelor cu altele mai lungi. Prinderea superioara a jambelor nu se mai facea direct pe ele ci pe aceste capace. L-am folosit asa cateva zeci de mii de km si nu am avut probleme, sacand in schimb de boala F-ului pe carburatie. La fiecare frana alunecam in fata si cu pasagerul peste mine. Foarte buna ideea cu capacele prelungite! Iar la faza cu frana, daca te referi la fenomenul de "ingropare" atunci cand franezi, ai incercat la vremea respectiva un ulei de furca mai gros? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Va rog sa masurati toti care aveti acces la ele, sa imi ziceti ce model, daca GS sau Dakar si lungimea totala a lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.